Prognozē būtisku automašīnu cenu pieaugumu 45

 
26.marts 2004 5:09

Pēc Latvijas iestāšanās Eiropas Savienībā (ES) gaidāms būtisks jauno automašīnu cenu kāpums, jo autotirgotāji prognozē cenu izlīdzināšanos ar Eiropas valstīm, atzina aģentūras BNS aptaujātie jauno automašīnu dīleri. "Līdz šim situācija bija tāda, ka Latvijā automašīnu cena bija par 10-15% zemāka nekā ES valstīs, taču cenas izlīdzināsies - Latvijā kāps uz augšu, nevis citās valstīs samazināsies," aģentūrai BNS sacīja Latvijas Pilnvaroto autotirgotāju asociācijas viceprezidents Ansis Auziņš.

Vācijā ražoto automašīnu "Opel" oficiālā izplatītāja "Hansa Auto" Autotirdzniecības vadītājs Ainārs Indriksons lēsa, ka neilgi pēc 1.maija, kad Latvija pievienosies Eiropas Savienībai, jauno "Opel" cena varētu palielināties par 10-15%, jo līdz šim Latvijas pircēji varēja paši izvēlēties automobiļa aprīkojuma sarežģītību "un cenas bija pieejamas".

Viņš stāstīja, ka līdz ar valsts pievienošanos ES "Hansa Auto" stratēģiski mainīs tirdzniecības sistēmu un no Vācijas iepirks automobiļus, kuru aprīkojumā obligāti būs ABS bremžu sistēma un četri gaisa spilveni, kas automobiļa cenu, protams, palielinās.

"Pēc 1.maija "Hansa Auto" situācija krasi mainīsies, jo automašīnu gala cenu noteiks ražotājs," Indriksons teica, norādot, ka, izplatot "Chevrolet", gala cenu jau pašlaik nosaka ražotājs.

Indriksons atturējās prognozēt, vai arī tuvāko gadu laikā turpināsies automašīnu cenu kāpums, taču klāstīja, ka "cenu starpība Vācijas un Latvijas salonos atkarībā no modeļa ir aptuveni 20%". "Hansa Auto" noliktavā gan vēl esot aptuveni 100 automašīnu, un tās tirgos vēl par vecajām cenām, piebilda Indriksons.

Savukārt čehu automašīnu "Škoda" oficiālā dīlera "Karlo Motors" mārketinga direktors Ilmārs Bricis prognozēja, ka jauno automašīnu cenas mazumtirdzniecībā tuvākajos gados pieaugs par 2-3% gadā, jo ražotāji ik gadus palielina cenu. "Cits jautājums ir par to, ka dīleri varētu kompensēt kādu daļu no pieauguma, taču, protams, līdz zināmai robežai - ne bezgalīgi," Bricis klāstīja, norādot, ka lielākais pieaugums gaidāms ārpus ES ražoto automašīnu cenām, jo paaugstināsies ievedmuita.

"Tas, ka automašīnu cenas nepaliks mazākas, tas ir viennozīmīgi," Bricis rezumēja.

Japānā ražoto automašīnu "Mazda" dīlera Latvijā "M-Motors" direktors Andrejs Rihters sacīja, ka tuvākā gada pusotra laikā cenas palielinās ne tikai ārpus ES ražotām automašīnām, bet arī Eiropas automašīnām, jo pašlaik "Latvijā ir par 16% lētākas automašīnas nekā Eiropā".

"Ne jau automašīnu cenas Vācijā samazināsies līdz Latvijas līmenim, bet gan Latvijas automašīnu izplatītāji būs spiesti cenas pielīdzināt Vācijas līmenim," Rihters pamatoja.

Japānā ražoto automašīnu "Mitsubishi" oficiālā dīlera Latvijā "Skandi Auto" direktors Valdis Spredzis prognozēja, ka pēc jauno kandidātvalstu pievienošanās ES arī savienībā ražoto automašīnu cenas pamazām pieaugs, jo "notiks cenu saskaņošana un, piemēram, "Citroen" un "Peugeot" automašīnu cenas būs līdzīgas kā ārpus ES ražoto transportlīdzekļu cenas".

Viņš minēja paradoksālu situāciju, ka pašlaik Latvijā atsevišķu ES ražoto automašīnu cenas ir zemākas nekā ES. "Ģenerāli cenas augs visām automašīnām," Spredzis teica.

Savukārt Japānas automašīnu "Toyota" un "Lexus" dīlera Latvijā "Wess Motors" direktora vietniece automobiļu tirdzniecībā Jana Šilvene pastāstīja, ka ES ražoto automašīnu cenu palielinājums atkarīgs no eiro kursa un pašlaik nevar pateikt, vai to cena pieaugs.

Aģentūra BNS jau vēstīja, ka no 1.maija gaidāms cnu kāpums ārpus ES ražotām automašīnām, jo palielināsies ievedmuita. Krievijā un Japānā ražoto automašīnu ievedmuita būs 10% no automašīnas cenas.

Pašlaik jebkurai Latvijā ievestai jaunai automašīnai jāmaksā 250 latu liels akcīzes nodoklis, kā arī ievedmuita, kas ir atkarīga no mašīnas veida un cenas. Savukārt pēc 1.maija ES ražotām automašīnām, kuras ieved Latvijā, ievedmuita vairs netiks piemērota, jo Latvija iekļausies Eiropas kopējā tirgū. Savukārt ārpus savienības ražotajām automašīnām tiks piemērota ievedmuita, kas ir vienāda visā ES, un Latvijas gadījumā tas nozīmē ievedmuitas palielināšanos šīm precēm.

RĪGA, MAR 25, BNS

 
Visi komentāri
 
120618. viesis 26.marts 2004 6:06
0 0 Atbildēt

Bet veco autinju cenaam tad jaakriit!

Hehe...protams, ka celsies arii taas.

120619. viesis 26.marts 2004 8:32
0 0 Atbildēt

ta jau redzees, kas notiks ar veco auto cenaam, katraa gadiijienaa ljaudis deelj benjas cenaam brauks mazaak vai paarkaaps uz sabtransportu

120620. viesis 26.marts 2004 8:40
0 0 Atbildēt

Tā arī nesapratu kāds tam būtu pamatojums :) Pamatā cenas ES ir tādas pašas un dažviet augstākas tikai dēļ nodokļiem. Nu lai jau pacenšās. Gribētos gan redzēt, kur tādiem Golfiem ir cenu celšanās potenciāls. Labi, ka nav vairs komunisms, varu pabraukt arī ar lietotu, mobile.de palīdzēs :)))

120622. viesis 26.marts 2004 8:45
0 0 Atbildēt

Ko tad tie jauno masiinu paardeveeji dariis,ja neviens nepirks taas masiinas!Tagad jau pa televiiziju sataastiija,ka Daanijaa VW Passat jauns maksaa ap 11000 Eur,tad kaada var buut cenas pieliidzinaasanaas eiropai,vienkaarsi sacelta viltus trauksme,vai arii tirgotaaji grib nopelniit!

120623. viesis 26.marts 2004 8:47
0 0 Atbildēt

".. no Vācijas iepirks automobiļus, kuru aprīkojumā obligāti būs ABS bremžu sistēma un četri gaisa spilveni, kas automobiļa cenu, protams, palielinās."

Vai tad jaunus auto kaads veel paardod vez ABS ?

120625. viesis 26.marts 2004 8:51
0 0 Atbildēt

Smēlušies iedvesmu no sāls tirgotājiem :))

120626. viesis 26.marts 2004 8:53
0 0 Atbildēt

Tā ir kārtējā pīle, lai uz neko nogrābtu papildus piķi.

Ar kuru valsti tad tās cenas izlīdzināsies? Ja paskatās cenu atšķirības, tad pašā Eiropā auto cenas starp Somiju un Vāciju atšķiras x2.

Un pietam pazudīs ievedmuita.

Manuprāt, autotirgotāji vēl nav sapratuši situāciju - Latvijā jaunus auto pērk vai nu tik biezi, kuriem tā kapeikas atšķirība neko neizsaka, vai arī tie, kuriem nav ne jausmas par citām iespējām. Es pašlaik izskatu variantu aizbraukt uz pustālajām ārzemēm un atdzīt pats sev autiņu, dēļ kā sanāk kādus 5K EUR ietaupīt.

120628. viesis 26.marts 2004 9:02
0 0 Atbildēt

Nu *******addj dirseeji un spekulanti! Interesanti gan, lai paraada kuraa Eiropas valstii taas jaunaas mashiinas ir daargaakas nekaa pie mums?!?! Interesanti gan kapeec liidz shim bija izdeviigi par jaunas mashiinas dziit no vaacijas uz latviju, jo tas taapat sanaaca leetaak nekaa salonaa (tikai diemzeel to neviens nedariija, jo mashiinas nevareeja sertificeet).

120629. viesis 26.marts 2004 9:03
0 0 Atbildēt

pilniigs sviests!!! nu kaa kautko taadu var publiceet????

situaacijai vajadzeetu buut gluzji preteejai - cenaam vajadzeetu kristies. Jau tagad vaacijaa peerkot jaunu mashiinu cena ir zemaaka kaa LV. Pagaajusho ceturdien Ugjis Viitols ieksh Provento raidiijuma LR2 kaareiz staastiija par situaaciju, ka ja ciolveeks aizbrauc uz ES un iepeerk jaunu mashiinu un atdzen uzreiz uz latviju, tad gala cena(jauna auto cenaES+muita&nodoklji) sanaak mazaaka kaa peerkot to pashu ieksh LV pie oficiaalajiem diileriem. un shii starpiiba iipashi juutama pie daargo auto pirkshanas. vieniigaa shaize esot ar garantijas apkopeem, jo taas var veikt tikai pie diilera kur iegaadaats, bet nu jebkuraa gadiijumaa - jaunam auto jau nu nevajadzeetu stipri nobrukt.

shitaa ir taada pat piile kaa par saali vai autoskolu cenu celshanos. nu pilniigi skaidrs, ka jebkursh censhas izmantot iestaashanos ES labuma guushanai, shajaa gadiijumaa arii auto tirgotaaji, kas tagad censhas nopaardot peec iespeejas vairaak:))

120630. viesis 26.marts 2004 9:03
0 0 Atbildēt

Pag pag...... skatiijos kautkaadu tur raidiijumu un tur teica ka jaunas mashiinas eiropaa ir par videeji 1500- 2000 Ls leetaakas nekaa latvijaa. Par cik razjotaaji tagat pieljauj ka mashiinas tirgo ne tikai diileri tad diileriem cenas celt augshaa nav nekaada rezona jo uzreiz atradiisies darbonji kas mashiinas spees tirgot leetaak.

a vispaar pofik....

120631. viesis 26.marts 2004 9:05
0 0 Atbildēt

un veel - iAuto redakcijai: mosh noskaidrojiet to situaaciju un rakstam galaa pielieciet komentu kaa tad iisti buus. Copy->Paste no BNS jau nav maaksla, maaksla ir pasniegt patiesaas zinjas:))

120632. viesis 26.marts 2004 9:08
0 0 Atbildēt

Mans domas nevar tikt mainītas cenas tik strauji,jo visi runā par pieaugumu-sadardzinājumu,Bet kā tad ar mūsu algām,ko mēs tanī ES darīsim ko...Būsi Eiropas savienības nabagiem...

120633. viesis 26.marts 2004 9:18
0 0 Atbildēt

Mantrausība arīdzan kā nekaunība ir dzīves norma. Vēl ne tik sen presē bija publicēts Eiropas auto tirgus apskats, kurā sakdri varēja redzēt, ka jaunu auto cenas dažādās valsīs BŪTISKI atšķiras. Tādēļ runas par Latvijas cenu izlīdzināšanu ar Eiropas auto cenām ir vienkārši mantrausības radītas. Ar KURU valsti tad mērīsimies "gailīšiem"? Varbūt par pamatu tiks ņemta aritmētiski vidējā cena?

Nudien, šis nebūs vienīgais cenu paaugstinājums tuvojoties ES, kas radies mantrausības rezultātā, bez jebkāda ekonomiska pamatojuma.

120635. viesis 26.marts 2004 9:23
0 0 Atbildēt

Ha ha ha ... Man šķiet, ka cenas tomēr nosaka tirgus ... Jau tā nav īpaši daudz cilvēku, kas atļaujas jaunu auto .. pēdējā laikā bankas ir iedrošinājušas cilvēkus domāt par jauniem auto, bet te atnāk ES un visu biznes atmet pāris gadus atpakaļ... cool LR ekonomita no tā uzreiz zels un plauks ...

Ideja vienkārša - LR uzņēmēji bankrotēs, nāks vietā Vācijas, Itālijas, francijas uzņēmēji, kas varēs atļauties mazāku peļņu ...

120636. viesis 26.marts 2004 9:29
0 0 Atbildēt

jebītīt matos tiešām bessī tā ažiotāža ap ES! Auto nav vienīgā prece, ko LV jau gadiem iepērk no ES un uz kāda suņa pamata šīm cenām vajadzētu celties, ja vēl atkritīs pāris nodokļi? Vēl dažos medijos izplatās baumas par būvmateriāliem. Man pazīstams čalis iepērk tos ES un saka, ka cenām tikai jākrītas, nevis jāceļas, ja vien kāds to neizmanto ļaudabīgi, kā tas acīmredzot ir ar visām šīm baumām par ES!

120638. viesis 26.marts 2004 9:35
0 0 Atbildēt

Mn vislabāk patika ..."Pegout"... ;)

120639. viesis 26.marts 2004 9:37
0 0 Atbildēt

Kāpēc tad neuztaisa biznesu? Pārdot mašīnas no Latvijas uz Eiropu. Stulbums.

120641. viesis 26.marts 2004 9:38
0 0 Atbildēt

Kaut kāds sviests.Eiropā jaunas mašīnas ir lētākas nekā pie mums, tas ir fakts.Bet lietotām mašīnām cenas noteikti kritīsies, jo degvielas cenas palielinās.

120642. viesis 26.marts 2004 9:40
0 0 Atbildēt

2 GriVa 26.03.2004 09:37

ideja jau laba, skaiti, vēl ietaupītos uz transportu, jo nebūtu jāvadā BMW no Vācijas uz LR un tad apakaļ uz Vāciju, tākā vēl to varētu ietaupīt ... COOL !!!

120645. viesis 26.marts 2004 9:43
0 0 Atbildēt

2 Brabus 26.03.2004 09:38

Da vot par lietotajām gan neticu, ka cenas kritīsies... Cik esmu braukājis pa eiropu, tad tur (AUstrija, Sveice) auto cenas uz plača ir nesamērīgi augstas. Mūsējie jau ved sistus un taisa, tāpēc sanāk lētāk. Krisies jau vairs nav kur. Cik saprotu, tad lietotu autotirgotāju (to, kas ved no Turienes) peļņa arī ir salīdzinoši normāla (nav tāda, kāda tā bija kad veda autoņus, kas Tur vairs TA nevar iziet.)

120649. viesis 26.marts 2004 9:52
0 0 Atbildēt

Kārtējā ažiotāža un cilvēku smadzeņu čakarēšana...

To pašu jau izdarīja ar nekustamā īpašuma tirgu - sacēla nežēlīgu ažiotāžu, ka nu ir pēdējais laiks kaut ko iepirkt, jo pēc ES visas cenas nežēlīgi augs, bet tagad nāk klajā ar pretējiem apgalvojumiem, ka cenu kāpums jau ir noticis un nekādas būtiskas izmaiņas nav gaidāmas - jo nav vienkārši racionāla pamatojuma tam!!!

Sākam tagad uzpirkt autiņus kā babuļi sāli... ;o)))))))))))

120651. viesis 26.marts 2004 9:52
0 0 Atbildēt

2 Wampirius

Vispār jau tev varētu būt taisnība.Jo skatoties cenas vācijas un šveices auto portālos, piem (mobile.de vai autoscout24.de) cenas tik nedaudz atšķiras no mūsu, bet tomēr lētāk.Bet to ka pie mums jau praktiski neved nesistus vāģus ir patiesība.Bet kāpēc tad Lietuvā auto ir lētāki nekā pie mums?Nodokļi it kā tie paši..

120653. viesis 26.marts 2004 9:54
0 0 Atbildēt

OOO, ka te laizj atsevishkji diileri. tas ka tuvaakjas desmitgadees pamazaam vispaar celsiess auto cenas - pilniigi normali, bet ja tam ir kaads sakars ar iestaaju ES - tad es esmu neegjeris. Auto paliek arvien saregjiitaaki - uz taa fona ir pilnigi OK, ka cenas mazliet celjas 2-3%( kaut gan cik no taa visa papildfiichu klaasta kaadam ir vajadziigas ir cits jautajums). Bet ja kads diieleris iedomaajas, ka varees uz ES reekjina nopelnit sevu pmataiigu pikji - tad lai saturaas. Piedvaam cik taa biju kaut kur dzirdeejis, tad auto nepiecieshamas apkopes driikstees veikt arii ne pie paardeveeja diilera, liekas ka tur vesala ES direktiiva shajaa jautaajumaa bija.

120659. viesis 26.marts 2004 10:08
0 0 Atbildēt

es gan labaak neriskeeshu un nopirkshu kaadas divas vai varbuut pat triis mashiiniites.

120668. viesis 26.marts 2004 10:47
0 0 Atbildēt

Pirkt pilnīgi jaunu auto nozīmē visātrāk zaudēt naudu,jo tā ir prece,kurai cena nokrītas visstraujāk :)

120669. viesis 26.marts 2004 10:50
0 0 Atbildēt

piemeeram citroen tochna pie mums ir/bija leetaaks gan jauns, gan lietots, iipashi lietots. taa kaa hvz...

paarreekjinot latos, arii leishos un igaunjos citrons ir daargaaks, bet tas var buut deelj taa ka vinjiem nacionaalaa valuuta ir piesaistiita pie eiro 100 % apmeeraa, bet mums daljeeji.

120675. viesis 26.marts 2004 11:14
0 0 Atbildēt

davai ieperkam autiņus lai pietiek visam mūžam

120676. viesis 26.marts 2004 11:17
0 0 Atbildēt

Brabus 26.03.2004 09:52

par Lietuvu nezinu. Tauta (tirgotāji) melš, ka uz LR pamazām sākot vest sakarīgus auto (ok, sistus, bet normālus), bet Lietuvā vedot pēdējos graustus (pilnīgi nošķaidītus, ka no diviem viens jālipina (arī virsbūves)), Tādus gan jau par pilnīgām kapeikām var dabūt. Bet tas tā, baumas un tikai. Otrs ka Lietuvā moš tirgus lielāks... nezinu.

120683. viesis 26.marts 2004 11:32
0 0 Atbildēt

Vot *******s... Kads sakars ar kaut kadu cenu pieliidzinashanu, ja cena veidojas no realajam izmaksaam? t.i. cik atstaj ruupniicai par vinju, cik samaksaa nodokljos un cik panjem sev. Parcik noperk vinji pa to pashu $ (logjiski taksh ta jabut) un nodokljos samaksaa mazaak (shaubos vai pie mums nodokli ir lielaki ka apiem. Shveicee vai UK), tad secinaam, ka atkal grib uzvaariit un shoreiz taa kaartiigi! Nu buutiibaa pie kaajas, tapat nav plaanots pirkt jaunu :P

120684. viesis 26.marts 2004 11:32
0 0 Atbildēt

Kaut ka neticaas, ka cenas celsies (vismas strauji ne). Jau tagad ESaa dazadas valstis vienam un tam pasam autinam cena pirms nodokliem var atskirties par +/- 20% un tas nav nekaads arkaarteejs.

120687. viesis 26.marts 2004 11:43
0 0 Atbildēt

2 Wampirius

Savādi?!Tieši to pašu arī es esmu dzirdējis.Tās ka leiši salipina no divām galīgi sistām mašīnam vienu veselu nav noslēpums.Bet šādus konstruktorus Latvijā praktiski neviens neražo.Latvijas tirgotājiem laikam tāda lūžņu remontēšna nav izdevīga.Un tomēr gribētos zināt kas ietekmē leišu auto cenas...

120689. viesis 26.marts 2004 11:57
0 0 Atbildēt

Nu par jaunu auto cenam nezinu, bet lietotam gan tai cenai nav kur kapt - tikko izbraucot cauri polijai cehijai austrijai un vacijai redzeju vairuma lietotu auto placus, kur cenas visur bija krietni zemakas neka latvija. un ko lai saka paskatoties www.mobile.de? ja nu vienigi to, ka autonet.lv cenas ir paredzetas daudz maksatspajigakiem cilvekiem :)

120690. viesis 26.marts 2004 12:14
0 0 Atbildēt

2 Seene 26.03.2004 11:57

nu nezinu, nezinu... parēķini cik sanāk atvest to auto no tā mobile.de līdz LR. Piekam tur cenas nav nemaz tik "pievilcīgas". Pa plačiem (Sveice/Austrija/Vācija) staigājot man radās doma, ka autiņi jādzen no šejienes prom. Protams, starpība ir kvalitātē. Vācijā labs auto maksā labu naudu, bet nojāts (ar "nokruķītu" noskrējienu, sasists, ar pirmsnāves motoru) maksā lēti. Tādus jau arī postpadomju valstīs ieved.

120700. viesis 26.marts 2004 13:05
0 0 Atbildēt

Var jau buut, ka JAUNU automasiinu cenas celsies. bet seit lai nerastos tracis buutu jaaliek uzsvars uz vaarda "jaunu". Lietotaas masiinas manupraat pat vareetu kluut leetaakas, jo arii tajaa tirguu iespeejams cenas izliidzinaasies...

Zigu.

120702. viesis 26.marts 2004 13:16
0 0 Atbildēt

Skaidra lieta, ka samazināsies jaunu auto tirdzniecības apjomi!

Vai kadam ir pieredze auto iegādē caur piem. www.mobile.de vai vispār Vācijā? Kā ar visu dokumentu nokārtošanu?

120724. viesis 26.marts 2004 14:37
0 0 Atbildēt

Tas pats vecais, labai triks ar sāli!

120725. viesis 26.marts 2004 14:38
0 0 Atbildēt

Runājot par jaunu auto cenām Eiropā - atcerējos kāda dāņa stāstīto, ka Dānijā jaunais BMW 520 bāzes komplektācijā nodokļu dēļ maksā ap EUR 70 000. Tāpēc vietējie braukā ar Avenšiem un Fokusiem, kuri maksā vismaz EUR 30 000. Savukārt cilvēki no citām Eiropas valstīm brauc uz Dāniju pirkt mašīnas, jo citu valstu pilsoņiem šie nodokļi nav jāmaksā. Cenas bez nodokļiem ir zemas, jo auto ražotāji dāņu dīleriem ar cenām cenšas kompensēt augstos nodokļus.

120739. viesis 26.marts 2004 15:14
0 0 Atbildēt

Stulbākais ir tas, ka, lai cik ekonomiski nepamatoti būtu pēkšņi un pārmērīgi cenu paaugstinājumi jaunām mašīnām, OCTA, benzīnam utt., ļoti iespējams, ka tie tomēr notiks. Latvija galu galā maza, visi viens otru pazīst un pie alus glāzes visu ko var sarunāt. Jautājums it tikai, cik ilgi tāda ar tādu "Skandi Auto style" stratēģiju var izvilkt... Un, kad vietējie targaši beidzot nobankrotēs, tad atkal būs iemesls klaigāt par to, ka ES redz' dušī nost vietējos uzņēmējus (tipa Gerkens).

120752. viesis 26.marts 2004 16:44
0 0 Atbildēt

jau tagad ieksh es ir diezgan liela cenu starpiiba autinjiem! vaacijaa daargaaki, bet, piemeeram, spaanijaa leetaaki. un nekas tur neizliidzinaas. ja muusu tirgotaaji - *******s taadi - pashi vien gribees uzvaariities, tad cenas celsies. a taa es neredzu iipashu pamatojumu shaadaam cenu virziibaam

120765. viesis 26.marts 2004 23:45
0 0 Atbildēt

Jau tagad Vaacijaa peerkot jaunu mashiinu cena ir zemaaka kaa LV. Pagaajusho ceturdien Ugjis Viitols ieksh raidiijuma LR2 kaareiz staastiija par situaaciju, ka ja cilveeks aizbrauc uz ES un iepeerk jaunu mashiinu un atdzen uzreiz uz Latviju, tad gala cena (jauna auto cenaES+muita&nodoklji) sanaak mazaaka kaa peerkot to pashu ieksh LV pie oficiaalajiem diileriem. Shii starpiiba iipashi juutama pie daargo auto pirkshanas.

120776. viesis 27.marts 2004 18:36
0 0 Atbildēt

.....jāteic, ka visi auto tirgotāji ir vienādi, vai tas ir Rumbulā nosalis , vai ,,baltkrāģis,, siltos un Eiro- stilīgos apartamentos- visi viņi ir meļi!!!!!

Gribēju tagad pirkt jaunu autiņu, taču izrādās, ka Vācijā manis izvēlētā automašīna ir lētāka( !? ) , un tas ar visiem nodokļiem un muitām!!!!! Vēl varu piemetināt, ka oficiālajam dīlerim, kuru apciemoju, ne tuvu nav tāds ,,kantoris,, kā vienam otram uz Krasta ielas.

Tautieši, esiet modri un neļaujat sevi apmuļķot, ja jums ir iespējas, pēc 1. MAIJA mašīnas pērkat vecajās ES valstīs, tas būs daudz izdevīgāk!

120786. viesis 28.marts 2004 19:10
0 0 Atbildēt

Cenas bus japielidzinas Vacijas cenam?!?!!?!?!Ar galvu japadoma biskin ir arii(2000. gada bmw 5serijas vacija maksaa 9800 eiro)

Tad latvija no 1 maija ar tadi ceniki bus?????

120817. viesis 29.marts 2004 10:04
0 0 Atbildēt

Nu ja saceelusi Riigaa taas milziigaas halles , tagad kaut kaa jaaatpelna. Kaa gan savaadaak, ja ne pacelot cenas. Varbuut taa ir peedeejaa iespeeja, jo jau peec 2-3 gadiem, kad buus atlauta briivaa tirdznieciiba, iespeejams ieradiisies aarzemju tirgoni, un cenas (lasi pelna uz katru auto) ies lejaa?!

Liidz asaraam smiekliigi skatiities, kaa viens otrs auto muusu salonos daargaaki par , piem vaacijaa.

120976. viesis 29.marts 2004 16:12
0 0 Atbildēt

Piedāvāju sekojošu scenāriju: jauno auto tirgotāji pēc kāda laika attopas un vienojas ar politiķiem par jaunu nodokļu uzlikšanu ievestajiem autiņiem un mēs atkal nekur neizsprūkam sveikā :)

Bet tā pielīdzināšanās mistiskajai vidējai eiropas cenai gan ir labs instruments, kā mūs visus čakarēt! Sāk jau nedaudz "piegriezties"!

121771. viesis 2.aprīlis 2004 1:14
0 0 Atbildēt

Skaidrs, ka aziotāža, bet tā papētot, cenas lietotiem auto gan Latvijā, gan arī Vācijā un Beļģijā ir nedaudz paaugstinājušās salīdzinājumā ar pagājušā gada otro pusi. Bet visstulbakais ir tas, ka LR un tās pasvaldību valstsviri vardos runā par to, lai cilvēki iegādājas jaunus auto, bet darbos - tieši pretēji. Un vēl vai pēc iestāšnās ES tiks atcelta ievedmuita a/m, vai arī kādi citi nodokļi tiks palielināti vai kā citādi. Kāds ir papētijsi, domāju- ne baumu līmenī, lai gan nav dūmu bez uguns.

ipr

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 6

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Īlons Masks veic optimizāciju: "Tesla" plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" pasaulē plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu, pirmdien ziņoja interneta vietne "Electrek", kas publiskojusi kompānijas vadītāja Īlona Maska e-pasta vēstuli. Lasīt vairāk

 

Geely Panda tagad stilīgajā Go Kart Edition versijā 5

Ķīnas autobūves koncerns Geely nodemonstrējis elektriskā Panda Mini EV Go Kart Edition versiju, uzsverot, ka šāds modelis paredzēts gados jaunākiem pircējiem. Lasīt vairāk

 

Ford parādījis perfektāko hot hatch zīmola vēsturē (+ FOTO) 8

Ražotājs uzskata, ka jaunākais Focus ST Edition ir noslīpēts līdz pilnībai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti