Noslēdzies amatieru rallijs «Ķekava 2004» (+ foto) 108

 
7.jūnijs 2004 8:00

Sestdien Ķekavā notika standarta automobiļu čemionāta III posms - «Ķekava 2004». Dalībnieku (sākumā) bija daudz: apmēram 100 ekipāžas. Arī mēs bijām pieteikušies un startējām.

Pēc mandātu komisijas apmeklējuma saņēmām leģendas un papildsacensību stenogrammas - rallijs varēja sākties. Nelieli aprēķini, laiku ierakstīšana leģendā un, likās, ka esam gatavi startam. Nedaudz gan nāca miegs, jo iepriekšējā naktī "pazuda" tuvās gaismas un nācās "paķimerēties", lai atrisinātu šo problēmu.

»»»»

Dalībnieku sapulce sākās ar tik iemīļotām frāzēm "steiga, pēdējā brīdī" utt. Tas, protams, radīja sekas - izmaiņas gandrīz visās stenogrammas lapās. Dažas izmaiņas gan publicētas netika, bet tika pateiktas mutiski. Laikam tā jābūt...

Rallija «Ķekava 2004» rezultāti ir šeit...

Starts. Jau sākot braukt pirmos posmus, bija skaidrs, ka "vilkties" nenāksies. LK pārbraucienu vidējie ātrumi nebija tie zemākie. PS1 bija kā liels pārsteigums - tik daudz "pī" sen nebiju teicis. 15 sekundes pirms starta dzirdu, kā tiesneši savā starpā runā pa rāciju - vai turpināt sacīkstes, vai nē. Tika teikts, ka trasē stāvot daudzi "nobeigušies" automobiļi. Nodziest starta iekārtas lampiņas un mēs tomēr startējam. Tā kā mūsu starta numurs bija 81, tas nozīmēja, ka braucām vieni no beidzamajiem. Pirms katra rotera bija iefrēzētas tādas "špūres", kas ar standarta automobili bez kārtīgas līšanas uz vēdera nebija izbraucamas. Sakodām zobus un braucām tām pāri. Iedomājāmies, kas notiks, kad šeit brauksim vēl pēc 100 mašīnām - otro reizi.

Tuvu PS1 beigām mūsu priekšā izleca tiesnesis zaļā vestē, apturēja mūs un paziņoja, ka tālāk lai braucam lēnām, jo mums šis PS būšot jāpārbrauc vēlreiz (!!!!). Nesapratu, kas tas par tiesnešu jaunizgudrojumu un mēs devāmies uz PS finišu. Loģiski, nesteidzoties un nelaužot auto. Iebraucot PS finišā, tiesneši "neko nezināja" un lika mums turpināt ceļu pēc leģendas, ierakstot PS laiku, kādā bijām veikuši šo dopu. Ieraugot rezultātus, bijām ļoti pārsteigtie, ka tās ekipāžas, kas brauca aiz mums un arī tika apturētas, nerakstīja protestu, lai anulētu PS1 rezultātus.

Fotogalerija ir šeit...
Tā kā PS1 finišā bija sastrēgums un radās kavējumi, kas nekādi netika fiksēti, uz PS2 nācās braukt stipri ātri. Paspējām. PS2 starts. Šis posms bija vieglāks - dziļās špūres bija tikai pie viena rotera. Pēc PS2 - pārbrauciens uz LK3. Leģenda veda gandrīz pa to pašu ceļu, kā tas bija uz PS2. Ar vienu atšķirību orientierī. Pirmajā reizē bija zīmēts "krustojumā pa kreisi", bet otrajā reizē ... šāda orientiera vispār nebija. Izskatījās, ka organizatori grib apčakarēt dalībniekus, zīmējot šādu leģendu. Šķiet, SAK nostāja ir nedaudz savādāka - leģenda nedrīkst dalībniekus maldināt! Un te sekoja interesantākais. Uz šī nelaimīgā (neatzīmētā) krustojuma stāvēja vietējie skatītāji, kas, protams, leģendas vispār nebija redzējuši. Lai dalībniekiem "būtu vieglāk" orientēties, tie bija salikuši akmeņus, lai šeit taisni neviens nebrauktu. Papildus tie rādīja mums, lai mēs braucot pa kreisi - uz PS2... Tas tiešām spēja apmulsināt jebkuru ekipāžu, jo taisni jābrauc tomēr bija. Dēļ saliktajiem vietējo saliktajiem akmeņiem nācās braukt pa viņu pašu iekopto zālīti...

Nonākot LK3 mums tikai viss sākās... Šis bija tikai pārbrauciens LK3-LK4 ar vidējo ātrumu 62km/h. It kā jau nekas. Bet maršruts veda caur mežu - smilšains ceļš. Braucām garām vietai, kur traktors mēģināja izvilkt iestigušu kravas auto. Jo dziļāk mežā, jo vairāk kavējam - vidējais ātrums krītas. Aiz kāda krustojuma ceļš kļuva stingrāks, bet šaurāks. Mēģinot iesteigt kavējumu, sākām braukt ātrāk. Un tad ... atbraucām...

1

Avārijas fotogalerija ir šeit...

Meža ceļš. Stipri mīksts. S-veida līkums pa labi. Ātrums nebija pārmērīgi liels, tomēr par lielu, lai Escorta aizmugure neizslīdētu. Mēģināju "savākties", šķita, ka viss beigsies labi. Koki aizķēra labo spoguli un likās, ka tie būs vienīgie zaudējumi, jo auto jau bija ieņēmis pareizu trajektoriju un virzienu. Tomēr pēc 0,6 sekundēm viss beidzās - ar kreiso stūri kokā. Izrādās, ka tas nelaimīgais koks stipri aizķēra mašīnas labo aizmugurējo riteni, nolocīja to un auto sagriezās stipri pa labi un pēc 11 metriem ielidoja kokos. Pēc trieciena uz auto nobira koka nolūzusī galotne un zari. Viss bija beidzies - gan sacensība, gan šī auto mūžs - tas vairs nav restaurējams. Šāds iznākums neļāva mums turpināt sacīksti, lai redzētu, kas notiks tālāk. Tomēr ne par velti iepriekšējā pēcpusdienā bijām uzlikuši sporta drošības jostas - pateicoties tām, pašiem nekas slikts nenotika.

Prieks, ka organizatoru solītais evakuators, kaut arī apmaldījās, nebija ilgi jāgaida un mūsu eskortiņš nonāca Ķekavā diezgan ātri. Zvans uz GRIETU un drīz vien mūsu auto, par brīdinājumu citiem, devās uz Rīgu.

Ātruma slāpētāji bija jāuzstāda LK ceļos, jo ... LK vidējie ātrumi bija lielāki par PS reālajiem vidējiem ātrumiem...
Braucot šo (mums) nelaimīgo LK3-LK4, kā arī pārrunājot ar dažiem citiem dalībniekiem, nācās dzirdēt, ka pārbraucieni bija par ātru. Vismaz standartniekiem.

Mūsuprāt, "distances priekšniekam" vajadzēja arī paredzēt, ka pēc 200 automašīnām pie rotera tiks izveidoti tādi grāvji, ko vienkāršs standartnieks [ātri] nespēj veikt. Vismaz PS1/PS3 bija kārtīga mašīnu laušana.

Ļoti gribas uzzināt sacensību komisāra un novērotāja viedokli par sacensībām, drošību un ideju.

Papētot rezultātus, pavērās skarba statistika - izstājušās vairāk kā 30 (!!!) ekipāžas. Tas ir - katra trešā!

Ir, par ko padomāt...

Katrā pasākumā ir apmierinātie un ir neapmierinātie. Šoreiz nevaram būt īsti objektīvi, jo paši nefinišējām. Jādomā, ka citiem dalībniekiem arī būs, ko piebilst - komentāros.

iAuto ekipāža Nr. 81

P.S. Vai kādam nav aizķērusies Ford Escort "bundža"?

Un tagad oficiālā versija:

Rallijā “Ķekava 2004” savas pirmās uzvaras izcīna Meiera un Sāviča ekipāžas

Sestdien Ķekavā tika aizvadīts 2004.gada Latvijas standartauto rallija čempionāta 3.etaps -- rallijs “Ķekava 2004”, kurā uz starta stājās 90 ekipāžas. Par sacensību uzvarētājiem savās ieskaites grupās kļuva Jānis Meiers/Jānis Krastiņš (“Subaru Impreza”),  Māris Freibergs/Itars Siliņš (“Opel Kadett”) un Ivo Sāvičs/Ģirts Blumbergs (“Peugeot 205”). Pirmo sezonu standartauto rallijā startējošie Meiers un Sāvičs uz goda pjedestāla augstākā pakāpiena stājās pirmo reizi. Komandām atkal labākā “Verners – V4 Motors”.

Nākamais čempionāta etaps risināsies 15.un 16.jūlijā Talsos.
Jau par tradīciju kļuvis tas, ka šosezon katrā nākamajā standartauto rallijā tiek labots dalībnieku rekordskaits. Izņēmums nebija arī rallijs “Ķekava 2004”, uz starta pulcējot 90 ekipāžas. Tomēr tikai divām trešdaļām startējošo izdevās veikt vairāk nekā 300 km garo distanci un sasniegt finišu pie Ķekavas vidusskolas. Standartauto rallijam tik neraksturīgi lielā izstāšanās skaita iemesli meklējami ļoti dažādajā dalībnieku un tehnikas sagatavotības līmenī – ne visi tika galā ar distances veidotāju viltībiņām (viena no ekipāžām pamanījās sapelnīt 37 soda minūtes!), ne visi auto spēja izturēt brīžiem pārāk  smago un nesaudzīgo trasi.

Lielākos ātrumus   Ķekavas apkārtnes ceļos demonstrēja pilnpiedziņas klases braucēji. Pirmajos divos ātrumposmos labākos rezultātus negaidīti uzrādīja Mārtiņš Petrovics/Aleksandrs Grigorjevs (“Subaru Impreza”), tomēr neveiksmīgi veiktais trešais ātrumposms (pazaudētas 25 sekundes) un neprecīzā braukšana regularitātes posmā (zaudētas 50 sekundes), pārvilka svītru viņu cerībām uz pirmo uzvaru. Turpretim savu izdevību pirmo reizi kāpt uz goda pjedestāla augstākā pakāpiena garām nepalaida  Jānis Meiers/Jānis Krastiņš (“Subaru Impreza”), kuriem trasi izdevās veikt stabili un pietiekami ātri (ātrākie divos no astoņiem ātrumposmiem). 13,71 sekundi uzvarētājiem piekāpās tuvākie sekotāji Aivars Maļavkins/Aivars Šilabrits (“Audi 80”). Var uzskatīt, ka “Aivari” šādi ir reabilitējušies par izgāšanos iepriekšējā rallijā Grobiņā, turklāt aiz muguras tika atstāti arī principiālie sāncenši Roberts Vuguls/Normunds Vuguls, kuri pirmo reizi šosezon startēja ar savu kaujas “Audi S2”. Iespējams, ja brāļi nebūtu centušies būt pārlieku atraktīvi, braucot ar plašām sānslīdēm, rezultāts varētu būt labāks, jo līderiem tika zaudētas tikai 20 sekundes, turklāt septiņas no tām pēdējā ātrumposmā ar nosaukumu “Putnu ceļš”, kuru Vuguļi, kā paši atzina, veikuši priekš skatītājiem. Labus rezultātus ātrumposmos uzrādīja Mārtiņš Meldrājs/Gundars Vītols (“Ford Escort Cosworth”), tomēr nopelnītās trīs soda minūtes liepājniekus no iespējamās otrās vietas atsvieda uz 15.pozīciju. Sev neraksturīgi mierīgā stilā līkumus zīmēja Andris Ušakovs (“Audi 80”), kas acīmredzot izskaidrojams ar to, ka Andrim stūrmaņa funkcijas pildīja tēvs, pieredzējušais rallists Sergejs Ušakovs.  Ģimenes ekipāžai galarezultātā piektā vieta 57,42 sekundes aiz līderiem. Interesanti atzīmēt, ka neraugoties uz nikno bezkompromisa cīņu trasē, pēc sacensību finiša labākie pilnpiedziņas klases braucēji ir labi “čomi” un stāstus par saviem piedzīvojumiem trasē draudzīgi papildina ar kopīgu brendija iemalkošanu.  Priecē fakts, ka rallija trasēs varam redzēt arvien vairāk jaunus dalībniekus, kas startē ar jaunu un jaudīgu tehniku. Tā, piemēram, Ķekavā savus spēkus rallijā ar “Mitsubishi Lancer EVO” izmēģināja Mārtiņš Skakauskis, kurš pirms tam regulāri bija atzīmējies augstākajās vietās dažāda ranga un statusa standartauto mačos kartinga trasēs. Augsti rezultāti pirmajā startā gan izpalika (21.vieta), tomēr vērtīga pieredze tika gūta.

Klasē virs 1620 kub.cm. startēja visvairāk dalībnieku  -- 39. Attaisnojās jau iepriekšējā etapā sāncenšu izteiktās bažas, ka nevienam nebūs pa spēkam cīnīties ar Māri Freibergu/Itaru Siliņu, kuri ierasto “VW Jetta” nomainījuši pret niknāko “Opel Kadett”. Par apliecinājumu tam kļuva labākie rezultāti sešos ātrumposmos, kas vainagojās ar uzvaru jau otrajā etapā pēc kārtas. Interesanti, ka viens no tiem, kam kādā  no ātrumpusmos izdevās apsteigt uzvarētājus, bija Freiberga bijušais stūrmanis Gints Berelis, kurš brauca ar jau pieminēto “VW Jetta”. Vēl vienā “dopā” pārsteidzoši ātrākie izrādījās Rolands Lebedoks/Edmunds Biša (“Opel Vectra”). Ierastos šīs klases līderus Ķekavā vajāja dažādas neveiksmes – Andris Berķis/Vilnis Vitkovskis (“VW Golf”) nemaz netika uz starta, Modris Skulte/Mārcis Boikovs (“VW Golf”) izstājās pēc trešā ātrumposma, bet Edgars Poriņš/Ģirts Roļskijs (“Opel Kadett”) jau pirmajā “dopā” nesabremzējās pirms retardiera un zaudēja 25 sekundes, noslēgumā paliekot ceturtie.  Nedaudz negaidīti otro vietu prata izcīnīt Gints Kalniņš/Ints Freibergs (“VW Golf”), līderiem gan zaudējot  49,85 sekundes. Trešajā pozīcijā ierindojās Kārlis Volanskis/Gatis Zass, kuri startē ar jaunu krāšņās krāsās izkrāsotu “Toyota Celica”.

Mazajā klasē līdz 1620 kub.cm. vairāk nekā pārliecinoši pirmo vietu izcīnīja Ivo Sāvičs/Ģirts Blumbergs (“Peugeot 205”). Tā viņiem ir pirmā uzvara startējot standartauto rallijā. Sāvičs/Blumbergs vienīgie spēja veikt distanci bez soda sekundēm, turklāt bija arī ievērojami naskāki par konkurentiem ātrumsacensībās. Paradoksāli, bet otrajā vietā ekipāža, kura papildsacensības automašīnas motora defekta dēļ veica ne pārāk ātri (priekšpēdējais rezultāts no finišējušajiem), toties precīzi ievēroja laika kontroles nosacījumus. Tiesa, otrās pozīcijas ieguvēji Imants Šķērstens/Juris Pūce (“Toyota Corolla”) uzvarētājam zaudēja veselu mūžību -- 4:45,36… Pārējo ekipāžu starpā izvērtās nosacīta “sacensība” – kurš savāks vairāk soda sekunžu. Veiksmīgāki par pārējiem izrādījās pirmo divu etapu uzvarētāji Andris Andiņš/Māris Ešmanis (“VW Golf”), ierindojoties trešajā vietā. Ventspilnieki nopelnīja 330 soda sekundes un Sāviča ekipāžai piekāpās 6:50,24. No 22 mazajā klasē startējušajām ekipāžām finišu spēja sasniegt tikai puse.

Brīvajā klasē sacentās tikai trīs ekipāžas un ātrākie bija Andis Maļinovskis/Uģis Tomsons (“VW Golf”). Komandu ieskaitē tāpat kā pirmajos divos etapos labākā izrādījās “Verners-V4 motors” – Roberts Vuguls/Normunds Vuguls, Jānis Meiers/Jānis Krastiņš, Māris Freibergs/Itars Siliņš. Nākamās vietas komandu vērtējumā ieguva “Kurzeme” un “4 rati”.
Notikušas izmaiņas Latvijas standartauto rallija čempionāts kalendārā – nākamais etaps Talsos ir pārcelts par divām nedēļām vēlāk un risināsies 15.un 16.jūlijā.
 
Normunds Orlovs, LAF SAK pārstāvis.

Latvijas standartauto rallija čempionāts
3.etaps, rallijs “Ķekava 2004”, Ķekava

Pilnpiedziņas klase
Jānis Meiers/Jānis Krastiņš (“Subaru Impreza”) 17:50,28, Aivars Maļavkins/Aivars Šilabrits (“Audi 80”) +13,71, Roberts Vuguls/Normunds Vuguls (“Audi S2”) +20,20, Jānis Saukitens/Ilze Līduma (“BMW 325 iX”) +49,39, Andris Ušakovs/Sergejs Bernands (“Audi 80”) +57,42, Andis Neļķe/Jānis Keterliņš (“Audi Coupe”) +1:00,54, Mārtiņš Petrovics/Aleksandrs Grigorjevs (“Subaru Impreza”). +1:04,16, Didzis Blūms/Aigars Rencis (“Mitsubishi Galant”) +1:10,48.
Klase virs 1620 kub.cm.
Māris Freibergs/Itars Siliņš (“Opel Kadett”) 18:38,72, Gints Kalniņš/Ints Freibergs (“VW Golf”) +49,85, Kārlis Volanskis/Gatis Zass (“Toyota Celica”) +1:15,73, Edgars Poriņš/Ģirts Roļskijs (“Opel Kadett”) +1:30,08, Māris Renskumbergs/Jānis Junkers (“Ford Escort”) +2:29,51, Austris Antons/Līga Liepiņa (“Peugeot 309”) +2:55,99, Jānis Kārkliņš/Andris Kārkliņš (“Honda Integra”) +3:10,00, Ainārs Brezinskis/Gundars Rubenis (“Opel Ascona”) +3:17,84.
Klase līdz 1620 kub.cm.
Ivo Sāvičs/Ģirts Blumbergs (“Peugeot 205”) 20:17,70, Imants Šķērstens/Juris Pūce (“Toyota Corolla”) +4:45,36, Andris Andiņš/Māris Ešmanis (“VW Golf”) +6:50,24, Edgars Janovs/Valdis Vertuls(“VW Golf”) +9:05,11, Edgars Trūps/Jānis Čaune (“Rover 214”) +10:15,47, Ojārs Ošāns/Guntis Vindulis (“Toyota Corolla”) +10:21,81, Andrejs Bērze/Renārs Dreimanis (“VW Golf”) +11:04,40, Dzintars Vilciņš/Māris Grundmanis (“VW Golf”)  +11:31,05.
Komandas
“Verners-V4 motors” (Roberts Vuguls/Normunds Vuguls, Jānis Meiers/Jānis Krastiņš, Māris Freibergs/Itars Siliņš), “Kurzeme” (Andris Andiņš/Māris Ešmanis, Kārlis Volanskis/Gatis Zass, Mārtiņš Meldrājs/Gundars Vītols), “4 rati” (Edgars Janovs/Valdis Vertuls, Arnolds Šivars/Dace Janova, Modris Skulte/Mārcis Boikovs).

Kopvērtējums pēc 3.etapa
Pilnpiedziņas klase
Jānis Meiers/Jānis Krastiņš 24, Roberts Vuguls/Normunds Vuguls 24, Aivars Maļavkins/Aivars Šilabrits 18, Andris Ušakovs 13.
Klase virs 1620 kub.cm.
Māris Freibergs/Itars Siliņš 20, Edgars Poriņš 20, Raivo Pikke/Andris Pikke 12, Kārlis Volanskis/Gatis Zass 12, Jānis Kārkliņš/Andris Kārkliņš 12.
Klase līdz 1620 kub.cm.
Andris Andiņš/Māris Ešmanis 26, Ivo Sāvičs/Ģirts Blumbergs 26, Edgars Trūps/Jānis Čaune 14, Imants Šķērstens/Juris Pūce 14.
Komandas
“Verners-V4 motors” 54, “Kurzeme” 42, “AFT Rally Team – Rīga” 18.

 
Visi komentāri
 
129436. viesis 6.jūnijs 2004 20:47
0 0 Atbildēt

es tikai nesaprotu, kaadeelj starta seciiba bija tik stulba, njemot veeraa daliibnieku skaitu un celju struktuuru.

vareeja tachu njemt veeraa daliibnieku esamiibu vai neesamiibu laf biedru skaitaa, ieprieksheejo sacensiibu rezultaatus un to, vai taadi ir vispaar.

nerunaajot jau par to, kaada bija klashu seciiba. tad jau arii trofos - laizham tr3 pa priekshu tr2 un tr1...

129439. viesis 6.jūnijs 2004 21:22
0 0 Atbildēt

Kaaa var sazinaaaties ar organizaatoriem? gribeetos lai vinji atgriezhas un novaaac lentes un sakopj celjus. dainis@access.lv, shii rajona apdziivotaajs.

129440. viesis 6.jūnijs 2004 21:25
0 0 Atbildēt

Mnjaa, liidzjuutiibas par auto. :( Galvenais, ka pashi sveiki un veseli.

-----

Racer

www.4rati.lv

129441. viesis 6.jūnijs 2004 21:28
0 0 Atbildēt

LAF SAK komisijai būtu stipri jāpiedomā, vai pieļaut tik bīstamu ralliju rīkošanu standartniekiem. Var jau saprast - cilvekiem ir neizsapnotie sapni - braukt ralliju un tapec vini atriebjas braucejiem. Katrs trešais izstājās? Murgs! Ja tā būtu lielajā rallijā, tas tiktu aizliegts kā bīstams.

129446. viesis 6.jūnijs 2004 22:20
0 0 Atbildēt

labais rallijs bija, man taads patiktu :D jo suudiigaaki celji jo labaak. Zheel tikai ka Reds noshkjiilaas.

Ko njemsi vietaa Red?

Redaktors 6.jūnijs 2004 22:21
0 0 Atbildēt

Meklēju vēl vienu eskortu, kurā pārlikt visu, kas šeit bija ielikts... otrs variants - ford fiesta xr2, jo tai ari del detalas no mana xr3.

129448. viesis 6.jūnijs 2004 22:27
0 0 Atbildēt

celji suudiigi - tas ir viens, bet aatrumi, kungi - aatrumi...

te nu jums ir tas "slavenais" priekshstats par to, kas ir "rallijs" - tikai atvilkt? - diez vai...

129449. viesis 6.jūnijs 2004 22:53
0 0 Atbildēt

cementa maisu jāvadā bagažniekā, ja pakaļa pa vieglu.

129451. viesis 6.jūnijs 2004 23:15
0 0 Atbildēt

Ja interesē Rallija Video ieraksts rakstiet

gu.nt@inbox.lv

129452. viesis 6.jūnijs 2004 23:17
0 0 Atbildēt

awd apsveicu 4v.ieguveejus.

129457. viesis 7.jūnijs 2004 0:03
0 0 Atbildēt

Ja pagājušo gadu Ķekavā vidējie ātrumi pārbraucienos bija ap 40km/h, tad šogad 60km/h. Tas ir par 1/2 lielāki. Rezultātā izstājās 1/3 dalībnieku.

Matemātikas uzdevums organizatoriem: cik lieliem jābūt vidējiem ātrumiem, lai nefinišētu neviens dalībnieks?

129463. viesis 7.jūnijs 2004 0:51
0 0 Atbildēt

Liidzjuutiibas pa mashiinu, saraujat ar mekleeshanu, pusotrs meenesis paies baismiigaa aatrumaa. Taa, kaa lai Talsos buutu uz starta.

Ekipaazha nr. 82

129468. viesis 7.jūnijs 2004 7:57
0 0 Atbildēt

es tik nesapratu - kas tur tas bija pa 1.mo zhiguli ? ielicis pakaljaa rallijnikam ...

vispaar kaut kaads bezprigjels ...

129471. viesis 7.jūnijs 2004 8:24
0 0 Atbildēt

Ko Juus te kaucat par videejiem aatrumiem. 1. ir pieljaujama 10% apsteidze paarbraucienos, kas ljauj iedziit vietaas , kur tas ir iespeejams - shoseja, platie grants celji.

2. kas traucee pashkjirt ljegendu uz priekshu lai apskatiitos vai taalaak nenaak shoseja vai tml. kur varees atvilkt?

Mums tikai vienreiz bija probleema ar paspeeshanu uz LK, jo pashu kljuudas deelj aizraavaam 1.5km pa citu celju, citaadi vienmeer braucaam ar 10% pieljaujamo apsteidzi un nekaadu probleemu.

Negribeetos piedziivot 2002. gada Liepaajas laikus, kad ar videejo 17km/h 30km jaavelk pa shoseju .

Taa kaa no manas puses nekaadu pretenziju orgiem par videejiem aatrumiem.

P.S. Par tiem "standartauto" - ir vesela kaudze pieljaujamo uzlabojumu, kas ir jaaizdara gandriiz vai obligaataa kaartaa - paanna + normaali amortizaatori + normaalas "neseedinaatas" acperes. Tad nebuus jabreec, ka ar "parastu" ~15-20g. vecu auto netiekam liidz finisham. Tas ir rallijs jaunieshi, nevis izbrauciens piknikaa un rallijaa nabagi nebrauc.

129475. viesis 7.jūnijs 2004 9:06
0 0 Atbildēt

" Tas jums nav drag race, mīlīši!" :)

Pasākums izdevies, vienīgi PS par lēnu. Tos roterus tur ******* nevajadzēja.

129478. viesis 7.jūnijs 2004 9:12
0 0 Atbildēt

«Paēdušais nepaēdušo nesaprot»

pārfrāzējam:

Tie, kas tika līdz galam vienmēr būs daudz vairāk apmierināti par tiem, kas netika...

129479. viesis 7.jūnijs 2004 9:13
0 0 Atbildēt

njaa, nu celjus toch dereetu kaadam sakopt peec visa shii brauciena

129483. viesis 7.jūnijs 2004 9:31
0 0 Atbildēt

Rallis bij baigi ok! Piekriitu Mansell :) Vienigais vietaam trauceeja meemie puteklji, kur gandriiz ielikaam diviem gudriniekiem pakaljaa, kas bija apstaajushies celja viduu :) Jau no pasha saakuma autinsh nikjojaas bet liidz beigaam tikaam :)

129484. viesis 7.jūnijs 2004 9:31
0 0 Atbildēt

Ieprieksheejais es :)

129494. viesis 7.jūnijs 2004 9:51
0 0 Atbildēt

Būtu jauki, ja komentētāji arī pierakstītu auto markas, ar kuriem tie braukuši. Tad ātri viss būs skaidrs. Visi, kas brauca pa priekšu ir apmierināti. Tikai mazā klase ir neapmierināta.

129498. viesis 7.jūnijs 2004 9:57
0 0 Atbildēt

Rallijā rezultātu izšķir ne tikai motora jauda un kājas smagums uz gāzes pedāļa, bet arī spēja analizēt un novērtēt savas braukšanas spējas, ceļa segumu un tas, kādas (un kādas riepas) ir automašīnas tehniskās iespējas. Tā lūk mīliši rallisti, rallijs, tas ir daudzu komponentu kopums, nevis tikai atvilkšana. Par rallistu nepiedzimst, bet kļūst smagā treniņu darbā. Un tie, kas domā savādāk, parasti finišē (nefinišē) smagi....

Tusis

129501. viesis 7.jūnijs 2004 9:58
0 0 Atbildēt

to REDs

Kad sasitu savu auto - man viens rallists prasija Kurais tev ir skiltais auto? - Uz ko atbildeeju ka tik nopietni dauziits ir pirmo reizi!

Un tad vinjsh teica Peec piektaa vaakaa tu saksi braukt aatraak un droshaak! - he laikam taisniiba!

129503. viesis 7.jūnijs 2004 10:00
0 0 Atbildēt

Es nebiju starp awd un esmu apmierināts. Nr.71 Peugeot 309GTi

Redaktors 7.jūnijs 2004 10:01
0 0 Atbildēt

šis gan man bija trešais nopietni šķiltais auto... :)

129506. viesis 7.jūnijs 2004 10:02
0 0 Atbildēt

Lord_RedFord: pielien organizatoriem? savādāk nevarēsi par "0" braukt kalve?

129514. viesis 7.jūnijs 2004 10:19
0 0 Atbildēt

Rallijs un ātrums par lielu - kaut kā smieklīgi skan. :) Koki jau paši ar virsū neskrien. :)

Vispār līdzjūtiba Fordiņam.

129516. viesis 7.jūnijs 2004 10:22
0 0 Atbildēt

Kadett GSI 2.0 16V #45

www.iauto.lv/iautogallery....=143&cur=164#x

buutu bijushi 5. ja ne kljuuda PS1, citaadi 13..

Nekas, no kljuudaam jaamaacaas. Turpinot teemu - pagaidaam 5 gados tikai 2 vaaki.

129530. viesis 7.jūnijs 2004 10:50
0 0 Atbildēt

aizkulises:)

Tie lielakie rallija kritizetaji un apsudzetaji pasi varetu paskatities sava darzina, vai tur jau nemetajas kads akmens. Ja nu neviena vel nav, tad busu pirmais, kas to iemetis.

Raksta autors, tiesi izsakoties, ir nozakajis visu pasakumu. Pasam pirms starta vajadzeja izgulet 'promillites' un tad sesties pie stures ..... un iespejams tad koki virsu neskrietu!!!!

Mjaa, citi vel izsaka lidzjutibu par samicito autinu...

Ja jau raksta, tad velams objektivu info!!!

P.S. Kas neko nedara, tam vienigam kludu nav un nevar but!

129535. viesis 7.jūnijs 2004 10:59
0 0 Atbildēt

Rally - bija SUPPER.....

Musu Fotki seit : photofile.ru/default/do?aid=127044&np=y

Redaktors 7.jūnijs 2004 11:00
0 0 Atbildēt

Neiet runa par objektīvismu - rakstā ir teikts, ka tas ir tikai subjektīvs. Bet tas jau mums netraucēs izteikties. promillites? ha! mulkibas. neredzu iemeslu taisnoties. un nevienam netiek parmests, ka koki virsu skrien. lasiet uzmanigak! vairak ka 30 automasinas nefinise! tas ir par daudz!

129561. viesis 7.jūnijs 2004 12:16
0 0 Atbildēt

Vai kaads var pateikt kaadeelj netika anuleeti PS1 rezultaati??? Vai Organizatori uzskatiija ka tur viss ir OK?

Nesaprotu...

129563. viesis 7.jūnijs 2004 12:20
0 0 Atbildēt

Nu nezin gan kurš varētu būt apmierināts ar 5. dopu.........kuru pēctam pārcēla kā pēdējo......

129568. viesis 7.jūnijs 2004 12:33
0 0 Atbildēt

PROMILES HMMmmmm..... kur skatas pasakuma organizatori ???

Ja kadam bija aizdomas kur tad alkahola tests ?

ORGI sak brauk arvien lielakas auzas :(

P.S. "orgiem" starpcitu sazinieties ar vietejiem un sakartojiet celjus.

Redaktors 7.jūnijs 2004 12:46
0 0 Atbildēt

Šobrīd tā tāda parunāšana vien ir. "promillītes"? Un ja jau kādam tā likās, vajadzēja pārbaudīt! Tad jau man arī varēja likties, ka kādam no organizatoriem nebija "skaidra galva"...

Tiešām muļķīga runāšana.

129577. viesis 7.jūnijs 2004 13:07
0 0 Atbildēt

Starp citu, ļoti daudz automašīnas nefinišēja tehnisku iemeslu dēļ, t.i. salūza dzinējs u.c.

Tusis

129581. viesis 7.jūnijs 2004 13:16
0 0 Atbildēt

Aizsuutiiju LAFam e-mail, sakaaraa ar PS1 rezultaatu neanuleeshanu, redzees ko atbildees. Liidz shim PS rezultaati ir anuleeti pat gadiijumos ar nieciigiem paarkaapumiem, bet shaadu BARDAKU ar ,pa trasi skrienoshiem tiesneshiem, vairaakiem "vrakiem" trases viduu un rindaam finishaa veel nebiju redzeejis 5 gadu standartauto brauceeja laikaa.

Absoluuts beztolks.

Atceltasi PS5 ar paaris paarrautaam lentaam bija kaa ziedinji saliidzinot ar PS1.

129584. viesis 7.jūnijs 2004 13:20
0 0 Atbildēt

Mēģināšu neizplūst... šoreiz ;-)

Startējam ar ~15 gadīgu Eskortu zem 100 starta No. Sākums bija ittin cerīgs, līdz nonācām pie PS1... nu ja - šādās bedrēs sen nebijām braukuši.... ko padarīsi, ja esam ~ 90. ekipāža, kas bojā šī posma ceļa segumu... Pirmie bojāja tikai ceļu - pēdējie savas mašīnas. Īstenā saprašana par cien. Organizātoru saprātīgumu nāca tikai tad, ka atgriezāmies pie šī paša posma, ko bija jābrauc kā PS 3. Būt ~200tiem šajā posmā novēlu tikai savam nodokļu inspektoram.... un ... laikam tik lielu ienaidnieku man vairs nav ;-) Izbraucām cik nu varējām ātri. Rezultāts - izpūtējs pārceļo uz a/m salonu. Negribējām to atstāt vientulībā skumstam un cerējām finišēt tomēr visi kopā.

Vai LAF biedrus tagad Ķekavā par ceļu izpostīšanu nesagaidīs ar mietiem?

Pārbraucieni - diezgan jautri, vēl ņemot vērā nelielas leģendas neprecizitātes, ar kurām gan tikām galā bez maldīšanās. Ātrumus nepētīju, bet šķita, ka īstais rallijs bija pārbraucienos, nevis PS ;-) Kāds ir rēķinājis PS vidējos ātrumus?

Cik nu tas bija bīstami vai nē - spriediet paši. Man gan šķita, ka pāris vietējos esam pamatīgi pārbiedējuši.

Vairākums klasē zem 1600 nespēja finišēt... laikam tiešām akmens cien. Organizātoru lauciņa... Vai arī es palaidu garām frāzi, ka šis bija rally "uz izdzīvošanu" ;-)? Lai ar kā - man patika, tikai - starta secība bija GALĪGI aplama! Pēc awd, kas uzara ceļu līdz nemaņai, tika palaisti maziņie...

Nošķilto auto daudzums, kā meistarības mēraukla? Tad jau noķertie tripperi ir sexuālās tehnikas kritērijs ;-))))))

Sorry, ja kādu aizskāru - šis ir un paliek personiskai viedoklis, kas pārējiem nav saistošs...

Shadow

129590. viesis 7.jūnijs 2004 13:38
0 0 Atbildēt

Lai arii visaadaa zinjaa atbalstu shaadus pasaakumus, shoreiz kaa vienkaarsh garaambrauceejs gribu iemest akmeni organizatoru un arii pashu daliibnieku daarzinjaa.

Braucu maajup no Plakanciema, un pagriezienaa no Plakanciema celja uz Olaini laikam bija kaads no startiem kaarteejam posmam. man braucot uz principaa atljautajiem 90+10 bija ljoti liels paarsteigums peekshnji liikumaa ieraugot celja malaa sastaajushaas automashiinu rindas.

Liekas ka elementaara saprashana cilveekiem buutu ljaavusi novietot a/m taisnajos un paaredzamajos gabalos pirms un aiz starta vietas.

Godiigi sakot nedomaaju ka sacensiibu daliibniekiem deelj savas neapdomiibas buutu jaapakljauj potencionaalaam briesmaam arii pilniigi pasaakumam nepiederoshus brauceejus.

Droshi vien bija tachu iespeeja novietot kaadas briidinaajuma ziimes pirms shii liikuma.

129593. viesis 7.jūnijs 2004 13:45
0 0 Atbildēt

to viesis 07.06.2004 13:16

Par veelu, protestu uzreiz peec gonkaam vajadzeeja iesniegt!

129595. viesis 7.jūnijs 2004 13:48
0 0 Atbildēt

Shadow:

visvairaak celju uzar nevis AWD, bet gan FWD...

Starta seciibu maini kaa gribi, shpuures buus taapat :)

129600. viesis 7.jūnijs 2004 14:03
0 0 Atbildēt

Vispār pirmo reizi dzirdu, ka rallijā pēc dopiem kaut kur būtu palikuši perfekti ceļi. God. dalībnieki un komentētāji: nu padraudzējaties nedaudz ar veselo saprātu. Rodas iespaids, ka atbraucot un piedaloties standartauto rallijā ar slēgtajiem ātruma dopiem daļa noteikti ir gribējuši sagaidīt iAuto orientēšanās un tūrisma cienīgu pavizināšanos pie zemiem ātrumiem. Nu nemācēji, nok''lūdījies, nošķīlies - pats vainīgs. Bet tāpēc nav nepieciešamības zākāt organizatorus par pārāk lieliem ātrumiem. Interesanti, kādas būtu atsauksmes, ja pārbraucienos vid. ātrumi būtu uzlikti zem 50 km/h?

Tādēļ jau pastāv iespēja izvērtēt leģendu un izlemt, kur braukt ar 10% apsteidzi pa asfalta segumu, lai pa zemes ceļu nav jārakstās nost.

Redaktoram par saviem pasākumiem parasti ir labs komentārs - lasiet rallija dokumentāciju un domājiet ar galvu. Šoreiz to gribu adresēt viņam atpakaļ. Tas ka kļūdījies, nav organizatoru vaina.

Starp citu, lielākā daļa dalībnieku visu izbrauca normāli bez maldīšanās. Un domāju, ka tas visu izsaka.

Tusis

129602. viesis 7.jūnijs 2004 14:17
0 0 Atbildēt

Starp citu greideris peec gonkas noplaneeja visus dopus, taa ka celjiem tagad jaabuuut ok :)

129605. viesis 7.jūnijs 2004 14:23
0 0 Atbildēt

> Tusis

ka to doma tas ir normali ja pa dopu(celju) preti autinjam nak cilveki un brauka visadi ar keram ?

129606. viesis 7.jūnijs 2004 14:25
0 0 Atbildēt

to kvatra 07.06.2004 14:17

tas vis ir labi un ko darit ar tiem celiem kurus jus sajajat parbrauciena laika ?

129607. viesis 7.jūnijs 2004 14:25
0 0 Atbildēt

Viss jau buutu skaisti, ja vien dizhie organizatori tik tiesaam péc pasaakuma buutu novaakushi lentas, atkritumus, un atjaunojushi izdangaatos celjus, pa kuriem rajona iedziivotaajiem ikdienaa jaabrauc.

Ja atstaaj peec sevis cuuku kuuti, sitaadi pasaakumi nevienam nav vajadziigi.

129612. viesis 7.jūnijs 2004 14:33
0 0 Atbildēt

to Robchiks:

neesmu no 'orgiem'; pauzju info + savu viedokli, taadeelj luugums manu viedokli neattiecinat uz 'orgiem'! ceru uz sapratni...

129614. viesis 7.jūnijs 2004 14:41
0 0 Atbildēt

Nu nezinu, rallijs bija superiiiiigs :) Tikai trešais manā stūrmaņa karjerā, bet...... pirmais diploms kabatā!

Ta ka uzmanīgi sekojot leģendai un vadoties pēc laikiem - nu nebija nekādu problēmu!

Liels paldies organizatoriem par iegūto pieredzi, kas nav salīdzināma ar diviem iepriekšējiem raļļiem kur varēja arī aizmigt pārbraucienos!

129616. viesis 7.jūnijs 2004 14:49
0 0 Atbildēt

Mjaaa tas nav I-AUTO gonaka nav nekadas vizinasanas pa maz pieredzes .

129622. viesis 7.jūnijs 2004 15:01
0 0 Atbildēt

to: viesis 07.06.2004 14:23

Tās problēmas ir jebkurā rallijā. Starp citu arī WRC.

Arī braucot SARMA 2004 (lielajā) kā safety, novēroju šīs pašas problēmas. Nu ko lai dara, ja cilvēki ir tik neapzinīgi?

Starp citu, cik no jums visiem, kas kādreioz bijuši skatīties ralliju nav staigājuši, pārskrējuši, pa dopiem sacensību laikā?

Tusis

129625. viesis 7.jūnijs 2004 15:18
0 0 Atbildēt

Ja ceļi tika salaboti - visu cieņu! To es nebūtu gaidījis, tiešām...

Katrā ziņa - thks Orgiem par pasākumu!. Manuprāt dažas lietas gan varētu būt savādākas (kā jau iepriekš teicu), bet - OK, ja jau piekritām un gribējām piedalīties, tad būs vien jāpakļaujas iedibinātai kārtībai... lai ar viņa (kārtība) ne vienmēr šķita saprātīga ;-)

Paldies visiem un līdzjūtība Redaktoram...

Shadow

129630. viesis 7.jūnijs 2004 15:51
0 0 Atbildēt

Gonka bija super, par PS1, ja sportisti pashi sataisa badaku finishaa un nemak pec oficialas dokumentacijas braukt talak un ja nezin, ka PS attiecas tikai starta un finisha tiesnesu trikojumi un informacija tad sorry, kursh vareja izsplaut kautkadas mulkjibas par dopa parbraukshanu:)), par atcelshanu ar neva but ne runas, starta tiesnesim nav tiesibu apturet startu ja mashinas nonak lidz finisham un trase ir izbraucama, kada gravi vai koka ieskrejusi mashina ja ir apbraucama, tad ir viss ok, dopu var aouret tikai ja atrie jasuta ieksha taa kaa nekaa tada nebija, tad sportistiem ir jadoma ar galvu mazliet, viniem ir oficials dokumts, saucas legjenda pec kuras jabrauc :)

129638. viesis 7.jūnijs 2004 16:40
0 0 Atbildēt

Pievienojos tiem, kas saka, ka paarbraucieni bija par traku un PS par izbraukaatu. Mashiins neiztureeja suuda divu skruuvju deelj, kuras "meistars" bija izveeleejies par iisu un nepietiekami pivilcis. Rezultaataa motors noshkjiebaas, ar gjeneratora skriemeli izboreejot lonzheronaa cohumu un sapleeshot radiatora bachoku. Savaadaak gaaja ok, tikai vieniigi paarbraucienos tieshaam bija lielaaka spriedze un aatrums, kaa kaarpiishanaas pa dopiem :) Jaapriecaajas, ka nebija lieli akmenji, kas vareeja mieriigi paarsist apakshu. Uz Talsiem noteikti tos plastmasas sargus sakniedeeshu, savaadaak baigaa apakshas bendeeshana. Pannu gan nelikshu, kam vinja vajadziiga - lai uzseestos? :)

#85

129639. viesis 7.jūnijs 2004 16:42
0 0 Atbildēt

mashiina - kadets. btw, ja kaadam ir 2durvjnieks paardoshanaa ar normaalu kuzovu, vareetu apsveert iepirkshanu.

129641. viesis 7.jūnijs 2004 16:52
0 0 Atbildēt

To gudrais viesis. Ja uz trases izskrien trases tiesnesis un platam rokam stadina mashinu tad ko man vinjam virsu jabrauc un nav japakljaujas vinja (tiesnesha) rikojumam? Tad kam man tad ir japakljaujas PSaa ? Varbut vajadzetu vismaz Latvijas chempionata vajadzetu profesionalus-zinoshus tiesneshus? Dalibas maksa tomer manuprat ir pietiekami augsta lai to varetu pieprasit? Vai ne ta?

129642. viesis 7.jūnijs 2004 16:57
0 0 Atbildēt

Nu pa vismaz 4,5kLs vareetu veeleeties arii labaaku organizaaciju, tiesa :) Nu nekas, buus visiem pa ko padomaat :D

129657. viesis 7.jūnijs 2004 19:02
0 0 Atbildēt

Nu, ko lai saka?..... it ,kā gribētos priecāties par iauto reda neveiksmi...., bet no otras puses........, A, ko darīt?:))))))))))))))

129658. viesis 7.jūnijs 2004 19:12
0 0 Atbildēt

>aizkulises 07.06.2004 14:33

pirms kaut ko saki labak padoma, kam "sudus" savarisi.

129660. viesis 7.jūnijs 2004 19:35
0 0 Atbildēt

to tusis:

Ja paarbraucienos videejie buutu uzlikti zem 50 km/h atsauksmes varbuut buutu taadas pashas tikai izstaajushos auto buutu mazaak...

Nu tas taa manas domas..

Bet par tiem celjiem nu gan nav taisniiba peec lielajiem ralljiem celjus ne tikai perfekti nogreideree bet arii granti saved un saber kur tas nepiecieshams!

Un domaaju ka ar drusku kritiskaaku aci vajadzeetu jums pashiem apskatiit celjus par psiem neko nesaku begt tiem cilveekiem gar kuru maajaam gaaja paarbraucieni arii taakaa gribas ar saviem zhiguliishiem uz veikalu aizbraukt nevis ar kaajaam iet!

129661. viesis 7.jūnijs 2004 19:40
0 0 Atbildēt

un veel orgi vareetu prieksh sevis intereses peec saliidzinaat dopu aatrumus ar paarbraucienu aatrumiem....

Man kautkaa sanaak ka dopos aatrumi bija mazaaki... kautgan dopi bija satiksmei sleegti un vinjos dezhuureeja aatrie utt, bet paarbraucienos nekaa taada nebija... a jaabrauc aatraak...

129664. viesis 7.jūnijs 2004 20:25
0 0 Atbildēt

To viesis 07.06.2004 19:40

Taa tam jaabuut, jo amatieros PS ir slaapeetaaji, kas neljauj atvilkt liidz galam.

129669. viesis 7.jūnijs 2004 21:43
0 0 Atbildēt

paaraak daargs pasaaciens- shitaa dauziit vaagjus. aabuut mazliet iebiezinaatam

129671. viesis 7.jūnijs 2004 21:48
0 0 Atbildēt

Manuprat parak daudz bija atruma slapetaju. Butu labak ja vini but salikti taa, ka nav obligati jamet 1jaa atrumaa, bet var izbaukt arii ar lielaku aatrumu . Savadak bija ok. Izbesija ari tie putekli, bet nu tur jau neko nevareja dariit.

129672. viesis 7.jūnijs 2004 22:03
0 0 Atbildēt

Nu tas, ka amatieros dopi ir daudz leenaaki par paarbraucieniem, tas jau ir bijis no laika gala taa. Ir gadiijies, lai paspeetu uz LK braukt uz 150km/h, bet dopaa reti kad simtu sasniegsi. Ir jau atziistami, ka riikotaaji censhas palielinaat aatrumus standartniekiem, bet tas gan buutu jaadara dopos, nevis paarbraucienos, jo paarbraucienaa ir tikai legjenda, bet dopaa ir visa PS sheema, pie tam dops ir sleegtaa veitaa un ar aatrajiem blakus. Kaads prieks no dopa, ja tur neka vairaak par sleegashanos starp pirmo un otro robu nav.

129675. viesis 8.jūnijs 2004 0:00
0 0 Atbildēt

> Tusis

man shtiet ka tu pats biji ljoti sashuti kad atbrauci uz LK10 un neatradi tur tiesneshus.

Mans personigais noverojums PS9 pirms zaljas mashinas pa trasi saak braukt mashinas bez rallija markejuma tai skaita ari greideris.

Gribetu zinat tavu viedoli, cik tas ir pareizi ?

129677. viesis 8.jūnijs 2004 0:29
0 0 Atbildēt

Orgi gribeeja kaa labaak,bet sanaaca kaa vienmeer/zupaa taarpi/

I.Amatniekam peec Kalves vajadzeeja kluut zinoshaakam,bet galiigi nesanaaca!!!Leeni apguust,laikam,vai nav no Dieva dots?

Tiesneshi distancee= vaaji apmaaciiti,instrueeti=bet zljaas vestees ! Latvijas Chempionaata posmam,jau nu dereetu labaaks kvalificeetaaks distanchnieks!

129681. viesis 8.jūnijs 2004 8:26
0 0 Atbildēt

to:

Robchiks 08.06.2004 00:00

Man liekas ir liela atšķirība starp to, ka tiesneši aizbrauca prom nesagaidot zaļo mašīnu (kaut arī bija pārliecība, ka visi sportisti ir atbraukuši), starp nemācēšanu lasīt leģendu. Tev kā vienam no iauto tūrisma vizināšanās organizatoriem to vajadzētu zināt. Jā, piekrītu, ka tā bija tiesnešu šaize, bet tas nekādi neiespaidoja rezultātus, jo LK10 tiesneši savu posteni atstāja 20 min. pēc pēdējās mašīnas atbraukšanas (pieļaujamais kavējums - 15 min.).

Protams, bija kļūdas, bet tās nekādā gadījumā nebija dramatiskas. Patiesībā no iauto darboņiem dzirdamas tikai sliktas atsauksmes. Betv tas jau ir saprotams, kā ne kā pats vadonis - mega rallists nesavācās pārbraucienā un nošķīla savu auto.

Ja Reds būtu uzvarējis, tad attieksme būtu 100% pretēja, jo noteikti izskanētusakrālā frāze - mēs taču nobraucām, tas nozīmē, ka varēja, un vajag domāt ar galvu. Palasiet vien paši savus komentārus un atbildes pēc iauto rallija posmiem. Cik tas patiesībā viss ir vienkārši un paši esat vainīgi, kad neatradāt orienieri, vai aizbraucāt pa citu ceļu.

Mācīsimies visi (arī Ķekavas organizatori) atzīt savas kļūdas un kungi, būsim objektīvāki viens pret otru. Nu nebija taču viss tik slikti.

Tusis

Redaktors 8.jūnijs 2004 8:37
0 0 Atbildēt

Tusi - Tev nav taisnība, ja pat es būtu nobraucis līdz galam, manas domas nebūtu savādākas. Tev vajadzēja ievērot, ka vienmēr saku, ko domāju. Par tiesnešiem un leģendu: jau teicu, ka leģendai ir jābūt viennozīmīgai, nevis kā rēbusam, tad arī tiesneši būtu atrasti un laikā! LČ tiešām nav iauto orientēšanās pasākums, kur leģendu var samudrīt. To jums vajadzēja zināt/uzzināt. Un kurā vietā var uzzināt, ko tieši organizatori ir ņēmuši par pilnu un uzskatījuši par mācību uz nākošajām reizēm? Tieši no kurām kļūdām orgi mācīsies?

129687. viesis 8.jūnijs 2004 8:38
0 0 Atbildēt

to:

viesis 08.06.2004 00:29

1. Kas ir, ko? Lielu muti anonīmi brūķēt drosme ir, bet parakstīties drosmes nepietiek? Ja reiz tu (speciāli ar mazo burtu) nosauc uzvārdus, tad esi tik laipns un atšifrējies pats arī.

2. Ja esi tik gudrs runāt, tad uzzini no sākuma distances priekšnieka funkcijas un padomā par iespēju būt vienlaicīgi visās vietās. Varbūt tev ir vēlēšanās pašam pamēģināt veikt šo darbiņu?

Autorallija Ķekava 2004 noslēdzošās (zaļās) automašīnas pilots A. Feldmanis

/Tusis/

129691. viesis 8.jūnijs 2004 8:50
0 0 Atbildēt

to:

Redaktors 08.06.2004 08:37

Es arī vienmēr saku to, ko domāju.

Atļaušos nepiekrist! Pietiekami labi zinu Tavu attieksmi pret tiem, kas protestē pret neskaidrībām leģendās iauto pasākumos. Parasti tiek uzsvērts, ka jālasa uzmanīgi un jāseko līdzi rakstītajam, nevis jāskatās kurš ceļš ir vairāk vai mazāk izbraukāts. Tas nu tā.

Interesantākais ir tas, ka vieslielākā daļa neapmierināto ir tieši iauto, pretstataā piem. 4 ratiem.

Tusis

129694. viesis 8.jūnijs 2004 9:00
0 0 Atbildēt

Tusis - lielais rallija speciālists :DD Smiekli nāk :))

129696. viesis 8.jūnijs 2004 9:04
0 0 Atbildēt

Gunars 08.06.2004 09:00 - mzvērtības kompleksu nomocīta indivīda cienīgs komentārs... Skumji.

Tusis

129697. viesis 8.jūnijs 2004 9:06
0 0 Atbildēt

nu tad ... aiziet ! :))

129699. viesis 8.jūnijs 2004 9:07
0 0 Atbildēt

Skumji ir par tevim, atceroties tavu nemitīgu čīkstēšanu iauto pasākumos. Pilnīgi piegriezās: a kapēc tā, a kapēc šitā. A tagad pats kritiku pieņemt nevari un vel citus māci.

Redaktors 8.jūnijs 2004 9:10
0 0 Atbildēt

Paskaidrošu, ka Gunārs ir tas Gunārs, kurš nobraucis vairāk rallijus kā Tusis noskatījies. :)

129706. viesis 8.jūnijs 2004 9:18
0 0 Atbildēt

Nevajag jau pārspīlēt

Redaktors 8.jūnijs 2004 9:22
0 0 Atbildēt

Labi, labi - man arī nepatīk kritika, bet jāsakož zobi un jāklausās... šoreiz ķekavas orgiem...

129709. viesis 8.jūnijs 2004 9:24
0 0 Atbildēt

to:

Gunars 08.06.2004 09:07

Tev vajadzētu iemācīties atšķirt čīkstēšanu, no neskaidru jautājumu noskaidrošanas. Jā, es iauto pasākumos biju tā neērtā persona, kas uzmācās organizatoriem ar daudziem jautājumiem, lai ieviestu skaidrību savā izpratnē par tiem, un nepieļautu kļūdas. Ja Tu atsvaidzinātu savu atmiņu, tad atcerētos, ka es NEKAD neesmu iauto rallijos teicis, ka organizatori ir kaut kur nošāvuši greizi. Savus zaudējumus (un tie bija visos iauto rallija posmos, kuros piedalījos) esmu norakstījis tikai un vienīgi uz savas ekipāžas kļūdām. Tajā pat laikā esmu ļoti daudz ko iemācījies un izpratis.

Tā lūk, kungi.

Mācieties kļūdīties un atzīt savas kļūdas.

Tusis

129712. viesis 8.jūnijs 2004 9:27
0 0 Atbildēt

To:

Redaktors 08.06.2004 09:22

Pilnībā piekrītu.

Bet tas jau nenozīmē, ka pilnībā ir "jānoliek" viss pāsākums.

Tusis

Redaktors 8.jūnijs 2004 9:27
0 0 Atbildēt

Par to čīkstēšanu: atcerēsimies dalībnieku sapulces teiktos pirmos teikumus - atvainojiet, viss darīts steigā, ceram, ka piedosiet mūsu kļūdas...

Labs sākums sacensībām...

129715. viesis 8.jūnijs 2004 9:32
0 0 Atbildēt

Nekļūdās tas, kas neko nedara. Taču, ka jau pats teici, jāatzist savas kļūdas, nevis ar sāpēm un naidu jāuzņem kritika.

129730. viesis 8.jūnijs 2004 10:24
0 0 Atbildēt

to Robchiks:

paldies par ieteikumu ..., tikai zel, ka iauto komentari ir tada netiras velas mazgasana salidzinosi ar 4ratiem, kur tiesam notiek diskusija ... iesaku padomat ...

129736. viesis 8.jūnijs 2004 10:28
0 0 Atbildēt

nu, nu... arī 4ratos apmierināto ir pamaz... apmierināti ir tikai tie, kas tika līdz diplomiem - tie vienmēr būs apmierināti... tikai par ko? laikam par to, ka paveicās nesalauzt auto...

Redaktors 8.jūnijs 2004 10:47
0 0 Atbildēt

visi tikai saka, ka viss bija ok, bet ne seit, ne iauto netiek atbildets uz tiem jautajumiem, kas tikusi uzdoti:

Viens no jautajumiem: kas notika uz PS1? kas tas par tiesnesi zala veste, kas mums un vel dazam ekipazam lika apstaties un braukt atpakal uz startu (!!!), lai brauktu PS1 velreiz? kapec pec tam kontrolkarte tika ierakstits tas laiks, kas pavadits PS1 ar visu stavesanu? taa kaa sada situacija bija vairakam ekipazam - kapec PS1 netika atcelts?

ekipaza nr.81

Atbildiet vismaz uz so jautajumu, tad uzdosim nakoso.

129760. viesis 8.jūnijs 2004 10:48
0 0 Atbildēt

OK. Visiem bija kļūdas. Gan organizatoriem, gan dalībniekiem bija kļūdas. Atzīsim tās un mācīsimies no tām, lai nākaošreiz kļūdas nepieļautu.

PEACE!!!

Tusis

129762. viesis 8.jūnijs 2004 10:49
0 0 Atbildēt

to:

Redaktors 08.06.2004 10:47

Kāpēc nerakstīji protestu?

Tusis

Redaktors 8.jūnijs 2004 10:53
0 0 Atbildēt

Mums rakstīt protestu nebija jēgas, bet nesaprotu, ko domāja pārējie, kam tas pats tiesnesis priekšā izleca...

129780. viesis 8.jūnijs 2004 11:01
0 0 Atbildēt

Tur jau taa shtelee, protestu nav, taatad arii viss ir ok, pashi vien vainiigi, ka neprotesteeja!

Redaktors 8.jūnijs 2004 11:03
0 0 Atbildēt

Bet tas jau nenozīmē, ka tās nebija kļūdas! Nevar taču taisīt ralliju ar kļūdām, cerot, ka neviens oficiāli neprotestēs!

129791. viesis 8.jūnijs 2004 11:11
0 0 Atbildēt

Taada ir realitaate, kaut kaa baidaas tos protestus rakstiit vai arii nezin likumus :) Buutu kaads protests par PS1, tad domaajams ka taa dopa rezultaatus anuleetu!

129792. viesis 8.jūnijs 2004 11:11
0 0 Atbildēt

Tauta (tie kas tik asi uztvēra kritiskas piezīmes) - ņemiet vērā, ka ne jau visa kritika ir domāta kā lamāšanāas! Par savējiem komentāriem un domājams, ka arī daudziem citiem, jāsaka, ka tā ir gan kritika, gan arī pārdomas, arī padomi - ko un kāpēc varētu izdarīt vēl labāk. OK, protams pastāv āri kāda daļa, kas savās neveixmēs vaino visus izņemot pašus, bet - vai tādēl katram kritizētājam ir jāklūp krāgā?

Galu galā - mēs arī nespējām finišēt (~35km līdz finišam nomira ūdenssūknis) un nebļaujam ka tā bija kāda cita vaina... tomēr par izdangātām risēm PS - tas gan bija sviests un fui par to Organizātoriem.

Shadow (starta No 100)

129809. viesis 8.jūnijs 2004 12:11
0 0 Atbildēt

Vispaar par to Redaktora piemineeto it kaa neprecizitaati nesaprotu. Otro reizi braucot tajaa vietaa bija jaabrauc taisni. Ja jaabaruc taisni vai pa galveno celju parasti tachu orientieri neliek. Stuurmanis bez domaashanas man teica - taisni, taisni.

Probleema vienkaarshi bija tie akmenji, kurus vieteejie salikushi. Tresho reizi tur izbraucot vinji tur bija, bet otro, kad taisni - mums veel nee.

Slikti, ka laba diena - pilsonji visi pa daarziem un aaraa, un pa celjiem. Logjiski, ka muusu vingrinaajumi vinjiem bik piegriezaas...

129813. viesis 8.jūnijs 2004 12:24
0 0 Atbildēt

Man sanaacis tikai viens iauto rallis. Uz Jauno gadu.

Un kas tur bija ar videejiem aatrumiem, Redaktor? :)))

Ok, tur mazaak daliibnieku => mazaak avaariju. Bet likt vispaar tuuristu rallii videejos pa vietaam apledojushiem sahauriem un liikumainiem Gulbenes celjiem pie 60 - tas bija gudri? Labi tanii militaaristu baazee 45, kas tai slidotavai bija milziigs videejas aatrums, tur veel var uzskatiit, ka trase ir sleegta...

Tagad Tu taas pashas savas kljuudas paarmet Kjekavas orgiem?

Bet skaidrs ir: jaamaacaas gan Tev (organizeet un braukt) gan Kjekavas orgiem, kuriem shis bija tikai 2 rallijs, atshkjiriibaa no Tevis.

Sorry, ka skarbi...

Redaktors 8.jūnijs 2004 12:34
0 0 Atbildēt

Tā kā paši organizējam rallijus, esam interesējušies par SAK viedokli par leģendu veidošanu. Ja leģenda iet vairākas reizes pa vienu un to pašu vietu, orientieriem būtu jābūt vismaz tiem pašiem. Bet otrajā aplī no PS2 šis krustojums nebija iezīmēts + vietējo pašdarbība apturēja tur daudzus dalībniekus, kas pēc tam (ne jau ar 50km/h) lidoja cauri apdzīvotai vietai...

Redaktors 8.jūnijs 2004 12:37
0 0 Atbildēt

Mēs [iauto] gan esam ņēmuši vērā citu viedokli par mūsu uzdotajiem vidējiem ātrumiem un š.g. III posmā nevienam pretenziju nebija - pat mutisku.

129821. viesis 8.jūnijs 2004 12:45
0 0 Atbildēt

Lai arii pats nebiju uz ralli (taisjos par 0 bet peec komentiem spriezjot, labi ka nesataisijos) naakas secinaat, ka notikushais ir kautkaada mistika. Jo orgs ir ar gana lielu pieredzi dazjaadu ralliju riikoshanaa, kaa arii dist. pr. Taapeec patiesiibaa ljooti izbriina suudziibas par rupjaam lazjaam. Iespeejams, ka orgiem, pieradushiem pie mazaakiem eventiem, shaads pasaakums beigaas izraadijaas par smagu, kaut gan nevajadzeeja buut... Neenu, patiesiibaa dariishana un aplaushanaas ir zinaamaa meeraa laba, jo ljau apjaust probleemas un kjluudas. Patiesiibaa probleemas ar Kjekavas ralli ljaus man Talsus veidot labaakus, lai izvairiitos no dazjaam kjezaam.

Savukart komentaaraa par legjendu ir viena fishka. Vai tas krustojums ir ar vienaadas noziimes celjiem? Ja jaa, tad taadam jaabuut legjendaa ieziimeetam neatkariigi no braukshanas virziena tajaa. Ja viens ir galvenaaks par otru (celja ziimes !!!), tad braucot taisi pa galveno, shaadu krustojumu driigst neziimeet legjendaa.

129822. viesis 8.jūnijs 2004 12:46
0 0 Atbildēt

Uj sorry, ka neparaxtijos.

Viesis @ 12:45 ir HARDCORE

Redaktors 8.jūnijs 2004 12:58
0 0 Atbildēt

Nu cerēsim, ka par Talsiem nenāksies tik daudz ***** rakstīt...

129837. viesis 8.jūnijs 2004 13:21
0 0 Atbildēt

Talsi laikam jaaizlaizj, nebiju plaanojis, ka paarcels datumus! Tas ka talsi buus 2 dienas, tas ir ok, iepaziishanaas ar trasi der :)

129878. viesis 8.jūnijs 2004 17:46
0 0 Atbildēt

Nu taatad manas - stuurmanja domas par legjendas lazhu ko te visi tirda par to kur bija jaagriezhaas pa kreisi (vispaar iespeejamie taisni un pa kreisi) uz PS2 un vinju nobraucot jaabrauc tiasni cauri akmenjeim lieta taada, ka orientieris jau bija iezimeets tikai krustojums kur jaabrauc taisni otrajaa reizee nez kaadeelj bija ieziimeets ka krustojums kuraa vispaar iespeejams braukt tikai pa labi un taisni! Tas manupraat bija arii tas reebus kuru kautkaa bija jaameegjina atrisinaat! Un protams tie debiilie akmenji...

129886. viesis 8.jūnijs 2004 19:11
0 0 Atbildēt

to:

Redaktors 08.06.2004 12:58

Cerēsim, ka par nākamo iauto ralliju ari nenāksies daudz ****** rakstīt.....

129887. viesis 8.jūnijs 2004 19:12
0 0 Atbildēt

viesis 08.06.2004 19:11

Negribu būt anonīms.

Tusis

129890. viesis 8.jūnijs 2004 20:11
0 0 Atbildēt

Vai tieshaam Tusis atkal brauks pats raliijaa?? Vai tieshaam mees vinja augstiibu ieraudziisim naakamajaa iauto pasaakumaa?? Ja jau vinjsh grib teikt kaadu piii tad buutu taakaa pasham jaapiedalaas! Nevis no malas jaaspriedelee.. cik zinu tusis kautkaa LJOOTI sen nav redzeets piedalaamies...

129900. viesis 9.jūnijs 2004 8:49
0 0 Atbildēt

to:

viesis 08.06.2004 20:11

Varbūt viņa augstība nepaliks anonīms?

Nu cik redzams no iauto aktīvistiem, tad ne visi, kas te spriedelē, paši piedalījās.

Pastāv tāda lieta, kā sab. novērotāji!! (joks)

Kas attiecas uz braukšanu, tad tādu varbūtību neizslēdzu, bet neko nevaru apsolīt. Viss atkarīgs no tā, vai izdosies sagatavot mašīnu, jo atceroties pagājušā gada Bauskas nakts orientēšanās posmu, tad vietām ceļi neatšķīrās no Ķekavas, piedevām naktī (piem. lielais kartupeļu lauks).

Bet vispār vēlreiz PEACE!!! un sakopojam visi orgi (dažādu ralliju) spēkus, lai varētu par katru ralli teikt OK. Kā nekā visu organizatoru mērķis ir attīstīt un organizēt ralliju augstākajaā kvalitātē, lai dalībniekiem un skatītājiem būtu droši un interesanti.

Tusis

129919. viesis 9.jūnijs 2004 11:26
0 0 Atbildēt

Zhetons Tusim -par peedeejo rinkopu!

Lai nu tieshaam taa turpmaak buutu!

AFT

129924. viesis 9.jūnijs 2004 12:06
0 0 Atbildēt

> Tusis

Skaisti vardi itsevishki pedeja rindkopa, ja palidzibu tu tachu zini manu talruna numuru. (bet lidz shim es tiku laikam uzskatits par ienaidnieku izluku vai tam lidzigi.)

129925. viesis 9.jūnijs 2004 12:10
0 0 Atbildēt

>Robchiks 09.06.2004 12:06

>(bet lidz shim es tiku laikam uzskatits par ienaidnieku izluku vai tam lidzigi.)<

Nu gan Tu dod. Via tiešām ir bijis pamats tā domāt? Man gan šķiet ka nē.

129987. viesis 9.jūnijs 2004 15:14
0 0 Atbildēt

organizātoru vārdu kaujas ..... :)

turpiniet, turpiniet, varbūt tomēr pienāks tā diena, kad es ar sataisīšos uz startu .........

130001. viesis 9.jūnijs 2004 17:06
0 0 Atbildēt

Labi tas ta liriska atkape.

Ja kadam vajag palidzet parmerit trasi vienmer laipni ...

tikai bez tekstiem ka "vajadzeja vakar". :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti