Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

«Chevrolet Trax» pirmizrādi piedzīvos Parīzē

 
14.augusts 2012 8:21

Tas būtu visai pieticīgi teikts, ka Chevrolet šo to zina par apvidus automobiļiem, ko, kā klasi, paši ieviesa vairāk kā septiņdesmit piecus gadus atpakaļ, 1935. gadā izlaižot Suburban Carryall.

Pēc dažām nedēļām, 27. septembrī Parīzes motoršovā pasaules pirmizrādi piedzīvos pilnīgi jaunais Chevrolet Trax, kas būs pirmais Chevrolet pārstāvis ātri augošajā mazo apvidus automobiļu segmentā. Trax kopā ar Captiva veidos Chevrolet eleganto apvidus automobiļu piedāvājumu.

• Trax lepojas ar īstu Chevrolet apvidus automobiļa izskatu
• Moderns, labi iekārtots un fleksibls interjers
• Trīs dzinēju izvēle: 1,4L turbo un 1.6L benzīna dzinējs, 1.7L dīzeļdzinējs
• Ieslēdzama visu riteņu piedziņa bezceļu piedzīvojumiem
• Chevrolet MyLink izklaides sistēma navigācijas lietotnei

"Chevrolet daudzas desmitgades ir bijis pazīstams ar saviem uzticamajiem un spējīgajiem apvidus automobiļiem. Trax atspoguļos Chevrolet tradicionālās vērtības un sniegs daudz vairāk. Tas ir moderns, ļoti universāls un tajā pašā laikā ekonomisks apvidus automobilis, ar vieglajam automobilim raksturīgu vadāmību un visu riteņu piedziņu," saka Chevrolet Europe prezidente un rīkotājdirektore Sūzana Dokhertija. "Trax ir vienas Chevrolet pamata kompetences, kas ļauj būvēt un pārdot lieliskus apvidus automobiļus, moderna izpausme," piebilst Dokhertija.

Chevrolet jaunais un mazais apvidus automobilis ar 4,248 m garo virsbūvi un 2,555 m riteņu garenbāzi, kā arī spēcīgajām virsbūves līnijām izstaro veiklību un kustību. Ar zeltīto tauriņu, kas atdala uz priekšu izvirzītās radiatora restes augšējo un apakšējo daļu, Trax momentā ir atpazīstams kā Chevrolet saimes pārstāvis.

Trīs ekonomiski dzinēji un ieslēdzama pilnpiedziņas sistēma

Trax salonā ir pietiekami daudz vietas, lai augsti novietotos sēdekļos ērti iekārtotos pieci cilvēki. Tas sniegs braukšanas dinamiku, kas atbilst gan ar ģimenes, gan individuālu dzīvesstila baudītāju prasībām, un spēs sniegt bezceļa braukšanas īpašības, kad tas būs nepieciešams.

Dzinēju gammā tiks iekļauti 1,4 litru turbo un 1,6 litru benzīna dzinēji, kā arī 1,7 litru turbodīzelis. Benzīna turbodzinējs, kas attīsta 140 zirgspēku (103 kW) jaudu un 200 Nm griezes momentu, tiks komplektēts ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu. Visu riteņu piedziņa būs pieejama modeļiem, kas komplektēti ar 1,4 litru turbodzinēju vai 1,7 litru dīzeļdzinēju.

Dīzeļdzinējs spēs attīstīt 130 zirgspēku (96 kW) jaudu. Visi spēka agregāti komplektācijā ar manuālo pārnesumkārbu saņems Start/Stop sistēmu. Gan 1,7 litru dīzeļdzinējs un 1,4 litru turbodzinējs* tiks piedāvāti arī komplektācijā ar sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Salons ar plašām iespējām mantu novietošanai un savienojamībai

Trax salons sniedz tīri izsmalcinātu vēstījumu, kas papildināts ar noderīgām un ērtām funkcijām, kā, piemēram, paneli kurā apvienoti digitālie ar analogajiem mērinstrumentiem.

Uzglabāšanas ērtības jaunajā Trax ir bagātīgas. Bez 358 litru ietilpības bagāžas nodalījuma, automašīnas salonā, virs un abās pusēs centrālajai konsolei, kā arī zem blakussēdētāja sēdekļa ir atrodamas dažādas mantu glabātuves. Papildus glabātuve ir atrodama arī zem bagāžas nodalījuma grīdas.

Bez 60/40 aizmugurējā sēdekļa atzveltnes dalījuma, Trax izmantots gludi nolokāms priekšējais pasažiera sēdeklis, kas sniedz šajā segmentā neierastu papildus funkcionalitāti. Kopumā iespējamas astoņas dažādas sēdekļu nolocīšanas kombinācijas.

Augstākajos aprīkojuma līmeņos komplektācijā būs iekļauta Chevrolet MyLink izklaides sistēma, kas viedtālruņu saturu spēj atainot uz septiņu collu, augstas izšķirtspējas, pilnkrāsu skārienjūtīgā ekrāna. Jau sākot no šīs ziemas tiks piedāvās mobilajos tālruņos lejupielādēt MyLink navigācijas lietotni, kas viedtālrunī sagatavoto maršrutu demonstrēs uz sistēmas skārienjūtīgā ekrāna.

Klints cieta drošība

Standarta pasīvās un aktīvās drošības sistēmas rūpēsies par to, lai pasažieri avārijās būtu efektīvi aizsargāti. Trax tiks aprīkots ar sešiem gaisa spilveniem, elektronisko stabilitātes kontroli (ESC), kurā ietverta arī palīgsistēma kustības uzsākšanai slīpumā (HSA), pretizslīdēšanas kontrole (TC), bremžu pretbloķēšanas sistēma (ABS) ar elektronisko bremzēšanas spēka sadali. Automašīnās ar LT aprīkojuma līmeni būs iebūvēts arī piekabes stabilitātes asistents (TSA) un palīgsistēma braukšanai no kalna (HDC).

*tiks ieviests 2013. gada laikā
 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pārkāpums pēc pārkāpuma - BMW vadītājs bojā markas tēlu (+ VIDEO) 7

Apdzenot vietā, kur to nedrīkst darīt un radot bīstamas situācijas ik uz soļa, BMW vadītājs pievienojas tiem, kas "bojā markas tēlu". Lasīt vairāk

 

AUDI – Audi zīmols Ķīnas tirgum (+ FOTO) 2

Audi sadarbībā ar savu Ķīnas partneri SAIC nodibinājis jaunu zīmolu AUDI, kas ražos elektriskos automobiļus Ķīnas tirgum. Lasīt vairāk

 

Auto durvju rokturiem jābūt “lieliem un bezkaunīgiem” – tā ir drošāk 11

Vācijas ADAC automobiļu kluba eksperti brīdina no autobūvē diezgan plaši izmantotajiem “iegremdējamiem” durvju rokturiem, kas automašīnai iekļūstot negadījumā, tās pasažieriem var maksāt dzīvību. Lasīt vairāk

 

Kā Latvijā autovedējs transportē jaunus auto uz dīleru salonu - Cupra ietīts, bet Seat? (+ FOTO) 16

Redzot autovedēju ar dažādi "noformētiem" automobiļiem tā kravā, rodas jautājums - kādēļ vieni ir pilnībā segti, otri daļēji, bet trešie - pavisam "pliki". Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti