Ženēvas salonā notiks pirmā Ford kompaktvena - Ford C-Max pirmizrāde. Jau pēc foto redzams, ka tas būvēts uz Ford Focus bāzes, tomēr pasažieriem C-Max būs plašāks un komfortablāks.
Tas ir sasniegts ar standarta paņēmienu – palielinot kompaktvena augstumu. Salons, kurā viegli ievietojas pieci pasažieri un bagāža, pateicoties viegli demontējamiem sēdekļiem, ir viegli transformējams. Auto priekšējā daļa stipri atgādina Focus, bet aizmugurējā, vienu modeli uz atpakaļu – Fiesta. Pateicoties pārdomātajai aerodinamikai, gaisa pretestības koeficients ir tikai 0,29. Zem motora pārsega slēpjas dzinēji, ko Ford ir izstrādājis kopā ar franču grupu PSA un viens jauns benzīna dzinējs. 1,6 litru Hdi attīsta 110 Zs jaudu, bet 2 litru – 135 Zs (320 Nm). Mazāk ekonomējošie pirks C-Max ar 1,8 litru benzīna dzinēju (120 Zs). Sērijveida aprīkojumā C-Max piedāvās pamatīgu drošības līmeni – gan frontālos, gan sānu drošības spilvenus, ESP, avārijas bremzēšanas sistēmu un trīspunktu drošības jostas. Protams, būs iespējamas arī lepnākas - Trend un Ghia versijas, kurās jau būs 8 skaļruņu audio sistēma, 6-CD changer, navigācijas sistēma ar sensoru ekrānu, multimēdiju sistēmu aizmugurējiem pasažieriem. Cenas vēl nav paziņotas. iAuto // autonews.ru- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
izstaas peec kljuudinjas motoru aprakstaa, pie 2l motora truukst vaards - diizelis - 320nm griezes moments atmosfeeriskam benziina dzineejam ir maz ticams :)