Lai nodrošinātu transportlīdzekļu īpašniekus ar iespēju iegūt plašāku pieeju OCTA informācijas sistēmā esošajiem datiem, Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojs (LTAB) ir ieviesis jaunus datu apstrādes pakalpojumus.
Lai nodrošinātu transportlīdzekļu īpašniekus ar iespēju iegūt plašāku pieeju OCTA informācijas sistēmā esošajiem datiem, Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojs (LTAB) ir ieviesis jaunus datu apstrādes pakalpojumus.
tiešām absurds, kā jau saka GB12 - mans auto redziet - nesists, jo salabots par KASKO :D
Kāda starpība sists nesists, galvenais kā sataisīts. Lietotu auto bez nevienas skrambiņas ir retums. Vienīgi "salvage" statusu gan derētu ieviest, lai auto ko nevar saremontēt, lai tas būtu drošs satiksmē nenonāktu atkal tirgošanā.
Kā tas ir - nevar saremontēt? Uzcelt var visu, tas ir tikai naudas un darba jautājums. Nevis tādu statusu vajag, bet kā somiem, kur avarējušu mašīnu noņem no uzskaites un piereģistrē atpakaļ tikai pēc ekspertīzes.
Šito pakalpojumu vispār prikola pēc vajadzēs notestēt.
287808, nu labi, visu jau izkontrolēt nevar un pastāv variants, ka, ja arī KASKO gadījumus sāks uzskaitīt, daudzi mašīnas nedrošinās vispār, a to apdrošinātājiem īsti nevajag, tāpēc nedomāju, ka tādu tik drīz ieviesīs. Bet, ja tu esi bijis vainīgs CSNg un tavu auto taisa pa KASKO, tad jau to redz, tikai neredz, cik traki ir bijis.
Notestēju šitento jauno pakalpojumu - izskaidroja gan kāpēc veco lukturu atliekas bija ražotas 1999. gadā, gan kāpēc šis tas priekšai bija sasists, kad mašīna nonāca manās rokās :D
Vispār jau varēja pamazām arī pie mums ieviest sistēmu, kad katram auto vizuālajam bojājumam pretī jābūt protokolam. Cik ir dzirdēts, tad tajā apšā Vācijā, ja esi ieskrējis savas garažas durvīs, tad ir jāsauc aŗā attiecīgās institūcijas pārstāvji un jānoformē gadījums. Jo menti mēdzot apturēt sistus auto un pārbaudīt vai negadījums ir reģistrēts.
To pēc tam kad vidusmēra latvietis varēs atļauties divas mašīnas, tā lai pēc saskriešanās ar garāžas durvīm uz šrotu vai veikalu pakaļ detaļām nav jāriskē braukt ar sisto mašīnu :)
msh, kas ir vidusmēra latvietis? Nu tā, tavuprāt.
Vidusmēra latvietis ir vidusmēra latvietis :D Brauc ar 10-25 gadus vecu mašīnu, paretos gadījumos ģimenē ir divas tādas mašīnas, dzīvo visbiežāk pavecā/vecā pāris istabu dzīvoklī.
msh, tu šito saremontētu? mousemiles.net/uploads/posts...013750_21.jpeg
Nevajag akurāt pārspīlēt. Apskaties labāk pajalle.com kādus šrotus tur čaļi ceļ augšā.
Ar tādu saukli varam vasarā gaidīt krusu un teikt, ka nevajag atjaunot 110 km/h. Lasīt vairāk
Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk
Alfa Romeo jaunākais modelis, kas tika pieteikts kā Milano, taču tagad pārdēvēts par Junior, kļūst pieejams pasūtīšanai Eiropas tirgū. Lasīt vairāk
Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk
Viss jau būtu forši, tikai... ja tu esi bijis CSNg cietušais, tu paliec, kā saka, kraiņijs, jo tādā gadījumā tiek uzrādīts, kādas summas tev ir izmaksātas, līdz ar to var redzēt, auto bijis pamatīgi sists vai tikai mazliet. Līdz ar to, pat, ja arī tev apdrošinātājs visu izmaksā, tev vienalga tas auto paliek par nastu, jo pārdot būs grūtāk. Bet, ja biji vainīgs, tad šī summa neuzrādās.