Visi komentāri - "Rīgas satiksmei" trūkst 83 autobusu vadītāju

"Rīgas satiksmei" trūkst 83 autobusu vadītāju 10

 
Nozare.lv | 3.jūnijs 2023 13:31

"Rīgas satiksmei" trūkst 83 autobusu vadītāju, liecina uzņēmuma apkopotā informācija.

Kā atklāja uzņēmuma vadītāja Džineta Innusa, atjaunojot tramvaju satiksmi pār Brasas tiltu, atbrīvosies vairāki autobusu vadītāji, kas tagad nodrošina autobusu satiksmi slēgtajā tramvaja maršrutā.

Lai noturētu šoferus, no 1.maija tiem, kā arī darbiniekiem, kas nodrošina transportlīdzekļu uzturēšanu tehniskā kārtībā, palielinātas algas tomēr tās ļoti būtiski atpaliek no darba samaksas citās valstīs.

Līdz ar to autobusu vadītāji izvēlas doties darbā uz ārzemēm. Esot šoferi, kuri izvēloties doties strādāt pat uz Vāciju, ar kuras algām "Rīgas satiksme" nevarot konkurēt.

Pašlaik pilnas slodzes autobusa vadītājs, kurs strādā pilnu darba laiku saņem 1100 līdz 1200 eiro pēc nodokļu nomaksas.

Uzņēmums turpinās strādāt pie darba algas paaugstināšanas, iekšējās darba vides uzlabošanas un citiem pasākumiem, kas var motivēt darbiniekus strādāt "Rīgas satiksmē".

"Rīgas satiksme" ir Rīgas pašvaldībai pilnībā piederošs uzņēmums, kas 2021.gadā strādāja ar 161,117 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 7,1% mazāks nekā 2020.gadā. Savukārt kompānijas peļņa pieauga 3,1 reizi un bija 3,049 miljoni eiro, liecina kompānijas publiskotā informācija.

 
Visi komentāri
 
Upss 3.jūnijs 2023 15:25
0 0 Atbildēt

Un kā tad Rīgā nodrošinās ap 100 sabiedriskā transporta solītos papildreisus vasaras sezonā???

Jumu 3.jūnijs 2023 22:38
4 0 Atbildēt

Priekš Rīgas tāda aldziņa noteikti par mazu. Atbildība vai vai kāda, te ne malku vadāt bet cilvēkus.

srt 4.jūnijs 2023 8:22
0 0 Atbildēt

Ja salīdzina algu pret, piemēram, dzīvokļa cenām, tad pie mums šī attiecība ir ļoti izdevīga.

Vecais 4.jūnijs 2023 14:08
4 0 Atbildēt

Kas traucē nopirkt šoferus ? Rijīgums?

0pis 4.jūnijs 2023 17:52
7 0 Atbildēt

Laikam maksā tik lielas algas, ka vadītāji nepagūst notērēt un spiesti rakstīt atlūgumus, lai pietiek laika tērēt naudu!

Rexx 5.jūnijs 2023 8:55
2 0 Atbildēt

Ja būtu adekvāta alga, šoferu netrūktu.

BMW 5.jūnijs 2023 9:02
0 0 Atbildēt

Tad nu gan problēma, lai aizbrauc uz Miami un apskatās kā strādā Metromover bez vadītāja. 

Ja Metromover Rīgai par dārgu, var arī pacelt algas šoferiem, braukt gribētāji ātri saradīsies paši.

ex RS šoferis 5.jūnijs 2023 9:07
1 0 Atbildēt

Čoms pasauca uz Angliju strādāt uz fūres. Alga 5000 mārciņas mēnesī. Francijā man sola 6000 eur mēnesī, lai ar autobusu vadātu slēpotāju grupas uz kalniem. Maksimums 2 reisi dienā un darbs kaulus nelauž. Plus darba devējs apmaksā dzīvošanu un ēšanu.  Ar to algu varu nokapāt slēpošanas sezonu un pārējā laikā dzīvot LV bēdu nezinot! Kāpēc lai es ietu uz RS strādāt?

megamixs 6.jūnijs 2023 8:04
0 0 Atbildēt

Te jau drusku meliņš ieskrēja, Anglijā neviens fūrists 5k mēnesī nepelna. Un šanci tā pat iebraucējam vairāk nedabūt

Guntis 11.jūnijs 2023 18:32
0 0 Atbildēt

Autobusā biļetes krietni dārgākas kā citās Latvijas pilsētās, pārvadājamo pasažieru skaits arī lielāks, bet ko maksāt algās nav… dīvaini.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti