VR6, vienoties! 30

 
6.februāris 2003 0:00

Labdien, lasītāji! Bieži lasu iAuto, kā arī autoklubu ziņas. Nesen es nopirku VW ar dzinēju VR6. Mašīna ir ļoti laba, bet tai ir dažas īpatnības. Es domāju, ka tie, kam ir VW VR6, mani sapratīs. Un tāpēc man ir tāda ideja: veidosim savu VR6 klubu, lai mainītos ar pieredzi, rezerves daļam un vienkārši baudīt mūsu mašīnas, kuras, protams, ir vislabākās :)

Varbūt kāds mani atbalsta? Ar cieņu, VW VR6 īpašnieks
 
30 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
63320. viesis 9.februāris 2003 9:59
1 0 Atbildēt

Tie kas nebrauca ar VR6 neko nesapratīs! Mēnesi atpakaļ nopirku Vento VR6 - slavenais agregats! Skaista forma, stiprs dzinējs, luksa salons - kas vēl vajag? Us tas viss daudz lētāk nekā BMW un AUDI! Un degvielas izmanto nedaudz - 10,7 pilsētā (kam vēl būs tik mazs degvielas apetīts ar tādu lielu jaudu, Audi vai bmw vai kādam citam dzinējam? Vai es neko nesapratu mašīnās...)

Nezinu kas bija domāts par rezerves daļām, bet dragrace mērķos - es PAR klubu!!!!!

63887. viesis 12.februāris 2003 10:48
1 0 Atbildēt

Nesaprotu ko te tauta var ārdīties, tas labāks par to vai tas sliktāks pas šito.... Katram modelim ir savs pielietojums, kas ņemts vērā pirms tā projektēšanas un ražošanas. Un katram šoferim ir savas prasības pret autiņu. Vienam vajag lai tur var iesēdināt 5 tantes un braukt uz mežū sēņot + lielu bagažnieku sēņu groziem. Citam atkal sēnes ir pie vienas vietas un mašīna vajadzīga tikai piektdienas un sestdienas vakariem lai piedalītos "dragos". Citam savukārt ir pilnīgi vienalga kas atrodas zem haubes un cik liela mašīna, bet galvenais ir lai auto pakaļgalā var ielikt 2 "subus" un ierubīt kārtīgu bumbastiku, utt.

Ko es ar to gribu teikt - VR6 fanu klubs ir o.k. lai izdodas, bet kapēc te jāstrīdās par visiem jau zināmām lietām ar ko kurš modelis ir pārāks par citu. Tāpat to sēžot pie datora nevar pārbaudīt, vai tas Passat iet labāk par Golfu vai Corrado, vai tieši otrādāk, tak jāiet uz ielas un tas jāparāda, nevis jābīda garlaicīgi teksti.

62964. viesis 6.februāris 2003 13:05
1 0 Atbildēt

Gribētos parunāt, kurš vēl no 2,8 litru motoriem var piedāvāt tik labu ekonomijas un uzrāviena apvienojumu kā VR6? Divus gadus nobraucu ar 91.g. VR6 Passat Variant. Tad, kad savedu kārtībā motoru, rezultāts bija negaidīts. Vasarā varēju braukt pat ar 7,2 l/100 km!!! Vienmēr pietika jaudas, lai pat pie 100km/h veiktu uzrāvienu un bez riska apdzītu lēnākus braucējus. Biežākais maršruts bija no A.Čaka un Artilērijas ielas krustojuma līdz Saulkrastu stacijai. Tagad ar manu VR6 brauc un priecājas mans tēvs, un, ja manam jaunajam Saab 9-5 Aero SportCombi nebūtu tik fenomenāli ātra ātrumkārba un superīgs izskats, tad pats vēl šobaltdien brauktu ar VR6. VR6 izturību apliecina tas, ka iepriekšējais īpašnieks, šķiet, nebija mainījis eļļu kādus 300000, jo tā bija bieza kā piķis, un arī nebija mainījis neko citu, ieskaitot sadales ķēdi, blīves, sajūgu utt. Ķēde bija tik izstaipīta, ka skaļi grabēja, taču nenoleca no zobrata. Visu detaļu nomaiņa maksāja daudz, taču ieguvums bija tā vērts. Vienīgais, ko nožēloju, vajadzēja sameklēt labākā stāvoklī karosēriju. Jaunajam VR6 klubam (ja tāds tiks nodibināts) iesaku rīkot VR6 skriešanos (drugrace). Man liekas šī mērķa dēļ būtu vērts dibināt VR6 klubu. Ar cieņu, Uģis

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti