Ziemas cīņas „333” trasē turpinās 7

6.marts 2006 16:32

Sporta kompleksā „333” aizvadīts „SK 333” ziemas kausa standarta automašīnām trešais posms. Aizmugures piedziņas klasē otro uzvaru pēc kārtas svinēja Jānis Slišāns („Toyota Corolla”), priekšas piedziņas klasē uzvarēja Ritvars Kārkliņš („VW Golf”), pilnpiedziņas grupā pirmo vietu izcīnīja Mareks Matvejevs („Subaru Impreza”).

Priekšas un visu pilnpiedziņas klasē trešajā posmā nestartēja Gints un Ulvis Bujāni, tādējādi atbrīvojot pa divām vietām uz goda pjedestāla. 4WD klasē abos braucienos labāko rezultātu uzrādīja Mareks Matvejevs („Subaru Impreza”). Otro vietu, abos braucienos būdams otrais, izcīnīja Harijs Šķupelis („Audi 80”), izvirzoties kopvērtējuma vadībā. Trešajā vietā šoreiz ierindojās Haralds Šlēgelmilhs („Subaru Impreza”).Vērojot pilnpiedziņas automašīnu startus, bieži vien rodas sajūta, ka braucēji ir piemirsuši par bremzes pedāļa esamību un nepieciešamību, kā rezultāta seko regulāri izbraucieni ārpus trases pa kupenām, kas neveicina laba rezultāta sasniegšanu.

Priekšas piedziņas klasē cīņa par uzvaru izvērtās starp Kārkliņu („VW Golf”) ģimenes pārstāvjiem. Nedaudz ātrāks izrādījās Ritvars, divu braucienu summā tēvu Normundu apsteidzot par diviem punktiem. Trešo vietu pārliecinoši izcīnīja Aivars Alants („VW Golf”). Kopvērtējuma priekšgalā pirms pēdējā posma atrodas Ritvars Kārkliņš.
Aizmugures piedziņas klasē otro posmu pēc kārtas nepārspējams izrādījās Jānis Slišāns („Toyota Corolla”). Otro vietu izcīnīja Nauris Bruņinieks („VAZ 2105”), bet uz goda pjedestāla zemākā paaugstinājuma kāpa Normunds Orlovs („BMW 318”). Kopvērtējuma vadībā atrodas Orlovs, kurš par trim punktiem apsteidz Slišānu.

Izšķirošais ceturtais posms risināsies 11. martā.



Foto: Raivo Pikke

SK „333” ziemas kauss standarta automašīnām
3. posms
Priekšpiedziņa
Ritvars Kārkliņš („VW Golf”) 67 punkti (1. braucienā 2. vieta/2. braucienā 1. vieta), Normunds Kārkliņš („VW Golf”) 65 (1./3.), Aivars Alants („VW Golf”) 62 (3./2.).
Pilnpiedziņa
Mareks Matvejevs („Subaru Impreza”) 70 (1./1.), Harijs Šķupelis („Audi 80”) 64 (2./2.), Haralds Šlēgelmilhs („Subaru Impreza”) 56 (5./3.).
Aizmugures piedziņa
Jānis Slišāns („Toyota Corolla”) 67 (2./1.), Nauris Bruņinieks („VAZ 2105”) 63 (1./4.), Normunds Orlovs („BMW 318i”) 62 (3./2.).
Kopvērtējums
Priekšpiedziņa
Ritvars Kārkliņš 187, Normunds Kārkliņš 175, Vilmārs Krivads 172.
Pilnpiedziņa
Harijs Šķupelis 150, Mareks Matvejevs 141, Mārtiņš Tiknuss 138.
Aizmugures piedziņa
Normunds Orlovs 189, Jānis Slišāns 186, Atis Bruņinieks 172.

LAF Standartauto komisijas preses dienests

 
Visi komentāri
 
194029. viesis 6.marts 2006 19:12
0 0 Atbildēt

Kads zin cikos 11 marta sakums.

127.0.0.1 212.93.97.206

Nokia6610I/1.0 (4.10) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

194031. viesis 6.marts 2006 19:18
0 0 Atbildēt

Tāpat kā parasti - pl.9.15 starts priekšpiedziņai. bet klasikai un pilnpiedziņai pl. 12.45.

194033. viesis 6.marts 2006 19:20
0 0 Atbildēt

Paaaldies.

127.0.0.1 212.93.97.206

Nokia6610I/1.0 (4.10) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0

194038. viesis 6.marts 2006 21:00
0 0 Atbildēt

Kur var apskatīt fotogrāfijas no 333 trases ziemas periodā? 333.lv nebija :(

194053. viesis 7.marts 2006 9:27
0 0 Atbildēt

to viesis 194048

Paldies!

194057. viesis 7.marts 2006 9:44
0 0 Atbildēt

Bet nu vislabāk ir pašam braukt un skatīties:)

Kaut gan cik reizes tur esmu bijis, tad par skatītājiem tur īpaši nav padomāts, būtu forši ja tur būtu kāds pasākuma vadītājs, kas informē kas brauc, kādi rezultāti iepriekš ir bijuši konkrētam sportistam utt Vārdsakot ievietu tur intrigu lai skatītājiem ir interesanti. Savādāk visi stāv gaida kad sāks braukt, pa skaļruņiem to vien tik dzird " 33 numurs gatavojās, 46 numurs gatavojās..."

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Eiropā ievieš jaunus elektromobiļu uzlādes noteikumus; braukšana ar elektrību kļūs dārgāka 50

Ionity - viens no lielākajiem uzlādes staciju tīkliem Eiropā, maina lietošanas noteikumus un nosaka citus tarifus. Ja līdz šim automašīnu īpašniekiem par akumulatora uzpildi bija jāmaksā konstanta maksa (8 eiro), tad turpmāk būs jāmaksā par izlietoto elektroenerģijas daudzumu (0,76 eiro par kilovatstundu). Lasīt vairāk

 

Ātrvilciens "noslauka degunu" vieglajam (+ VIDEO) 9

Vieglais auto piebrauc par tuvu sliedēm un nolaižoties barjerai, iekļūst slazdā. Iespējams, pārprastās signalizēšanas dēļ, vadītājs cenšas pārbraukt sliedes, taču vilciens ir pārāk tuvu. Lasīt vairāk

 

Opel – mazāk modeļu, mazāks apgrozījums

Opel piedāvājumā vairs nav Karl, Adam un dažu citu modeļu, līdz ar to ietekmēts arī apgrozījums. Lasīt vairāk

 

Pērn jauno auto tirgus Latvijā uzrādījis izaugsmi 8,6% apmērā; galvenā artava - kompakto krosoveru segments 4

2019. gadā Latvijas jaunu vieglo automobiļu tirgus uzrādīja stabilu 8.6% izaugsmi salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti