Alfa Romeo 156 GTA - nikns kļūs niknāks 37

 
27.augusts 2004 0:09

Alfa Romeo tuninga speciālisti - kompānija Autodelta izstrādājuši 156 GTA speciālo versiju ar 328 Zs dzinēju. Autodelta attiecības ar Alfa Romeo ir līdzīgas kā AMG vai Brabus ar Mercedes-Benz vai Alpina ar BMW.

Kompānijā Autodelta labi zina, kā un kas jādara ar "alfām", lai tās kļūtu vēl labākas. Jaunais 3,7 litru dzinējs, kas atrodas 156 GTA ir līdzīgs tam, kas atrodams 147 GTA versijā, kas tika demonstrēta pavasarī Ženēvā. Tas kļuvis nedaudz vieglāks, nedaudz savādāk programmēts. Komplektā ar šo dzinēju strādās pusautomātiskā transmisija Selespeed.



Autodelta speciālisti modificējuši piekari, amortizatorus un atsperes, kas tagad vairāk pietuvinātas sporta prasībām. Bez tam piestrādāts arī pie bremžu sistēmas.



GTA no Autodelta saņēmis unikālu izplūdes sistēmu ar četrām izplūdes caurulēm, tai ir palielināti spārni un gaisa savācējs, aizmugurējās lampas ir pārsegtas ar caurspīdīgu stiklu, parādījies apakšējais spoleris. Paplašinātajās riteņu arkās ievietojas 18" collu diski.

Protams, kā jau alfām pienākas, katrs auto tiks "piedzīts" pēc pasūtītāja vēlmēm.
 
Visi komentāri
 
137461. viesis 27.augusts 2004 0:19
0 0 Atbildēt

papapa. 156gta standartaa naak 250zs! shis variants tak ir vaajaaks ...

137486. viesis 27.augusts 2004 8:59
0 0 Atbildēt

neliela kļūda gadījusies - 328 zs

vairāk un patiesāka informācija kā arī vairāk vizuālas informācijas www.italiaspeed.com/2004/cars/aut...gtalaunch.html

137506. viesis 27.augusts 2004 9:50
0 0 Atbildēt

Var jau bāzt šitai mazulī zirgus, cik vien gribās, bet priekšpiedziņas auto nu nekad tomēr nebūs kārtīgs sporta autombīlis... :-)

Ja "Protams, kā jau alfām pienākas, katrs auto tiks "piedzīts" pēc pasūtītāja vēlmēm" gadienā varat man "piedzīšanas" kārtībā to uzsēdināt uz pilnvērtīgas 3 diferu piedziņas "a'la Evo VIII vai Quattro", tad varētu par šo aparātu domāt, jo gan salona, gan exterjera dizains tam ir stingri elegantāx par to pašu Evo vai Impreza... :-)))

137512. viesis 27.augusts 2004 10:02
0 0 Atbildēt

nav jau vairs ilgi jāgaida līdz atdzims Q alfas

137517. viesis 27.augusts 2004 10:29
0 0 Atbildēt

eee, nu, cik var! kaapeec vienmeer un visur un visiem komentos jaaraksta ..bet priekshpiedzinjas auto... ...bet jauda par lielu... nu viss, pietriks! Alfa kopsh 80to gadu beigaam razhi tikai un vieniigi priekshpiedzinjas auto (ar nelieliem iznjeemumiem), taapat kaa Saab, Volvo, Citroen un daudzi citi razhotaaji. un, ziniet, taas mashiinas peerk, kaut kaadi galiigi nejaagas laikam ..T5 ..Aero un daudz citas sportiskaas auto modifikaacijas. tas pats SVT Focus ir priekshpiedzinja ar blokji, identisks risinaajums Autodeltas GTA.

137520. viesis 27.augusts 2004 10:39
0 0 Atbildēt

Manas domas auto tiešam ir labs,tikai cik tas maksās.

137521. viesis 27.augusts 2004 10:52
0 0 Atbildēt

Hmm, ieteiktu paskatiities asfalta shosejas sacensiibas pa vaaciem kur alfas diezgan regulaari kabina BMW ar visu vinju pakaljpiedzinju... :)

137534. viesis 27.augusts 2004 11:33
0 0 Atbildēt

niknums kaitē skaistumam, ir tāds teiciens :) nepārcensties ar to niknumu.

137571. viesis 27.augusts 2004 12:52
0 0 Atbildēt

elbee, varētu jau te apskaidrot gari, jo gari kādēļ tā, bet nav vērts...

Un, starp citu, alfa domā atgriezties pie pakaļpiedzņas :)))

137572. viesis 27.augusts 2004 12:53
0 0 Atbildēt

jāpiekrīt Reduktoram

parasti kautko darot ar 156, viņas izskats tikai cieš

un jāpiekrīt Kovacs

137606. viesis 27.augusts 2004 16:01
0 0 Atbildēt

:)

Smiekli naak par to priekshpiedzinjas zemeemiidiishanu deelj paarlieku lielaas jaudas.

De dazhi izraadaas ir gudraaki par daudzu autobuuves gigantu inzhenieriem. Tur tak vieni iesaaceeji straadaa....

Neko nejeedz liekot >210 Zs uz FWD.

Interesanti, vai kaac no noliedzeejiem jeelkad ir braucis ar auto, kam ir stipri vairaak par 200 Zs, kur nu veel uz priekshpiedzinju.

Tas kursh ir un kam tas ir radiijis probleemas lai arii pirmais met akmeni un pirms met paskaidro no savas personiskaas pieredzes - kaapeec!

P.S.

Ziema tas ir laiks kad RWD uz ielas taisa tikai pigorus, pat ar motoriishiem < 150 Zs... Taa teikt - viela paardomaam...

137609. viesis 27.augusts 2004 16:44
0 0 Atbildēt

edzuli: man nav ne mazaakaas veeleeshanaas uzklausiit, staastiit vai striideeties par teemu fwd vs rwd. un ir apnicis, ka pie jebkura raksta par Alfu jebkuraa portaala komentos tiek malts viens un tas pats.

gandriiz kaa raksta par Evo komentos buus rakstiits, ka Sti labaaks un otraadi. nav labaak vai sliktaak, ir savaadaak, kas vienam patiik, otram ne.

un sak ko gribi, bet prieksheejaa piedzinja ir "muljkju droshaaka" par visiem paareejiem piedzinjas veidiem.

137616. viesis 27.augusts 2004 17:44
0 0 Atbildēt

Es jau nu teiktu, ka Autodelta jau taa skaisto 156 ir padariijusi par iistu dailjavu - eleganti. Un Alfas ar savu priekshpiedzinju uz asfalta vadaamiibaa atpaliek ja nu vieniigi no "supercaariem". Uz asfalta arii EVO un STi nebuus paaraaki un nemaz jau arii nevajag, jo tie kaa nekaa ir uz ralliju orienteeti. Tur vispaar nav ko saliidzinaat. Ehh juus inzhenieri paargudrie :)

137640. viesis 28.augusts 2004 1:17
0 0 Atbildēt

Elbee, Tu apzinies, ka tikko pateici, ka esi muļķis? Un sory, evo vs sti nav nekas salīdzinot rwd vs fwd. Priekšpiedziņa ar 327 zs ir apsurds :( Es tikai brīnos, kā Jūs alfu fani paši tam nepiekrītat, bet lecaties par savu FWD 'rulzību'

137641. viesis 28.augusts 2004 1:48
0 0 Atbildēt

nu vismaz BBC raidiijuma Top Gear testa apli priekshpiedzinjas teoreetiski nevadaamaa 147 GTA veica par sekundi aatraa nekaa super-mega-krutais-sporta-vaagjis M3...

taa kaa viss nav tik viennoziimiigi:)

137649. viesis 28.augusts 2004 15:16
0 0 Atbildēt

147 gta atpaliek no parastā M3 pa 4 sekundēm tajos apļos... Vai arī tu te blefo!

137650. viesis 28.augusts 2004 16:32
0 0 Atbildēt

Edzuli, pasaku puisīt, uzmet reiz aci Eirosportā rādītajam ETCC kausam, kur Alfas regulāri kabina BMW!

Ko te salmus kul!

137652. viesis 28.augusts 2004 18:47
0 0 Atbildēt

Varbūt man vēl kosmosā aizlidot??? Nepaliec smieklīgs... paskaties apkārt

137653. viesis 28.augusts 2004 18:52
0 0 Atbildēt

ražotu AR pakaļpiedziņu brauktu ar tādu, tā kā viņi ražo priekšpiedziņu braucu ar tādu, BMW var griezties vienalga kura vieta, tāpat nebraukšu ar viņu

piedziņai nav nozīmes, galvenais ir slāpes :)

kurš lecas ar FWD rulzību, mēs lecamies ar AR rulzību un ja tev šķiet, ka rulzību nosaka piedziņas veids, tad tu pats esi muļķis

137654. viesis 28.augusts 2004 20:21
0 0 Atbildēt

mauahhahaha. M3 maksaa ~3 reizes vairaak kaa 147GTA un M5 maksaa ~4 reizes vairaak kaa 156GTA, kaadeelj shiis mashiinas buutu jaasaliidzina, ja vinjas vienkaarshi nav iespeejams saliidzinaat ne peec kaadiem parametriem?

137655. viesis 28.augusts 2004 20:26
0 0 Atbildēt

un liidziibas ir starp bezjeedziigu striideeshanos- kas labaaks? rwd vs fwd; sen senais AC vs E30; Evo vs Sti; quattro vs visas paareejaas pilnpiedzinjas; japaanju mashiinas vs vaacu mashiinas utt. muuzhiigie striidi taa teikt.

personiigi man ir plaans tuvaakaa naakotnee tikt pie kaadas rwd Alfas, ar fwd nu jau buus gana braukts ;)

137656. viesis 28.augusts 2004 20:27
0 0 Atbildēt

SMP!

137659. viesis 28.augusts 2004 21:58
0 0 Atbildēt

..un vispaar nah edzulis izliida no bmwforumiem un lien kur nevajag muahahahahaha

---

trn

137661. viesis 28.augusts 2004 22:08
0 0 Atbildēt

Veel bik spama gudrimelim Edzulim.

Edzuli, kad tu peedeejo (vieniigo, ja vispaar taada reize ir bijusi) esi braucis kaut ar 200 Zs FWD mashiinu?

Tu te tikai muldi par lietaam, kuraas tev nav ne saprashanas, ne pieredzes.

Nav svariigi cik zirgi un uz kuriem ritenjiem tie tiek pievadiiti. Ja jau tu esi tik gudrs, kaapeec tu nestraadaa kaadaa autobuuves lieluznjeemumaa un kaada velna peec tomeer razho arii gan AWD, gan FWD mashiinas.

Tas ka pirmais auto tev ir bijis zhigulis vai antiks bmw nav raadiitaajs kautkaadai tavai pashtaisniibai. Iebaaz to savu bmw rullz, nerullz savaa mazajaa ... .

ja esi slims ej aarsteeties, ja tevi moka kompleksi nebaaz degunu, kur to neviens negaida.

pieljauju, ka taadu iiblu deelj kaa tu smagi ciesh arii lieliska auto marka bmw.

Repect - bmw ir lielisks auto, bet viens no 10 iemesliem, kaadeel skhiet man taada nebuus ir tieshi taadu plaanpraatinju eksistence kaa tu.

padomaa par to...

137667. viesis 29.augusts 2004 11:41
0 0 Atbildēt

Edzulis patiesībā ir reāls džeks un rubī fišku, bet jūs esat apdolbīti biš

137686. viesis 29.augusts 2004 17:49
0 0 Atbildēt

edzhulis patiesiibaa nerubii ne ko... pat vaardu "absurds" nemaak rakstiit - aPsurds gatavais :D

un ir baigi forshi, ka vismaz alfisti, kas more or less ir normaali, nopietni un sakariigi vechi, speej atseedinaat shito smurguli, kas no sevis iedomaajas biku par daudz...

137700. viesis 29.augusts 2004 22:13
0 0 Atbildēt

par BBC TOP GEAR aplja laikiem jaalabo sevi. tas 147 gta, kas aplii bija par 0,1 sec aatraaks par STi un 1,8sec aatraaks par M3 arii tika uzlabots autodeltaa, proti, tam bija taads pats motoriits kaa shim 156 - 3,7l un 328zs.

video ir pieejams www.racingflix.com vai (varbuut arii) www.flixvault.net

butters

137718. viesis 30.augusts 2004 2:05
0 0 Atbildēt

taads sviests, kaads te vispaar sakars ar bmw un pakaljpiedzinju :) btw edzuli, ar paarjaudiigu fwd, kas attieciigi tam ir sagatavots, arii ir tiiri interesanti braukt :)

137781. viesis 30.augusts 2004 12:01
0 0 Atbildēt

2 elbee, Palaidniex: nu nav jau taa, ka zemee taa FWD buutu jaamiica, bet...

1. elementaaraa fizika: ieskrienoties FWD nevar nodroshinaat tik labu sakjeri, kaa RWD, kas noziimee neefektiivi izmantotu dzineeja jaudu

2. kopeejais auto izsvarojums: ar RWD ir stingri vieglaak panaakt labu starpasu izsvarojumu

3. nepietiekama pagriezhamiiba, kas ljoti raxturiiga FWD, ir stipri nepatiikamaaka paraadiiba par paarlieciigu pagriezhamiibu, kas raxturiiga (tikai) RWD ar 'jaudas paarpalikumu'... (shis gan ir subjektiivi, piekriitu)

(Esmu tirgojies ar autinjiem gana daudz, un arii patreiz darbaa braucu ar 150Zs FWD, bet fanam - ar ~200Zs RWD, taakaa luudzu bez komentiem par teemu 'ko nu muld bez pieredzes')

Runaajot par 'asu dancoshanu' ziemas apstaakljos: sheit nu viss ir atkariigs no bliives starp stuuri un seedekli. Protams - ne shii Alfa, ne M5 biimeris nav domaats cilveecinjam, kursh brauc pirmo ziemu! :-)

Runaajot par autobuuves gigantu inzhenieriem: FWD buuveet ir leetaak. Taapeec kaartiigus spridzekljus buuvee mazas specializeetas firmas, un otie visi ir vai nu RWD, vai AWD.

Shii Alfa ir kaarteejais 'spridzeklja pakaljdarinaajums' - kaa Reno Clio, Golf, Escort/Focus utml 'puskoka leecieni' tieshi no autogigantu darbniicaam. Ja gribas pa iistam iemiit - tos pashus 300+ zirgus var izcelt no taadaam elegantaam kupejaam, ka BMW, Celica, Nissan Z seerija vai Silvia, Mitsubishi GT 3000, Mustang, utt, un priecaaties par reaalu pirlotaazhu...

A shis aparaac ir riepu svilinaashanai, nevis aatrai un stabilai bruakshanai. :-)

137794. viesis 30.augusts 2004 12:53
0 0 Atbildēt

Gribam RWD pērkam citu FIAT produktu - Masarati, Ferrari, Nepietiek naudas itāļiem, pērkam MBW, kur problēma ?

137806. viesis 30.augusts 2004 13:32
0 0 Atbildēt

To RXE - daljeeji tev vareetu piekrist, bet... bet...

Ja runaajam par terminu "automashiina iet lopaa" - es domaaju ne tikai taisnvirziena kustiibu no punkat A uz punktu B, kaa arii es nedomaaju tikai starta paatrinaajumu.

Es to attiecinu uz vispaareeju vadaamiibu un braukshanu, kas sevii ietver arii braukshanu pa liikumainiem celjiem un bremzeeshanu.

Auoshosesjas sacensiibaas uzvar nevis tas, kam labaaks uzraaviens, bet tas, kas aatraak shkjeerso finisha liiniju.

Pie vienaadas motora jaudas, piemeeram +- 300 Zs (iznjemot F1 un Indi (kas ir iipashs iznjeemums) nekur nav iipashi lielaakas jaudas, jo autrosportisti nav galiigi atsaldenji un ar galvu tomeer draudzeejas), tomeer priekshpiedzinja uzvar shosejas sacensiibaas. Kaapeec - pie liikuma tie pienaak aatraak, var bremzeet stingri veelaak un jau daudz aatraak peec ieieshanas liikumaa var kaapinaat aatrumu Videejais aatrums taadeejaadi ir lielaaks, jo nav svariigs aatrums ar kaadu tu ienaac liikumaa, bet ar kaadu no taa tu izbrauc...

Jaa FWD ir nedaudz leetaaks, konstruktiivi vienkaarshaaks, bet tas arii ir mulkju droshaaks. Kautgan ja bliive starp stuuri un pedaali ir beigta, tad nav starpiiba AWD, FWD, RWD... Iznaakumi reizeem redzami iauto beediigajaas fotohronikaas.

Esmu termina droshs aatrums piekriteejs un tad vairz Zs skaitam iipashas noziimes nav...

137864. viesis 30.augusts 2004 17:55
0 0 Atbildēt

AR autošoseju palaidniex laikam domā sacensības, kurās piedalās 2 litrīgi BMW un alfas un viss :)) Kur tad lemāna, visi n-tie gt utt?

137942. viesis 31.augusts 2004 9:12
0 0 Atbildēt

Edzhuli, tu laikam esi neglaabjami stulbs!

Paraadi kautvai nelielu DTM, Lemaanas, Nascar un citu automašīnu konstruktīvo līdzību ar sērijveida automašīnām.

Tie vairāk vai mazāk ir speciāli būvēti kitkāri, kam ir jāiztur maksimums no 300 - 5000 km garš ātrumposms.

To virsbūve būtībā ir trubu rāmis ar oglkļa virsbūvi, reizēm dzinējs ir nesaošais elements, piekares konstrukcija ir absolūti nelietojama ikdienas braukšanā, bremzes nedarbojas kamēr nav uzkarsušas, sporta sajūgi, secīgās pus- vai automātiskās kārbas, kulacenes utt... Vairāk tie līdzinās bagijam kā ielas mašīnai.

Gribu redzēt kā tu ko tādu vari izmantot ikdienas braukšanā...

Pasaki, kur ikdienas braukšanā ir nepieciešami iepriekšminētie elementi, lai padarītu auto lietošanu drošāku vai komfortablāku...?

137946. viesis 31.augusts 2004 9:19
0 0 Atbildēt

P.S.

Un vispār edžulīti - labāks, sliktāks - tas viss ir pufelis.

Automašīnas nav labākas vai sliktākas, tās ir tikai citādākas, jaudīgākas, smukākas, ērtākas, ietilpīgākas, ekonomiskākas.

Nepatīk - neliecies ne zinis - tev tak neviens nespiezh miileet Raini.

Ir tikai patīk, vai nepatīk.

Ne jau piedzinjas veida dēļ cilvēki pērk mašīnas, bet praktisku vai gaumes vai gluzhi nepraktisku iemeslu vadīti. Un tici man, pa lielākai daļai nav nozīmes markai, dzinējam, piedziņai, degvielas patēriņjam, durvju skaitam. Patīk pērc, nepatīk ej tālāk.

138046. viesis 31.augusts 2004 16:14
0 0 Atbildēt

man viens jautājums - kapēc priekšpiedziņu uzbūvēt lētāk un vienkāršāk ?

Vienkāršāk ir tieši otrādi - pakaļpiedzīņu, vienkāršāk izlīdzsvarot nav jāčakarējas ar dažāda garuma pusasīm, nav motors jābāž vienā pusē, pakaļpiedzīņas auto ir loģisks un vienkāršs , tieši tas jau arī atturēja ilgus gadus no priekšpiedziņas būvniecības jo nespēja viņu kvalitatīvu uzbūvēt

un nedomāju, ka kardāns kaut ko ļoti sadārdzina

138051. viesis 31.augusts 2004 16:50
0 0 Atbildēt

Kad pieliek uz konveijera automashiinaa motoru - priekshpiedzinjai lielaakoties to ievieto kopaa ar prieksheejo tiltu, kaarbu, piekari, stuuri utt... vajag tikai 2 murmuljus un vienus ratinjus, kaa arii to veic vienaa piegaajienaa

kad liek kopaa ruupniicaa pakaljpiedzinju, tad motoru liek atsevishkji, tiltu arii un kardaanu ieliek pa vidu

sanaak > 3 cilveekiem un > par 3 operaacijaam

razhotaaji uzskata, ka tas ir daargaak razhoshanas izmaxaas.

vismaz vienmeer taa tie to ir propogandeejushi...

Automobili konstueejot - tiek maksaats par konstruktoru risinaajumu kopaa, nevis par ieguldiito intelektuaalo know-how...

139188. viesis 8.septembris 2004 20:13
0 0 Atbildēt

par razosanas izmaksaam Arba nav taisniiba. tik tiesaam prieksas piedzinja maxaa leetaa neskatoties uz visaam mineetajaam pusasiim utt. vienkaarsi Arba IR Alfas fans un tas ir respect taapat kaa jabkurs cits savas markas FANS.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti