Visi komentāri - Bezemisiju transportlīdzekļiem noteiks lielākas pieļaujamās faktiskās masas ceļu satiksmē

Bezemisiju transportlīdzekļiem noteiks lielākas pieļaujamās faktiskās masas ceļu satiksmē 12

 

Foto: Publicitātes attēls

Nozare.lv | 7.jūlijs 2021 8:12

Bezemisiju transportlīdzekļiem noteiks lielākas pieļaujamās faktiskās masas ceļu satiksmē, paredz otrdien valdībā pieņemtie grozījumi Ceļu satiksmes noteikumos.

Satiksmes ministrija, kas grozījumus iesniedza izskatīšanai valdībā, anotācijā pauž, ka grozījumi nepieciešami, jo bezemisiju tehnoloģijas palielina transportlīdzekļu svaru. Tādējādi paredzēts veicināt šādu transportlīdzekļu ražošanu un izmantošanu kravu un pasažieru pārvadājumu veikšanā, nezaudējot bezemisiju transportlīdzekļu konkurētspēju, salīdzinot ar tradicionāliem transportlīdzekļiem, kas aprīkoti ar iekšdedzes motoru.

Tāpat, lai nodrošinātu uzlabotas aerodinamikas, energoefektivitātes un drošības transportlīdzekļu kabīņu ieviešanu, atļaus arī lielāku garumu transportlīdzekļiem un transportlīdzekļu sastāviem, kas aprīkoti ar šādām kabīnēm.

Noteikumi stāsies spēkā Oficiālo publikāciju un tiesiskās informācijas likumā noteiktajā vispārējā kārtībā.

 
Visi komentāri
 
WALA 7.jūlijs 2021 8:27
3 1 Atbildēt

Man gan izklausās ka ir pieņēmuši kaut kādas muļķības, kas atbalsta Tesla (jeb amerikāņu "kapota" ) tipa kraviniekus, kurus neviens normāls cilvēks Eiropā tāpat nelietotu !

??? 7.jūlijs 2021 8:45
6 0 Atbildēt

Kas par idiotismu!

Ceļš (tilts) ir paredzēts noteiktai masai.

Ceļa krustojumi un līkumi tiek projektēti, lai tos varētu izbraukt noteikta garuma transportlīdzekļi.

Neaizmirstiet noņemt vēl vienu ierobežojumu - atļaujiet arī zem tiltiem (piem. Akmens) braukt augstākiem autiņiem, ja tie ir elektro...

Nja 7.jūlijs 2021 9:40
2 4 Atbildēt

Ja tu domā ka ceļi un tilti ir projektēti ar 1Kg rezervi tu smagi brauc auzās. Ir lielgabarīta kravas, kas bieži ir arī smagākas, saskaņojot var arī vest jau šobrīd. Un par akmens tiltu, tu debīls esi? Augstums ir tāds kā viņš ir, tur neko izmainīt nevar, bet ceļš tur slodzi lielāku, jo jau tagad ir atļauti smagsvara pārvadājumi! Likumā skaidri un gaiši teikts, ja faktiskā masa pārsniedz 52T, tikai tad tiek veikta maršruta padziļināta izpēte!

likumi.lv/ta/id/208072-...-parvadajumiem

... 7.jūlijs 2021 9:50
5 0 Atbildēt

Auzas ir kādam galvā (laikam jau piestrādāji pie projekta kā līdzautors). Saukā citus par debiliem, bet nesaproti sarkasmu.

Skaidrs, ka projektē ar rezervi, bet tas nenozīmē, ka var kā pagadās mainīt standartus. Jā pāris kg neko nemainīs. Un pāris tonnas? Un ja pa tiltu brauks nevis viena, bet 10 pārslogotas mašīnas... Es vēl gana labi atceros Ķeguma HES...

didzisk 9.jūlijs 2021 0:27
0 0 Atbildēt

Jā, 1986. gads bija briesmīgs. Čelindžers, Černobiļa un Čegums.

imzz 7.jūlijs 2021 11:09
5 0 Atbildēt

Tātad, "pēc likuma" risēm uz ceļiem nevajadzētu būt, bet tās tomēr ir :-/

Pļurkt 7.jūlijs 2021 9:00
1 1 Atbildēt

Piekāst par sajātajiem ceļiem, ka tik kādam pakaļā ielīst!

Tapec 7.jūlijs 2021 9:29
5 1 Atbildēt

Smagie driz vizināns savas baterijas nevis kravas.

No smaguma lūzīs visi ceļi

Netikdrīz 7.jūlijs 2021 10:40
1 0 Atbildēt

Drīz mašīnas arī smagās lidos ceļi virpār nebūs vajadzīgi, Linkaitis to zin, bet baidās ka 2040.gadā viņam nebūs naudas tādam lidojošam verķim, tapēc tagad plāno uzbūvēt tās ātrgaitas maģistrāles, lai viņš ar savu veco dīzeļauto var aizbraut uz D-pili ātri pakaļ konrrabandas degvielai kas ienāk no slāvlandes, jo uz to brīdi jau Lv vairs degvielu netirgos, bet būs tikai elektrisko joni, ko varēs uzlādēt pie jebkurā staba, un papildus būs iespēja paelpot elektrisko jonus jebkuram interesantam, jo plaušas būs no vakcīnas pārveidojušās par elektrojonu uzņēmēju.Tikmer Soross ar ar Rokfelleru griezīs rokas elektriko elektrības ražotāju, un visi aizlugs nevis Dievu bet to lai tiem neaptrūkstās spēka griezt elektrisko rokas ražotāju, jo savadak saksies enerģētiskā krīze.

iciks 7.jūlijs 2021 9:53
2 0 Atbildēt

Varu tikai piekrist šeit jau teiktajam viedoklim, ka esošais masas ierobežojums nav tāpēc, lai kādu sodītu vai aiz gara laika. Cik tas ceļš vai, vēl labāk, tilts tur, tik nu viņš tur. Jāsim ceļus ātrāk, bet būsim zaļi. Lai dzīvo!

Vernons 7.jūlijs 2021 13:04
2 0 Atbildēt

Ungārija bija pirmā, kas visus bez izņēmuma smagos Valstī ielaida caur svariem!

dArtanjans 7.jūlijs 2021 13:43
0 0 Atbildēt

Pirms iebraukšanas Ungārijā,internetā noformē sertifikātu,kā drīkst pārvadāt vairāk par 40 t.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti