Lasītājs: Pa pilsētu ar 81 km/h !!! ??? 105

 
30.jūlijs 2004 8:43

Tuvojos ar ieslēgtu kruīzi pilsētas robežai, precīzāk apdzīvotai vietai. Braucu ar 100 km/h (piekrītu, ka pieļaujamais ir 90) un man no muguras tuvojas, kā vēlāk noskaidroju pie apdzīšanas, BMW 3 sērija.

Iebraucu pilsētas robežā, tur sākotnēji zīme 70, es nometu uz aptuveni 75, tuvojas krustojums ar mazākas nozīmes ceļu, paskatos atpakaļskata spogulī un redzu BMW, kurš taisās mani apdzīt, pārbraucu krustojumu ar noņemtu kāju no akselerātora pedāļa un ieraugu pretējā virzienā braucošu CP ekipāžu ar ieslēgtu zilo bākuguni, aptuveni 60 m no krustojuma. Loģiski, samazināju ātrumu līdz nullei pie braucamās daļas apmales labajā pusē.

Bremzēšanas brīdī BMW, protams pabrauca man garām. CP ekipāža arī apstājās un viens no inspektoriem pienāca pie manas automašīnas, stādījās priekšā un lūdza uzrādīt dokumentus, ko es arī izdarīju.

Tālāk sekoja pats interesantākais. Pēc dokumentu apskates, pavaicāju inspektoram, kāds ir iemesls manis apturēšanai. Uz ko saņēmu atbildi, ka esmu pārsniedzis max pieļaujamo ātrumu apdzīvotā vietā, t.i. 81 km/h. Es vaicāju vai viņi ir pārliecināti par pareizību uz ko saņēmu atbildi, ka jā. Vai varot to pierādīt? Puķītis esot licis tā strādāt?! Pēc kā es apklusu, jo nesapratu atbildi... Tikai radara rādījums man netika parādīts.

Tad sekoja 20 minūšu gaidīšana uz protokola rakstīšanu. CP inspektors pienāca pie mana auto uzdeva vēl pāris jautājumus, kā piemēram, vai neesot tiesāts, vai ir kāds apgādībā, kāda ir vidējā izpeļņa uz ko arī korekti atbildēju. Vēl pēc pāris minūtēm pasniedza man protokolu parakstīšanai un savas versijas, par notikušo uzrakstīšanai, ko arī izdarīju. Pēc kā saņēmu lēmumu administratīvā pārkāpuma lietā Nr26/VB466***, kurā figurē apraksts par notikušo un sods Ls 20.

Esmu nopietni sašutis par tādu lēmumu, bez jebkādiem pierādījumiem, vainot mani par CSN 114. pārkāpumu. Uz jautājumu, kapēc protokolā nefigurē BMW, saņēmu noraidošu atbildi. Esmu bijis viens.

Par apstākli, kas atbildību pastiprina, tiek minēti septiņi pārkāpumi trīspadsmit gadu braukšanas laikā.

Jūsu komentāri, lūdzu, un piedāvājumi?

taicis, iauto lasītājs
 
Visi komentāri
 
134195. viesis 30.jūlijs 2004 8:51
0 0 Atbildēt

Zlosnijs narushatels esi.

134196. viesis 30.jūlijs 2004 8:51
0 0 Atbildēt

... nu un kāds sakars tam visam ar BMW ?

134197. viesis 30.jūlijs 2004 8:53
0 0 Atbildēt

a ja ir tikai zilā bākuguns un sirēna tad tu varēji neapstāties, tev ir tikai jādod ceļš un nav jāapstājas :) Ja ir zilā un sarkanā un sirēna, tad ir jāapstājas.

134199. viesis 30.jūlijs 2004 8:55
0 0 Atbildēt

Nu ja jau tāds grēkāzis ar 0.00147 pārkāpumiem dienā tad jāsoda pēc pilnas programmas. A BMW brauca tik ātri ka musari nemaz nepamanīja.

134200. viesis 30.jūlijs 2004 8:59
0 0 Atbildēt

A ja nopietni, saki tiesā ka tas nav Tavs ātrums un viss būs OK.

P.S. Ja neizrādīsies ka tieši tajā brīdī arī neatkarīgs pensionārs ar radaru arī ir pārbaudījis Tavu ātrumu.

134202. viesis 30.jūlijs 2004 9:04
0 0 Atbildēt

ahhh vahh, atkal tas be me we :)

nu tak ej pie Piķītes un skiadrojies... Puķīte te pa SWH-radio deklarēja ka pats vienpersoniski palīdzēs jebkuram CP abižotam autovadītājam tikt skaidrībā :)

134203. viesis 30.jūlijs 2004 9:06
0 0 Atbildēt

Kāpēc vispār sākāt ar protokolu, nevis ar normālu izskaidrošanos? Izlamā no panckām ārā un brauc tālāk.

Galu galā, ja tas nav tavs ātrums, vajadzēja aizstāvēt savu viedokli. Mūsu valstī tak ir tā, ka pašam jāpierāda, ka neesi vainīgs, nevis otrādāk. "Nevainības prezumcija" :)

134205. viesis 30.jūlijs 2004 9:07
0 0 Atbildēt

Ja vēlies tiesāties, tad obligātie izdevumi:

10 LVL - valsts nodeva;

juridiskā palīdzība:

30 LVL - pieteikums tiesai;

100 LVL - sagatavošanās tiesas sēdei un pārstāvēšana tajā

50 LVL - apelācijas sūdzība

+ tavs laiks un administratīvie izdevumi

134206. viesis 30.jūlijs 2004 9:07
0 0 Atbildēt

Tā nu tie menti mūs te ēdīs un ēdīs. Tikai caur tiesu - kā iAuto! Tad, ja šādus gadījumus neatstāsim bez ievērības, varbūt tie maitasputni aprausies. Valsts jau mūs nesargās. Bet tas BMW laikam ir bijis šamajiem pazīstams, par ko liecina arī viņa lepnais braukšanas stils:NOTEIKUMI - NEKĀDU NOTEIKUMU!

134208. viesis 30.jūlijs 2004 9:08
0 0 Atbildēt

Es parasti tados gadijumos saku ka ātrums nav mans vai nu nem pieciti vai vienkarši es neparakstu protokolu, tad vēl pabļaustās šie minūtes pāris un ar pieciem latiem brauc prom. Vismaz mani menti 4 reiz ta mēģināja uzmest no kurām 3 reizes bija šogad.

134209. viesis 30.jūlijs 2004 9:10
0 0 Atbildēt

gribi strīdēties ar CP? lūdzu, dodies pie jurista, taču iauto komentāros tev neviens nepalīdzēs. no savas pieredzes varu teikt, ka CP lēmumos ļoti bieži ir procesuālas kļūdas, kas var kalpot par to, lai tos atceltu (juridiski tas saucas lēmumi ir apstrīdami). ja šīs procesuālās kļūdas ir būtiskas, tās lēmumu padara par spēkā neesošu (apmēram tā). bet strīdēties par pašu būtību - ātruma pārsniegšanu ir grūtāk, jo nav vienotas prakses (vismaz es nezinu). taču šeit rakstītais ir viena liela teorija. ir jāredz protokls un lēmums, lai varētu izdarīt spriedumu. pagaidām tas viss.

p.s. lai arī nespecializējos strīdos ar cp, taču 'pirms kādiem 2 mēnešiem "izčakarēju" cp, pārsūdzot viņu lēmumu cp priekšniekam, kuram nebija ko likt pretim manai sūdzībai par viņa padoto juridisko stulbumu.

134210. viesis 30.jūlijs 2004 9:10
0 0 Atbildēt

Vakar SWH Puķītis teica, ka jāiet pie viņa uz stabeni un jāraksta iesniegums...gan jau viņš tiks galā...

Veiksmi!

134211. viesis 30.jūlijs 2004 9:11
0 0 Atbildēt

Tieshaam, vajadzeeja paprasiit, lai paraada radaru. Veel - BMW. Ja ir tikai zila baakuguns - tad nafig, zila un skanja - izveelies pats kaa tu dosi celju, ja z+s, tad malinjaa. Mistika, ja divas mashiinas viena aiz otras un veel vienai ir tikai aatruma paarkaapums. Kursh man varetu pateikt kas tas par fizikas likumu??? Varbuut par kopiigo darbu???

134212. viesis 30.jūlijs 2004 9:15
0 0 Atbildēt

Atkal piecīši... Jā - tā ir ātrāk un vieglāk, bet - kas tos nahļebņikus reiz savaldīs? Kas mums dod piecīšus neparko?

134213. viesis 30.jūlijs 2004 9:15
0 0 Atbildēt

Kaut vairāk tādu sponsoru kā Tu :)

134214. viesis 30.jūlijs 2004 9:15
0 0 Atbildēt

he, jupucis noteikti pārspīlē. ņemot vērā, ka tā ir administratīvā lieta, tad vismaz pārsūdzība cp priekšniekam izmaksās tik, cik maksā kāds normāls dzēriens kādam čomam uzlikt vai juristam par konsultāciju. tikai ņem vērā - ej pie tāda jurista, kas velk administratīvās tiesības, un it sevišķi Administratīvā procesa likumu, jo tas tagad rullē. par pārsūdzību tiesā - tur ir nedaudz kolīzija, jo APK pasaka, ka nodevu maksāt nevajag, bet APL prasa laikam 10 Ls. Taču, manuprāt, maksāt nevajag. Bez tam uz administratīvo tiesu var iet gan pats, gan paaicināt da jebko līdzi, kaut vai sievasmāti, kas tevi var pārstāvēt.

134215. viesis 30.jūlijs 2004 9:15
0 0 Atbildēt

Puķīte pa SWH deklamēja savu darba tel. nummuru. Ja atceries ekipāzu, kas tevi apturēja, tad zvani, sarunā strelku un sūdzies. Tiesāties var, bet tad prasībā jānorāda, ka tiesas izdevumus jāapmaksā tam, kas tiesu zaudējis. Protams, to naudu tu dabūsi tikai pēc tiesas, bet tiesa būs pēc 3 - 6 mēnešiem.

134216. viesis 30.jūlijs 2004 9:15
0 0 Atbildēt

K&K

Bezcers - tupam mentam neko neieskaidrosi... Shkjiet vinji vispaar dziivo citaa pasaulee - kaut kaadaa kriminaalajaa, kur katrs cilveeks ir dzeeraajs, slepkava, narkomaans utt

Par to gadiijumu, nu ko, izpratni no policijas puses sheit nesastapsi. Protams, CP kaarteejo reizi noveersa MEGA smago avaariju, kur iesaistiits dzeeraajs, vecs auto, liels motors un jaunieshi (vismaz 4), aatrums vismaz 130 km/h!!!

134217. viesis 30.jūlijs 2004 9:17
0 0 Atbildēt

Antons tāds. Zila bākuguns nav iemesls, lai apstātos!!

134220. viesis 30.jūlijs 2004 9:21
0 0 Atbildēt

Nevajadzeja piekrist.Tad parasti tevi tikai izlama :),un palaizh tevi vala.

Man divreiz ir gadijies kad gribeja piesiet parkapumu.No sava viedokla neatkapos,ka rezultata vienreiz palaida vala,bet otreiz shie vismaz par apskati pieciti noplesa.

Tas abas reizes bija kad sarkano gribeja piesiet.Ta ka tur bija jacinas ar viniem lidz galam,a butu piekritis i tiesibas atnemtu.

134221. viesis 30.jūlijs 2004 9:21
0 0 Atbildēt

Lai pateiktu ka BMW pārkāpa ātrumu , parādi man radaru!Ar autora vādiem par maz.

134222. viesis 30.jūlijs 2004 9:21
0 0 Atbildēt

ko lai saka, nepaveicās tev. mani gan par laimi vēl neviens policists nav centies uzmest. lai veicās taisnības meklējumos.

runājot par signāliem: zilais bez skaņas: tikai uzmanības pievēršanai, nedod nekādas priekšrocības un nav jāapstājas

zilais un signāls: jādod ceļš braucot pēc iespējas tuvāk labajai brauktuves malai, nav jāapstājas

zilais, sarkanais un signāls, jādod ceļš apstājoties ceļa malā

a zilais un sarkanais bez signāla vispār noteikumos man skiet nav minēts???

134223. viesis 30.jūlijs 2004 9:26
0 0 Atbildēt

Uiiii.... Tu tak i viens noziedznieks. tikdaudz paarkaapumi?!?!? Tev tachu ne tikai tiesiibas atnjemt, bet arii pat ar riteni aizliegt braukt. Utt.uttp. ......... Bezmaz taads texts man bija jaanoklausaas no Valmieras CP shefa.... Tajaa briidii es nozjeeloju ka pieteicos sanjemt leemumu Valmeiras CP hauzee. Peec nedeeljas sanjeemu jau citu leemumu par citu gadiijumu Kliaanu ielaa. Shefs apskatiijaas protokolu, vinjsh man uzprasiija kaa tad taa man peedeejaa laikaa neiet un min. sods jo vinjsh vismaz izveerteeja lietas buutiibu, nevis skatiijaas ka man kautkad senaa pagaatnee 3X aatrums paarsniegts liidz 20km/h.

Ja tu protokolaa esi mineejis ka tev netika uzraadiits radars, tad veel vari chakareeties pa tiesaam, bet zinot patreizeejo situaaciju, iespeeja ka sods tiks atcelts ir 10%. :D Tagad tachu CP pielieto drakoniskas akcijas lai ierobezjotu paarkaapeejus. Viens no panjeemieniem tagadir laikam "tu brauci uz 80km/h. Kaa mees to noteicaam?!?!? Mums ace pieshauta" :D

134224. viesis 30.jūlijs 2004 9:27
0 0 Atbildēt

to JJJ:

es nepārspīlēju, tā tas ir. Principi maksā dārgi.

Man ir vienādi jāgatavojas lietai vai ir uzlikts 5LVL sods par + 17Km/h vai arī 500 LVL un trīs gadi bez tiesībām. Tāpēc manis nosauktās cenas ir reālas tirgus cenas.

Protams var atrast pazinu vai rakstīt pats pēc īsas konsultācijas, bet tomēr profesionāļiem parasti tas padodas labāk, sevišķi, ja darbs tiek pienācīgi apmaksāts :)

134225. viesis 30.jūlijs 2004 9:31
0 0 Atbildēt

To JJJ turpinājums:

Administratīvā tiesa bez valsts nodevas pieteikumu nepieņems. Tomēr jāpiekrīt, ka kolīzija ir, ne velti administratīva apgabaltiesa pagāšnedēļ pati iesniedza pieteikumu Satversmes tiesā ar lūgumu izskatīt jautājumu par valsts nodevas maksāšanas atbilstību satversmei ( 92.pants laikam - taisnīga tiesa) adm.pārkāpumu lietās.

Vispār APK un APL šobrīd ir viena milzīga kolīzija, neviens īsti netiek gudrs, bet kartīgas tiesu prakses vēl nav.

134226. viesis 30.jūlijs 2004 9:42
0 0 Atbildēt

Ai tak sviests.

Visticamāk tas bmw gāja garām jau tad, kad šitas bija reāli nometis, jo ments viņu stādināja.

Ja tas būtu plēsis garām ātrāk, tad skaidrs ka paķertu abus.

134228. viesis 30.jūlijs 2004 9:44
0 0 Atbildēt

1. Nevajdzēja apstāties!

2. Ja jau apstājies , tad vajadzēja pastāvēt uz savu-tas nav mans ātrums! Ja tu nepiekrīti ātrumam un protokolā to arī ieraksti, tad adm. tiesā mentam ir jāpierāda, ka viņš tieši tev ir nomērījis to ātrumu! Un viss!

Tagad kaut ko panākt būs ļoti grūti, vai pat neiespējami!

P.S.

Menti nedrīkst atsaukties uz pēdējos 13g. (20 g. ; 50 g.) veiktajiem pārkāpumiem! Nedrīkst un viss! Vērā tiek ņemti tikai pēdējā gada laikā izdarītie pārkāpumi!

Tā ka pildspalvu zobos un rakstīt sūdzību uz stabu ielu! Bet nekādā gadījumā uz Klijānu. Tur ir viena banda - viens otra pakaļu piesegs vienmēr un visos gadījumos! Un savu taisnību nepierādīsi, vismaz objektīvi tavs iesniegums netiks izvērtēts noteikti! :(

Lai veicas!

134229. viesis 30.jūlijs 2004 9:44
0 0 Atbildēt

=>autoram

Nu ko bļausties , pats takš raksti ka brauci 100km/h, tur kur bija 90km/h jābrauc. "Uzšāva" menti kautkādā brīdī kad no 100km/h nometi ātrumu līdz 75km/h un viss, paņēma tevi.

Pats raksti ka ātrums bija 75 kmh tajā vietā kur 70 jābūt. No tā arī secinu ka visu laiku tavs ātrums ir bijis lielāks, nekā atļautais. Es šajā gadījumā neaizstāvu CP, bet man riebjās tādi cilvēki kā Tu , kuri paši apzinās (pat uzraksta rakstā) ka brauc mazliet ātrāk nekā atļauts un tad apvainojās ka CP viņus aptur un pielieto sodamēru.

134231. viesis 30.jūlijs 2004 9:49
0 0 Atbildēt

vaig nopirkt GPS un ieraxtīt maršrutu+ātrums (kautkāda tāda fīča ir), tad var kašķēties ar šiem, jo abiem ir instrumentāls mērījums, tikai bēda ka ātruma pārsniegt nevar:):):):):):)

134232. viesis 30.jūlijs 2004 9:50
0 0 Atbildēt

Nu, skumjais fakts ir tāds, ka arī man braukājot ar vienu auto regulāri sākuši piešūt svešus ātrumus... Pagaidām esmu ticis cauri ar max 3 Ls, bet arī nepatīkami, ja tas atkārtojas regulāri... Laikam pārāk biezi izskatos...

134233. viesis 30.jūlijs 2004 9:50
0 0 Atbildēt

BajevajaMashinaWimagatelev! katraa zinnaa sviests!

134234. viesis 30.jūlijs 2004 10:00
0 0 Atbildēt

he, vasaras izpārdošana - 50%.

250ls man nevis jupucim, ja to lietu izvilksim (just joke) . faktiski lieta par ātrumu ir ļoti vienkārša. 1. ja ir procesuālās kļūdas, kādas ir ĻOTI DAUDZ cp protoklos un lēmumos, tad viņiem auzas. 2. pēc būtības par ātrumu - 10% ka kaut ko varēs izdarīt. 3. Par to, vai ir vērts strīdēties - cilvēks, kurš tās lietas rubij pat izlasot protokolu un lēmumu 10 minūtēs pateiks vai ir vērts ņemties. bet tādi uzmentēji par 500Ls (aivainojiet godprātīgie juristu kungi) ieteiks līdz pat senātam tiesāties un nostrādās vecais labais princips, ka no strīda tikai juristiem profits. stresam nav pamata. the end.

134235. viesis 30.jūlijs 2004 10:07
0 0 Atbildēt

teoreetiski jau vareeji protokolu neparaxtiit, bet ja tev tie 20 ls nav tas pats svariigaakais dziivee, tad labaak nepisties ar tiem suuda gabaliem.

134237. viesis 30.jūlijs 2004 10:13
0 0 Atbildēt

to JJJ:

interisanti kādās lietās, tad specializējies, ka viss liekas tik vienkārši?

Var jau būt, ka ir tādi speci, kas 10 minūtēs var izlasīt visu lietu, uzklausīt klienta paskaidrojumu, izvērtēt visu pieļautos pārkāpumus, izdomāt kādus pierādīšanas līdzekļus ir iespējams vēl savākt un sniegt atbildi ir vērts tiesāties vai nē.

Tomēr tādi vīri stundā mazāk par 100 LVL nepelna, tā kā 10 min ir 1/6 stundas, tas ir, 15 LVL konsultācija.

Un neviens praktiķis neieteiks tiesāties bezcerīgā strīdā, jo tādas lietas vest ir ļoti grūti, klients neapmierināts, reputācija bojās un beigās pats vien mīnusos paliksi.

134238. viesis 30.jūlijs 2004 10:14
0 0 Atbildēt

Negribas jau ironizēt par raksta autoru, bet tik tiešām izskatās, ka vislielākā škrobe viņam ir tieši par to, ka aizmugurē braucēju lika mierā. Nu nezinu cik šādā situācijā ir pamatota doma "visi tā dara". Laikam jau dažs labs ir īstais nelaimes putns, bet man personīgi vēl nekad nav gadījies, ka paņem aiz *******em nevainīgu. Bet ja vainīgs esi, esi vīrs un nemaitā nervus ne sev, ne citiem.

134239. viesis 30.jūlijs 2004 10:16
0 0 Atbildēt

Tu kādreiz Igaunijā vispār esi bijis?

Un ja esi bijis, vai ar auto esi braucis?

Čaiņiks!

134240. viesis 30.jūlijs 2004 10:17
0 0 Atbildēt

tas bija preikš Marchiks_ [?] 30.07.2004 09:48

134241. viesis 30.jūlijs 2004 10:21
0 0 Atbildēt

2JJJ: kaapeec iespeeja apstriideet nepareizi piesietu aatrumu ir tikai 10% ? ar ko vinji tiesaa varees pieraadiit,ka man taads aatrums bijis? jeb tiesaa ar pietiek,ka ir ments,un ta uz vaarda shamam tic? :))

134242. viesis 30.jūlijs 2004 10:25
0 0 Atbildēt

Bembis normali apjaaja :)

134244. viesis 30.jūlijs 2004 10:37
0 0 Atbildēt

Starp citu (nedaudz pie teemas) par protokoliem.

Vai shie jaunaa tipa protokoli nav uzskataami par cilveektiesiibu paarkaapumiem?

Protokols tiek rakstiits vienaa!!! eksemplaaraa (Kaapeec nav pashkopeejoshais papiirs un vismaz 2 eksemplaari???). Vadiitaajam uz rokas nepaliek nekas. Ne vinjsh zin policista uzvaardu, ne uz kurieni jaaiet maxaat sodu. Nav mekaadas garantijas, ka protokols netiks papildinaats.

No protokola 95% procenti ir informaacijai, ko aizpilda CP, bet tikai divas maziitinjas rindinjas, kur vadiitaajs var ierakstiit savus komentaarus. Kaapeec policistam uz ielas ir jaazin vadiitaaja darba vieta, amats, gjimenes staavoklis un ienaakumi????

134245. viesis 30.jūlijs 2004 10:39
0 0 Atbildēt

Bet kāpēc sniedzi tam inspektora, info par savu ģimenes stāvokli, sodāmību (vai ne..), vidējo izpeļņu, utt. ? Tā ir konfidenciāla informāciju un to viņi nevar pieprasīt....

Šķiet, ka drīzumā CP pat varēs pieprasīt ierasties autovadītāja dzīves vietā, lai noskaidrotu dzīves apstākļus... Kaut kāds sviests.... Esmu sašutusi par rakstīto....

134247. viesis 30.jūlijs 2004 10:43
0 0 Atbildēt

Kaads tam visam sakars ar BMW ?

Ja esi idiots, tad ciet klusu :)

Uz jautaajumu par videejo izpelnju un citiem jautaajumiem atbildeet arii ir galeeji stulbi :)

......

vareeji pajautaat policistam pretii.....vai peec kakaashanas vinsh skataas podaa ???

134248. viesis 30.jūlijs 2004 10:45
0 0 Atbildēt

Nu ja nepiekriti, ta ko parakstiiji? Paraksts = piekrishana!~

134249. viesis 30.jūlijs 2004 10:51
0 0 Atbildēt

Marchiks_ [?] 30.07.2004 09:48

Igaunijā menti ņem arī tad, ja tu ātrumu pārsniedz par 3 km/h.

-----------

Muljkjiibas...

Njem vinji taapat saakot no +10.

Cita lieta, ka par +10 vinjiem sods ir lielaaks nekaa pie mums, bet par +30 jau sanaak ljoti apalja summinja....

Iisteniibaa apnikushi shitie miiti par Igaunju labumiem....

Pa shosejaam vinji tieshaam brauc leenaak, bet graavjos dziivojas taa pat kaa pie mums. Bez tam citus CSN punktus vinji ieveero mazaak kaa pie mums - pagriezienus neraada, celju nedod...

134256. viesis 30.jūlijs 2004 12:08
0 0 Atbildēt

komentārs īss - UZ TIESU TOS *******US !!!!!!!!

un viss !!!!!

134259. viesis 30.jūlijs 2004 12:48
0 0 Atbildēt

mudaks tas autors.. atkal BMW..

134260. viesis 30.jūlijs 2004 13:04
0 0 Atbildēt

>>>Visiem:

Nu tas bija psiholoģiski nostrādāts, tamdēļ arī apstājos. Jo ne jau katru dienu redzi zilas,sarkanas vai oranžas gaismas. Ments un vēl zilais uz jumta, pirmā doma jābremzē. Stulbi sanāk, ka pēc tam tikai saproti-nevajadzēja stāties.

Godīgi sakot ar 90km/h braucēju ir maz. Vai tie ir žiguļi, vai moskviči, vai CP patruļa, kura brauc parasti ar 70km/h. Tamdēļ arī pats reāli tālos gabalus ar kruīzi uz 100km/h.

134261. viesis 30.jūlijs 2004 13:09
0 0 Atbildēt

Iekriti tu veci! Tiesi sis ari bija gaidams no mentiem. Vini uzraksta visu ko grib un tad tu vari iet tiesaties un meginat pieradit ka neesi vainigs.

134263. viesis 30.jūlijs 2004 13:44
0 0 Atbildēt

Pie sienas, lodi pierē,auto konfiscēt,sievu un bērnus pārdot verdzībā.

134264. viesis 30.jūlijs 2004 13:47
0 0 Atbildēt

Tas bee em vee bija mashiina spoks Tu vinju redzeeji bet reaali vinjas nebija.

134266. viesis 30.jūlijs 2004 13:53
0 0 Atbildēt

Vienkaarshi normaali iekriti. Un viss. Sashutumam nav pamata, kur nu veel tiesaam vai taalaakiem striidiem... Shkrobe peec paaris dienaam paaries.

134268. viesis 30.jūlijs 2004 14:28
0 0 Atbildēt

To: jupcis

"Tomēr tādi vīri stundā mazāk par 100 LVL nepelna, tā kā 10 min ir 1/6 stundas, tas ir, 15 LVL konsultācija." Nezinu kas tu esi jurists, vai kas cits, ja pa 10 min spej nokonsultet klijentu.

Mana prakse ir ta ka uz konsultaciju administrativaja lieta aiziet parasti apmeram stunda. Dazos gadijumos pat vairak. Cenas var but mazakas un var but lielakas atkariba no darba apjoma. Pie tam ko nozime pelna? Pelna bus tas kas atliks pec nodoklu samaksas.

134270. viesis 30.jūlijs 2004 14:47
0 0 Atbildēt

Paga ..

Ja pareizi saprotu - tur bija zīme 70. Un ātrums 81 tātad pārsniegts par 11 km/h Un cik saprotu- līdz 20 km.h pilsētā taču ir 10 ls nevis 20 ls...... Kas par lietu?

134272. viesis 30.jūlijs 2004 15:11
0 0 Atbildēt

Kad kruīzu uzliki uz 100km/st ,tad jau tu kļuvi par ļaunprātīgu pārkāpēju,tavas smadzenes ir ieprogramētas uz likuma pārkāpšnu.Laikam jūties pārāks pār citiem.Tādi kā tu jāsoda tik ilgi kamēr kruizu liksi uz 90km/st.

134273. viesis 30.jūlijs 2004 15:51
0 0 Atbildēt

Kas tā mentiem par modi nerādīt fiksēto ātrumu! Interesnati kas tad kalpo par pierādījumu tam, kad esi pārsniedzis ātrumu????. Vai tad viņi "uz aci" vai "uz ausi" to ātrumu nosaka?

Gadus 3-4 atpakaļ pašam Krievijā sanāca kuriozs gadījums. Naktī iekritu uz 110km/h, bet menti tik ātri bija rausušies ārā no savas kapeikas, kad radars arī bija izrāvies no piepīpētāja un tad, kad prasīju lai parāda piefiksēto ātrumu , ekrāns radaram bija tumšs. Bet vienalga piesējās par to kad bugatierim termiņš iztecējis un vienojāmies par 5$ , bet škrobe mentiem bija baigā, jo daudz lielāks kāposts aizgāja gar degunu! Bet kas tad tagad te notiek? Viena tante teica - ja??

134274. viesis 30.jūlijs 2004 15:52
0 0 Atbildēt

Njaa!!! Spriezhot, ka liec kruiizi uz 100, tad taa tev arii vajag... Vai nu 90 vai 110, bet nafig 100?

Un veel, kaa tu vari zinaat, ka tas aatrums nav shiem uz radara kopsh ieprieksheejaas mainjas.......

134275. viesis 30.jūlijs 2004 16:02
0 0 Atbildēt

To: elf

Es neesmu tik atsaldēts kā Tu, un labi saprotu ko daru. Tie slepkavas uz ceļiem ir tie, kuri pārsniedz 110km/h un velkas līdz 80km/h. Statistika pierāda, ka lielākās avārijas ir notikušas dēļ lēnajiem braucējiem, jo viņi neiederas satiksmē un nepārredz ceļu. Respektīvi lielākie slepkavas. Par tiem kas zemu lido, labāk nerunāsim.

134276. viesis 30.jūlijs 2004 16:10
0 0 Atbildēt

Ludzu CP ekipaazhas mashiinas numuru, lai citi var uzmaniities no taadiem!

134277. viesis 30.jūlijs 2004 16:13
0 0 Atbildēt

nja,kaa viens ru pilsonis teica: nav jau probleemu mentam samaksaat par aatrumu,bet lai nokjer! a taapat vien maksaat, taapeec ka vinjam "likaas" ka aatrums lielaaks - lai suukaa liiko! arii mentam naudinja jaanopelna,nevis tik jaaiekasee bez pieraadiijumiem :))

134278. viesis 30.jūlijs 2004 16:28
0 0 Atbildēt

Pieļauju, ka kāds to jau ir uzrakstījis iepriekš, taču man nudien nav laika lasīt visus komentārus, tāpēc īsumā tikai izteikšu savas domas - vai par to, vecīt, Tu neiedomājies, ka tas BMW varēja būt netrafarētais CP auto, no kura ar radaru Tevi arī "paņēma"? Manuprāt, tāda iespēja nav izslēdzama!!!

134281. viesis 30.jūlijs 2004 17:03
0 0 Atbildēt

Jupucim,

gribēju tieši prieš Jums atrast vienu "cenu listi" par jurtistu pakalpojumiem, kas klejoja pa epasiem.. nesanāca. bet būtība jau vienkārša, jo vairāk jurists izrāda līdzjūtību, jo vairāk $$$$. Un ja vēl pasaka kādu vārdu, tad $$000. Tātad, lai nu man piedod juridisko zinātņu doktori u.c. liela kalibra speciālisti, ja izteikšos kļūdaini, bet par ātruma pārsniegšanu ir jāapskata tikai 2 dokumenti, lai izlemtu, vai vispār ir vērts ķēpāties - protokols un lēmums. lēmums ir uz vienas lapas, protokols uz 2 laikam. Abos šajos dokumentos ir standarta APK un CSN panti. Tiem cilvēciņiem, kas pārzin APK, nav problēmas paskatīties, vai pareizie panti ir piesaukti, jo zinātniskajam darbam šādā gadījumā nav pamata. kur specializējos - administratīvās tiesības. lai arī cp nav maizes darbs, reizi pusgadā čomiem palīdzu un tas viņiem iznāk 100 lētāk nekā doties un pakāst lietu pie super duper juristiem ar gudriem ģīmjiem. the end.

134283. viesis 30.jūlijs 2004 17:24
0 0 Atbildēt

Cūcība no CP puses. Radars noteikti ka uzrādīja BMW ātrumu. Un vēl jo vairāk - ja CP kādam rāda ka jātur nost, bet nevar saprast kam tieši - jāapstājas visiem, šajā gadījumā arī BMW. Par cik BMW neapastājās tad vienkārši izdrāza to vienīgo kas pagadījās pa rokai...

134285. viesis 30.jūlijs 2004 17:29
0 0 Atbildēt

viesis (BNS) 30.07.2004 16:28

Tad "laipnajai" CP ekipāžai arī vajadzēja pārkāpējam izskaidrot to kurā ceļa posmā ir noticis pārkāpums un ka to ir fiksējusi cita CP ekipāža (nebūtu pat jāielaižas detaļās par to ka tā nebija trafarēta, kāda marka un valsts Nr, jo pieņemu ka tā nav publiska informācija). Un šīs neskaidrības līdz ar to būtu novērstas. Dotajā brīdī es piekrītu "pārkāpējam" - sods ir nepamatots.

134286. viesis 30.jūlijs 2004 17:42
0 0 Atbildēt

Ir dzirdēti vairāki gadījumi, iebraucot Lielvārdē no D-pils puses un ātrums arī parasti 81!!! skaidroties-bezcerīgi.

Domāju, ka ceļa policisti tiek piežmiegti un lai izskatītos, ka notiek cīņa ar pārkāpumiem no viņiem prasa noteiktu daudzumu protokolu, tipa jāpilda plāns un jālien priekšniekiem d...

134288. viesis 30.jūlijs 2004 18:43
0 0 Atbildēt

man bija taa: iebraucu pilseetaa ar atlauto aatrumu (no Babiites) un man astee tuvojaas kaukaac skreejeejs

CPists aptur un saka - veciit tu brauci uz ~80 km/h

paprasiiju kaa tur ar to otro mashiinu vai to radars nenochekoja ? shis un teica ka ja es biju skreejis tad man paveicaas un ataaa ...

iisteniibaa tam feenam (radaram tobish) ir paliels lenkjis un no attaaluma mashiinu no joslas nav iespeejams izdaliit, taa luuk

a taalaak jau kaa nu kursh - aptureeja maksaa

134291. viesis 30.jūlijs 2004 20:12
0 0 Atbildēt

Storms [?] 30.07.2004 17:29

Piekrītu, pilnībā piekrītu! Galu galā - es taču neaizstāvēju CP-istus, vienkārši paudu savas domas...:)

134294. viesis 30.jūlijs 2004 20:48
0 0 Atbildēt

Nu atkal pilnīgs sviests.

Atkal viens apraudājies un nopuņķojies mazulītis ir pieķerts nedarbos,un saka mammai,ka krūze uz televizora ir izlijusi pati no sevis,un tapēc tas ir sadedzis.

Vecīt,es stūrēju auto jau 15 gadus un visvisādi sviestaini gadījumi ar ar mistiskiem no aizmugures pielidojošiem bmw man nav sanākuši.Ja pats atzīsti,ka pat iepriekš pārkāp,tad lūdzu pēc tam necenties izraudāt žēlastību no mammas.

Varēji ar šo stāstu piedalīties festivālā "jurmaļina"kopā ar zadornovu smīdinot tautu.:)))

Ja jau sanāk piekakāt bikses,tad pats vien tās izmazgā,nevis prasi to citiem,jo tās baigi smirdot.

Džeriņš juniors.

134295. viesis 30.jūlijs 2004 21:13
0 0 Atbildēt

kapēc vispār stājies pie apmales nost, vai tad nezini, ka jādeg vēl sarkanajām bākugunīm un jāskan sirēnai? šajā situācijā tev bija jādod tikai ceļš un nebija nepieciešamība apstāties,- vai tad CP ekipāža ar kombainu brauca?

134296. viesis 30.jūlijs 2004 21:15
0 0 Atbildēt

Naudu nemaksā,paliec pie tā,ka tas nav Tavs pārkāpums!Lai pierāda pretējo!Bez pierādījumiem Tu nebūsi vainīgs!Esmu profi autovadītājs ar 29 gadu pieredzi!:)

134297. viesis 30.jūlijs 2004 21:16
0 0 Atbildēt

kapēc vispār tādi pastulbi raksti iziet moderātoru cenzūru?

134298. viesis 30.jūlijs 2004 21:45
0 0 Atbildēt

Vampiirs

Pavisam vienkārši, neparaksti tās muļķības, ko viņi tur sarakstījuši un saki, lai iet sūdzēties pie paša puķīša.

Patiesībā, policisti kā likums ir lieli zābaki, citiem vārdiem sakot, saki ka tiksimies tiesā, kur jums nāksies pierādīt manu vainu i alles.

134299. viesis 30.jūlijs 2004 21:49
0 0 Atbildēt

To: reiniss

Tā jau laikam arī darīšu, nekas cits man neatliek, par tādu joku no CP puses. Paldies.

To:Džeriņš juniors

Tu laikam esi tas kuram ar 850 volvo patīk dupšos skriet. Vai dupši patīk?

134300. viesis 30.jūlijs 2004 21:55
0 0 Atbildēt

To : Visi

Paldies visiem par atsauksmēm, kādas arī nebūt tās bija. Ir ko vēl pamācīties un smelties. Paldies.

134301. viesis 31.jūlijs 2004 0:51
0 0 Atbildēt

tu esi idinjsh pilniigs autor. bljad no kura laika pensija ir kaada apgadiibaa? pastavetpar sevi nemaaki. ari ja butu bijis tavs atrums neko nepieraditu. katrs uz celja atbild par sevi, bmw naf vainigs ka bija gudraks par tevi. mudaks pilniigs. ja velies varam aprunat sho temu ari zem 4 aciim. uz priv ja kas

134302. viesis 31.jūlijs 2004 2:43
0 0 Atbildēt

taicis, vai neatceries CP ekipazhas masinas numuru, ka ari CP-cistus vardu un uzvardu? LVL

134303. viesis 31.jūlijs 2004 8:49
0 0 Atbildēt

To : SteelRat

To ka muļķību izdarīju saprotu, bet zem 4-ām parunāt varam. Nomet savu meilu.

134308. viesis 31.jūlijs 2004 13:07
0 0 Atbildēt

Cieņu un godu cp ekipāžai ,pēc rakstā izlasītā atliek secināt ,ka viss tika izdarīts perfekti.

134310. viesis 31.jūlijs 2004 14:30
0 0 Atbildēt

to:taicis

Nu mašinu neesmu nevienu vēl sasitis,vēl jo vairāk volvo,jo braucu ar subaru impreza wrx sti,un ja sanāk kādas problēmas,tad neskrienu un nesūdzos mammai,lai tā vecāku sapulcē paprasa skolotājai,lai sliktie puiši no vecākajām klasēm mani neapbižo.Bet nu ja taicim ir atņemta košļenīte,tad tā jau ir pasaules mēroga katastrofa.:)

Vecīt iemācies braukt un ievērot satiksmes noteikumus,kā to dara lielākā daļa autovadītāju,jo ja tā turpināsi,tad domāju ka savāksi ātri vien tos jaunos soda punktus.

Un savu lielo mīlestību pret dupšiem izmanto vien pats tālāk,laikam jau tev patīk tas vietas ar nelāgu smaku.:)

Džeriņš juniors

134323. viesis 1.augusts 2004 2:20
0 0 Atbildēt

To: Džeriņš juniors

Juuties baigi kruts, ka brauc ar subaru impreza wrx sti...

Nu palielies veel, tikai nemelo, ka vienmeer brauc strikti peec CSN. Taadas mashiinas nepeerk, la brauktu uz 50/90. Droshi vien pasham ir gruuti pienjemt, ka kaads ir sodiits nebuudams vainiigs. Pats gan jau vienmeer atpeercies, jeb Tev ir daudz draudzinju CP, jeb varbuut pats esi no taas bandas...

Sheit vispaar saak smirdeet, jo savairojushies CeePisti, kas apzog muus uz ielaam un veel njirgaajas sheit...

134326. viesis 1.augusts 2004 11:57
0 0 Atbildēt

taadus policistus atlaist par taadu cuuciibu!

134327. viesis 1.augusts 2004 12:39
0 0 Atbildēt

taici: man meils steelrat@banda.lv

134328. viesis 1.augusts 2004 12:42
0 0 Atbildēt

viesi: paskaties vai kac subaru wrx sti ir regjistrec uz dzerinja varda bljin. un ja vinjsh toch brauc ar wrx sti tad nav no mentiem. un ja cilveks uz ielas nav vainigs vinjsh var pastavet par sevi, un strideties ar to mentu, btw var ari tad ja ir vainigs :roll:

134332. viesis 1.augusts 2004 19:50
0 0 Atbildēt

Ja tā ir taisnība, tas tikai kārtējo reizi liecina, kādi teļa pakauši strādā CP, pašu Puķīti ieskaitot!

134333. viesis 1.augusts 2004 22:16
0 0 Atbildēt

Dzerins tika redzets pirms gada? ar impreza wrx ieprieksejo modeli (apalo faru vieta x2 xenoni). Vai uz vinu pasu noformets vai uz kadu citu skatities negribas. Kas vins tads ir, lai teretu laiku un skatities kas uz vinu noformets. Pie tam nevar zinat, kas tos topikus seit rakstijis.

134337. viesis 2.augusts 2004 10:12
0 0 Atbildēt

Ja šo sodu pārsūdzēsi adminitratīvajā tiesā, tā 100% atcels sodu, jo mentiem tagad grūti tur iet, jo pēc jaunā procesa viņiem viss ir jāpierāda, šajā gadījumā viņi to izdarīt nevarēs.

134342. viesis 2.augusts 2004 11:01
0 0 Atbildēt

Lasiijuu lasiiju BMW vainu nesaskatiiu . brauc cilveeks u brauc. Veiniigais kas laikam samulsinaaja vadiitaaju ir radara kljuuda. Ja tu brauci uz 75 plus radara kljuuda tur arii ir 81 un tas ka tikai tevi aptureeja arii normaali.

134343. viesis 2.augusts 2004 11:07
0 0 Atbildēt

Man šitā pat bija ar ātrumu Rīgā uz Brīvības - uzsākot aiz 2 automobiļiem (tie pārkārtojās pēc uzsākšanas citā joslā) no krustojuma pēc zaļā iedegšanās... 50 m no krusojuma mani lika malā CP un piesēja ātrumu 94 km/h... Radaru nerādīja... Tad vēl nebija punktu sistēmas, tāpēc aizgāju un mīļā miera labad samaksāju (30 Ls), bet ja vēl kas tāds būs, tagad sūdzēšu tiesā bezkaunīgos CP... Pie kam tad vēl kādas 15 min. runājos un beigās CP man saka - atvaino, ka tā sanāca, bet protokols jau ir uzrakstīts... :|

134347. viesis 2.augusts 2004 11:30
0 0 Atbildēt

to: PLAYBOY 30.07.2004 14:28

ja tu uzmanīgāk lasītu manus komentārus, tad redzētu, ka arī es apšaubu iespēju 10 min laikā sniegt kvalitatīvu konsultāciju, kā to apgalvo JJJ, tā kā tavi pārmetumi ir nevietā.

to JJJ:

protams, ja CP ir ļoti rupji kļūdījusies un sastādījusi kļūdainu protokolu un lēmumu, tad pārsūdzēt ir viegli. Tomēr, tas viņiem negadās tik bieži. Parasti ir jādomā, ka pasākt, ņemot verā, ka formāli (bet ne pēc būtības) cilvēks ir sodīts korekti.

134354. viesis 2.augusts 2004 12:02
0 0 Atbildēt

Nu es takš' kad jau teicu ka mašīnā vajag kameru iebūvēt (kamera, krāsu, mini - ap 85Ls, video pleijers ar ierakstu - ap 50Ls, šķ. kristālu "televizoriņš" 35-15Ls), un tas viss tikai vienu reizi, pašā sākumā, un tad var mentus "štepselēt" visu laiku...

134394. viesis 2.augusts 2004 14:38
0 0 Atbildēt

to Jupucis,

jaaa, par ātruma pārsniegšanu gan ir daudz ko pētīt dokumentos un domāt kā palīdzēt klientam, jo bez litra neiztikt, lai izdomātu pasakas, kā viss reāli noticis,tikai žēl, ka tiesās tās pasakas nepalīdz. bet principā jau ideja laba - cp čakarē braucējus un pats galvneais pēc tam juristi apmet, paņemot lai nu kā, nepiekrītu Jupucim, ka lēmumi lielākoties ir noformēti pareizi - tieši pretēji. Tajos lielākoties ir procesuālas kļūdas un bieži arī būtiskas, kas saskaņā ar APL tos padara par apstrīdamiem un arī spēkā neesošiem. piem. reti, kad tiek izvērtēti mīkstinošie un pastiprinošie apstākļi, bieži tiek lietoti saīsinājumi CSN, APK, APL un netiek dotas atsauces uz daļām, punktiem utt. tās visas ir procesuālās kļūdas, kuru dēļ jau var uzsākt kašķi tiesā. tā lūk. varbūt jau man nav taisnība, jo kā jau minēju, man specializācija nav strīdi ar cp, bet statistika ir nelokāma un manas konsulācijas par to vai un kā strīdēties hobija līmenī līdz šim ir sanākušas elīgi precīzas. gari jau sanāca, bet varbūt kāds izlasīs..

134404. viesis 2.augusts 2004 15:07
0 0 Atbildēt

To JJJ:

paskatīsiemies kā administratīvā tiesa raudzīsies uz tevis minētajām neprecizitātēm (jau iesniegtās sūdzības vēl nav skatītas), jo parastā tiesa tos visus, tevis minētos, sīkos pārkāpumus vienkārši neņēma vērā, principā jebkurš CP tipveida lēmums (blanka, kurā ierasta punktus un datus) jau sākotnēji neatbilst APL 67.panta nosacījumiem.

Mans tev ieteikums, ja jau tev tik fiksi un raiti veicas cp lēmumu apstrīdēšana, uzsāc savu praksi, ja varēsi sniegt pakalpojumus lētāk nekā es minēju, tad ātri vien kļūsi par baigo monopolistu :)

p.s interisanti, pats kādu sūdzību arī esi rakstījis vai tikai sniedzis mutiskas konsultācijas ?

134424. viesis 2.augusts 2004 16:22
0 0 Atbildēt

2jupcis:

tu itkaa peec jurista izskaties...wot ta mosh paskaidro man,mulkjim,vai nevainiibas prezumpcija muusu tiesaas nemazam nestraadaa,un vai tam mentam nav jaapieraada mans paarkaapums?

134438. viesis 2.augusts 2004 17:35
0 0 Atbildēt

Nevajag parakstīt nepamatoti uzrakstītus protokolus, un sūdzēt viņus tiesā. Kamēr viņi nebūs aprīkoti ar tehniku, kas tieši pierāda braucēja vainu, tikmēr ar viņiem var tiesāties. Pārsvarā gadījumu zaudētājs ir CP.

134448. viesis 2.augusts 2004 23:44
0 0 Atbildēt

1. Kur jus atradat tadu IDIOTISMU, ka ja protokolu neparakstisiet bus labak? Protolola jaieraksta ka nepiektitat uzrakstitam, japaraksta un atseviska lapa (paskaidrojuma) jaraksta sava patiesiba. Tiesa tas daudz vairak noder.

2. 2001 gada aizejot sava pirmaja administrativaja lieta, primarais merkis bija pieradit tiesnesim ka administrativajas tiesibas un procesa kas ir publiskas tiesibas eksiste nevainiguma prezumcija. Man par lielu parsteigumu, jau tolaik daudziem tiesnesiem tas nebija japierada. Uz dotu bridi diezvai atradisiet tiesnesi kurs neatzist nevainiguma prezumciju.

134449. viesis 2.augusts 2004 23:51
0 0 Atbildēt

Biju tieslietu ministrijas sporta speles. Padzeram, pametajamies ar kodeksiem :). Tada atmosvera aprunajamies ar administrativas tiesas tiesnesiem. Tiesnesi teica ka prakse parsvara vienota, bet tiesnesu paligi teica ka prakse nav vienota. Joks ir tads ka faktiski spriedumu raksta un argumente tiesnesu paligi. tiesnesis pielabo un pasldina. Ne vienmer, bet parsvara. Tada ir dzive. Tomer tiesaties var un ja tas ekonomiski (daziem psihologiski) attaisnojas, noteikti jatiesajas. Punkti vien ir pietiekoss iemesls.

134450. viesis 2.augusts 2004 23:54
0 0 Atbildēt

to draco:

nevainības prezumcija vispār ir krimināltiesisks jēdziens un lai gan administratīvie pārkāpumi ir pēc struktūras līdzīgi noziedzīgiem nodarījumiem, tikai kaitīgās sekas un sabiedriskā bīstamība ir mazāka, tāpēc arī sodi maigāki, tomer arī pēc likuma jēgas un gara arī adminstratīvajās lietās nevainīguma prezumpcija teorētiski darbojās.

Tomēr pateicoties tam, ka līdz šim Administratīvo pārkāpumu kodeksā nekur tieši nebija uzrakstīts, ka policijai ir jāpierāda tava vaina nevis otrādi, tad cp-isti un mūsu kūtrās tiesas nevainīguma prezumpciju adminnistratīvo pārkāpumu lietās īpaši neievēroja.

Bet tagad viss ir citādi Administratīvā procesa likuma (spēkā no 2004.gada februāra)

150.pants. Pierādīšanas pienākums

(1) Iestādei (CP) jāpierāda tie apstākļi, uz kuriem tā atsaucas kā uz savu iebildumu pamatojumu.

(2) Iestāde var atsaukties tikai uz tiem pamatojumiem, kuri minēti administratīvajā aktā.

Tā lūk, tagad ir skaidri un gaiši pateikts, ka cp ir jāpierāda tas, ko viņi inskriminē autovadītājam un tikai ņemot vērā, tos apstākļus, kas ir minēti lēmumā par soda uzlikšanu.

134459. viesis 3.augusts 2004 2:09
0 0 Atbildēt

To viesis 23:54

Pie manis eksamenu kartoji? :)

Ja nopietni, negribas parverst so diskusiju par seminaru administrativajas tiesibas un procesa. Ja kadam interese tiesibas var nakt studet jurisprudenci, ja kadam vienkarsi vajadziga juridiska palidziba ejiet pie advokata. Ja kadam vienkarsi vajadziga juridiska palidziba, bet nav velmes maksat var palasit so topiku, aiziet pie draugiem vai kadiem citiem pusjuristiem; moralo palidzibu vini jums sniegs, bet par juridiko palidzibu saubos.

134465. viesis 3.augusts 2004 8:18
0 0 Atbildēt

to PLAYBOY:

kapēc gan tad negribi šo diskusiju ievadīt nopietnākā gultnē? "Pafleimot" jau var jebkurā topikā, kapēc, lai šajā nevarētu parunāt nopietni.

Juristi varētu padalīties pieredzē, nejuristi varētu iegūt kādu vērtīgu atziņu, un visi kopā mēs tikai iegūtu.

Ierosinājums redaktoram: izveidot atsevišķu diskusiju sadaļu, kur varētu apspriest ar autobraukšanu un jurisprudenci saistītus jautājumus.

134532. viesis 3.augusts 2004 11:32
0 0 Atbildēt

to viesis:

ja izveidot specialo topiku, tad tur saks plesties nejuristi un pusjuristi ar juristiem, vienkarsie juristi ar advokatiem utt. Saksies viena otram brauksana virsu. Ka vienmer brauks virsu par:

1. kvalitati (kurs no visiem visgudrakais un vislabakais);

2. cenam (kurs leti nem kurs dargi).

Meginat nav liegts. Ja uztaisis tadu topiku, tad jau redzesim, kada tam bus kvalitate.

134545. viesis 3.augusts 2004 12:47
0 0 Atbildēt

to Playboy:

ko lai saka, tā jau droši vien būs, bet strīdos taču dzimst patiesība.

134572. viesis 3.augusts 2004 14:18
0 0 Atbildēt

To:taicis

Nu vecīt, izmantojot svas bērna dedukcijas metodes,tu kārtējo reizi centies saskatīt manī poličus,vai vismaz piesiet man draudzību ar viņiem,vai nu vismaz pēdējais ko vari izdomāt-ka es jau nu noteikti pārkāpju noteikumus.Neuztraucies,atlaidies gultā,un relaksējies,jo citādāk dabūsi nervu sabrukumu,domājot kā atriebties visai pasaulei par to ka sliktie polič onkuļi tavi pieķeruši tad kad tu anniņu aiz bizēm raustīji.Iemācies vai nu atbildēt par savu izdarīto,vai nu nepārkāp noteikumus,lai pēc tam nav jāpuņķojas.:)

Nu un ja jau tevi tik ļoti interesē mana darba vieta,tad varu teikt,ka man pieder vairākas firmas,kas saistītas ar auto remontu un rezerves daļam.

Džeriņš juniors.

134629. viesis 3.augusts 2004 17:10
0 0 Atbildēt

Vienkārši Taicis uzķērās uz vecā trika ar bmw un policistiem :-D

134642. viesis 3.augusts 2004 17:47
0 0 Atbildēt

To>Džeriņš juniors

Par ko tu runā, par kādām dedukcijas met.. vai tev visi ir maajaas? Ja tev ar garīgo stāvokli, kaut kas nav kārtībā, tad nepiesienies man. Man šķiet, tu esi kaut ko pārlasījies. Letiņi parasti atvainojas par kaut kādām nejēdzībām.

134643. viesis 3.augusts 2004 17:53
0 0 Atbildēt

principā uz tās dzeltenās lapeles ir uzraktīts, ka lēmumu var pārsūdzēt tur un tur 10 (kas izlabots par 30) dienu laikā

sūdzi droši - vinnēsi (protams, ja pats jau laicīgi nessi parakstījies par to, ka brauci uz sotaka)

parasti līdz tiesi nemaz nenonāk

136566. viesis 20.augusts 2004 0:34
0 0 Atbildēt

pilniigs cjau no musaru puses!!! :O

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti