Latvijā iespējams atjaunos RAF automobiļu ražošanu 36

 
iAuto | 4.oktobris 2018 14:26

Krievu auto jaunumiem veltītie interneta resursi ziņo, ka Latvijā plānots atjaunot RAF automobiļu ražošanu. Visdrīzāk, tagad tie būs pilsētas satiksmei paredzēti transportlīdzekļi ar hibrīda vai elektropiedziņu.

Jaunais uzņēmums plāno organizēt neliela apjoma ražošanu, uzsvaru liekot uz videi draudzīgu transportlīdzekļu jomu, atsaucoties uz Российская газета publicēto interviju ar Baltijas auto tirgus ekspertu Kirilu Šumeiko, vēsta izdevums Autonews.ru. Nozares eksperts, kas pilda arī Viļņas automobiļu kompānijas direktora pienākumus, pastāstījis, ka atjaunotais RAF, visdrīzāk, ražos pilsētas satiksmei paredzētus mikroautobusus un nelielus trolejbusus. Visticamāk, tie būs uz vienas platformas izgatavoti transportlīdzekļi vai autobusa un trolejbusa hibrīdi ar savu gaitas rezervi, kā arī iespēju pieslēgties pilsētas elektrosistēmai, lai uzlādētu akumulatorus gaitā.

RAF plāno uzsāk arī piekabju ražošanu un pirmo modeli sola parādīt jau nākamgad. Netiek izslēgta arī iespēja par sadarbību ar kādu no lielajiem autobūvētājiem. Tādā gadījumā RAF zem savas izkārtnes varētu ražot mikroautobusus, ko samontētu no piegādātajiem detaļu komplektiem.

Plānots, ka pilnvērtīgu darbu uzņēmums varētu sākt 2020.gadā.

Rīgas  Autobusu Fabriku (RAF) uzbūvēja 1949.gadā, 1953.gadā sākās ražošana. Uzņēmums veiksmīgi darbojās 50.-70.gados, tad ražošana pakāpeniski samazinājās un 1998.gadā tas bankrotēja.

 
Visi komentāri
 
Alex 4.oktobris 2018 14:44
5 0 Atbildēt

Fake news?

Maybe 4.oktobris 2018 15:28
1 0 Atbildēt

Iespējams, "Jelgavniekiem.lv" par to neraksta

he 4.oktobris 2018 15:19
35 1 Atbildēt

Krievi Jelgavā jau bankrotēja, nedomāju, ka Ukraiņi kaut ko varēs pasākt, kas to pirks?

usaexperc 4.oktobris 2018 17:40
12 44 Atbildēt

Nevis krievi bankrotēji, bet mūsējie amerikāņu dirslaižas iznīcināja divas Latvijas mēroga megarūpnīcas.

viencexperc 5.oktobris 2018 7:57
11 0 Atbildēt

Lai rūpnīca pelnītu naudu, tai vajag realizēt KONKURETSPĒJĪGU produkciju.

Tu patiesām domā, ka ja uzražosi miljons automašīnu, tu norausi piķi? To miljonu sākumā vajag pārdot.

Turklāt, izdevīgi.

usaexperc 5.oktobris 2018 11:18
0 0 Atbildēt

AMOPLANT lika kopā busus gan vietējam tirgum, gan eksportam. Topošajai cisternu rūpnīcai pasūtījumi bija jau vairākiem gadiem uz priekšu. Cilvēkiem bija darbs, valstij nodokļi. Bet nē, tas nav labi, jāatbalsta tikai perekupi.

Kanibaals 6.oktobris 2018 10:46
0 0 Atbildēt

AMOPLANT nesolīja tik lielus otkatus kā Daimler.

Klusais projekts? 4.oktobris 2018 15:23
5 0 Atbildēt

Dīvaini, ka izņemot Delfus un iAuto, citur par šādu projektu nekādas informācijas nav

GB12 5.oktobris 2018 9:00
0 0 Atbildēt

Nu jau arī tvnetā ir

kolumbs 4.oktobris 2018 15:34
5 0 Atbildēt

Delfos rakstīts, ka uzņēmumam 10 Euro pamatkapitāls.

www.delfi.lv/bizness/uznem....d?id=50458071

Tiešām uzņēmums ar 10 EUR pamatkapitālu domā par nopietnu ražošanu?

Pļurkt 4.oktobris 2018 16:39
1 0 Atbildēt

Dānijas meitasuzņēmums, vēlāk Lattelecom sākumā bija "roga i kopyta", ar rakstāmgaldu un vienu krēslu vienistabas dzīvoklītī.

RAF 4.oktobris 2018 15:35
40 1 Atbildēt

viens jauneklis izvirzīja teoriju. Tas arī viss.

Alex 4.oktobris 2018 15:40
2 0 Atbildēt

Lursoft:

SIA "Rigas Autobusu Fabrika, RAF"

Tiesiskā forma Sabiedrība ar ierobežotu atbildību

Reģistrācijas numurs, datums 40203165110, 30.08.2018

Pamatkapitāls Apmaksātais pamatkapitāls - 10.00 EUR

Reģistrētais pamatkapitāls - 10.00 EUR

Alex 4.oktobris 2018 15:41
2 0 Atbildēt

Rigas, nevis Rīgas

Piekasīgs 4.oktobris 2018 16:20
1 0 Atbildēt

Interesanti kāda varētu būt motivācija tieši LV un tieši Jelgavā ko tādu sākt darīt???

Tāpēc 4.oktobris 2018 16:54
6 0 Atbildēt

Tāds iespaids, ka Jelgavā var visu - savulaik ražoja autobusus, tak nekas prātīgs nesanāca, tad vilciena vagonus un atkal nekā... Cik atceros, tad abas firmas bija no Krievijas. Ak jā, vēl tak par kaut kādu mega projektu samērā nesen runāja - preču termināls vai kaut kas tāds - ar tādiem pašiem panākumiem. Vārdu sakot, kolīdz nonāk līdz darbiem, tā čušs vien sanāk

rudens68 4.oktobris 2018 17:16
1 0 Atbildēt

Neprentēju uz patiesību . Bet cik nopratu,(kaut kur dzirdēju )no lielo valsts krievu,ukriņu ,ķīnas ...... kompāniju darbības . Tad viņiem ir vienalga ko un kur "investēt , būvēt " . Un tur nevienu neintresē vai ojekts atmaksāsāsies . Galvemais caur būvi atsist naudu . Piemērs tilts uz ostrov ruskij Vladivastokā www.vl.aif.ru/society/people/56358,Runā arī šis projekts lnka.ru/digest-analytics/8504-gruziya-i-kitay-otkryli-pryamoe-zheleznodorozhnoe-soobschenie.html. .... Tuvākos gadus es nevēlos šeit Ukriainas

Pļurkt 5.oktobris 2018 12:30
0 0 Atbildēt

Rakstīt iemācies!!!

Pēc pieturzīmēm ir jāliek pauze, tad nebūs jābrīnās no kurienes "uzrodās" "līkas" saites!

rudens68 4.oktobris 2018 17:17
2 0 Atbildēt

Intresanti cik ilgi stāvēs tukš tas uralvagonzavod korpus .

usaexperc 4.oktobris 2018 17:41
1 13 Atbildēt

Bet nevajag aizmirst, ka tam "mūsu RAF" tā "mūsu" daļa bija tikai plika salikšana melnstrādnieku līmenī. Visi mezgli, izejmateriāli un smadzeņotāji nāca no Krievijas.

rudens68 4.oktobris 2018 17:51
18 2 Atbildēt

ar RAF Jelgavā ienāca daudzi imigranti .

usaexperc 4.oktobris 2018 17:55
11 24 Atbildēt

"Brīvajā" Latvijā ienāk vēl vairāk.

Pļurkt 4.oktobris 2018 19:06
3 3 Atbildēt

PSRS laikos imigrantus iesūtīja Latvijas iedzīvotājus neprasot, pašlaik paši lūdzās lai MASVEIDĀ ievestu imigrantus, pie kam melnos vai musulmaņus!

viencexperc 5.oktobris 2018 7:51
6 0 Atbildēt

cik?

Miljons? Ja brīvajā atnāktu VAIRĀK, tad tagad Latvijā būtu 3 miljoni iedzīvotāju.

usaexperc 5.oktobris 2018 11:19
0 4 Atbildēt

Lasi tekstā. RAF laikā Jelgavā ienāca smieklīgi maz imigrantu, ja salīdzina ar tagadējo "neatkarības" laiku.

Kanibaals 6.oktobris 2018 10:48
0 0 Atbildēt

Nu par teici ka RAFā visi no Krievijas nāca. Opredeļjis odnako.

usaexperc 6.oktobris 2018 12:04
0 1 Atbildēt

Ko tieši nesaprati?

Atkārtošu vēlreiz. Ar RAF saistīto imigrantu skaits bija par vairākām kārtām mazāks kā tagadējais, kopš 1990.g. imigrantu skaits.

Liinis 4.oktobris 2018 19:04
3 2 Atbildēt

Kravas puspiekabju pirmie exemplāri bija gatavi jau 1996 gadā, redz vajadzēja tikai 20 gadus, lai saprastu! Viss kā komunistiem - līdz pamatiem nojauksim,bet pēc tam.... A pēc tam pats nepienak...)))

vataexpert 4.oktobris 2018 19:52
46 3 Atbildēt

RAF tehnika domaata tikai Afrikai,vai krievu lohiem.

rifs 4.oktobris 2018 20:32
3 0 Atbildēt

arī taisnība. Ko Tur krievs var uzražot, viņiem tagad ir vispār kāds jauns auto?

rudens68 4.oktobris 2018 22:01
2 0 Atbildēt

Pļurkt

pašlaik paši lūdzās lai MASVEIDĀ ievestu imigrantus, pie kam melnos vai musulmaņus!

.

Diemžēl Tev taisnība . Redzēsim kā vēlēšanās dabūs balsis partijas kuras aicina ievest imigrantus . Pirms gadiem 30 latviešus kuri negribēja imigrantus sauca par nacionāistiem u t t . Tagad pretimigratu partijas saukā par populistiem ... brīnums ,ka ne par rasistiem ,fašistiem

msh 4.oktobris 2018 22:24
28 0 Atbildēt

Vēl neesam tikuši līdz rietumu līmenim, bet uz to jau velk - pietiek ar to ka mums plašsaziņas līdzekļi ziņas pasniedz no kreiso liberāļu skatupunkta, liekot noprast ka austrijā un itālijā nākuši pie varas fašisti un nacisti, un vācijā, zviedrijā un francijā šie arī guvuši panākumus...

Pastāsti vispār man, cilvēkam kas īpaši politikai neseko - kuras ir tās partijas? Man ir zināmas aizdomas, gribu zināt cik labi esmu trāpījis.

Pļurkt 5.oktobris 2018 12:28
0 1 Atbildēt

Tu patiešām esi tik naivs, ka tam vēlēšanu farsam vēl joprojām tici???

Vismaz 2 mēneši pirms tām vēlēšanām jau viss ir nopirkts, pārpirkts un sadalīts starp partijām un to konkrētiem biedriem!! Viss tas farss ar biļeteniem ir tikai un vienīgi acu aizmālēšana.

Pat ja negribas ticēt man (kas tās vēlēšanas ir redzējis no iekšpuses), tad ļoti rūpīgi ieklausies augstos amatos sēdošo teiktajā pirms vēlēšanām tā pēdējās 2 nedēļas, tad pirms katrām vēlēšanām šie caur puķītēm izpļāpājas kas tiks pie siles un kurš komandēs.

Pļurkt 6.oktobris 2018 13:00
1 0 Atbildēt

Es pats savā laikā piedalījos Līvānu stikla izsaimniekošanā un novešanā līdz bankrotam. Martena krāsni ieliku sev pirtī, bet domnu mājā.

anonimikis 5.oktobris 2018 12:56
1 0 Atbildēt

Virsraksts ir tipiskā clickbait vai fake news stilā. Nekas netiks atjaunots!

Iespējams, ražos automobiļus ar nosaukumu RAF. Un tas arī viss. Nekāda sakara ar jebkādiem iepriekšējiem RAFiem tam visam nebūs.

2203 9.oktobris 2018 21:00
0 0 Atbildēt

Jādomā pozitīvi. Cilvēkiem būs darbs

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti