“Ford Puma Super 1600” debitēs Skrundā 2

 
22.aprīlis 2004 12:34

Šo svētdien, 25. aprīlī, Skrundā notiks rallijsprints “Rietumu Nafta”. Šajās sacīkstēs piedalīsies arī abas “Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” ekipāžas – Māris Neikšāns/Edgars Utāns un Andis Neikšāns/Māris Jēkabsons. Šī būs pirmā reize, kad Māris Neikšāns trasē dosies ar jauniegādāto automobili “Ford Puma Super 1600”.

Šī būs pirmā reize mūsu valsts autorallija vēsturē, kad kāds Latvijas sportists startēs ar “Super 1600” klases automašīnu. Ar šādiem pat automobiļiem notiek pasaules junioru čempionāts autorallijā.

“Rallijsprintā piedalāmies trīs iemeslu dēļ. Pirmkārt, tas ir ļoti labs treniņš pirms gaidāmās sezonas. Otrkārt, gribam atbalstīt rallijsprinta sacīkšu rīkotājus. Savulaik Māris Neikšāns tieši rallijsprintos uzsāka savu rallija braucēja karjeru un šis ir labs veids, kā piesaistīt šim sporta veidam jaunus dalībniekus. Treškārt “Latvijas Mobilā Telefona autosporta komanda” kopā ar saviem lielākajiem sponsoriem “LEC”, “Gros Auto” un “Uzvara lauks” gribēja parādīt sabiedrībai jauno “Ford Puma” darbībā – tā kā, ja vēlaties Latvijā redzēt “Super 1600” automobili, visi laipni lūgti uz Skrundu!” stāsta “Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” treneris un menedžeris Pēteris Neikšāns. “Sacīkstēs brauksim piesardzīgi – galvenais, lai abas mašīnas tiktu līdz finišam. Šis ir tikai treniņš, nevis sezonas galvenās sacīkstes, kurās būtu jābrauc ar pilnu atdevi.”

“Jaunā “Ford Puma” ir ļoti ātra mašīna un pagaidām vēl pilnībā nevaru izmantot visas automobiļa sniegtās priekšrocības. Ar “Ford Puma” vēl nevaru braukt tik brīvi, kā pērn ar “Lada Samara”, tāpēc Skrundā noteikti nebraukšu ar pilnu atdevi – nevēlos lieki riskēt. Vēlos parādīt faniem jauno automašīnu un vēl nedaudz patrenēties – pierast pie mašīnas,” saka “Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas” pirmais pilots Māris Neikšāns.

Optimistiskā noskaņojumā pirms sacīkstes ir komandas otrais pilots Andis Neikšāns, kurš sevi no labākās puses pierādījis pirmssezonas treniņos: “Braukšana tik tiešām iet no rokas un mašīna ir pietiekami laba, lai cīnītos ar pārējiem priekšpiedziņas automobiļiem. Skrundā braukšu kā treniņos – ātri, bez liela psiholoģiskā sloga un ar apziņu, ka galvenais ir nokļūt līdz finišam.”

Paredzams, ka rallijsprintā “Rietumu Nafta” piedalīsies ap 30 ekipāžām. Sacīkstes sākums plānots plkst. 13:00 pie Skrundas Kultūras nama un kopumā sportistiem pa ātrumposmiem būs jāveic nedaudz vairāk par 40 kilometriem.

“Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas”
preses sekretārs Mārtiņš Dzenītis

 
Visi komentāri
 
124418. viesis 23.aprīlis 2004 15:12
0 0 Atbildēt

Ko neviens nesaka UHHH, AHHH? :D Kaut kā nesmuki - šitāds piķis iztērēts un neviena apsveikuma vārda. :)

124526. viesis 26.aprīlis 2004 13:45
0 0 Atbildēt

Tapec ka nav teikts neviens vards par mashinu :) Vienigi nosaukums man neko neizsaka :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti