Tas nu bija vairāk kā skaidrs, ka Chrysler Crossfire kādreiz tiks piedāvāts arī bez jumta. Izbrīnu rada auto ražotāja nevilcināšanās un, varētu pat teikt – drosme. Automobilis pārdošanā ir tikai dažus mēnešus, bet uz skatuves jau gozējas jaunā versija.
Lai nu kā, bet saules un vēja cienītājiem šis auto noteikti patiks.
Vēl aizgājušajā vasarā, kad Chrysler Crossfire nonāca tirgū, auto ražotājs skaidri noliedza – tik drīz kabriolets nebūšot pieejams. Taču izrādījās, ka nesen notikušajā Detroitas autosalonā jaunais kabriolets par spīti teiktajam jau bija apskatāms. Un, kā izrādās, jau drīzumā divvietīgajam “sapnim uz riteņiem” vajadzētu nonākt pie dīleriem.
Interesanti, ka jumta konstrukcija nebūt neiemieso jaunākās tehnoloģijas un modes tendences. Auto ražotājs izvēlējies nevis pašlaik tik ļoti iecienīto cieto metāla jumtu, bet gan vieglo auduma jumtu, pie tam, automobiļa vadītājam savs roku darbs jumta salocīšanā arī vēl jāpieliek. Tikai bez uztraukuma – nav gluži tā, kā tas notika senāk, kad jumts bija jāloka un jāpaslēpj pašam vadītājam. Crossfire vadītājam atliek paraut rokturi, kas novietots pie aizmugurēja stikla rāmja. Tālāko izdarīs pats automobilis – 22 sekundēs. Kādam izlutinātam un īpaši slinkam cilvēkam varbūt tas varētu sagādāt liekas problēmas.
Salonā īpaši nekas nav mainījies. Ādas sēdekļi, tās pašas ciparnīcas, tas pats instrumentu panelis. Izmaiņās nav skārušas arī automobiļa “iekšējos orgānus” – 218 Zs 3,2 litru V6 dzinējs, kas spēs attīstīt 310 Nm maksimālo griezes momentu atrodams arī Crossfire kupejā. Šo dzinēju Crossfire aizņēmies no Mercedes SLK. Tāpat kā kupeja, arī kabriolets tiks aprīkots ar sešu pakāpju manuālo vai piecu pakāpju automātisko ātrumkārbu.
Shearer, speciāli iauto
veca zina. gribu svaigas asinis!