Visi komentāri - Efektīvs un inovatīvs – Latvijā pieejams jaunais Audi Q7 plug-in hibrīds

Efektīvs un inovatīvs – Latvijā pieejams jaunais Audi Q7 plug-in hibrīds

 

Foto: Publicitātes attēls

Audi | 3.jūlijs 2024 11:08

Latvijā ir ieradies modernizētais Audi Q7 TFSI e – plug-in hibrīds ar iespaidīgu efektivitāti un pilnīgi jaunu akumulatoru, kas ļaus maksimāli to izmantot ikdienas braucieniem 100 % elektriskā režīmā.

Arvien vairāk autobraucēju novērtē plug-in hibrīdu sniegtās priekšrocības, jo viņiem ikdienā ir svarīgi pārvietoties ekonomiski un videi draudzīgi. Arī Audi zīmola vadītājs Latvijā un Lietuvā Ilgvars Ļubka norāda, ka plug-in hibrīdu popularitāte pieaug.

“Šobrīd arvien vairāk Audi klientu izskata plug-in hibrīda modeļus kā alternatīvu automobiļiem tikai ar iekšdedzes dzinēju. Iemesli mēdz būt dažādi. Piemēram, uzņēmuma politika, kas vērsta uz zemu emisiju mobilitāti, kā arī lielāka jauda un bagātīgāks aprīkojums standarta komplektācijā. Tāpat plug-in hibrīdu izvēle uzņēmumiem ir izdevīga arī nodokļu atvieglojumu dēļ. Savukārt Audi Q7 60 TFSI e quattro jauda ir tuvu Audi SQ7 modelim, un tas arī piesaista ievērojamu uzmanību,” norāda Audi importētāja Moller Baltic Import Audi zīmola vadītājs Latvijā un Lietuvā Ilgvars Ļubka.

“Plug-in-hibrīda automobiļu lielākā priekšrocība ir tā, ka tie apvieno labāko no divām pasaulēm – ikdienas pārvietošanos galvenokārt elektriskajā režīmā un iespēju nobraukt lielu attālumu hibrīda režīmā. Turklāt tā ir lieliska platforma pārejai uz pilnībā elektrisku auto nākotnē. Ja līdz 90 kilometriem iespējams nobraukt tikai elektriskajā režīmā, tas faktiski ir īsas sniedzamības elektriskais automobilis. Un elektromotora 130 kW jauda vairumā gadījumu ir pietiekama arī ārpus apdzīvotām vietām,” papildina Ļubka.

Atjaunotajam Audi Q7 TFSI e ir ne tikai modernizēts izskats, bet tagad tas ir arī vēl efektīvāks. Jaunais aizmugurē izvietotais 25,9 kWh litija jonu akumulators ar šķidruma dzesēšanu nodrošina elektrisko sniedzamību līdz pat 90 kilometriem pilsētas apstākļos.

Elektromotors ar 130 kW jaudu un 460 Nm griezes momentu apvienojumā ar 250 kW (340 ZS) trīs litru sešcilindru dzinēju nodrošina kopējo jaudu 394 ZS un paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h tikai 5 sekundēs.

Hibrīda piedziņa nodrošina ļoti zemu degvielas patēriņu un klusu braukšanu, kamēr 100 % elektriskais režīms ļauj veikt ikdienas braucienus, nepatērējot degvielu un neradot apkārtējās vides piesārņojumu.

Q7 TFSI e elektrisko akumulatoru var uzlādēt ar jaudu līdz pat 7,4 kW, un pilns uzlādes cikls aizņems aptuveni trīs stundas un 45 minūtes.

“Liela daļa autobraucēju ikdienā nobrauc līdz 100 kilometriem, tādēļ jaunais Audi Q7 TFSI e ir praktisks risinājums, kas ļauj klientiem ikdienā braukt ļoti ekonomiski un gandrīz nemaz neradot kaitīgus izmešus.  Nešaubos, ka jaunais Q7 TFSI e vēl vairāk palielinās plug-in hibrīda tehnoloģijas popularitāti, jo Q7 ir viens no mūsu visu laiku populārākajiem modeļiem. Vēlos arī atgādināt, ka Audi kopumā piedāvā ļoti plašu elektrificēto modeļu klāstu, tāpēc katrs klients var izvēlēties savām vajadzībām atbilstošāko,” norāda Ļubka.

Audi Q7 TFSI e ir arī funkcija, kas nodrošina inteliģentu akumulatora uzlādi kustībā, braucot uzlādes režīmā. Lai nodrošinātu maksimālu efektivitāti, sistēma tiek aktivizēta tikai braucot ar ātrumu virs 65 km/h, savukārt, braucot pilsētā, bieži bremzējot un paātrinoties, piedziņa ilgāku laiku darbojas elektriskā režīmā. Turklāt, izvēloties uzlādes režīmu, akumulatora uzlādei netiek izmantots trīs litru TFSI dzinējs, bet gan rekuperācija.

Jaunajam Q7 ir pieejami arī HD matrix LED priekšējie lukturi ar Audi lāzeru tehnoloģijas tālajām gaismām, kas nodrošina krietni tālāku redzamību. Pirmo reizi iespējams izvēlēties arī digitālos OLED aizmugurējos lukturus, kā arī mainīt to un priekšējo lukturu dienas gaismas dizainu. Turklāt OLED aizmugurējie lukturi, kas saņem datus no asistentu sistēmām, brīdina citus satiksmes dalībniekus, ja tie pietuvojas tuvāk par diviem metriem.

Pirmo reizi plug-in hibrīda modelī ir pieejama visu riteņu stūrēšana, kas nodrošina lielāku drošību un komfortu. Uzlādējamā hibrīda pircēji tagad var izmantot arī elektromehānisko aktīvo šķērstabilizācijas sistēmu (eAWS). Tikmēr ar myAudi lietotnes palīdzību ir iespēja novietot automašīnu stāvvietā vai izbraukt no tās, atrodoties ārpus automašīnas.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 19

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

TV Auto ziņas dosies ziemas labdarības reisā (+ VIDEO)

TV Autoziņu ziemas testos esam devušies gan ar pikapiem, gan elektromobiļiem, taču mikroautobusu un minivenu reiss gan notiks pirmo reizi. Lasīt vairāk

 

Iekšdedzes dzinēji dzīvos arī pēc 2035. gada - Brisele apsver aizlieguma atcelšanu 31

Eiropas Komisija varētu atcelt likumu, kas paredzēja jaunu automašīnu ar benzīna un dīzeļa dzinējiem aizliegumu no 2035. gada. Lasīt vairāk

 

Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)

Cik mēs nākotnē maksāsim par elektrību? Kāpēc tā vienā valstī ir dārgāka nekā pie kaimiņiem? Uz šiem jautājumiem cer atbildēt jaunais Eiropas Komisijas plāns – uzsākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu, lai paātrinātu dažādu savienojumu izveidi, kas samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem. Ko tas nozīmē un kas jauns gaidāms Baltijas valstīs? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti