Pagaidām atliek ieceri uz visu gadu ieviest maksu par iebraukšanu Jūrmalā 26

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

Nozare.lv | 14.jūlijs 2020 17:39

Lai arī šodien domes komiteju sēdē bija plānots skatīt jautājumu par maksas ieviešanu par iebraukšanu Jūrmalā uz visu gadu, jautājums pagaidām atlikts, aģentūru LETA informēja pilsētas pašvaldības Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja vietniece Elita Cepurīte.

Sasauktajā apvienotajā Pilsētsaimniecības un drošības komitejas un Transporta un mājokļu jautājumu ārkārtas komitejas sēdē kūrortpilsētas deputāti bija plānojuši skatīt grozījumus saistošajos noteikumos "Par transportlīdzekļu iebraukšanu īpaša režīma zonā Jūrmalas pilsētas administratīvajā teritorijā". Tie paredzēja caurlaižu režīmu pilsētā visu gadu, ne tikai vasaras sezonā.

Taču Cepurīte skaidroja, ka šodien komitejas sēde nenotika. Sēde pārcelta uz rītdienu, bet rītdienas sēdes darba kārtībā jautājums par caurlaidēm nav iekļauts.

"Jautājums par caurlaižu sezonas pagarināšanu vēl tiks pētīts un diskutēts, patlaban tas netiks virzīts tālāk lemšanai domes sēdē," apgalvoja pašvaldības pārstāve.

Pēc viņas paustā, iecere tika virzīta lemšanai deputātiem kā risinājums tranzīta satiksmes plūsmas ierobežošanai, josatiksmes intensitāte kūrortpilsētā vairāku gadu laikā ir palielinājusies ne tikai vasarā, bet arī rudenī un ziemā.

Pašlaik, kopš aprīļa, autovadītājiem par iebraukšanu Jūrmalā jāmaksā nodeva divu eiro apmērā.

Iedzīvotājiem ir iespēja iegādāties arī septiņu, 30 vai 90 dienu, kā arī visa caurlaižu darbības perioda caurlaides. Transportlīdzekļiem ar pilnu masu līdz 3,5 tonnām caurlaide septiņām dienām maksā 10 eiro, 30 dienām - 31 eiro, 90 dienām - 55 eiro, bet visam periodam - 107 eiro. Savukārt transportlīdzekļiem ar pilnu masu virs 3,5 tonnām maksa par caurlaidi ir attiecīgi 12, 43, 110 un 213 eiro.

Iebraukšanas maksa Jūrmalas administratīvajā teritorijā ir spēkā kopš 1996.gada. Vasaras sezonā, kad Jūrmalu apmeklē liels skaits viesu, ar iebraukšanas maksu tiek regulēta tranzīta transporta plūsma pilsētā.

 
26 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
msh 14.jūlijs 2020 17:52
12 2 Atbildēt

To bedri nevar vienreiz noboikotēt? Tā ir jūrmala latvijā, nevis palanga lietuvā, piekraste mums ir gara, un tajā jūrmalā nekā ievērības cienīga nav.

KK 14.jūlijs 2020 22:17
11 4 Atbildēt

Man, kā Rīdziniekam gribētos, lai par iebraukšanu Rīgā būtu jāmaksā. Jo nu visi sūnu ciemu iedzīvotāji tikai veido sastrēgumus, piesārņo gaisu utt., labuma nekāda.

Turklāt tas būtu tikai normāli, gribi strādāt Rīgā? Dzīvo tur! Nevis atbrauc pelnīt naudu un aizbrauc uz savu sūnu ciemu/ģerevņu...

Vernons 14.jūlijs 2020 18:01
6 0 Atbildēt

Nu un kur paliek iekasētā nauda?

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

100 000 eiro par maz jeb, kas būtu, ja mēs pasūtītu elektrisko BMW iX

Žurnālisti no izdevuma Auto-Motor-Und-Sport izmēģinājuši BMW konfiguratoru, kas ļauj noformēt pasūtījumu par elektriskā krosovera iX iegādi. Lasīt vairāk

 

Nikolass Bertāns uzvar savās debijas sacensībās Krievijas drifta čempionātā (+ VIDEO)

Nedēļas nogalē, Krievijā, Rjazaņas trasē tika aizvadīts Krievijas drifta čempionāta (Russian Drift Series- RDS) 4.posms. Jau iepriekš tika minēts, ka Nikolass Bertāns uz turieni devās kā uzaicinātais braucējs “Aimol” komandā, un šīs bija viņa debijas sacīkstes RDS. Lasīt vairāk

 

Izdosies vai nē? - šķērsot upi pa gājēju iekaramo tiltu (+ VIDEO) 26

Kādam furgona vadītājam Krievijā iešaujas prātā "ģeniāla doma". Lasīt vairāk

 

Baltkrievi ražos elektrisku mikroauto, ko cer pārdot arī Krievijā. 18

Baltkrievijas jaunuzņēmums Sidus izstrādājis 2,25 m garu elektriskās piedziņas automobili, ko cer eksportēt arī uz daudz plašāko Krievijas tirgu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti