Lai nodrošinātu transportlīdzekļu īpašniekus ar iespēju iegūt plašāku pieeju OCTA informācijas sistēmā esošajiem datiem, Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojs (LTAB) ir ieviesis jaunus datu apstrādes pakalpojumus.
Lai nodrošinātu transportlīdzekļu īpašniekus ar iespēju iegūt plašāku pieeju OCTA informācijas sistēmā esošajiem datiem, Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojs (LTAB) ir ieviesis jaunus datu apstrādes pakalpojumus.

tiešām absurds, kā jau saka GB12 - mans auto redziet - nesists, jo salabots par KASKO :D

Kāda starpība sists nesists, galvenais kā sataisīts. Lietotu auto bez nevienas skrambiņas ir retums. Vienīgi "salvage" statusu gan derētu ieviest, lai auto ko nevar saremontēt, lai tas būtu drošs satiksmē nenonāktu atkal tirgošanā.

Kā tas ir - nevar saremontēt? Uzcelt var visu, tas ir tikai naudas un darba jautājums. Nevis tādu statusu vajag, bet kā somiem, kur avarējušu mašīnu noņem no uzskaites un piereģistrē atpakaļ tikai pēc ekspertīzes.
Šito pakalpojumu vispār prikola pēc vajadzēs notestēt.

287808, nu labi, visu jau izkontrolēt nevar un pastāv variants, ka, ja arī KASKO gadījumus sāks uzskaitīt, daudzi mašīnas nedrošinās vispār, a to apdrošinātājiem īsti nevajag, tāpēc nedomāju, ka tādu tik drīz ieviesīs. Bet, ja tu esi bijis vainīgs CSNg un tavu auto taisa pa KASKO, tad jau to redz, tikai neredz, cik traki ir bijis.

Notestēju šitento jauno pakalpojumu - izskaidroja gan kāpēc veco lukturu atliekas bija ražotas 1999. gadā, gan kāpēc šis tas priekšai bija sasists, kad mašīna nonāca manās rokās :D

Vispār jau varēja pamazām arī pie mums ieviest sistēmu, kad katram auto vizuālajam bojājumam pretī jābūt protokolam. Cik ir dzirdēts, tad tajā apšā Vācijā, ja esi ieskrējis savas garažas durvīs, tad ir jāsauc aŗā attiecīgās institūcijas pārstāvji un jānoformē gadījums. Jo menti mēdzot apturēt sistus auto un pārbaudīt vai negadījums ir reģistrēts.

To pēc tam kad vidusmēra latvietis varēs atļauties divas mašīnas, tā lai pēc saskriešanās ar garāžas durvīm uz šrotu vai veikalu pakaļ detaļām nav jāriskē braukt ar sisto mašīnu :)

msh, kas ir vidusmēra latvietis? Nu tā, tavuprāt.

Vidusmēra latvietis ir vidusmēra latvietis :D Brauc ar 10-25 gadus vecu mašīnu, paretos gadījumos ģimenē ir divas tādas mašīnas, dzīvo visbiežāk pavecā/vecā pāris istabu dzīvoklī.

msh, tu šito saremontētu? mousemiles.net/uploads/posts...013750_21.jpeg

Nevajag akurāt pārspīlēt. Apskaties labāk pajalle.com kādus šrotus tur čaļi ceļ augšā.
Jaunās paaudzes Renault Clio drīzumā būs redzams visas Eiropas un arī mūsu ceļos. iAuto.lv vērtē tā izskatu un pirmais iespaids ir pozitīvs. Kā jums? Lasīt vairāk
Auto īpašnieks atklāj švīkas uz motora pārsega. Ir aizdomas, ka tās radušās pēc pabūšanas Pro Bro tuneļveida automazgātavā. Pierādīt to nevar, tādēļ īpašnieks vaicā: "Vai švīkas varēja atstāt Bro Pro birstes?, kāda ir jūsu pieredze". Lasīt vairāk
Viens no ietekmīgākajiem auto industrijas notikumiem Āzijā - Tokijas motoršovs atbilstoši laika garam pārdēvēts par Japānas mobilitātes šovu. Kā pārliecinājās TV Auto ziņu pārstāvis, uzsvarus tas gan nemaina, un noteicošā loma Tokijā arvien pieder nevis ķīniešiem, bet pašmāju gigantiem, piemēram Toyotai: Lasīt vairāk
Lai mazinātu pārpratumus un neapmierinātību saistībā ar sodiem par autostāvvietu izmantošanu, šodien nozares lielākie autostāvvietu operatori parakstīja memorandu ar Patērētāju tiesību aizsardzības centru. Lasīt vairāk
Viss jau būtu forši, tikai... ja tu esi bijis CSNg cietušais, tu paliec, kā saka, kraiņijs, jo tādā gadījumā tiek uzrādīts, kādas summas tev ir izmaksātas, līdz ar to var redzēt, auto bijis pamatīgi sists vai tikai mazliet. Līdz ar to, pat, ja arī tev apdrošinātājs visu izmaksā, tev vienalga tas auto paliek par nastu, jo pārdot būs grūtāk. Bet, ja biji vainīgs, tad šī summa neuzrādās.