Angļu žurnāls «What Car» veicis ļoti interesantus testus, kas parādīja, ka ne gluži visi auto ir droši pret aizdzinēju uzbrukumiem. Kopā tika «testēti» 38 jaunie automobiļi, kas saņēma attiecīgus punktus.
Testā tika ņemts vērā ne tikai laiks, kas nepieciešamas auto nozagšanai, bet arī tā ārējais izskats - krāsa. Zināms, ka zagļi nereti izvēlas mazāk uzkrītošas krāsas auto, lai mazāk pievērstu uzmanību.
Pēc speciālistu vārdiem, viņi bijuši ļoti pārsteigti par vairākiem auto, kas šogad saņem atzīmi, kas ir ļoti tuva maksimālai, bet divi modeļi pat saņēma maksimumu - 100 punktus - "Saab 9-3 Aero" un "Lexus LS 430". Bez šiem diviem uzslavu saņēma "Jaguar XJ8", "Volkswagen Beetle Cabriolet" (abiem pa 95 punktiem), "Audi A8" (90 punkti), "Range Rover" (90 punkti).
Daži auto saņēma 85 punktus, kas arī jāuzskata par ļoti labu rezultātu: "Ford Fiesta", "Nissan Micra" un "Volkswagen Golf IV". Pa 80 punktiem nopelnījuši "MG XS", "Lexus IS300" un "Toyota Avensis".
Bet Mercedes automobiļi nedaudz izbrīnīja. E-klases sedans spēja nopelnīt tikai 65 punktus no 100. Tikpat daudz (maz) saņēma "Mercedes CLK". Ir pamats uztraukties arī "BMW X5" īpašniekiem - 65 punkti.
Bet vissliktāk pret autozagļiem ir padomāts korejiešu automobiļos. Bezceļnieks "Kia Sorento" saņēmis tikai 45 punktus, bet "Hyundai Getz" - 55. Ne labāk sevi parādījis "Daewoo Kalos". Neskatoties uz to, ka auto nopelnījis 65 punktus, lai atvērtu tā durvis, tika iztērētas tikai 3 sekundes!
Dīvaini, bet fakts - ar 45 no 100 neveiksminieku grupā iekļuvis arī tāds auto, par kuru sapņotu daudzi - "Subaru Impreza WRX".
Kompaktie auto
Daewoo Kalos – 65 (3 sekundes, lai atvēru durvis)
Ford Fiesta – 85 (durvis neatvērās)
Ford Ka – 55 (19 sekundes, lai atvērtu durvis)
Hyundai Getz – 55 (8 sekundes, lai atvērtu durvis)
Nissan Micra – 85(durvis neatvērās)
Peugeot 206 – 65 (14 sekundes, lai atvērtu durvis)
Seat Ibiza – 65 (54 sekundes, lai atvērtu durvis)
Opel Corsa – 65 (1 min. 48 sek., lai atvērtu durvis)
«С» klases auto
Ford Focus – 65
MG ZS – 80
Renault Megane – 70
Subaru Impreza WRX – 45
Toyota Corolla – 60
Opel Astra – 65
Volkswagen Golf – 85
Vidējās klases («D») auto
Ford Mondeo ST 220 – 70
Honda Accord – 70
Lexus IS300 – 80
Mazda6 – 70
Saab 9-3 Aero – 100
Toyota Avensis – 80
Opel Vectra – 70
«Е» un «F» klases auto
Audi A8 – 90
Jaguar XJ8 – 95
Lexus LS430 – 100
Mercedes E220 – 65
Kupejas un rodsteri
Audi A4 Cabriolet – 70
BMW 320 Coupe – 70
Ford Streetka – 65
Mercedes CLK – 65
Volkswagen Beetle Cabriolet – 95
Bezceļnieki un miniveni
BMW X5 – 65
Kia Sorento – 45
Peugeot 807 – 70
Range Rover – 90
Renault Espace – 75
Opel Meriva – 60
Volvo XC90 - 70
Subaru Impreza ir lai ar to brauktu nevis zagtu. Augstaka pilotazja ja ar pashiem jaunakajiem izgudrojumiem var tikt gala tikai dazjas sekundes! Kas tad zaglis ir gudraks? Protams ka uzlauzt ir vieglak neka nosargat. Bet shitie gudrie inzenieri! Vai ta tiesham nevar neko gudru izdomat? Par ko ta pikji sanjem? Neticu ka nevar uztaisit neaizdzenamu auto.