Šanhajas autoizstādē, kas notiek no 20. līdz 28. aprīlim, Audi prezentē konceptauto, kas iezīmē jaunu segmentu crossover automobiļu jomā. Audi Cross Coupé quattro apvieno pirmšķirīga kompaktklases sporta auto dizainu un dinamiku ar četrvietīga SUV ietilpību un daudzpusību.
Novatoriskie tehniskie risinājumi nodrošina gan efektivitāti un ekonomiskumu, gan braukšanas baudu un komfortu. Audi Cross Coupé quattro ir automobilis, kura vizuālais izskats skaidri pasaka, uz ko tas ir spējīgs, un tā inženiertehniskie risinājumi atbilst šim uzstādījumam - pa visiem ceļiem jebkuros apstākļos.
Kopceptauto siluets apliecina auto piederību sportisko Audi saimei. Automobiļa proporcijas un lielie 20" riteņi skaidri norāda uz Cross Coupé quattro bezceļu potenciālu. Jauns elements ir salokāms auduma jumts, kas atvērtā stāvoklī rada īpašu plašuma sajūtu. Pārsegs tiek atvērts un aizvērts elektroniski.
Pilnīgi jauns risinājums ir šķērseniski uzstādītais četru cilindru vienrindas TDI dzinējs ar Common rail degvielas iesmidzināšanas sistēmu un pjezo inžektoriem. Ar 204 ZS izejošo jaudu un 400 Nm griezes momentu tas piešķir automobilim sportiskas īpašības un sniedz pārsteidzošu efektivitāti. Modernajam 2.0 TDI vidēji ir nepieciešami tikai 5.9 litri dīzeļdegvielas uz 100 km. Dīzeļdegvielas daļiņu filtrs un Bluetec sistēma efektīvi samazina kvēpu un slāpekļa oksīda izplūdi. Audi Cross Coupé quattro iekļaujas nākotnes izplūdes gāzu standartu normās jau tagad.
Audi, kas paredzēts arī bezceļu braukšanai, protams, ir aprīkots ar quattro pastāvīgo četru riteņu piedziņas sistēma. Haldex sajūgs nodrošina to, ka vilcējspēks tiek precīzi sadalīts atbilstoši situācijai. Sportiskā Audi S tronic duālā sajūga pārnesumkārba ātruma pārslēgšanu veic dažās milisekundēs.
Audi Cross Coupé quattro ir aprīkots ar neskaitāmām elektroniskām sistēmām. Vadītājam ir iespējams izvēlēties trīs ļoti atšķirīgus automobiļa agregātu - dzinēja, pārnesumkārbas, stūres un adaptīvo trieciena amortizatoru – iestatījumu režīmus. Bez standarta "Dynamic" un "Sport" iestatījuma, Audi Cross Coupé ir arī "Efficiency" iespēja. Tajā dzinēja darba režīms un pārslēgšanas punkti ir pārveidoti tā, lai nodrošinātu īpaši ekonomisku auto vadīšanas stilu. Šī sistēma izslēdz arī visas iekārtas, kuras enerģiju patērē īpaši daudz, piemēram, gaisa kondicionēšanas kompresoru.
Vēl viens jaunums ir skārienjūtīgs MMI multimediju vadības sistēmas panelis. Sistēmas monitorā pirmo reizi ir izmantota duālā skata tehnoloģija t.i. sistēma vadītājam un priekšējam blakussēdētājam var parādīt dažādus attēlus. Tas ļauj vadītājam nolasīt datus no borta datora, kamēr priekšējais pasažieris skatās TV programmu.
Es par Audi dizaineriem biju labaakaas domaas !!!