Laikraksts pauž bažas, ka drīzumā braukt ar auto varēs atļauties tikai bagātnieki 53

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 24.oktobris 2019 17:30

Dokumenta melnrakstā atrodama sadaļa "Transports un nodokļu zaļināšana". Kā uzsver laikraksts, ja valdība šo plānu tiešām apstiprinās pašreizējā redakcijā, "ikvienu vidusmēra mājsaimniecību sagaida nozīmīgs labklājības kritums. Automašīna kļūs par privilēģiju bagātniekiem un nepanesamu slogu trūcīgajiem. Ikviena dzīves joma, kurā transports nepieciešams loģistikai, sadārdzināsies. Un uz tāda fona jau janvārī gaidāmais akcīzes nodokļa kāpums degvielai šķitīs tīrais sīkums".

Atbilstoši dokumentam, no 2025.gada tiek plānots palielināt akcīzes nodokļa likmi benzīnam, dīzeļdegvielai un autogāzei (LPG). Palielināts tikšot arī transportlīdzekļu ekspluatācijas nodoklis visiem fosilās enerģijas automobiļiem, kā arī plānots ieviest pilnīgi jaunu pirmreizēju transportlīdzekļa reģistrācijas nodokli, kas tiks aprēķināts, balstoties uz transportlīdzekļa CO2 emisiju ietilpību, motora tilpumu un pilno masu.

"Ņemot vērā, ka transports ir lielākais energoresursu patērētājs un siltumnīcefekta gāzu emisiju avots Latvijā, ir nepieciešams aktīvi īstenot pasākumus tieši transporta darbībās, lai būtiski veicinātu transporta enerģijas izmantošanas samazināšanu un mazāku transportlīdzekļu izmantošanu," nodokļu zaļināšanas sadaļā skaidrota nepieciešamība palielināt nodokļus.

Nacionālā enerģētikas un klimata plāna izstrādē piedalījušās kopumā septiņas ministrijas. Ekonomikas ministrija ir dokumenta virzītāja, bet tieši par transporta sadaļas saturu atbildīgā ir Satiksmes ministrija, savukārt par nodokļu zaļināšanu - Finanšu ministrija. Taujāta, kā nodokļu palielināšanas plāni iet kopā ar valdības solījumu nodokļu slogu nepaaugstināt, ministrija atbildējusi: "Finanšu ministrija vērš uzmanību, ka sabiedriskajai apspriešanai publicētajā Nacionālajā enerģētikas un klimata plānā 2021.- 2030.gadam iekļautie nodokļu pasākumi gan attiecībā uz degvielu, gan attiecībā uz transportlīdzekļu nodokļiem vēl tiks vērtēti nākamo nodokļu politikas pamatnostādņu ietvaros, kuras izstrādās Finanšu ministrija."

Savukārt Satiksmes ministrija, taujāta, vai tiešām tā atbalsta klimata plānā ierakstītos pasākumus, tostarp nodokļu celšanu, norādījusi, ka oficiāls atzinums tikšot sniegts, kad dokuments tiks izsludināts valsts sekretāru sanāksmē, bet principā atbalstot: "Satiksmes ministrija ir piedalījusies saskaņošanas procesā minēto pasākumu iekļaušanai Nacionālajā enerģētikas un klimata plānā, kā arī paredz īstenot šos pasākumus sadarbībā ar iesaistītajām institūcijām. Vienlaikus Satiksmes ministrija norāda, ka kontekstā ar ierobežojumu ieviešanu neekoloģiskiem transportlīdzekļiem, tiek arī plānoti vairāki atbalsta pasākumi elektrotransportlīdzekļu, dabasgāzes transportlīdzekļu un citiem ar alternatīvajām degvielām darbināmiem transportlīdzekļiem, lai īstenotu mērķi - ierobežot piesārņotājus, sniedzot atbalstu videi draudzīgiem transportlīdzekļiem."

"Transportlīdzekļu, kas darbināmi ar alternatīvu degvielu, iegāde ir ievērojami dārgāka par tradicionālajiem transportlīdzekļiem, tādēļ ir jāapsver dažāda veida atbalsta pasākumi, tai skaitā iespējamās izmaiņas nodokļu politikā attiecībā uz degvielu veidiem," teikts plāna projektā.

Uz autoparka nomaiņu vērsta esot arī Transportlīdzekļu ekspluatācijas nodokļa reforma, saistot to ar CO2 projektu. Kā skaidrojusi ministrija: "Mērķis ir radīt apstākļus, kas padara neizdevīgu tādu transportlīdzekļu lietošanu, kuriem ir palielinātas CO2 emisijas, savukārt tādu transportlīdzekļu lietošana, kuriem ir mazas CO2 emisijas, ir finansiāli izdevīgāka. Šāda transportlīdzekļa ekspluatācijas nodokļa aprēķināšanas maiņa rosina izvērtēt transportlīdzekļa efektivitāti un stimulē izvēlēties videi draudzīgākus transportlīdzekļus ar mazāku CO2 izmešu daudzumu. (..) Latvijai kā valstij kopumā ir jāsasniedz daudz ievērojamāks izmešu samazinājums, tostarp - automobiļu kategorijā."

 
Visi komentāri
 
Pļurkt 24.oktobris 2019 17:59
33 6 Atbildēt

"Zaļo" afēra rullē!! Nu deputāteļiem un ministreļiem būs pat ļoti legāls iemesls iekasēt nodevas SAVU algu kardinālai pacelšanai!

++++++++++++

A par reālo ekoloģiju - dziļi nospļauties!

HE 24.oktobris 2019 18:20
13 0 Atbildēt

LV atkal viss ''tēmā'' lielāki nodokļi , augstākas cenas visam, vairāk ienākumu valstij...

Opis 24.oktobris 2019 18:22
0 1 Atbildēt

Pareizi ir!

wons 24.oktobris 2019 18:36
4 4 Atbildēt

Jau ziemas riepām visdrakoniskākie noteikumi visā ES, tagad to pašu ar nodokļiem izdarīs! Sip uz nebēdu tautu!

Mērkaķis 25.oktobris 2019 10:09
4 3 Atbildēt

Ziemas riepas liec mierā! Ja ne tavai, tad citu drošībai tas ir vajadzīgs!

Laaciz 24.oktobris 2019 19:14
4 1 Atbildēt

Kārtējā stulbuma izpausme no mūsu valdības puses.

Kariņš 25.oktobris 2019 8:43
0 0 Atbildēt

Prieks, ka noderīgie idioti šo politiku uzskata vienkārši par stulbumu. Tas mums ar skolotāju ievērojami atvieglo uzstādīto mērķu sasniegšanu.

Conqueror 24.oktobris 2019 19:18
14 3 Atbildēt

Pirmai vai vienīgajai mašīnai nodokļu atvieglojumus paredzēt, otrajai, trešajai utt pilnus nodokļus.

nu dirsh 24.oktobris 2019 19:36
8 0 Atbildēt

Sibīrijas sasaluma kušana un mežu ugunsgrēki lūk kur vaina, viss pārējais fufelis no kura LV sastrādā 0,000001%. Bet politiku bīdīt var un vajag, jo $$$$ ir iespēja dažiem nopelnīt

Asaris 25.oktobris 2019 11:16
0 1 Atbildēt

Viņiem kaut kur jāatpelna tie simti miljoni kas būs jāsamaksā dodos Eiropai.

Elektromobīlists 24.oktobris 2019 19:57
5 2 Atbildēt

Dzīve Latvijā nemaz nav tik saulaina elektromobīļu lietotājiem .Gribās pajautāt:Kā var šai valstī pirkt elektromobīli,ja pilnvērtīgi to uzpildot ar elektrību CSDD ātrajās uzlādes stacijās,uzlādes cena pārsniedz dīzeļdegvielas cenu apmēram divas reizes.Pērkot elektromobīli bez iegādes atbalsta(Kas ir pat kaimiņvalstī!),tas ir gandrīz divas reizes dārgāks,par tādu pašu,ar fosīlo degvielu darbināmu !Bet vispār rodas aizdomas,ka dažiem balsotājiem varētu noderēt mediķu vai KNAABja palīdzība.

Kanibaals 25.oktobris 2019 0:25
0 2 Atbildēt

Ātrā uzlāde nav pilnā uzlāde, uzsvars ir uz ātrā. Ja nelādē pilnu tad nav dārgi.

Laaciz 25.oktobris 2019 8:41
5 0 Atbildēt

Redz, kad pašām jāsāk maksāt, tad vaimanas uzreiz sākas. Kad dārgās izpriecas biezajam kompensē no citu nodokļu maksātāju naudas, tad vis ir čikiniekā vai ne? Valstij nav jāsniedz nekāds atbalsts. Nevari atļauties to dārgo spēļmantu, tad sēdi un nevaimanā.

Asaris 25.oktobris 2019 11:19
0 1 Atbildēt

Tad tu arī ne vaimanā par nodokļiem. Krāties savā dizelī un maksā.

Laaciz 25.oktobris 2019 11:31
1 0 Atbildēt

Diemžēl domu Tu nesaprati un dīzeļa man arī nav nekad nav bjis un nekad nebūs. Bet gan jau tramvaja loga Tev labāk redzams.

Asaris 25.oktobris 2019 12:34
0 1 Atbildēt

Ar tramvaju neesmu kādus 5 gadus braucis. Ar mašīnu sanāk lētāk pārvietoties un neviens nekāpj uz pirkstgaliem un virsū neklepo.

Neviens kuram mēģinu te dīzeli piesiet neatzīstas, kaut uz ielām tie mēsli ir 90%

Un tu saki subsidēt nevajag, labāk tad sodos maksās to naudu? Cik tur 40mil jau būs jāatklepo Latvijai 21.gadā, ka netiekam līdz parakstītajai direktīvai?

msh 25.oktobris 2019 12:36
1 0 Atbildēt

Kāda starpība? Tapat to pseidoeko mērķi nesasniegsim.

Asaris 25.oktobris 2019 15:31
0 1 Atbildēt

Tas jau ir skaidrs, tur jau varbūt norvēģi vienīgie izvairīsies. Bet nu varbūt gluži nevajag arī atlaisties šūpuļkrēslā un skatīties kā deg. Kādu spainīti ūdeni jau var uzliet.

kakis 24.oktobris 2019 20:02
3 10 Atbildēt

Manuprāt,ja var atļauties automašīnu,tas arī tagad nav trūcīgs.

msh 25.oktobris 2019 0:46
2 1 Atbildēt

Bez šaubām - ja es varu atļauties ar sagāzētu otro golfu gadā nobraukt pārdesmit štukas, es tiešām neesmu trūcīgs. Es gan vispār labprāt brauktu mazāk, bet kaut kā nesanāk...

Pļurkt 25.oktobris 2019 7:18
9 2 Atbildēt

Ja man nebūs auto, tad es būšu ne tikai trūcīgs, bet ubags vai bomzis, BEZ NEKĀDIEM IENĀKUMA AVOTIEM!!

Visiem maniem darbiniekiem ir vismaz 3 auto uz ģimeni, jo reālos laukos vīrs katru dienu brauc uz darbu pat līdz 100 km dienā, sieva uz skolu (uz pilsētu) katru dienu vadā bērnus + brauc uz darbu. Un ja nu kas ar kādu auto, tad ir trešais - rezervei, lai neizmet no darba!!

Līdz veikalam jātiek, līdz bankomātam jātiek, aptieka, slimnīca utt neatrodas pie mājas, bet viss sabiedriskais ir tādā dirsā iebāzts, ka pat nav pieminēšanas vērts!!!

MMX 24.oktobris 2019 20:18
1 2 Atbildēt

Kopumā spīdoša ideja - pacelsim nodokļus gan degvielai gan auto lai radītu situāciju, kurā par visu maksās Rīgas un piegulošo reģionu iedzīvotāji, kamēr laukos tauta dragās ar norakstītiem dīzeļiem un pildīsies ar kontrabandas degvielu

Kāds ir reālais plāns? Tiešām tiek uzskatīts ka tauta vienkārši pagulsies un piķis nāks? Kas to visu kontrolēs, ceļu policija ar savu sarūkošo darbinieku skaitu?

aigi 24.oktobris 2019 20:45
2 8 Atbildēt

Kas par stresu? Nevienā rindkopā nav pateikts par cik. Līdz ar to pagaidām tas viss ir tikai tantiņu tenku līmenī. Tas, ka būs ierobežojumi izmešiem nu gan visiem vajadzētu jau pāris gadu kā saprast. Līdz ar to mazās litrāžas auto kļūs arvien populārāki, kam izmeši ir zemi. Ierobežot lietotos ir tikai loģiski, lai nekļūtu par R-eiropas auto miskasti. LT darīs tieši to pašu un EE jau neatpaliks.

msh 25.oktobris 2019 0:45
4 0 Atbildēt

Par cik? Par dahujā - ja neesi pamanījis, mērķis ir lobēt CNG, kas ir samērā dārgs prieks. Mazi izmeši = mazs degvielas patēriņš - kurš jaunais niecīgais nemotoriņš ir ekonomisks? Par rietumeiropas miskasti - tev ir kaut kas līdzīgs ar mariju antuaneti; viņa savulaik teica "ja nevar atļauties maizi, lai ēd kūkas" - tu saki "ja nevar atļauties jaunu mašīnu, jāierobežo lietotu mašīnu ievešana, lai ieķīlā bankā pēdējās apenes un nopērk vislētāko jauno sūdu!". Realitāte gan bez ļooti spēcīgi saskrūvētas akcīzes varētu izvērsties citādāk - kā vienā citā diskusijā par šo rakstu viens labi pateica: "Spriežot pēc vidējās algas Latvijā, tas nozīmē, ka līdz pēdējam tiks metināti, kniedēti un špaktelēti veci Latvijā reģistrēti lūžņi un ieguvums valstij patiesībā būs nekāds.".

Nja 25.oktobris 2019 10:43
1 2 Atbildēt

Ko var dirst, kur kāds teicis ka jāierobežo auto ievešana? Ierobežos auto ar lielo CO2 izmešu daudzumu. Lūdzu, hibrīdu trūkst kam nodoklis ir 0eur? Toyotai jau pils tirgus arī ar otreizējā tīrgū nonākušajiem.

Daži te runā par valsts atbalstu, ja būtu es pirktu. Tad jau neesat nemaz tik nabagi, dažas valstis tik kādu tūkstoti atmaksā, citur ir PVN nost. Laikam jau diršat diršanas pēc.

Bet nu tagad cepties kamēr nekas nav skaidrs un kāds saeimā nopirdās, atslābstat.

msh 25.oktobris 2019 12:35
1 0 Atbildēt

Vai tu lasīt nemāķi? Citēju: "Grozījumi paredz ar 2021. gadu ieviest transportlīdzekļu reģistrācijas nodokli ar fosilām degvielām darbināmiem transportlīdzekļiem un IEVIEST IEROBEŽOJUMU reģistrēt/ieviest Latvijā transportlīdzekļus, kas vecāki par 3 gadiem vai kam tiek veikta otrreizējā reģistrācija." Vai šoreiz izdevās izlasīt?

"Ierobežos auto ar lielo CO2 izmešu daudzumu" - vismaz būtu uzrakstījis "ierobežos auto, kam uz papīra ir lieli CO2 izmeši" - jo kā jau mēs abi saprotam, reālajā dzīvē tas strādās tā ka, teiksim, tiks ierobežoti kādi 15 gadus veci golfi, tikmēr pa dižo pilsētu joprojām braukās daudz X5, X6, kājenes, Q7, GLS utt, jo lai arī tādiem bākā jālej daudz, pa izpūtēju CO2 izdalās maz, pārējais kaut kur mistiski pačib...

Vepris 25.oktobris 2019 12:58
0 1 Atbildēt

Mārtiņ, esi kādreiz domājis kas notiktu ja ar MK2 iesiptu kokā? Braukt ar tādu ir gandrīz tikpat droši kā ar žiguli.

www.youtube.com/results?searc...mk2+crash+test

WALA 25.oktobris 2019 14:07
1 0 Atbildēt

Domā ka viņam tāds vecums ka pats iesiptu kokā ?!?

Tad zin drīzāk ka varētu saskrieties ar kādu dalbajobu uz jaunas kastes - kurš domā ka auto visu dara viņa vietā ...

Pļurkt 25.oktobris 2019 7:22
3 1 Atbildēt

Nu un ko man darīt, ja augumā tāds raženāks padevies un tevis piedāvātajās konservu bundžās pat priekšējā sēdeklī ielīst nevaru??

Vismaz Latvānijā pagaidām algas lielums nav atkarīgs no auguma raženuma.

MrBadman 24.oktobris 2019 21:43
5 1 Atbildēt

Vajadzēja sākt ar komerctransportu, lai brauc ar svaigākiem auto, nevis EURO zero, aiz kuriem jāiesledz ventilācija uz recirkurlāciju.

Freijers 24.oktobris 2019 22:29
3 0 Atbildēt

"Zaļināt nodokļus"....tas laikam liecina, ka tas idiots, kas šo izdomāja ir tuvs rados zociķu šarikoviem, jo "misija" jau līdzīga dalīt un pārdalīt citu naudu, te arī der visādas grētas un citi derīgie idioti, kas sataisa trosksni un apstulbina ļautiņus, lai maciņus paver. protams vietējie pāvesti ir atkal izcēlušies ar max cinismu un izkalpību - nu i ņefig tiem renģēdājiem braukāt - kgan tad jau ekseļa plāns nepildīsies, tāpēc šis laikam velk uz pamatīgāku slaucienu auto īpašniekiem, pliko pakaļu piesedzot ar eko keko saukļiem. sarkanzaļajiem liekuļiem laikam īpašs pekles ķēķis ir pietaupīts, tāpat kā viņu idejiskajiem sarkanajiem pārdalītājiem...ehhh vēsture tomēr pa spirāli iet !

Lembis 24.oktobris 2019 22:33
5 4 Atbildēt

Kaut kāds skribents uzmurgo emocionālu rakstu un pārējiem ir cepiens. A ja par tēmu, tad pārmaiņas būs agri vai vēlu. Ilgi vairs nevarēs pa lēto pilsētas smacēt ar izgrieztiem lieliem dīzeļiem. Kāda hrena pēc e60 ar 3 litru dīzeli nodoklis ir 170, bet voyagerim ar gāzi 700?

Kurš vispār lasa to NRA? Tādus vispār nav vērts ņemt galvā.

650 25.oktobris 2019 0:38
2 4 Atbildēt

Varēs varēs,nemiez tik dikti.Tam vajagerim gan sen jau ir vieta tollmetsā un tam gāzes "uzlicējam" attiecīgi gāzes kamerā.Nākamgad 700 vietā droši gatavo jau visus 1700 un to balonu vedīsi uz Birseli sertificēt..

iJuris 25.oktobris 2019 6:45
3 0 Atbildēt

Nekur neviens nekad neuzrāda iekasēto nodokļu izlietošanas veidu, kā tieši nodokļi ietekmē ekoloģijas uzlabošanu, vai tiek iestādīti koki, vai ir kaut kāda maģiskā gāzu apstrādes fabrika. Vienmēr piesauc tikai izplūdes gāzes, motora tilpumu un masu, nekad netiek runāts par paša transporta līdzekļa utilizāciju. Ok, metālu pārkausēja, bet ko izdarīja ar Renault plastmasas spārniem, Opel plastmasas atsaitēm un salona pārpalikumiem?

Joprojām uzskatu, ka vajag blakus otru tabulu, kurā norāda cik un kādi izmeši un atkritumi rodas, ražojot jaunu auto, pretī tam cik nu degvielu mazāk tērē.

Iepriekšējo auto nodevu metālā pēc 20 Gadu lietošanas, šeit grib, lai ik pēc 5ciem pērku jaunu.

Progress ir kad pērk visu jauno, ekoloģija kad maksimāli izmanto veco, bet patiesība ir kaut kur pa vidu

Ping 25.oktobris 2019 8:05
9 0 Atbildēt

Līdz brošai pazīstama shēma, vispirms izmet ļoti negatīvu ziņu, tad pēc zināma laika, veic sākotnējā varianta samazinājumu. Gala rezultātā nodokļi vienalga tiek pacelti, bet pozitīvā gaismā, ka tomēr piekāpās. Mērķis pacelt nodokļus tiek panākts jebkurā gadījumā

MMX 25.oktobris 2019 9:27
0 0 Atbildēt

Tas ka nodokļus cels bija skaidrs jau labu laiku, šobrīd vienkārši tiek celts lielāks troksnis lai tie apjomi būtu mazāki. Atstājot jautājumu pašplūsmā kungu gals ieliks ciparus pēc savas izpratnes, it sevišķi, ņemot vērā cik klusi šis papīrs tika slidināts uz pieņemšanas pusi

Autobraucējs . 25.oktobris 2019 8:26
2 3 Atbildēt

Nožēlojamā mēslu valstele , kur parastā tauta eksistē vai arī spiesta pamest to !

imzz 25.oktobris 2019 9:21
3 0 Atbildēt

Kāda tauta, tādi valdītāji, dārgais. Kopumā Latvijā ir vēl pārsteidzoši labs stāvoklis, ņemot vērā, ka elite cēlusies no PSKP biedriem un VDK darbiniekiem un aģentiem.

Varbūt 25.oktobris 2019 8:51
7 0 Atbildēt

Vispirms valstij jarāda piemērs , ministrijām pārejot uz ekoloģisku, nelielu elektrotransportu, ideāli būtu VW E UP, bet nē, paši brauc par nodokļu naudu ar Audi A6, milzīgiem Volvo...

feciic 25.oktobris 2019 10:16
0 0 Atbildēt

Kā jau te teica-nekur nav minētas plānotās likmes tikai vārdi drakonisks, dārgs utt. Tāda sajūta ka kādam ir izdevīgi musināt tautu.

Paši argumenti tādi aiz matiem pievilkti-autotransports ir galvenais piesārņotājs-skumji īstenība ka mums nav tādas patiešām jaudīgas ražošanas.

Plānots iekasēt vairak naudas ar zaļiem nodokļiem-diez kāda gudrā galva ir skaitījusi kas notiks ja degvielas akcīzes ieņēmumi samazināsies kaut par 10%? Sanāks kautkas līdzīgs kā ar alkohola akcīzi.

Nja 25.oktobris 2019 10:47
0 2 Atbildēt

Nāk vēlēšanas, kāds cer sašūpot kārtējo reizi sabiedrību un dabūt vieglas balsis. Uzradīsies aizstāvji vecajam autoparkam un solīs tā atbrīvošanu no jūga!

GB12 25.oktobris 2019 11:49
2 0 Atbildēt

Jā, nāk vēlēsanās... veselus 3 gadus vēl nāks

nja 25.oktobris 2019 12:35
1 3 Atbildēt

Tiešām domā šī valdība nostrādās trīs gadus? Kā tad!

GB12 25.oktobris 2019 15:28
2 0 Atbildēt

Valdību neievēl vēlēšanās.

oicis 25.oktobris 2019 11:42
1 0 Atbildēt

Lai valdība un deputāti parāda priekšzīmi un dārgos luksuss limuzīnus nomaina pret mazlitrāžas automašīnām,kā vairākās citās eiropas valstīs.

viencexperc 25.oktobris 2019 13:36
0 1 Atbildēt

Vācijas konomika tā, knapi turās. Ja vēl ierobežos auto ražošanas apjomus, tad kas paliks Vācijai? Tā, ka tas ir nereāli. Neviens to nepieļaus.

lynx85 25.oktobris 2019 14:00
0 0 Atbildēt

NU bet viss jau loģiski - pisīsim veco auto īpašniekus, lai vairāk pērk jaunus. Ekonomika sildās.

markusriva 25.oktobris 2019 20:12
0 0 Atbildēt

drīzāk aixam nopirkšu un apzagšu valsti

wons 25.oktobris 2019 15:33
0 0 Atbildēt

Kā tur bija ja nav maize ko ēst, tad lai tauta ēd kūkas - pērk jaunas Tesla un Toyota Mirai sākot no 80 000eur

HE 25.oktobris 2019 19:24
1 0 Atbildēt

Labāk būtu izveidojuši CNG staciju tīklu pa visu Brīnumzemi ,iedzīvotāji varētu pirkt no rūpnīcas ražotas CNG mašinas , būtu ekonomiski un daudzmaz ekoloģiski, tie elektro auto vēl ilgi nebūs pieejami plašam patērētāju lokam.

rolis 25.oktobris 2019 21:44
0 0 Atbildēt

Lai cik jocīgi neliktos , man arī ir tāda sajūta!

kasinsh79 26.oktobris 2019 9:30
10 0 Atbildēt

Izklausās tik apsurdi, ka vienkārši neticu, ka LV kas tāds jebkad tik īstenots

Nelabojams 27.oktobris 2019 11:36
0 0 Atbildēt

Tad vajadzēja paklausīties pa radio1 Finanšu ministrijas dāmīti pagājušās piektdienas vakarā. Viņa pilnīgi atklātā tekstā un pie tam naturāli ņirdzīgā tonī pateica, ka būšot jāmaksā un nevāji jāmaksā, jo, lūk, esot tāda politiskā apņemšanās un tāpēc plebeju bars varēs iepūst...

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

“Latvijas Gada auto 2021” titulu izcīna “Škoda Octavia”, bet “Latvijas Elektro auto 2021” ir “Renault Zoe” 3

Konkursa “Latvijas Gada auto 2021” galveno titulu sīvā konkurencē ieguvusi jaunā “Škoda Octavia” (64 balles), par sešām ballēm pārspējot otrās vietas ieguvēju jauno “Peugeot 2008” (58), paziņots ceturtdienas vakarā, 3. decembrī, notikušajā konkursa noslēguma TV un interneta video tiešraidē. Lasīt vairāk

 

Skaties šeit 3.decembrī 19:00 konkursa "Latvija Gada auto 2021" rezultātu paziņošanas tiešraidi (+ TIEŠRAIDE)

Lielais fināla TOP 7 jau ir noskaidrots. Arī "Latvijas Gada auto 2021 Tautas simpātija" nominācijā ir izvirzījušies pārliecinoši pretendenti. 3. decembrī (ceturtdien) plkst. 19:00 mēs uzzināsim prestiža „Latvijas Gada auto 2021” titula ieguvēju. Lasīt vairāk

 

Kia prezentējusi jaunu modeļu platformu speciāli elektromobiļiem un īpaši ātru uzlādes sistēmu 2

Kia Motors prezentējusi jaunu, speciāli elektromobiļiem paredzētu platformu Electric-Global Modular Platform (E-GMP). Tai veltītā atklāšanas pasākumā “E-GMP Digital Discovery” Kia paziņoja, ka jaunā platforma būs visu autoražotāja nākamās paaudzes elektromobiļu pamatā. Lasīt vairāk

 

Nogrimušo kuģi autovedēju sazāģē kopā ar mašīnām (+ VIDEO) 9

Pērn pie ASV krastiem nogrimušo Golden Ray kravas kuģi sazāģēs kopā ar visām 4000 automašīnām. Kuģa izcelšanas operācija jau sākusies. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti