Pagaidām atliek ieceri uz visu gadu ieviest maksu par iebraukšanu Jūrmalā - iAuto

Pagaidām atliek ieceri uz visu gadu ieviest maksu par iebraukšanu Jūrmalā 26

 

Foto: Ekrānbilde no Youtube.com

Nozare.lv | 14.jūlijs 2020 17:39

Lai arī šodien domes komiteju sēdē bija plānots skatīt jautājumu par maksas ieviešanu par iebraukšanu Jūrmalā uz visu gadu, jautājums pagaidām atlikts, aģentūru LETA informēja pilsētas pašvaldības Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja vietniece Elita Cepurīte.

Sasauktajā apvienotajā Pilsētsaimniecības un drošības komitejas un Transporta un mājokļu jautājumu ārkārtas komitejas sēdē kūrortpilsētas deputāti bija plānojuši skatīt grozījumus saistošajos noteikumos "Par transportlīdzekļu iebraukšanu īpaša režīma zonā Jūrmalas pilsētas administratīvajā teritorijā". Tie paredzēja caurlaižu režīmu pilsētā visu gadu, ne tikai vasaras sezonā.

Taču Cepurīte skaidroja, ka šodien komitejas sēde nenotika. Sēde pārcelta uz rītdienu, bet rītdienas sēdes darba kārtībā jautājums par caurlaidēm nav iekļauts.

"Jautājums par caurlaižu sezonas pagarināšanu vēl tiks pētīts un diskutēts, patlaban tas netiks virzīts tālāk lemšanai domes sēdē," apgalvoja pašvaldības pārstāve.

Pēc viņas paustā, iecere tika virzīta lemšanai deputātiem kā risinājums tranzīta satiksmes plūsmas ierobežošanai, josatiksmes intensitāte kūrortpilsētā vairāku gadu laikā ir palielinājusies ne tikai vasarā, bet arī rudenī un ziemā.

Pašlaik, kopš aprīļa, autovadītājiem par iebraukšanu Jūrmalā jāmaksā nodeva divu eiro apmērā.

Iedzīvotājiem ir iespēja iegādāties arī septiņu, 30 vai 90 dienu, kā arī visa caurlaižu darbības perioda caurlaides. Transportlīdzekļiem ar pilnu masu līdz 3,5 tonnām caurlaide septiņām dienām maksā 10 eiro, 30 dienām - 31 eiro, 90 dienām - 55 eiro, bet visam periodam - 107 eiro. Savukārt transportlīdzekļiem ar pilnu masu virs 3,5 tonnām maksa par caurlaidi ir attiecīgi 12, 43, 110 un 213 eiro.

Iebraukšanas maksa Jūrmalas administratīvajā teritorijā ir spēkā kopš 1996.gada. Vasaras sezonā, kad Jūrmalu apmeklē liels skaits viesu, ar iebraukšanas maksu tiek regulēta tranzīta transporta plūsma pilsētā.

 
26 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
msh 14.jūlijs 2020 17:52
12 2 Atbildēt

To bedri nevar vienreiz noboikotēt? Tā ir jūrmala latvijā, nevis palanga lietuvā, piekraste mums ir gara, un tajā jūrmalā nekā ievērības cienīga nav.

KK 14.jūlijs 2020 22:17
11 4 Atbildēt

Man, kā Rīdziniekam gribētos, lai par iebraukšanu Rīgā būtu jāmaksā. Jo nu visi sūnu ciemu iedzīvotāji tikai veido sastrēgumus, piesārņo gaisu utt., labuma nekāda.

Turklāt tas būtu tikai normāli, gribi strādāt Rīgā? Dzīvo tur! Nevis atbrauc pelnīt naudu un aizbrauc uz savu sūnu ciemu/ģerevņu...

Vernons 14.jūlijs 2020 18:01
6 0 Atbildēt

Nu un kur paliek iekasētā nauda?

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti