no 31 300 eiro - Volkswagen uzsāk jaunā Tiguan iepriekšpārdošanu Latvijā 6

 

Foto: Volkswagen

Volkswagen | 27.novembris 2023 14:18

Šodien Latvijā sākas jaunā Volkswagen Tiguan iepriekšpārdošana. Balstoties uz viena no Volkswagen populārākā modeļa panākumiem, jaunākais vidēja izmēra SUV ienāk Baltijas tirgū ar modernākajām tehnoloģijām un valdzinošu, harizmātisku dizainu.

Trešās paaudzes Tiguan jau tagad iespējams pasūtīt tuvākajos Volkswagen dīleru centros. Jaunā Volkswagen Tiguan sākumcena Latvijā ir 31 300 eiro.

“Kopš 2018. gada Baltijas valstīs ir pārdoti gandrīz 10 000 jaunu Tiguan automobiļu, un aptuveni 3 000 no tiem tieši Latvijā. Mūs vada vīzija, ka šim modelim ir jākļūst tik populāram, lai ikviens zinātu kādu šī modeļa īpašnieku. Tiguan atbilst virknei prasību, ko no automašīnas sagaida mūsu klienti, sākot ar praktiskumu, dizainu, un beidzot ar to, ka tas ir uzticams ikdienas sabiedrotais. Pieprasījums pēc SUV automobiļiem joprojām ir augošs. Tādēļ ar jauno modeli, kam ir premium klases dizains, tehnoloģijas, mērenā un plug-in hibrīda sistēmas, esmu pārliecināts, ka mēs varam dubultot Tiguan īpašnieku skaitu Baltijā,” atklāj Volkswagen zīmola vadītājs Baltijas valstīs Justs Nekrošus (Justas Nekrošius).

Jaunais Tiguan ir būtiski uzlabots, pateicoties MQB evo platformas tehnoloģiskajiem sasniegumiem. Jaunā plug-in hibrīda piedziņa, kas sniedz iespēju ar elektroenerģiju nobraukt pat 100 kilometrus, padara šo SUV efektīvāku nekā jebkad agrāk. Turklāt visās eHybrid versijās uzlāde ar maiņstrāvu būs ātrāka, un pirmo reizi standarta aprīkojumā būs iespējama arī ātrā uzlāde ar līdzstrāvu. Uz ceturtās paaudzes modulārās informācijas un izklaides sistēmas matricas MIB4 balstītais digitālais displejs Digital Cockpit uzrāda nepieciešamo informāciju un nodrošina digitālo pakalpojumu un lietotņu pieejamību automašīnā.

Vadības koncepts izstrādāts tā, lai tas būtu vienkāršs un ērts. Turklāt tādas jaunās sistēmas kā pneimatiskās masāžas funkcija priekšējiem sēdekļiem vai IQ.LIGHT HD matrix priekšējie lukturi, kas pirmo reizi izmantoti Tiguan, ir pārņemtas no flagmaņa Volkswagen Touareg. Jaunā adaptīvā balstiekārtas kontroles sistēma DCC Pro optimizē komfortu un dinamiku.  Jaunie ergoActive Plus sēdekļi ar pneimatisko četru virzienu jostasvietas balsta regulēšanu un pneimatisko 10 kameru spiediena punktu masāžas funkciju atbilst Tiguan augstākās kvalitātes standartiem. Turklāt ir pieejama programmēšanas funkcija automātiskai sēdekļu apsildes vai ventilācijas aktivizēšanai pie noteiktas ārējās temperatūras.

Tiguan jau bāzes aprīkojumā ir pieejams ar vairākām asistentu sistēmām. Papildus Side Assist (braukšanas joslu maiņas asistents), Front Assist (autonomā avārijas bremzēšanas sistēma), Lane Assist (joslu saglabāšanas asistents) un Rear View (atpakaļskata kameras sistēma) tās iekļauj arī dinamisko ceļa zīmju atpazīšanu. Pieejams arī plašs papildaprīkojuma sistēmu klāsts. To vidū ir Park Assist atmiņas funkcija stavvietā novietošanas asistentam vai arī Trailer Assist (asistētai manevrēšanai ar piekabi).

Jaunā Tiguan garums pieaudzis par aptuveni trīs centimetriem. Augstums, platums un garenbāze palikusi gandrīz nemainīga salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli. Lai gan SUV ir tikai nedaudz garāks, tā bagāžas nodalījuma ietilpība ir palielinājusies par 37 litriem līdz 652 litriem gadījumā, ja bagāžas nodalījums aizpildīts līdz aizmugurējo sēdekļu atzveltņu augstumam.

 

 

 
Visi komentāri
 
Onsis 28.novembris 2023 8:09
17 3 Atbildēt

Harizmatisks tur ir tikai bezjēdzīgais televizors, ka iebāzts par pusmašīnu.

Amg 28.novembris 2023 10:38
23 5 Atbildēt

Jā, salons traģisks, vismaz šis kas bildē... Tāds ekrāns toč novērš uzmanību no ceļa.

Viktors 28.novembris 2023 10:39
6 1 Atbildēt

Pēdējos gados autobūves dizains strauji brauc "grāvī".

Katrs cenšās pēc iespējas vairāk sačakarēt auto priekšgala radiatora resti. Ko tik neizdomā. Ford - "slāpstoša sama muti", Volvo un citi - multfilmas Vāģi tēla Metriņa "priekšzobus", Lexus savu X veida dekorāciju, BMW "nieres",... 

Arī VW velkas līdzi, šaurie japāņu lukturi, priekšā atrauta bampera skats, vai lauksaimnieku siena/labības vācēja hedera kopija.

gunbox 28.novembris 2023 17:19
1 4 Atbildēt

Salons ir pat ļoti glīts un ok, bet tā izdauzītā augšlūpa ir tas, kāpēc mēs šim auto iesim garām uz Skofa Kodiaq 2024 gada versiju. Iztiksim ar 13" ekrānu modernā 15" vietā. :P un jūs, stagnāti... visos jaunajos auto ir lieli displeji un būs vēl lielāki, tā kā jūsu ceļš ved uz 2000.gada podziņtelefonu dizainiem un valbūt kāds joprojām skumst pēc cccp taksafona griežamripas, tad  jūsu viedoklis nevienam neinteresē.😅

msh 28.novembris 2023 19:46
2 1 Atbildēt

Tevi piš, bet tu tik sauc "vēl, vēl!". Ekrāni ir brutāla kapeikas iepišana, piedevām tāda, kur būtisku funkciju lietošana braucot novērš uzmanību tikpat daudz, cik telefona dročīšana - skaties ka tev tavs modernisms nenoved pie tā ka kustībā nevarēs lietot klimatu vai kādas citas elementāras funkcijas...

Laaciz 29.novembris 2023 9:50
1 0 Atbildēt

Man ir 8 collu ekrāns, kas pilda perfekti man vajadzīgās funkcijas - karte un mūzika caur Android Auto. Ir fisiskas īsceļu pogas un klimats atsevišķi, viss strādā un ir ērts lietošanā. Kam ir vajadīgs 15 collu ekrāns? Kas tieši tur ir labāks kā teiksim 10 collu ekrānā? Karti var labāk redzēt? Kas tieši ir tas, kas tajā ekrānā visu laiku ir jāmeklē, lai būtu vajadzīgs tik liels?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ginetta Akula - jauns superauto no Apvienotās Karalistes (+ FOTO) 4

Lielbritānijā izstrādāts jauns superauto Ginetta Akula, kas būs pieejams ierobežotā skaitā un, jā, - par diezgan lielām naudiņām. Lasīt vairāk

 

Iedzīvotāji vēja turbīnu tuvumā saņems kompensāciju (+ VIDEO) 12

Valdības apstiprinātie noteikumi, kas nosaka vēja parku attīstītājiem maksāt vietējai pašvaldībai un apkārtnes iedzīvotājiem ikgadēju kompensāciju, sākotnēji attieksies tikai uz tiem vēja parkiem, kuri pašlaik vēl ir projekta stadijā un nav nodoti ekspluatācijā. Lasīt vairāk

 

Nākamnedēļ Frankfurtē notiks izstāde auto nozares profesionāļiem “Automechanika Frankfurt”

No 10. līdz 14. septembrim norisināsies “Automechanika Frankfurt”, kas ir pasaulē lielākā auto nozares tehnoloģijām un pēcpārdošanas tematikai veltītā izstāde profesionāļiem. Izstādes tēma šogad ir “Braukšanas transformācija”, ņemot vērā pārmaiņas, kas šobrīd skar autobūves nozari. Lasīt vairāk

 

Latvijas auto žurnālistu komanda startēs “Enefit 24h EV race” elektroauto izturības sacensībās 2

No 20. Līdz 21. septembrim Panevēžas autodromā notiks “Enefit 24h EV race” elektroauto izturības sacensības. Tajās piedalīsies arī auto žurnālistu komanda no Latvijas, sacenšoties gan kopējā ieskaitē, gan arī atsevišķā - Baltijas mediju pārstāvju ieskaitē. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti