Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Iebraucam Rīgā ... bez attiecīgās ceļazīmes 56

 
3.novembris 2004 6:34

Gribu vērst uzmanību uz kārtējo ceļazīmju "brīnumu". Situācija ir tāda, ka varam iebraukt Rīgā, "RĪGĀ" neiebraucot. Uz jaunā ceļa, kas savieno Papīrfabrikas ciematu un Ulbroku "onkuļi" aizmirsuši uzstādīt balto apdzīvotās vietas sākuma ceļa zīmi.



melnaiz, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
146375. viesis 3.novembris 2004 7:49
0 0 Atbildēt

Respektīvi var turpināt braukt ar 90 km/h un neviens nevar piesieties.

146378. viesis 3.novembris 2004 8:22
0 0 Atbildēt

Taa, aatruma ierobezojumi Riigaa ar sodienu atcelti.

146382. viesis 3.novembris 2004 8:29
0 0 Atbildēt

Nekāda brīnuma tur nav. Rīgas robežas ir izveidotas tik jocīgi, ka jābrīnās, bet Rīga sākas tikai aiz Dreiliņiem, savukārt tas ceļš (neatceros ielas nosaukumu), kurš savieno Biķernieku baznīcu un LUKOIL benzīna tanku nav Rīgas robežās.

146385. viesis 3.novembris 2004 8:32
0 0 Atbildēt

Jau pirms ta cela rekonsrukcijas tur nebija zimes.........

146387. viesis 3.novembris 2004 8:32
0 0 Atbildēt

Malacis ka uzrakstiji, man sen bija doma bet slinkums lielāks. Interesanti kā atbildigas personas uz to reaģēs.

146388. viesis 3.novembris 2004 8:34
0 0 Atbildēt

Atvainojos! Tagad tas ceļš no Biķernieku ielas uz Lubānas ielu ir Rīgas robežās (skatoties kartē), bet pirms gadiem 5-iem it kā nebija... Pārējais gan ir taisnība. Papīrfabriku un Ulbroku savienojošais ceļš NAV Rīgas teritorijā.

146394. viesis 3.novembris 2004 9:00
0 0 Atbildēt

Vai arī otrādāk - sanāk divas reizes it kā izbraukt no Rīgas, ja ārā no Rīgas jābrauc caur Dreiliņiem, pēc tam jātiek pa to šķērsceļu uz Biķernieku ielas, lai tālāk tiktu uz Tallinas šos..

146397. viesis 3.novembris 2004 9:06
0 0 Atbildēt

uj , jopcik cik latvijā ir šitādu miestiņu kuros var šitā iebraukt - ko tagad darīt???

146399. viesis 3.novembris 2004 9:08
0 0 Atbildēt

kā īstam latvietim nobrīnieties un neko nedarīt!

146411. viesis 3.novembris 2004 9:37
0 0 Atbildēt

Man gan šķita ka tur bija zīme ~1gadu apakaļ kad tur braucu. Varbūt uzņēmīgi bomži metāllūžņos nodevuši?

146414. viesis 3.novembris 2004 9:40
0 0 Atbildēt

nu ja baltās šiltes būtu vienīgā un pēdējā nejēdzība ceļazīmju izvietojumā, tad būtu īstais brīdis kārt pie lielā zvana

cik pa to kartē iezīmēto maršrutu dienā nobrauc tādu pilsoņu, kas nezina, ka nupat jau ir rīga? un tur pie papīrenes tāpat reti kurš uz 50 brauc.

vispār jāpriecājas, ka "RĪGA" jau nav uz visiem celiņiem pie apvedceļa.

un toč jāpriecājas, ka nav kā līdzcēns raksta - ja pa šito ceļu var izbraukt bez nosvītrotās rīgas, tad visiem, kas caur dreiliņiem min ārā no pilsētas ir jāliek sods par ātruma pārsniegšanu

146418. viesis 3.novembris 2004 9:45
0 0 Atbildēt

Braucu tur katru dienu, kops 2000 gada marta. Nekad, pat uz vienu dienu, tur zīme nav bijusi.

146424. viesis 3.novembris 2004 9:53
0 0 Atbildēt

Tad jau līdz nākamajamiem ātruma ierobežojumiem spiežam līdz 90 :) Tas zināšanai tiem kas saka ka LIELA MUIŽA :)

Kāpēc pie katra raksta parādās 40% īdētāju kam ir uzskats ka sīka problēma - daudz sīku problēmu veido vienu lielu!

Tas ka Jums ir īsiņš krāniņš priekš Jums ir liela problēma, bet mums ir vienalga, za to ja uz mūsu koplietošanas ceļiem nav izvietotas norādes, tad tā jau ir kopējā problēma kas jārisina!

146433. viesis 3.novembris 2004 10:08
0 0 Atbildēt

Krancis, bet aatruma ierobezojums beidzaas aiz naakamaa krustojuma. TB sanaak, ka pa Cakeni uz 90 var vilkt un ja veel pieliek parastos +10. MUAHAHA

146437. viesis 3.novembris 2004 10:11
0 0 Atbildēt

Nu arī tā var darīt :) :) :)

146448. viesis 3.novembris 2004 10:36
0 0 Atbildēt

Tiem, kas saka ka sīkums.

..............

Lūdzu pasakiet, ar kādu ātrumu pa to ceļu drīkst braukt?

Vienā viezienā ar 50km/h, bet otrā uz 90???

146452. viesis 3.novembris 2004 10:47
0 0 Atbildēt

Kārtībai ir jābūt, tam es piekrītu. Tomēr, ja cilvēks grib citiem piekasīties, tad jāpārliecinās, ka pats ir pietiekami precīzs savos apgalvojumos. Tur kur autors ir "uzstādījis" zīmi RĪGA (apakšējo), patiesībā ir zīme ULBROKA, tālāk seko šīs zīmes darbības zonas beigas, tad vēl pēc kāda gabala seko zīme DREILIŅI, tad šīs zīmes darbības zonas beigas, un tikai tad seko zīme RĪGA.

146456. viesis 3.novembris 2004 10:55
0 0 Atbildēt

jaa - jaunolainee arii ir viena liidziiga vieta .... tiesa - to biju pamaniijis tikai kaa iespeeju 2 reizes peec kaartas iebraukt jaunolainee (2 ziimes, ka saakas jaunolaine) - bet pareekjinot no otras ouses - tas noziimee, ka var aii iebraukt iekshaa taa, ka ziimi nemaz neredz ... :)

146464. viesis 3.novembris 2004 11:08
0 0 Atbildēt

raimondo [?] 03.11.2004 10:36

nehren tev uz tā ceļa darīt, ja nezini uz cik braukt :)

146467. viesis 3.novembris 2004 11:12
0 0 Atbildēt

Pirmais [?] 03.11.2004 11:08

.........

Tu varbūt no sākuma atbildi uz jautājumu un pēc tam meģini uzbraukt bezjēga...

Es parasti pieņemu, ka tā nav apdzīvota vieta, taču baidos, ka CP var izrādīties cits viedoklis...

146472. viesis 3.novembris 2004 11:32
0 0 Atbildēt

Mārupes galā ir līdzīga vieta - var iebraukt Rīgā bez baltās zīmes.. Arī Elejā savulaik tā bija. Mani pat "paņēma". Ilgi nācās runāt, un beidzās ar 5-īti :(( varēju jau kasīties tālāk, bet ātrums bija pat virs 90 ...

146473. viesis 3.novembris 2004 11:32
0 0 Atbildēt

Mja tiesam, nesaprotu ka lai prasa atbildibu no tiem cilvekiem, kas Riga nodarbojas ar satiksmes organizesanu un planosanu.

Viens "jaukums" pa citu temu tagad notiek Vecmilgravi (Rinuzos). Tur rok ielas un liek komunikacijas. Loti apsveicami! Tikai nianse tada, ka taisni pirms pedejam velesanam tur noasfalteja daudzas mazas ielinas, no kuram izskatas laimigi viss jaunais asfalts tagad taps nonemts. Bet to 5 vai 6 ielinu asfaltesana labi maksaja, kads labi uzvarijas, tik skumji ka reali maksajam par to mes visi. :(

PS

Nestastiet, ka Rigas domei nav naudas celu remontdarbiem, nauda ir tikai, diemzel tas izlietojumu nosaka dazu amatpersonu privatas intereses.

146479. viesis 3.novembris 2004 11:46
0 0 Atbildēt

Ja esi iebraucis pa to ceļu, tad vari pa visu Rīgu visos virzienos maukt uz 90 (ja nav citu ātruma ierobežojošu zīmju)

146480. viesis 3.novembris 2004 11:48
0 0 Atbildēt

pims 10 gadiem, kad tur vēl dzīvoju, tā zīme tur noteikti bija.

146482. viesis 3.novembris 2004 11:50
0 0 Atbildēt

Kas tā par Rīgas zīmi uz P4 uzzīmēta? Tur nu gan zīmes nav; tur vispār nav nekādas zīmes, ja nu tikai "autobusa pietura". Rīga oficiāli sākas Tikai uzreiz aiz Dreiliņiem, braucot pa P4 Rīgas virzienā. Kā jau Gipo teica.

Bet tā ir, ka uz Papīrfabrikas - Ulbrokas ceļa zīmes nav un nekad nav bijis, lai arī būtu jābūt. Par to arī Zebrā ir runājuši, bet dzirdīgas ausis nav uzradušās.

146490. viesis 3.novembris 2004 12:07
0 0 Atbildēt

Man tagad bail par to, ka to zīmi tur tiešām uzliks un tad pa to jauko ceļu būs jāvelkas uz 50. Normāli būtu, ja zīme tiktu novietota netālu no Biķernieku ielas, jo ceļš kopumā neprasa pēc īpašiem ātruma ierobežojumiem.

146491. viesis 3.novembris 2004 12:08
0 0 Atbildēt

Gipo

Nu, tā jaukā ceļa līkumā ne viens vien ir nosities.

146492. viesis 3.novembris 2004 12:09
0 0 Atbildēt

1) Jā, stulbi, ka tā... Raksti uz www.satdep.lv

2) IMHO tā nav vienīgā vieta...

3) Vai tiešām vajag zīmes uz katras meža stigas?

3) Ja saliks zīmes uz katras meža stigas, vai tad Tu nebrēksi, ka izšķērdē Tavu nodokļu naudu?

4) Vai tiešām šo ceļu kādreiz kāds izmanto, lai iebrauktu Rīgā? :o)

5) Skatīt punktu Nr.1

Z.

146493. viesis 3.novembris 2004 12:14
0 0 Atbildēt

ja nesaprati, tad atbilde uz jautājumu ir "formāli JĀ", bet praktiski tas strādās tikai uz tā ceļa un moš vel uz biķernieku ielas līdz statoilam - ja tu losis vilksi gar brīvības pieminekli uz 90 un mēģināsi aizbildināties ar to, ka redz' tajā un tajā ceļā nebija zīmes, tad jebkurš ments vienkārši par tevi paņirgāsies un viņam cilvēcīgi būs taisnība.

ja tevi apturēs un mēģinās piesiet ātruma pārsniegšanu tu varēsi jebkurā brīdī paskaidrot, ka neesi neko pārkāpis. ja ments izrādīsies daunis un tevi sodīs, tad vari droši pārsūdzēt - lēmumu atcels.

bet vari braukt arī otrā virzienā uz 90 par attiecīgu samaksu.

146497. viesis 3.novembris 2004 12:21
0 0 Atbildēt

Pirmais [?] 03.11.2004 12:14

....bet vari braukt arī otrā virzienā uz 90 par attiecīgu samaksu.

--------

Kāpēc par samaksu?

Kas man liedz aizbraukt pa to ceļu ne līdz galam, tad ieiet mežā pasēņot, apgriezties un braukt atpakaļ uz 90 km/h?

146500. viesis 3.novembris 2004 12:29
0 0 Atbildēt

Qued

Pārāk bieži to ceļu nelietoju, tāpēc nianses nezinu, bet 50 visā garumā tur manuprāt tomēr būtu par traku.

146503. viesis 3.novembris 2004 12:38
0 0 Atbildēt

Zigulists

Var cilvēks braukt otrādi - teiksim, brauc no Rīgas uz papīrfabrikas ciematu. Izbrauc no Rīgas, izbrauc no Ulbrokas, ierodas papīrfabrikas ciematā - nekas neliecina, ka tur būtu jābrauc 50 kmh. Tad šis ņem un brauc pa Biķernieku ielu iekšā Rīgā, 90 km/h un ne jausmas, ka ir apdzīvota vieta.

146504. viesis 3.novembris 2004 12:40
0 0 Atbildēt

Ak jā, bet nezināšana neatbrīvo no atbildības. Negatīvais moments tikai tāds, ka var sliktas lietas notikt, ja brauc pa apdzīvotu vietu pārāk ātri. Tur bērni, velosipēdisti...

Gipo

būtu jau gan.

146505. viesis 3.novembris 2004 12:47
0 0 Atbildēt

Ko nu karojat.

Šim nav nekāda sakara ar nezināšanu un atbildību.

CSN kontekstā vienīgā zīme, kas liecina par apdzīvotu vietu un, attiecīgi, 50km/h ir baltā zīmē. Tas, ka es zinu, ka esmu Rīgā - šajā gadījumā nevienu neietekmē.

Tāpēc no CSN formālā viedokļa zīme nav, apdzīvota vieta sākusies nav, un ja mani uz Čakenes paņem ar 90 - es neko nezinu, tur, kur iebraucu (un ne jau pa meža taku, bet par normālu kuras tur kategorijas ceļu) zīmes nebija.

Viss.

146512. viesis 3.novembris 2004 13:06
0 0 Atbildēt

Jā, demagoģija sit augstu vilni, taču vajag arī ar galvu draudzēties!

Ciankālija pudelītei etiķete bija noplīsusi. Dzeriet tik droši iekšā, uz pudelītes taču nav rakstīts, ka izdzerot tās saturu var nomirt. Nu, uz priekšu, demagogi!

146514. viesis 3.novembris 2004 13:20
0 0 Atbildēt

Gipo - jautājums ir par citu lietu - CP un Valdība pēc tam brīnās ka neviens neievēros zīmes, bet kā lai to dara ja tās tiek izvietotas pēc Cūcenes principa - tjipa laikam šeit vajadzēja :)

146516. viesis 3.novembris 2004 13:21
0 0 Atbildēt

es neiebraucu, ko raksta autors streso - vai ta viņam ments piecīti paprasīja??? lai ments tevi sodītu viņam ir jāpierāda tavs pārkāpums, ments raksta protokolu un viss - gadījumā ja tu sodu samaksā, tas nozīmē, ka tu pārkāpumu atzīsti, a ja tu ar ja sods ir uzlikts nepelnīti, tad to var pārsūdzēt. tas ir takstīts arī uz mentu cedelēm, kuras tev dod apmaksai - viss ir vienkārši.

nu davaj, ja šodien kādu edgariņu noķers, tad sakiet, ka tur iebraucāt pilsētā un rītā padalieties ar rezultātiem kā menti jūs izdupsēja :)

un rītā varēs skriet uz tiesu un stāstīt, ka zīmes nebija

a raimondo vispār var braukt sēņot :) tev vajag zīmi, tev vajag lai menti neņem kukuļus - izskatās, ka tev dahrenā vajag :P

- karoče nevag draudzēties ar galviņu, bet vajag skaitīt (likt stekā) visas dzīvē redzētās zīmes un pēc tā noteikt kur tu atrodies :D:D un menti lai iet pupās, ka tu mizo pa vecrīgu uz 90, paši vainīgi, ka kav salikuši zīmes (kaut mentiem pie kājas - viņi jau zīmes neliek)

146518. viesis 3.novembris 2004 13:27
0 0 Atbildēt

Toties Ķekavā var iebraukt divreiz no Rīgas puses, jo zīme ir pārcelta tālāk no centra, tad pēc zīmes vajag nogriezties pa labi un iebraukt Ķekavā otreiz:) Braucot pa šo celiņu ārā un nogriezžoties pēc Ķekavas balti strīpotas zīmes pa labi, reāli atrodies un tuvojies Ķekavas centram, bet par to zīmes neliecina, iespēja vilkt uz 90km/h :D

Vakar tur ganijas CP!

146521. viesis 3.novembris 2004 13:44
0 0 Atbildēt

Pirmais [?] 03.11.2004 13:21

-------

Piekrītu Tev- likvidējam zīmes vispār. Katram pašam ir no galvas jāzin visu apdzīvoto vietu robežas...

P.S. Mentam nav jāpierāda tavs pārkāpums, bet gan Tev ir jāpierāda sava nevainība... Diemzēl uz administratīvajiem pārkāpumiem nevainības prezumcija nestrādā. Pareizāk sakot sāk strādāt tikai tad, kad Tu jau esi sodīts un gribi novest lietu līdz tiesai.

146522. viesis 3.novembris 2004 13:50
0 0 Atbildēt

Ja pieņemam, ka zīmes neesamība tiešām atbrīvo no atbildības, tad jautājums ir par to: uz cik ilgu laiku? tobiš, ja es iebraucu Rīgā tajā mirklī, kad tur nebija zīmes un uzturos Rīgā teiksim mēnesi, gadu...???

Līdzīgi ir ar jaunizceptajām zīmēm par apstāšanās ierobežojumu! Var tak būt, ka zīme par apstāšanās aizliegumu tiek uzlikta pēc tam, kad es esmu noparkojies un sen jau atstājis savu auto uz vairākām dienām...

146528. viesis 3.novembris 2004 14:20
0 0 Atbildēt

raimondo [?] 03.11.2004 13:44

civillikumā ir frāze neatceros točno kāda, bet kas nosaka, ķipa,kautko līdzīgu, ka ja tu esi samaksājis rēķinu, tas nozīmē, ka tu līgumu/rŗķinu esi atzinis

arī adminstratīvajiem pārkāpumiem ir nevainības prezumpcija. sodītājs tev paskaidro tavu pārkāpumu no sava viedokļa, tev uzraksta sodu, tu vari pārsūdzēt (principā sodītājam ir jāpaziņo kur un kad tu vari pārsūdzēt - tā nosaka likums)

ja tu atzīsti pārkāpumu un piekrīti maksāt sodu, tad manuprāt tas ir kvalificējams kā izlīgums.

p.s. ja tu min pa vecrīgu uz 90, un mentiem saki, ka iebrauci pilsētā nakts laikā pirms gada pa ceļu X, un vēl līdz šim nepamanīji, ka te varētu būt apdzīvota vieta, tad menc droši doties tvaika ielas virzienā un es viņam pievienošos.

p.p.s. kāda ir varbūtība, ka menti rīgā kādreiz kādu noķers par ātrumu, kurš točno būs iebraucis pa to ceļu un nezinās, ka te ir apdzīvota vieta??? manuprāt te notiek matu skaldīšana

146533. viesis 3.novembris 2004 14:56
0 0 Atbildēt

Pirmais [?] 03.11.2004 14:20

1) Pats par sevi fakts, ka sastādīts protokols un Tev jāiet kaut kur taisnoties IR SODS. Tas ir iztērēts laiks un nervi. Pirmajā instancē neviens neprasa CP pierādīt pārkāpumu. Tev vienīgā iespēja ir pierādīt savu nevainīgumu (naivi). Tālāk jau Tev ir iespēja apstrīdēt piespriesto sodu un pārsūdzēt tiesā. Pat veiksmīga tiesas iznākuma gadījumā Tu esi sodīts ar iztērētu laiku un visticamāk ka arī naudu, kas pārsniedz vidēju sodu.

2) Vai es kaut kur minēju, ka tagad braukāšu pa vecrīgu ar 90km/h? Nevajag atkal man piešūt svešus izteicienus. Tu joprojām neesi atbildējis kur ir Rīgas robeža un ar kādu ātrumu drīkst pārvietoties pa konkrēto celiņu, kas īstenībā nav nekāds sīks celiņš, bet gan normāla šoseja.

Vai tad tas tiešām ir tik daudz prasīts, kā zīmes uzlikšana? IMHO kādreiz "Rīga" sākās tuvāk centram, bet pēc tam zīme tika pārcelta, bet par šo celiņu aizmirsa. Visādā ziņā šāda situācija tur ir jau vismaz kādus 3-4 gadus...

146535. viesis 3.novembris 2004 15:38
0 0 Atbildēt

Raimondo, nolaidi luni, man pēc vienas saķeršanās ar CP, viens cits pazīstams ments skaidri un gaiši pateica: Nevis tev ir jāpierāda sava bezvainība, bet gan mentam jāpierāda tava vaina...un game over. Tas tā, tīri priekš info.

146544. viesis 3.novembris 2004 16:27
0 0 Atbildēt

Beidzot kāds bez Ulbrokas iedzīvotājiem to arī ir pamanījis :)

146551. viesis 3.novembris 2004 17:02
0 0 Atbildēt

Jaa pamatiigi tur var atrauties no mentiem, jo izbraucot no ulbrokas - tu nezinaataajs viilee uz 90 kmh, bet plocis Tevi tur us krusta (papiirfabrikas) aptur un saka - sooore veciit esi latvietis -t.i *******a esi. +40km pilseetaa

Punkti, sodi utt.

Amatpersonas 99% uztaisiis taa, lai par to neapdziivoto mezha celju vajadzeetu braukt uz 50 km/h

146552. viesis 3.novembris 2004 17:25
0 0 Atbildēt

viesis 03.11.2004 15:38

----------

Kārtējais anonīmais, kurš lamājas.

Tagad pastāsti man cienījamais NeLuni, ja Tevi tajā pašā celiņā apturēs CP un pateiks, ka brauci apdzīvotajā vietā ar 90 km/h, jeb varbūt arī 120 km/h, jo radars viņiem nav jārāda. Pastāsti man, ko viņi Tev mēģinās pierādīt uz ceļa un ko Klijānu ielā? Vienīgi tad kad Tu jau būsi pārsūdzējis CP lēmumu tiesā, viņiem būs kaut kas jāpierāda. Pie tam konkrētā gadījumā visticamākais, ka Tu pats (vai Tavs advokāts) skraidīsi pa RD un citām institūcijām, lai dabūtu pierādījumus, ka uz tā ceļa nav zīmes.

146563. viesis 3.novembris 2004 21:44
0 0 Atbildēt

Choto man liekas ka tur kur pie Ulbrokas zimejuma ir uzkrasot zime "RIGA" daba ir atodama zime "ULBROKA"

146565. viesis 3.novembris 2004 21:53
0 0 Atbildēt

Jautajiens teksta autoram cik reizes tu lasiji to, kas rakstits uz celjazimes "apzivotas vietas sakums"

146566. viesis 3.novembris 2004 22:07
0 0 Atbildēt

caur papireni velku 70-90,gajejiem neomuligi,vispar super tikai autobusi trauce.ja jau smagajiem tur braukt aizliegts tad autobusiem vismaz iebrauktuves vareja uztaisit.zimi gan nevajag.

146567. viesis 3.novembris 2004 22:15
0 0 Atbildēt

braucu pa to celu ieksa riga 5X nedela un nekad neuzvienu cp neesmu tur saticis,vini stav talak meza kur jau zime 70.cilveciskais faktors,bet ganjau kads ir ari nomaksajis.

146570. viesis 3.novembris 2004 22:50
0 0 Atbildēt

Cik atceros tur zīme nav bijusi. Bija arī Zebras raidījumā par šo lietu teikts vēl pirms ceļa rekonstrukcijas. Zīme jau nu ir jāuzliek. Nav jau nekāds meža ceļš.

ginca

146645. viesis 4.novembris 2004 12:28
0 0 Atbildēt

Tie muļķīši kas uzskata ka var maukt uz 90 labāk lai paņem satiksmes noteikumu grāmatiņu un palasa, ar kādām ceļazīmēm apzīmē krustojumus apdzīvotā vietā, un ar kādām ārpus apdzīvotas vietas. Jebkurš uz galvenā ceļa uzstādītais dzeltanais rombs ar baltajām malām norāda uz to, ka atrodies apdzīvotā vietā, pat ja nav "RĪGAS", vai "ELEJAS"...

146661. viesis 4.novembris 2004 14:09
0 0 Atbildēt

viesis 04.11.2004 12:28

Cik labi, ka Tu neesi muļķītis, smadzenes taisni vai kā salmi no galvas ārā spīd...

146687. viesis 4.novembris 2004 16:52
0 0 Atbildēt

Ko darīt ja braucot ārā no Rīgas (papīrfabrika - mežs - Ulbroka) tevi CP noķers uz 90 km/h un pateiks ka apdzīvota vieta nav beigusies, jo zīmes nav! ?

153469. viesis 4.janvāris 2005 16:21
0 0 Atbildēt

Man vislabāk patīk, ka braucot ārā no Rīgas, starp zīmēm "Rīga (beidzas)" un "Dreiliņi", veselus metrus astoņus var legāli braukt ar 90 :)

162346. viesis 31.marts 2005 9:31
0 0 Atbildēt

Tad jau pa Rīgu droši var braukt līdz 90 km/h :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krištianu Ronaldu tiek pie dienesta auto 200 000 eiro vērtībā 2

Saūda Arābijas futbola klubs Al-Nassr slavenā futbolista rīcībā nodevis aptuveni 200 tūkstošus eiro vērto BMW XM Red Label. Lasīt vairāk

 

Kia Syros Indijas tirgum; varbūt arī Eiropai? (+ FOTO) 11

Dienvidkorejas autoražotājs Kia prezentējis jaunu modeli Syros, kas paredzēts Indijas tirgum. Lasīt vairāk

 

Rīgas pašvaldības policija pieķer daudz ātrumpārkāpēju (+ VIDEO) 20

Kopš oktobra beigām galvaspilsētas ielās automašīnu braukšanas ātrumu uzrauga arī Rīgas pašvaldības policijas trīs netrafarētie auto. Tas policistiem palielinājis darba apjomu, jo ik dienu sistēma fiksē vairākus simtus pārkāpēju. Galvenokārt patruļas notiek vietās, kur šoferi ātruma ierobežojuma zīmes ignorē, kā arī skolu tuvumā. Lasīt vairāk

 

ReTV: Alūksnes pusē ieslīd grāvī un apgāžas autobuss; ko saka ceļu uzturētāji? (+ VIDEO) 23

Kamēr lielākajā Latvijas daļā līdz ar silto laiku sniegs un ledus jau nokusis, Alūksnes pusē autoceļus, īpaši jau lauku apvidos, vēl klāj krietna ledus kārta. Uz viena no tādiem ledainiem ceļiem vakar pēcpusdienā kāds šoferis nespēja savaldīt autobusu, tas apgāzās grāvī. Par laimi, negadījuma brīdī autobusa salonā nebija neviena pasažiera. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti