FlexFix pat četriem velosipēdiem 4

23.maijs 2013 8:36

Opel pilnībā integrētā velosipēdu pārvadāšanas sistēma ļauj divriteņus ērti paņemt līdzi brīvdienās. Ar FlexFix iespējams pārvadāt līdz pat četriem velosipēdiem.

Opel patentētā sistēma ir pieejama gandrīz visiem Astra, Corsa, Antara, Meriva un „atpūtas vietas uz riteņiem” jeb Zafira Tourer modeļiem. Jaunākie ar FlexFix sistēmu aprīkojamie modeļi ir subkompaktais SUV Mokka un pilsētvides dzīvesstila mazauto ADAM.


Opel ir vienīgais autoražotājs, kas piedāvā šādu lietotājam draudzīgu velosipēdu transportēšanas sistēmu – pilnībā integrētu automašīnas aizmugurē un vienmēr klāt esošu. Velosipēdu turētājs ir viegli izvelkams un tikpat viegli paslēpjams, kad netiek lietots. Tas vienmēr ir darba gatavībā un to iespējams lietot jebkur, piemēram, dodoties pakaļ saviem bērniem un to velosipēdiem, kad tie iekļuvuši negaidītā lietusgāzē. Vēl viena FlexFix sistēmas svarīga priekšrocība – pat tad, kad velosipēdu turētājs ir pilnībā noslogots, to ir iespējams novietot tādā leņķī, lai varētu attaisīt bagāžnieka vāku. Tādā veidā, pat ar četriem aizmugurē novietotiem velosipēdiem, tiek nodrošināta ērta piekļuve bagāžas nodalījumam.


Otrās paaudzes FlexFix – brīvdienas ar velosipēdiem visai ģimenei
Otrās paaudzes Opel FlexFix sistēma kompaktajam Astra Sports Tourer universālam un daudzpusīgajam Zafira Tourer minivenam ļauj pārvadāt līdz pat četriem velosipēdiem, savukārt subkompaktajam SUV Mokka – līdz pat trim vienībām. Uzlabotā Opel FlexFix sistēma piedāvā palielinātu kopējā svara kapacitāti – pirmais un otrais velosipēds katrs var svērt līdz pat 30 kg (iepriekš 20 kg) –, tādējādi tagad iespējams pārvadāt arī vairumu e-velosipēdu. Pat elegantais pilsētvides mazauto ADAM var uzņemt līdz pat 30 kg smagu velosipēdu, bet ar papildu adapteri – arī vēl vienu velosipēdu.
Lielākiem Opel modeļiem otrās paaudzes FlexFix ir pieejams ar paplašinājuma komplektu, kas ietver pievienojamu adapteri, nodrošinot iespēju pārvadāt divus papildu velosipēdus ar svaru līdz 20 kg katram. Kopējā svara kapacitāte ir 80 kilogrami (Mokka: 60 kg). Īpaši turētāji ar gumijas pārklājumu rūpējas par to, lai velosipēdi droši turētos novietotajā vietā.


Pielāgojams, viegls, saudzīgs pret muguru – īpaša Opel tehnoloģija
Ar FlexFix sistēmu Opel joprojām paliek vienīgais autoražotājs, kas piedāvā pilnībā integrētu un vienmēr automašīnā atrodošos velosipēdu pārvadāšanas sistēmu. Lietotājiem draudzīgais velosipēdu turētājs ir viegli pārvaldāms, izmantojot tikai rokas, bez vajadzības pēc instrumentiem un piedāvā daudz praktisku funkciju. Brīdī, kad tas netiek izmantots, turētājs nemanāmi pazūd aizmugurējā bamperī. Šis ir kārtējais piemērs Opel tipiskajam daudzpusīgumam.
Vēl viena papildu pozitīvā īpašība Opel FlexFix sistēmai ir tās nepārspējamā ergonomika – pretēji citām sistēmām kā, piemēram, jumta statīviem, kur velosipēds ir jāceļ krietni pāri galvai,FlexFix turētājs ir novietots tuvu zemei, tādējādi nav nepieciešams šis neērtais pacelšanas mirklis, un velosipēdu stiprināšana ir viegla un saudzīga pret muguru. Vācijas Muguras veselības asociācija AGR (“Aktion Gesunder Rücken e.V.”) šo momentu uzsvēra brīdī, kad pasaules pirmās produkcijas jaunā Meriva par automašīnas kopējo ergonomisko koncepciju, tai skaitā arī FlexFix velosipēdu turētāju, tika apbalvota ar asociācijas augsti novērtēto apstiprinājumu. Meriva modelis bija pasaulē pirmais sērijveidā ražotais automobilis, kurš izpelnījies šādu atzinību.


Pētījumi liecina, ka velosipēdu pārvadāšana automašīnas aizmugurē salīdzinājumā ar to transportēšanu uz jumta degvielas patēriņu ļauj samazināt par līdz pat 20 %.
Tādā veidā OpelFlexFix sistēma ne tikai ļauj ieekonomēt degvielu, bet arī samazina kaitīgo ietekmi uz apkārtējo vidi. Pretēji uz jumta statīviem bāzētajām sistēmām, automašīna arī nav pakļauta 120 km/h ātruma ierobežojumam, jo velosipēdi atrodas aizmugurē. Šī stabilā sistēma ir sevišķi droša straujas bremzēšanas vai sadursmes apstākļos. Izvēloties atpakaļgaitas pārnesumu, akustisks signāls atgādina vadītājam par to, ka velosipēdu turētājs joprojām ir pilnībā izlaists.
FlexFix velosipēdu pārvadāšanas sistēmas cena ir sākot no 529 līdz 790 eiro (Baltijā ieteicamā mazumtirdzniecības cena, ieskaitot PVN). Integrētā FlexFix sistēma bieži vien izmaksā lētāk kā citas velosipēdu pārvadāšanas sistēmas automašīnas aizmugurei, jo tām nereti par pamatu ir nepieciešams piekabes āķis.
 

 
Visi komentāri
 
290432. viesis 23.maijs 2013 15:56
0 0 Atbildēt

Manai Corsai tāds ir. Ērti. Tikai sezonas sākumā jāiztīra un jāieeļo visas kustīgās daļas, ko diemžēl katrs serviss neprot izdarīt...

290433. viesis 23.maijs 2013 16:58
0 0 Atbildēt

tikai, cik atceros šī opcija jaunam auto masāja visai nepieklājīgu summu...

kas mazmašīnām sastādīja būtisku pieaugumu pie cenas...

290436. viesis 24.maijs 2013 7:43
0 0 Atbildēt

Es kaut kā nešaubos ka nosauktās mašīnas spēj vest attiecīgo velosipēdu skaitu arī bez tā flexfix, piedevām saglabājot tīrus un sausus :D

smaidiigais 29.maijs 2013 10:33
0 0 Atbildēt

jāvadā līdzi cik desmit kilogramu bleķu, arī kad nevajag.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Gandrīz 90 000 eiro – Vācijas stiprāko dīzeļdzinēju jau var pasūtīt (+ FOTO) 6

Pasūtīšanai kļuvis pieejams Volkswagen Touareg V8 TDI - krosovera versija, kas aprīkota 421 Zs astoņcilindru motoru – jaudīgāko dīzeļdzinēju kāds pieejams vācu ražotājiem. Lasīt vairāk

 

Baumanis Silverstounā nesasniedz pasaules čempionāta posma finālu

Latvijas rallijkrosa braucējs Jānis Baumanis no STARD komandas svētdien slavenajā Silverstounas trasē nesasniedza pasaules čempionāta ceturtā posma finālu. Lasīt vairāk

 

EuroNCAP pārbaudījis jaunā Toyota RAV4 drošību (+ VIDEO)

Eiropas neatkarīgā drošības kontroles organizācija EuroNCAP savā jaunākajā testā pārbaudījusi krosovera RAV4 drošību. Lasīt vairāk

 

Pēc degvielas pēdējā mirklī (+ VIDEO) 13

Video autors atzīst, ka vajadzējis bremzēt uzreiz un strauji nevis mēģināt apbraukt - viņš vienkārši neesot gaidījis šādu manevru no Kia vadītāja. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti