Vai motora jauda un tilpums vienmēr izsaka visu. Izrādās ka nē. 20. jūnijā notika kārtējais Street Race, ko organizēja Enima un Streetrace.yo.lv vietā XXX. Piedalījās arī Bmwpower.lv redaktors Edzulis ar savu tikko iegādāto E21 BMW 323i. Man, kā jau visi jūs zināt, ir eksotiska izskata E30 316. Notika starts 323 vs 316...
... un mans 316 ar viena korpusa pārsvaru 401 metrā uzvarēja. Jautājums: KĀ TĀ ? Atklāšu jums dažus noslēpumus ko var izdarīt lai autiņš labāk ietu un būtu dinamiskāks. Kā praksē ir pierādījies, pareizi "pielasīta" transmisija var dot 30% klāt uzrāvienā. Kā to var realizēt ? Pats vienkāršākais paņēmiens ir uzlikt riepas ar mazāku diametru vai zemāku profilu. Mašīnām ar pakaļējo piedziņu var relatīvi vienkārši nomainīt galveno pāri ar zemāku pārnesuma skaitli (reduktoru). Rezultātā transmisija saīsinās pa 20 – 30% un uzrāviens arī, auto kļūst dinamiskāks un sportiskāks. Vēl uzrāvienā no vietas ir svarīgs auto svars. 323 pēc pases datiem ir par 150 kg smagāks, a bet svarīgi ir cik 1 Zs velk kilogramus, jaudas attiecība nemaz tik traki neatšķiras, 316 1 Zs – 10 kg, bet 323 1 Zs - 8.28 kg. (Ferrari aptuveni 1 Zs – 2 kg). Uzvarētājs - Massons Kā redzat, atšķirība nav liela un, ja pareizi startē neizspolējot, pareizi pārslēdz ātrumus, izmantojot 100% motora jaudu un pamainot nedaudz transmisiju 316 var "ielikt" 323-ajam :) Massons, BMW Figth Club- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Un kārba???
/ES/