Atgāzu optimizatori -veids kā iepriecināt auto! 56

 
28.februāris 2005 10:24

Tikai pret lietām nenovīdīgi ļaudis apgalvo, ka automašīnām nav dvēseles. Tas parasti notiek līdz brīdim, kamēr nav gadījies nepiemērotā brīdi palikt vientuļam tumša meža ceļa vidū.

Var turpināt par n-tās nepieciešamības precēm kā – braucēju muguras masējošie un sēdekļus no izdilšanas sargājošie paliktņi, kas nopērkami cenu amplitūdā no Ls 5 līdz Ls 10 dārgākajā versijā ar auto piepīpētāja ligzdai pieslēdzamu sildelementu. Lai savam auto mazinātu vientulības sāpi, variet iegādāties dažādus dezodorantus vērtībā no Ls 0,90 līdz pat Ls 5.60. Variet lieku reizi ieliet dažādas eļļas un degvielas piedevas, kas līdz nākamajai eļļas nomaiņai vai degvielas uzpildīšanai rūpēsies par berzes samazināšanu jūsu automobiļa motorā, taču var veikt investīcijās nebūt ne tik dārgu, bet ilglaicīgu pasākumu, kas ļaus automobilim ripot vieglāk un tā motoram elpot brīvāk ilgākā periodā. Pēc personīgās pieredzes uzdrošinos apgalvot – visā tā turpmākajā ekspluatācijā.

Dabā pastāv skaidri zināmas sakarības. Gan zināmas debess puses, kurās lec un riet saule, gan dienas un nakts nepārtrauktā mijiedarbība. Ja pajautāsiet auto inženieriem, precīzāk motoru konstruktoriem, viņi jums atklās vēl vienu sakarību, kuru pieminēšanas cena ir daudzu miljonu vērta gan sporta sacīkstēs, gan vienkāršu ielas automobiļu ražošanā. Proti, lai pilnībā sadedzinātu 1kg benzīna , nepieciešams 15kg gaisa. Lai veicinātu, padarītu straujāku gaisa piekļuvi iekšdedzes motora sadegšanas kamerai tika izgudroti milzīgi gaisa savācēji virs gaisa filtriem. Vēlāk tika radīti jaudīgi mehāniskie un mūsdienu turbokompresori. Sarežģītā evolūcijas procesā tika atrisināts jautājums, kā iespējami īsākā laika sprīdī sadedzinātu šo 1kg benzīna un līdz degkamerai novadītu ne tikai 15kg, bet 45 kg......pat 60 un 100kg gaisa. Gaisa padeves jautājums līdz galam neatrisina degmaisījuma sadegšanas kvalitātes jautājumu un izmešu daudzuma samazināšanu. Vairāk nekā 300 gadu zināma magnētiskā lauka pozitīvā ietekme uz daudzām parādībām apkārtējā dabā. Jau ilgāku laiku par magnētiskā lauka ietekmi iekšdedzes motoru izmešu samazināšanā runā arī mašīnbūvē, taču magnētu uzstādīšana degvielas vadiem masveida automobiļos ir vēl nenosakāmas nākotnes jautājums, ko iespējams kavē gigantiskie naftas ieguves uzņēmumi, kuri arī mums diktē kādu cenu mēs šodien maksājam par degvielu, un kā redzam, tad mums arī nākamajā gadā sola jaunu degvielas cenas kāpumu, un kā vienmēr mums pašiem ir jādomā kā ietaupīt savus līdzekļus.

Tad tiešām kā? Magnētiskā rezonanse- tā ir atbilstošā magnētiskā lauka iedarbība, kas pārvērš ierasto degvielā esošo ūdeņraža molekulu rotāciju. Uzstādot degvielas optimizatoru jeb īpašu magnētu ap degvielas vada caurulīti magnētiskais lauks kļūst par rezonanses avotu ogļūdeņražu ķēdēs caur magnētisko lauku plūstošajā šķidrajā vai gāzveida degvielā. Tas palielina kopējo degvielas reaktivitāti. Speciālā Neodīma(Mendeļējeva periodiskajā sistēmā 60.elements) magnēta sastāvs ir sava veida katalizators, kas palīdz sīkāk saskaldīt degvielā esošās ogļūdeņraža ķēdes. Magnētiskie spēki spēj izmainīt molekulāro struktūru. Kā zināms, ūdeņŗadis ir viena no degvielas ogļūdeņražu ķēžu sastāvdaļām. Tajā ir gan pozitīvais lādiņs- protons, gan negatīvais elektrons. Tātad, teorētiski ūdeņradis var būt gan diamagnētisks , gan paramagnētisks .Magnētiskais lauks ietekmē to ūdeņraža molekulu skaitu, kas piesaista skābekli, tātad degvielu veido vieglāk un pilnvērtīgāk sadegošu. Tīri praktiskie ieguvumi ir vairāki- motors vieglāk „elpo”, strādā klusāk , bet izpūtējs dūmo un tvaiko daudz mazāk Pēc degvielas optimzatora uzstādīšanas tiks novērots arī degvielas patēriņa samazinājums piecu līdz desmit procentu robežās. Ieguvums ir tīri praktisks, jo vairāk brauksiet ar auto , jo ātrāk atmaksāsies ierīcē ieguldītie Ls 24.50, Gas Master gadījumā vai Ls 49 Fuel Max ieguldītie lati. Pozitīvs moments ir ierīces neierobežotais kalpošanas laiks, jo magnētā nav ne dilstošu daļu, ne elektrisko ķēžu, kas ar laiku varētu nolietoties vai pārtrūkt. Ieguvums ir simtprocentīgs. Protams- tā nav pirmās nepieciešamības prece automobilī, bet kādēļ gan nepalutināt savu mīluli un galvenais nesamazinātu izdevumus? Degvielas optimizatori ir ne visai sena, bet globālajā www tīklā izplatīta tēma. Internetā acumirklī atrodamas adreses www.optimalfuel.sdrom.ru, www.ksmt.co.kr. Par gaisa piesārņojumu no transportlīdzekļiem Rīgas pilsētā variet uzzināt aplūkojot www.agenda21riga.lv. Tad arī apjautīsiet, ka degvielas optimizatora iegāde ir ļoti pamatota ne tikai Ziemassvētku klusajā laikā un krāšnās Jaungada nakts gaidās. Pašlaik pazīstamākais ,ISO sertificēto degvielas optimizatoru izplatītājs Latvijā "OPTIMA EIROPA" SIA.

Kontakti informācijai”:
Kr.Valdemāra 149-505
Tel.+3717360640
Mob.tel. +3719491019

SIA OPTIMA Eiropa izplatītā ISO sertificētā Gas Master cena Ls 24.50,
Latvijas tirgū konkurējošo produktu magnētiskās rezonanses aprīkojumu Fuel Max izstrādāja amerikāņu fiziķis R. Keins, 1989. gadā, patentēja ASV kompānija „General Motors” Japānā un citās valstīs. Fuel Max cena Ls 49.

Pārstāvji:

1) SIA "Latvikon"
Latvija, Rīga, Ģertrūdes 63
tālr.7-244204, 9-696945

www.fmx.lv

2) SIA"RAFL"., Citadeles 2-524 off., Riga, Latvia
Phone.: +3717220244, Fax.: +(371) 7220355
e-mail: info@fuelmax.lv

Par vides piesārņojumu no auto izplūdes gāzēm

Spekļa oksīdu NO kā atmosfēru piesārņojošu vielu galvenais avots ir visu veidu degšanas procesi, kas notiek pie augsta spiediena un temperatūras, siltuma enerģijas ražošana neatkarīgi no izmantotā kurināmā veida, kā arī degvielas sadegšana automobiļu dzinējos. Degšanas procesā sākotnēji rodas galvenokārt slāpekļa oksīds (NO), kas, nonākot atmosrā, ātri oksidējas veidojot slāpekļa dioksīdu (NO2). Atbilstoši Pasaules veselības organizācijas datiem slāpekļa oksīdu negatīvā iedarbība uz cilvēka veselību izpaužas tādējādi, ka slāpekļa oksīds asinīs veido metahemoglobīnu, kas traucē pārnēsāt skābekli un līdz ar to negatīvi ietekmē normālu organisma funkcionēšanu, savukārt NO22 koncentrācija bojā plaušu audus, pazemina asinsspiedienu, kā arī izraisa asins sastāva izmaiņas. Sevišķi jūtīgi pret šī piesārņotāja klātbūtni atmosfērā ir astmas slimnieki un bērni. Kā sekundārs iedarbības efekts ir jāatzīmē tas, ka atmosfēras fotoķīmisko reakciju rezultātā šī piesārņotāja iedarbības rezultātā veidojas ozons, bet reakcijās ar nepilnīgas sadegšanas rezultātā atmosfērā izmestajiem ogļūdeņražiem – toksiski organiski slāpekļa savienojumi.

Ozons (O3)

Ozons ir nozīmīgs gaisa kvalitāti raksturojošs elements, kaut arī tas atmosfērā nenonāk izmešu ceļā no konkrētiem piesārņojuma avotiem. Piezemes ozons veidojas fotoķīmisko reakciju rezultātā, savā starpā reaģējot tā saucamajiem prekursoriem, kuri savukārt atmosfērā nonāk tiešo emisiju rezultātā no visdažādākajiem piesārņojuma avotiem. Ozons ir viena no galvenajām vielām, kas pilsētās veido smogu - galvenokārt saulainās un karstās dienās un pilsētās ar intensīvu satiksmi. Ozons paaugstinātā koncentrācijā vispirms iedarbojas uz cilvēkiem, kuri slimo ar hroniskām elpošanas ceļu slimībām. Veseliem cilvēkiem ozons kairina acis (parādās asarošana), izsauc bronhītu, bojā plaušas, veicina astmas rašanos, sevišķi bērniem, kuri ir uzņēmīgāki pret ozona negatīvo ietekmi. Ozons rada galvassāpes, nogurumu, mazina darba spējas.

Benzols (C6H6)

Benzols ir kancerogēna viela. Tāpēc tai nav zināms un nav noteikts veselībai nekaitīgs pilnīgi drošs gaisa piesārņojuma līmenis. Galvenais avots, kas rada gaisa piesārņojumu ar benzolu, ir autotransports. Benzols ir degvielas sastāvā, un nepilnīgas sadegšanas rezultātā tas nonāk atmosfērā. Tātad autotransporta radītais piesārņojuma līmenis būtiski ir atkarīgs no degvielas kvalitātes.

Oglekļa oksīds (CO)

Oglekļa oksīdam piemīt augsts toksiskuma līmenis. Tā toksiskās ietekmes pamatā ir spēja aizstāt skābekli hemoglobīnā, veidojot karboksihemoglobīnu, kas nav spējīgs transportēt skābekli. Tiek uzskatīts, ka oglekļa oksīds ir viena no nozīmīgākajām atmosfēru piesārņojošām vielām pilsētās ar augstu autotransporta intensitāti. Šīs vielas koncentrācija tiek normēta un kontrolēta arī automašīnu izplūdes gāzēs, tām izejot tehnisko apskati. Taču oglekļa oksīda toksiskā ietekme ir būtiski atkarīga no ieelpotā gaisa daudzuma un CO koncentrācijas.

Cietās daļiņas (putekļi)

Cieto daļiņu (putekļu) problēmai pastiprināta uzmanība tika pievērsta salīdzinoši nesen. Šīs daļiņas būtībā ir atmosfēras aerosols, ko veido dažāda izmēra cietas daļiņas un/vai pilieni. No gaisa kvalitātes viedokļa būtiski ir divi to raksturlielumi: izmērs un ķīmiskais sastāvs. Tāpēc to apzīmējumam tiek lietots saīsinājums PM ( no angļu valodas – “particulate matter”), izmēra raksturošanai lietojot indeksu. Piemēram, PM10
Ir noskaidrots, ka daļiņas, kuru diametrs ir lielāks par 10 μm, spēj nonākt tikai līdz plaušu augšējai daļai, taču mazākās – it īpaši PM2,5 un PM1,0 - spēj dziļi iespiesties plaušās, izraisot dažādas plaušu slimības, it sevišķi bērniem.
Daļiņu izmērs un ķīmiskais sastāvs ir atkarīgs ne tikai no piesārņojošo vielu emisijām, bet arī no atmosfērā notiekošajiem dabiskajiem procesiem. Tāpēc, plānojot rīcību šī piesārņotāja samazināšanai, svarīgi ir izvērtēt gan tā rašanās avotus, gan tā relatīvo īpatsvaru kopējā piesārņojuma radīšanā.
kairina elpošanas ceļus un pazemina organisma pretošanās spējas slimībām. Gaisā, ko ieelpo cilvēki, paaugstināta NO nozīmē, ka tās ir daļiņas, kuru aerodinamiskais diametrs ir mazāks par 10 μm.

Aldis Bite

 
Visi komentāri
 
158648. viesis 28.februāris 2005 10:41
0 0 Atbildēt

Par kādu prostitūti tas ISO ir kļuvis, ja jau šitādus brīnummagnētus var ISO sertificēt.

158649. viesis 28.februāris 2005 10:44
0 0 Atbildēt

ISO attiecināms uz kompāniju, nevis produktu, tāpēc tā firma var kaut vai daktera Lēvina magnētiskas saites siet ap izpūtēju...

158650. viesis 28.februāris 2005 10:45
0 0 Atbildēt

FufelMax... :-D

158651. viesis 28.februāris 2005 10:48
0 0 Atbildēt

Bla bla bla

158652. viesis 28.februāris 2005 10:49
0 0 Atbildēt

yessssssssssssssssssss... FufelMax lido atkal. ar nevaldaamu jaudu un nu arii ar citronu garshu. :D

ISO standarts noskaka kvalitaates standartus, neko vairaak. tas apliecina, ka tie magneeti ir kvalitatiivi, nespraags iznjemot no iepakojuma un panjemot taadu roqaas nesagrieziisies. :) lai jau tirgonjiem veicaas - muljkji no naudas ir jaaatdala. ;)

158653. viesis 28.februāris 2005 10:55
0 0 Atbildēt

Es tā arī neatradu internetā nekādus pierādījumus, ka eksistē tāds brukdeilas hospitālis, kurā tas Levins būtu baigais pamatlicējs.

158654. viesis 28.februāris 2005 10:56
0 0 Atbildēt

ISO izpltītājkantorim nozīmē, ka šamejiem ir kvalitātes sistēma, kas attiecās uz pircēju apkalpošanu, ar tirgojamo produktu kvalitāti tam nav nekāda sakara!!!

158655. viesis 28.februāris 2005 10:57
0 0 Atbildēt

lēvins - magnēta kluču licējs.

158656. viesis 28.februāris 2005 10:59
0 0 Atbildēt

ISO sertifikāts nozīmē ka viņi ir deklarējuši, ka viņiem ir, nevis reāli ir.

158658. viesis 28.februāris 2005 11:02
0 0 Atbildēt

lai kads cilveek no seit iauto dzivojosiem parada to ierici darbibaa,vai tiesaam kautko ietaupa,tad ticesu nevis bla bla bla,ja jau tik laba tad kapee te neviens nelieto????????????

158659. viesis 28.februāris 2005 11:04
0 0 Atbildēt

SVIESTS!

Mušpapīrs!

158660. viesis 28.februāris 2005 11:08
0 0 Atbildēt

Kāpēc tad patenta turētājs GM defaultā neliek šito h-ņu saviem ražojumiem, ko? Naftas kompānijas spiež? A viņi paši nav ieinteresēti uzrādīt teh.parametros mazāku degvielas patēriņu un labāku atgāžu rādītājus, ja tas tiešām tā ir?

Velk uz lohotronu šitā padarīšana.

158661. viesis 28.februāris 2005 11:10
0 0 Atbildēt

slima suņa murgi....Un kapēc tads ūdens jaliek šeit?? Vai nepietiks ar publikaciju mirstosajā"Auto" :(

158662. viesis 28.februāris 2005 11:13
0 0 Atbildēt

iesaku "negriezt" sava auto motoru vairāk par 2500 apgriezieniem minūtē! ieteikums - savlaicīgi pārslēdzies uz nākošo pārnesumu un degviela būs ietaupīta ievērojami! :)

tā ir mana optimizācija, kura nemaksā Ls 25. :)

158666. viesis 28.februāris 2005 11:34
0 0 Atbildēt

Ha, ha, ha, ludzu pastaastiet cik klientu jums ir Latvijaa !?!?!?

Ejiet mulkjus kjert citur.

158667. viesis 28.februāris 2005 11:39
0 0 Atbildēt

kārtējais fufeļa dzenātājs.

158669. viesis 28.februāris 2005 11:44
0 0 Atbildēt

Es tā no sākuma izlasīju virsrakstu un gomāju ka būs runa par gāzu amortizatoriem:-)

158678. viesis 28.februāris 2005 12:07
0 0 Atbildēt

Paskatoties www.optimalfuel.sdrom.ru var redzēt ka ISO ir piešķirts gan ražotājam gan produktam! Un pārbaužu rezultāti kas veikti Latvijā arī pierāda ,ka optimizators darbojas!!! ss.lv/msg/2/23/1113...REFMVFg==.html

158681. viesis 28.februāris 2005 12:12
0 0 Atbildēt

Yeaaah FufelMAX mūžam dzīvs.

158690. viesis 28.februāris 2005 12:47
0 0 Atbildēt

Lai tas V. Avotiņš iet pakārties. Varu izveikt analogu testu, kas pierādīs tieši pretējo. Galvenais ir veikt testus brīvā dabā, nevis slegtā testa stendā ar konstantu gaisa temperatūru un mitrumu. Šodien testējam FufelMax, pēc nedēļas (būs siltāks) bez FufelMax. Garantēts 10% uzlabojums, ja FufelMax noņem. Tikai par nieka 24.50Ls piedāvāju visiem FufelMax lietotājiem noņemt FufelMax degvielas uzlabotāja imitāciju.

158692. viesis 28.februāris 2005 12:59
0 0 Atbildēt

Jaja un ka tur bija ar to rekomednaaciju, tipa motoram jaabut pilniigaa kaartiigi, t.i. sveceem nomainiitaam, filtriem nomainitiem, eeljaam nomainitaam utt. Ja to visu izdara taapat, tad shaadu ekonomiju mieriigi var ieguut. Bet taapat ar vai bez Fufelja, viss atkariigs no braukshanas.

158693. viesis 28.februāris 2005 13:02
0 0 Atbildēt

ai ai ai, jāmeklē arhīvos, tur bija garum garā diskusija par fufeļmaksi un citiem pipelizatoriem :D

158696. viesis 28.februāris 2005 13:27
0 0 Atbildēt

VAI SEIT IEKS IAUTO IR KADS USERIS AR TADU IEKARTU UZSTADITU UZ AUTOO????????????LUUDZU ATSAUCIETIES!!!!!!!!!

158698. viesis 28.februāris 2005 13:50
0 0 Atbildēt

Pilniigs murgs ne raxts. Nu pilniigs sviests.

158700. viesis 28.februāris 2005 14:03
0 0 Atbildēt

158678. viesis 28.02.2005 12:07

Paskatoties www.optimalfuel.sdrom.ru var redzēt ka ISO ir piešķirts gan ražotājam gan produktam! Un pārbaužu rezultāti kas veikti Latvijā arī pierāda, ka optimizators darbojas! !! [Spied šeit »»] - ja ISO ir piešķirts produktam, značit tā ir blēžu kompānija. aldara alum arī bija iso :), kamēr vienreiz viņus neizdupseja par šito joku. ISO nevar būt nevienam produktam, IBIO!!!

158701. viesis 28.februāris 2005 14:03
0 0 Atbildēt

Kārtējais degvielas pipelizators

158703. viesis 28.februāris 2005 14:13
0 0 Atbildēt

Teiksu atklaati vini mani "paarliecinaaja" :D

158708. viesis 28.februāris 2005 14:37
0 0 Atbildēt

Totāls fantāzijas trūkums tiem "izgudrotājiem". Ieciklējušies uz magnētiņiem. Varētu taču pārmaiņas pēc izklaidēt publiku sacerot pasakas saistībā ar citām pamatskolas fizikas grāmatas nodaļām.

158714. viesis 28.februāris 2005 14:47
0 0 Atbildēt

Magnēts ir baigi advancēta lieta. Katrs, kas bērnibā ir spēlejies ar magnētu zina, ka tas var gadiem būt pielipināts pie ledusskapja durvīm. Tas asociējas ar mūžīgu enerģijas avotu. Ar baterijām, kas regulāri jāmaina nevienu nepārsteigsi.

158718. viesis 28.februāris 2005 15:05
0 0 Atbildēt

ISO Ir kvalitaates un vadiibas serifikaacijas lietas... nevis tur produktrs atbilst, bet produkts var tikt razhots sertificeetaa razhotnee vai tirgots sertificeetaa tirgotavaa... taa kaa tas iso taads bla bla vien ir. :)

Bet nu reklaamraksts par to Fufelmax ir konkreets....Kaut gan arii pirmo reizi dzirdeeju par to ka Ozons piesaarnjo gaisu ....

158724. viesis 28.februāris 2005 15:42
0 0 Atbildēt

Atkal tas fufeļmakss uzdarbojas !!

Nu nepērk laikam neviens.

158726. viesis 28.februāris 2005 15:57
0 0 Atbildēt

Atgāzu optimizatori -veids kā iepriecināt auto:):):) Vajag tak tādu nosaukumu izgudrot:):)

iauto ar šaraškina kantora, parakstās likt tādus lētus rakstiņus....

158732. viesis 28.februāris 2005 16:54
0 0 Atbildēt

158678. viesis 28.02.2005 12:07

Tur tam minētajam dokumentam kautkā šrifti atšķiras, a sagatavotāja telefona Nr ir reģistrēts citai (kaut gan līdzīgai) iestādei (info no 118) :)

Vispār jau pārāk aizdomīgi, ka GM to lietu atbalsta, bet jaunajiem vāģiem nelieto ... Man domāt, ka tā lieta nestrādā ... Zēl, ka to TV šopā netirgo. Nopērc, 14 dienas palieto, un ja nepatīk, sūti atpakaļ un saņem naudu.

158743. viesis 28.februāris 2005 18:02
0 0 Atbildēt

paardodam paardodam paardodam... peerkam peerkam paardodam... un ffftj..pazuudam :) nez... vai gadiijienaa sevi cienosham auto resursam nebij jaaizvairaas no tuftu reklameeshanas? vai arii iauto ir pilniigi vienalga par ko naudinja naak...

kindzulis

158747. viesis 28.februāris 2005 18:47
0 0 Atbildēt

Vieniigais veids kaa iepriecinaat savu auto ir REMUS izpuuteejs sev jau taadu uzmetu vienkaarssi prieks braukt un skatiities kaa tantuki tur ciet ausis.

158781. viesis 1.marts 2005 8:48
0 0 Atbildēt

Atkal tie reklāmas raksti par Levina magnētiskajām saitēm. Par to General Motors tie ir pilnīgi noteikti ir meli, jo internetā nekas par to nav atrodams.

Cik varētu izmaksāt ielikt iAuto pornolapu ar plikām tantēm un manu auto fonā? Varu piedāvāt barterī ļoti labu (nestrādājošu) datora barošanas bloku.

158786. viesis 1.marts 2005 9:39
0 0 Atbildēt

darbojas tas fufelmax, darbojas, taču ... lai man kāds izskaidro rakstā minēto - lai sadedzinātu 1kg degvielas vajag 15kg gaisa. Kāds labums pievadīt vairāk? Sadedzināt tajā esošo skābekli tāpat nevar. Vai gadījumā vislabāk dzinējs nedarbojas pie optimāla gaisa un degvielas maisījuma attiecības?

158815. viesis 1.marts 2005 11:39
0 0 Atbildēt

To rakstu laikam ir rakstījis ķīmijas un fizikas eksāmenos caurkritis students. A es pilnā nopietnībā, uzticoties iauto, mēģināju to mozaīku salikt- kaut kā neizdevās. Fui iauto par tādu nekvalitatīvu un TV Shopam atbilstošu reklāmrakstu. Mana uzticība iauto informatīvajiem resursiem ir iedragāta.

158849. viesis 1.marts 2005 13:36
0 0 Atbildēt

Čau Rasma! :oDDD Riktīgi labs kvazistacionārais pipelizators kas palielina motora jaudu pa 20 % un maksā sviestmaizi! Wuaaahaahaa! :oD

158869. viesis 1.marts 2005 14:24
0 0 Atbildēt

Khm.. Visa šitā raxta sāls slēpjas tā Lielrīgas vides reģionālās pārvaldes atzinuma pēdējā teikumā - 200 km. Tātad: ja man uz darbu un atpakaļ ir tikai (20+20)x5 km, ja man sestdienā, svētdienā gribas pagulšņāt pa mājām, nevis kaut kur braukalēt - šitā uzparikte nemaz nestrādās. :))

158906. viesis 1.marts 2005 17:07
0 0 Atbildēt

Sāls slēpjas - "šitā uzparikte nemaz nestrādā"

158927. viesis 1.marts 2005 20:23
0 0 Atbildēt

nu taa, par to fuelmax utt, uzskatu ka tas viss ir fuf...

158929. viesis 1.marts 2005 20:31
0 0 Atbildēt

es kaut kur varu aplūkot kaa mainīsies mana auto izplūdes gāzes, man ir 2,3 audi ng motors ar KE jetronic iesmidzināšanas sistēmu. es atradīšu vismaz 50 cilvēkus kuri nopirks fuel max ja izplūdes gāzēs CO samazināsies par vismaz 0,5 un Hc vismaz par 500 ppm.

bet ja godīgi tur taču nekas nemainās....

158991. viesis 2.marts 2005 14:49
0 0 Atbildēt

Gonšiks.

Magnētiskā rezonanse un perturbālā turbohemiksija degvielas sadedzināšanas procesā ir jau sen pētītas lietas un daļa no šiem pētījumiem ir ar reāliem augļiem.

Kā piemēru vēlos minēt NASA (Amerikas kosmosa aģentūras) speciālistu atziņu, ka degviela uz kuru ir iedarbojies magnētiskais lauks sadeg efektīvāk un pilnīgāk, kā rezultātā tiek izbrīvēta papildus jauda.

Zinātnieku aprindās to pazīst kā oglekļa jonu izotopālā reducēšanu. Izklausās sarežģīti, bet dabā tas darbojas nevainojami. Un kosmonautiem ir par ko satraukties, jo gaisā ceļoties katrs kg ir no svara.

Nu bet nolaidīsimies atpakaļ uz mūsu mīļās zemītes.

Arī pats nelaižu garām izdevību uzlabot autiņa jaudu un arī kādu latiņu ieekonomēt.

Protams tādu Fufelmaksi negribās pirkt , tāpēc kā jau padomju cilvēks un inženieris pēc prakses, minēto uzlabotāju sameistaroju pats.

Izlīdzos ar diviem magnētiem kuru jauda ir robežās 250-420 teslas. Nostiprinām abpus degvielas vada pirms degvielas filtra. Un tā lieta ir darīta.

Ja kādi jautājumi Laipni lūzdu e-pasts: viners2@inbox.lv

158992. viesis 2.marts 2005 15:26
0 0 Atbildēt

nu joooooopppppptttttvvvjuuuuu maaaķķķķķ`

nu tiem torgašiem taču pirms maksāja redam piķi par šitā fufeļa reklāmu iekš iauto, taču vajadzēja palasīt tepat iekš iauto infu par līdzīgām akcijām pagātnē

savulaik rx7 bija atvedis no amērikas kaudzi ar fufeļmakšiem un vienu es biju uzlicis un patestēju - pamērīju uzrāvienu ar www.gtechpro.com, tāpar mērīju degvielas pātēriņu braucot uz 140, kā arī vidējo (mērījumu vieta bija tā pati ar un bez ūberkrutās megaiekārtas)

rezultātā secinājumi - tas fufelis netraucē ekspluatēt auto :) , bet nedod arī nekādu jaudas pieaugumu vai ekonomiju

visas šitās pasaciņas par molekulu un atomu pārkārtošanu ir līdzvērtīgas paziņojumam, ka ar magnētu palīdzību neierobežota izmēra dimantus var ražot vienkārši no kokoglēm :):):):)

p.s. dakteris levins :)

www.brookdalehospital.org/assets/images/levin.jpg

nemaz nav līdzīgs reklāmā minētajam :)

158993. viesis 2.marts 2005 15:35
0 0 Atbildēt

bet no otras puses cepuri nost reda priekšā - viņš ir mācējis atrast lohus

ja kāds tirgo šitos dzelzīšus, tātad viņš tic, ka tie palīdz un ja kāds tic, ka šitie štrunti palīdz un pie tam tam loham ir piķis, tad kāpēc to piķi nepaņemt :)

159025. viesis 2.marts 2005 19:19
0 0 Atbildēt

Uuups...! :) Atkal pacēluši šo tēmu :) Nu nezinu - vieni reklamējas, otri norej, citi klusītēm pērk un lieto... Man vēl joprojām stāv uz degvielas šļaukām tie magnēti virsū :) Sauciet mani par muļķi, bet sliktāk točna manam auto no tiem nav laicis :)

159026. viesis 2.marts 2005 19:22
0 0 Atbildēt

Piedošanu - pirkstu un klaviatūras gļuks:

laicis=palicis

Redaktors 2.marts 2005 20:44
0 0 Atbildēt

Pirmais: Tev neviens nejautā par manu ticību vai naudas lietām. Šo rakstu rakstīja A.Bite un tas nav reklāmraksts. Vismaz par to neviens neko nav maksājis.

159064. viesis 3.marts 2005 9:47
0 0 Atbildēt

Redaktors [?] 02.03.2005 20:44

:)) tātad slēptā reklāma ... vai barteris :)))

enīvej, man šķiet, ka katram ir sava galva uz pleciem un informācija ir informācija. Kas grib- pērk, negrib- nepērk. Vienīgais iekš iAuto rakstiem, kas nav sadaļā "lasītāju raksti", gribētu sagaidīt informāciju, kas atbilst patiesībai. Par šo rakstu tāda sajūta neradās... drīzāk tas izskatās pēc reklāmraksta (pat uzrādītas visas adreses, telefoni u.t.t.) Vismas A.Bite būtu uzlicis uz sava auto un uzrakstījis par savu pieredzi, nevis ļurinājis nodilušus tekstus par "skaistu dzīvi", ekonomiju u.t.t...

lai nu kā, veiksmi darbos !

159078. viesis 3.marts 2005 11:28
0 0 Atbildēt

Redaktors [?] 02.03.2005 20:44

bikiņ neveiksmīgi noformulēts bija - te būs skaidrojums

1) ne jau tu tici tam štruntam, bet gan lohi, kas tirgo (un arī pērk)

2) bet, ja tu neesi ņēmis naudu (vai ieguvis citus labumus) tad atvaino, bet arī Tevi var droši pieskaitīt pie lohiem

vai arī es varu ielikt rakstu ar apmēram šadu saturu:

"ziniet cik partija xxx ir kruta un kādi viņai ir cilvēki, ziņiet ko viņi ir izdarījuši, tāpēc balsojiet lūdzu par sarakstu nrXXX un neaizmirstiet par to pastāstīt arī saviem radiniekiem uttt..

katram balsotājam viens pa banānam :) un vēl apsolam, ka ja mūs ievēlēs, tad degvielas cenas štāvēs uz vietas. un katram autoamatierim mēs izsniegsim pa 10litriem soļaras bez maksas..."

vai Tu ieliksi bez maksas šitādu rakstu iekš iauto??????

159082. viesis 3.marts 2005 11:39
0 0 Atbildēt

Sveiki! Man tiešām par šo rakstu neviens nav maksājis! Ja tas izskatās pēc reklāmraksta, atvainojiet, esmu iesūnojis! Gasmaster patiešām savam auto esmu uzlicis jau pirms trim gadiem. Pērnajā gadā esperimenta nolūkos uzliku vēl vienu magnetu, pašam pat smiekli no saviem eskperimentiem sanāca, jo papildinot magnētu skaitu, nekas nemainījās, taču ... ja man jāsalīdzina auto pirms magnēta un pēc magnēta uzlikšanas- tā ir diena pret nakti, jo sevišķi atmosfēriskajam dīzelim!Efekts, turklāt neparādījās tūdāļ, bet gan vairākas dienas peč tam kad degvielas carulei pirms augstspiediena sūķņa apliku to ripu!JaEs pilnībā sāprotu ikvina oponenta skepsi, jo efektu var pamanīt ikdienā raucot ar šo auto. Izskaidrojumu šai parādībai precīzi neprata man izklāstīt ne cietvielu fizikas institūtā, ne Aizkraukles ielas""zinātņu pilsētiņā". Magnētismu sekmīgi pielieto automobiļu un lauksminiecības mašinu automātiskājās krāsošanas līnijās un eksperimentļā kārtā- metaluģijā- lējumos esošo sārņu straujākai atslāņošanai no rūdām. Tie visi ir eksperimenti. Joprojām- ne vienmēr 100% tiek panākts gaidītais rezultāts, turklāt zaporožecs par poršu ar viena magnēta palīdzību nekļūs, groziet kā gribat, jo šiem ir tikai viens kopsaucēks motors atrodas aizmugurē. Runājot ar konkreto auto un citiem - paziņu auto ar Gasmaster, varu apgalvot, ka auto "elpo "vieglāk. Droši vien esat pamanījuši, ka aukstos rītos, vai pēc pērkona negaisa, kad gaisā ir lielāks skābekļa daudzums un nosēdušies putekļi, jebkura mašina, arī Jūsējā rūc un ripo labāk nekā lielā karstumā vai gluži pretēji - lielā aukstumā,t urklāt vēl putekļu pārbagātā vidē. Efekts ir ļoti līdzīgs. 10% degvelas ekonomija..... nu piekrītiet - tur jau daudz kas atkarīgs no braucēja. Ja man teiktu atdod, to magnētu- es to vairs nedarītu, jo mans auto ar Gasmaster ripo labāk. Vai tā būs ar Jūsējo, nezinu, jo kādēļ nav onsekvences šajā procesā, man neprata paskaidrot pat Latvijā un pasaulē plaši pazīstami zinātnieki. Jus varat paskaidrot, kādēl magnēts no magnēta atšķiras?

159083. viesis 3.marts 2005 12:07
0 0 Atbildēt

159082. viesis 03.03.2005 11:39

magnētismu tiešām sekmīgi izmanto krāsošanā (protams atkārīgs no krāsa un lietas ko krāso)

ideja ir ļoti vienkārša - visiem zināms, ka pretēji lādētas daļiņas pievelkas, uzlādējam krāsu (pulverizatoru) un krāsojamo objektu un iegīstam kautvai to, ka mazāk krāsas aizlido garām objektam :)

a tava anonīmā viesa basņa par tikšanos ar nobela prēmijas laureātiem, kas tev nespēja paskaidrot kāpēc strādā piramīdas naudas pelnīšanas shēmas, nu galīgi ir garām

pabalsti globālos lohu ķērājus - pērc pipelizatorus optom :):):):)

vēlams no manis :):):):)

161093. viesis 19.marts 2005 23:39
0 0 Atbildēt

Kaukaac hevers!!!

254109. viesis 11.marts 2008 9:30
0 0 Atbildēt

kas tie pa prikoliem ko?a?pa pieri var dabūt!!!!tu zin kā ir!!!ja?

normāli cilvēki ne?ko?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 19

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti