No 1.marta Rīgā būs papildu ierobežojumi 26

 
21.februāris 2008 10:09

Atbilstoši Rīgas pilsētas izpilddirektora 2007.gadā izdotajam rīkojumam, 1.martā stāsies spēkā ierobežojumi kravas transporta (ar pilnu masu virs 5 tonnām) kustībai pār vairākiem pilsētas tiltiem un to pievedceļiem arī darba dienu vakara sastrēgumstundu laikā.

Šie ierobežojumi neattiecas uz operatīvajiem transportlīdzekļiem, transportlīdzekļiem ar oranžu (dzeltenu) bākuguni, kas tiek izmantoti specifiskiem uzdevumiem, un trafarētiem komunālo dienestu transportlīdzekļiem.

No 2007.gada 1.decembra satiksmes plūsmas atvieglošanai stājās spēkā kravas transporta virs 5 tonnām satiksmes ierobežojumi pār vairākiem tiltiem un to pievedceļiem darba dienu rīta sastrēgumstundu laikā. Respektējot ar kravas transporta pārvadājumiem saistīto uzņēmumu lūgumu, līdz 1.martam tika pagarināts pārejas laiks kravas transporta kustības ierobežojumu ieviešanai darba dienu vakaros, lai uzņēmumi varētu pārskatīt piegādes maršrutus un veikt nepieciešamās darba organizācijas izmaiņas ierobežojumu ievērošanai.

Kravas transportlīdzekļiem ar pilnu masu virs 5 tonnām (izņemot operatīvos transportlīdzekļus, transportlīdzekļus ar oranžu (dzeltenu) bākuguni, kas tiek izmantoti specifiskiem uzdevumiem, un trafarētus komunālo dienestu transportlīdzekļus) no 2007.gada 1.decembra ir slēgta satiksme darba dienās no plkst. 7.00 līdz plkst. 10.00, bet no 2008. gada 1.marta – darba dienās no plkst. 7.00 līdz plkst. 10.00 un no plkst. 16.00 līdz plkst. 19.00:
– uz Salu tilta abos virzienos;
– uz Akmens tilta abos virzienos;
– Krasta ielas posmā no Slāvu ielas līdz 13.Janvāra ielai;
– 11.Novembra krastmalā;
– Eksporta ielas posmā no Muitas ielas līdz Rīgas pasažieru ostai;
– Mūkusalas ielas posmā no Kārļa Ulmaņa gatves līdz Akmeņu ielai;
– Akmeņu ielas posmā no Mūkusalas ielas līdz Jelgavas ielai;
– Jelgavas ielas posmā no Akmeņu ielas līdz Vienības gatvei;
– Vienības gatves posmā no Jelgavas ielas līdz Kārļa Ulmaņa gatvei;
– Valguma ielas posmā no Akmeņu ielas līdz Uzvaras bulvārim;
– Uzvaras bulvāra posmā no Akmens tilta līdz Raņķa dambim;
– Raņķa dambī;
– Daugavgrīvas ielas posmā no Raņķa dambja līdz Lidoņu ielai;
– Maskavas ielas posmā no Prūšu ielas līdz Slāvu ielai;
– uz Slāvu satiksmes pārvada pār dzelzceļu abos virzienos;
– uz Augusta Deglava satiksmes pārvada pār dzelzceļu virzienā uz pilsētas centru;
– uz Zemitānu satiksmes pārvada pār dzelzceļu virzienā uz pilsētas centru.

Informatīvās ceļa zīmes par minētajām kravu transporta satiksmes organizācijas izmaiņām autovadītājus informēs gan Rīgā, gan uz Rīgas apvedceļa.

Minētās kravu transporta satiksmes organizācijas izmaiņas paredz tranzīta satiksmes novirzīšanu noteiktās pilsētas vietās ārpus sastrēgumstundu laika iedzīvotāju vairākuma satiksmes atvieglošanai no rīta un vakarā. Šīs kravas transporta satiksmes organizācijas izmaiņas ir viens no nepieciešamajiem īstermiņa risinājumiem straujās satiksmes intensitātes pieauguma radīto problēmu mazināšanai pār tiltiem un pārvadiem. Paralēli tam tiek turpināts darbs, izbūvējot kravas transporta satiksmei piemērotus un ērtus centra apvedceļus.
 
Visi komentāri
 
252240. viesis 21.februāris 2008 10:15
0 0 Atbildēt

Ja vēl kāds tos ierobežojumus kontrolētu, būtu pavisam labi. A to fūres turpina nagļakā braukāt pāri tiltiem un pamanās pat avārijas izraisīt.

252246. viesis 21.februāris 2008 11:16
0 0 Atbildēt

Aunu bars tai domē!Sataisiet apvedceļu,kravinieki paši pazudīs.Tagad vienas fūres vietā būs kādi seši piectonnīgie,šaubos,ka korķi būs mazāki,turklāt atļautajā laikā būs bardaks,jo tie,kas brauca pa vakaru tagad brauks pa dienu.

Vēl jau HES remonts priekšā,tad apvenieks vispār nebūs lietojams.

252249. viesis 21.februāris 2008 11:22
0 0 Atbildēt

Forši, es vislaiku brīnijos kad jau pērnajā gadā uzliktajām zīmēm noņems apvalkus.

252268. viesis 21.februāris 2008 14:01
0 0 Atbildēt

Piekrītu viedoklim, ka CP tos ierobežojumus faktiski nekontrolē, un visas fūres mauc kur un kā grib. Pat pa vantinieku gaišā dienas laikā, CP darboņiem gar pašu degunu. Sab.transporta joslas arī viņi vaktē tikai uz 13.janvara ielas. Bet uz Kalpaka bulvara gan šie vēl nav manīti - tur var katrs brīvi gonkot troļļukiem aiz muguras.

252283. viesis 21.februāris 2008 15:52
0 0 Atbildēt

daunji... taa vietaa lai risinaatu probleemu plaanojot- vnk aizliegt kustiibu un viss...

ceru ka paarvadaataaji tomeer uztaisiis kaadu bliikshkji shinii sakaraa :////

252284. viesis 21.februāris 2008 15:56
0 0 Atbildēt

a Ikdienas Viesim- paprovee izkrauties ar smago pie Nacteaatra... vai Bijushaas RD... un tad kautkur citur aizbraukt ;) vnk smagais veel uz Muitas ielas var iegriezt... bet fuurai- cita celja nav

252291. viesis 21.februāris 2008 16:39
0 0 Atbildēt

ikdienas viesis laikam domaa ka visas fuuras to tik vien dara kaa domaa kaa tikt centraa,,, ja vinai ir jaanogaadaa krava, tad po visas ziimes, un aizliegumi. varbuut vajadzeeja aizliekt vieglajiem pa dienu braukaat tad arii mazaaki sastreegumi buutu, vai vispaar aizliegt transporta kustiibu.

252295. viesis 21.februāris 2008 17:36
0 0 Atbildēt

Jā RTU viesis un IkdienasViesis ir superčaļi!

252299. viesis 21.februāris 2008 19:52
0 0 Atbildēt

attiecībā par blīkšķi,lasi streiku,tāda doma ir

Uudensputns

252303. viesis 21.februāris 2008 21:01
0 0 Atbildēt

Visus ofisus,kantorus un kantorīšus vajag izfīrēt no centra atstājot tikai bankas ,krogus un bodes un sastrēgumu nebūs.

252305. viesis 21.februāris 2008 21:38
0 0 Atbildēt

Tas viss ir kaķim zem astes! Mazāk protams ka ir smago uz tiltriem, bet viņi tur ir tik un tā. Un pavisam dīvaini ir novērot kā CP stāv uz Zemitānu tilta sastrēgumā blakus smagajam un ir absolūti pie kājas par to...

252309. viesis 21.februāris 2008 23:54
0 0 Atbildēt

Savelkiet jostas ciešāk, fūres nevarēs pa vienu dienu izkrauties Rīgas robežās, vajadzēs divas dienas, respektīvi celsies transporta izmaksas un arī veikalos cenas, inflācija augs, zinu ko runāju!

Ne jau pārvadātājs cietiīs, vienkārši uzcelsim piegādes cenas.

Kindzulis mani sapratīs...

252313. viesis 22.februāris 2008 8:49
0 0 Atbildēt

naakotne jau ieziimejaas leenaam- logjistikas lielie centri pie robezjas... berjos top viens liels... kjekava pie baldones pagrieziena (tam gan jau top veel 2 vai pat triis kaartas) utttt

ziepiigaakais ir tas- ja i jaabuut piemeeram paardaugavaa 9os... no peernavas ielas braucot- chunchinam pa apvadcelju... da i vakaraa tas pats... ja no riita ir jaabuut LT vai EE (man) tad lai tiktu nokraameet smago buus jaagaida taas liekaas 3 stundas...

par bliikshkji- nu nez...raacijaas klusums....

252320. viesis 22.februāris 2008 9:49
0 0 Atbildēt

Bet kur problēma? Piegādājiet tās preces naktī. Nevienā Eiropas valsts galvaspilsētā pa centru dienas laikā nebraukā fūres. Ne Berlīnē, ne Londonā nekur.

Ja jau mēs visā gribam atdarināt Eiropu, tad lūdzu. Taisīsim ceļus kā Eiropā, bet arī ierobežosim satiksmi kā Eiropā.

252321. viesis 22.februāris 2008 10:00
0 0 Atbildēt

panjem un iestaasti...

veikali ...celtnieciibas objekti...noliktavas uttt lai njem un straadaa naktii ;)

252322. viesis 22.februāris 2008 10:02
0 0 Atbildēt

Tu bļin debīlais viesi gribētu pa nakti strādāt?????????

Nu lūk arī šoferi ir tikai cilvēki un diez vai grib strādāt pa nakti!

Un tavai tupai zināšanai fūres arī piegādā preci centrā pēc 20.00!

Tas ka tev jābūt tavā sranajā darba vietā 9.00 un pirms tam vēl katrs bastards jāaizved uz bērnudārzu un skolu, tādējādi šķērsojot tiltus pāris reizes, nevienu neinteresē!

Piemēram Mehiko cilvēki nemeklē darbu, kas neatrodas viņa dzīvesvietas rajonā, jo ir skaidrs, ka nav reāli iespējams izbraukāt, protams, ja negribi atvēlēt ceļam uz/no darba kādas 4 stundas dienā!

Bet šeit ja gribi dzīvot Imantā un strādāt Berģos, tad ciet klusu un sēdi sranajā korķī, vai brauc uz darbu 7.00, kā tas notiek Vāczemē, tur daudzi sāk strādāt 7.00 un centrā sāk 9.00 un tādējādi tā plūsma izlīdzinās.

252324. viesis 22.februāris 2008 10:33
0 0 Atbildēt

Viens pārstrādajies šoferis sāk trakot. Dēļ tādiem jau visi sūdi notiek. Ja piegādātājs nespēj/negrib piegādāt noteiktajā laikā, tad ir jāmaina piegādātājs.

Nē fūrēm pilsētā dienas laikā!!!! :D

Man nav nekas pretī pret nakts darbu, ja tas tiek labi apmaksāts (2xdienas tarifs). Bet hrenovie biznesmeņi jau grib tikai raust un raust.

252326. viesis 22.februāris 2008 10:33
0 0 Atbildēt

Hesus jau pats pēs meksikāņu šofera izklausās.

252327. viesis 22.februāris 2008 10:39
0 0 Atbildēt

A nevar tām fūrēm uztaisīt tādus pašus stāvlaukumus pie Rīgas robežas, kā uz Krievijas robežas? Lai pastāv, pagaida kamēr vairs netraucēs rīdzeniekiem un tad atļaut iebraukt pilsētā.

252329. viesis 22.februāris 2008 10:46
0 0 Atbildēt

Jā, par tiem dažādajiem darba laikiem - tā ir laba ideja. Padomjlaikos jau līdzīga prakse bija : fabriku strādniecība darbu sāka 7.00 , inženierpersonāls 8.00. Citas iestādes, skolas - 9.00.

Un jāsaka, "sastŗēgumu" nebija ne sabiedriskajā transportā, ne uz ielām. Bet, pašlaik, teju VISI kantori sāk darbu 8.30-9.00, kādēl nav ko brīnīties par pikiem šajā laikā. Vakaros situacija līdzīga. Attiecībā uz pieminēto preču izkraušanu pie bodēm, šķiet, ka nekās īpaši pēdējo 10 gadu laikā nav mainījies. Katru rītu ap 8.00, nobraucot no Kalnciema ielas viadukta, pie Ķekavas vistu bodes uz 1.joslas stāv furgons, no kura nesteidzīgi krāmē kastes. Bet josla pika laikā vismaz 15 minutes ir ciet. Līdzīga situacija arī citās vietās. Bet ,Briselē, kur vasarā nodzīvoju kādu laiku, ievēroju,ka 100% visi veikalus apkalpojošie furgoni savas misijas veic naktī. Arī sīki ceļa remonti, kanalizacijas aku remontdarbi, tramvaja sliežu remonti, strīpu krāsošanas darbi uz ceļiem tika veikti naktīs. Arī citās ES pilsētās ir līdzīga prakse. Bet mūsējie,diemžēl, 18.gadu laikā pēc Neatkarības atgūšanas, vēl nav spējuši pārkārtoties atbilstoši eiropas tradicijām, jo latvju šoferišiem naktī joprojām gribas gulēt + darba devējiem par nakts darbu iznāk piķot vairāk. Loģiski, ka arī CP darboņiem tas viss kopā ir pie anusa, jo daudz jo daudz interesantāk un IZDEVĪGĀK ir strādāt ar radaru tumsajā krūmājā aiz lidostas viadukta nobrauktuves...

252331. viesis 22.februāris 2008 11:12
0 0 Atbildēt

Tikai padomju laikos nebiaj tik daudz auto un cilvēku. Laucinieki nedzinās uz Rīgu, ja darbs bija arī laukos. Rūpnīcas sākas darbu 7-ņos, jo pārsvarā visur bija 2 vai pat 3 maiņu darbs.

252350. viesis 22.februāris 2008 18:13
0 0 Atbildēt

--->252324. viesis

Aizej nosveries, kad pats būsi kādā biznesā iesastījies, nevis darīsi citu uzdotos ofisa darbiņus, tad varēsi arī reāli spriest.

Un vēreiz atkārtošos: ierobežojumi vecinās inflāciju, loģikas ķēdīti domāju ka man vairs nav jāatkārto. Ja smagie traucē, tad piecel savu pakaļu 15 min. agrāk, ar to pilnīgi pietiks, lai izstāvētu jau tā esosos korķus un nokļūtu laikā kur nu kuram vajag.

Esmu runājis.

252353. viesis 22.februāris 2008 18:52
0 0 Atbildēt

Ja tā fūre atnes valstij lielākus ienākumus nekā cilvēki, kurus tā kavē, tad ok. Ja ne, tad viņas nah nav vajadzīgas pilsētā. Lai gaida savu kārtu iebraukšanai.

Runājot par biznesu, nevajag visu peļņu bāzt savā kabatā, bet maksāt cilvēkiem normālas algas, tad viņi strādās arī pa naktīm.

252354. viesis 22.februāris 2008 19:26
0 0 Atbildēt

Bils visu cieņu, par 110% piekrītu!

Jā viesi, viesi, viesi, kamēr jums algas maksās citi cilvēki un vēl to darīs par tukšo i-neta telpas aizpildīšanu, tikmēr jūsu sranajos pauros nekas nemainīsies!

A to jūs zināt, ka vidēji katrs Rīgā deklarētais iedzīvotājs apmēram 62 vietējos gadā no saviem nodoklīšiem samaksā sabiedriskā transporta dotācijās.

Un te nu ir:

steidzīgie, kuriem fūres traucē, traucas uz savu algoto darbu, lai nopelnītu kārtējo kapeiku par ko samaksāt nodeokļus, uzturētu savu līzes drapaku un...............................atbalstītu sasmirdušo sabiedrisko transportu, kuru kā prioritāi izvirza rātskungi!

Un te nu sanāk, ka tu, ******* viesi, maksā par to, lai samazinātu transporta caurplūsmu, palielinot speciālo sabiedrisko transporta joslu skaitu!

Un redz pie vainas nemaz nav fūres, bet tu tu tu un vēl tu, kas ar savu ienākumu nešanu valstij dotē sabiedrisko!

Just a rabbit in a food chain!

Что и требовалось доказать!

252355. viesis 22.februāris 2008 19:31
0 0 Atbildēt

Bils visu cieņu, par 110% piekrītu! Jā viesi, viesi, viesi, kamēr jums algas maksās citi cilvēki un vēl to darīs par tukšo i-neta telpas aizpildīšanu, tikmēr jūsu tukšajos pauros nekas nemainīsies! A to jūs zināt, ka vidēji katrs Rīgā deklarētais iedzīvotājs apmēram 62 vietējos gadā no saviem nodoklīšiem samaksā sabiedriskā transporta dotācijās.

Un te nu ir: steidzīgie, kuriem fūres traucē, traucas uz savu algoto darbu, lai nopelnītu kārtējo kapeiku par ko samaksāt nodokļus, uzturētu savu līzes drapaku un...............................atbalstītu sasvīdušo sabiedrisko transportu, kuru kā prioritāti izvirza rātskungi! Un te nu sanāk, ka tu, pārgudrais viesi, maksā par to, lai samazinātu transporta caurplūsmu, palielinot speciālo sabiedrisko transporta joslu skaitu! Un redz pie vainas nemaz nav fūres, bet tu tu tu un vēl tu, kas ar savu ienākumu nešanu valstij dotē sabiedrisko! Just a rabbit in a food chain!

252356. viesis 22.februāris 2008 19:44
0 0 Atbildēt

Nemurgo, Hesus, kāp kamazā un turpini vadāt papīrmalku.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

55 600 eiro: modernizētais Audi S3 saņem 333 Zs (+ FOTO) 6

Modernizētais Audi S3 kļuvis spēcīgāks, jaudas ziņā panākot Golf R un pietuvojoties saimes līderim Audi RS 3. Lasīt vairāk

 

Kā aizvest četrus trīsasu vilcējus (+ VIDEO) 3

Interesanta tehnoloģija, kas ļauj uz puspiekabes platformas izvietot četrus, nebūt ne mazus pēc saviem gabarītiem, trīsasu kravas vilcējus. Lasīt vairāk

 

Speciālisti: No šādas avārijas varēja izvairīties (+ VIDEO) 19

Ātruma pārsniegšana, agresīva braukšana un nepareiza bremžu izmantošana. Tā vakarvakarā Rīgā uz Akmens tilta motocikla avāriju vērtē motosporta eksperti. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti