Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

No 55 000 eiro Vācijā - Audi piesaka otrās paaudzes Audi Q5 Sportback (+ FOTO)

 

Foto: Audi

Audi | 26.novembris 2024 12:18

Audi paplašina modeļu klāstu ar otrās paaudzes sportisko kupeju Q5 Sportback. Ar progresīvo un dinamisko siluetu šis modelis uzrunā klientus, kuriem ir svarīgs dizains un SUV sniegtās priekšrocības vienlaikus.

Audi Q5 Sportback apvieno tādas SUV raksturīgās īpašības kā daudzpusību un plašu salonu ar vēl dinamiskāku siluetu. Unikālais modeļa dizains izstaro sportiskumu ar tam raksturīgo slīpo sānu līniju. Otrās paaudzes Q5 Sportback bagāžas nodalījuma ietilpība ir līdz 515 litriem vai līdz 470 litriem SQ5 Sportback modelī. Kad aizmugurējā sēdekļu rinda ir nolaista, Q5 Sportback bagāžas nodalījuma ietilpība palielinās līdz 1415 litriem vai līdz 1388 litriem SQ5 Sportback modelī. Q5 Sportback vilkšanas jauda sasniedz pat 2400 kilogramus.

Sportisks dizains, pateicoties dinamiskai, slīpai jumta līnijai

Jaunā Audi Q5 Sportback dizains ir vēl elegantāks, salīdzinot ar tā priekšgājēju. Dinamiska līnija stiepjas no sliekšņiem pāri riteņu arkām līdz pat aizmugurējam buferim, piešķirot automobilim dinamisku izskatu tam pat neesot kustībā. Q5 Sportback aizmugurējā daļa ir maksimāli vizuāli pagarināta, radot jumta līniju, kas ir ieslīpa, sākot no B statnes.

Tas uzlabo klasiskās SUV proporcijas, radot vēl dinamiskāku profilu mūsdienīgajā Sportback virsbūves formā. Papildaprīkojumā pieejamie jumta šķērsstieņi piešķir jumta dinamiskajām līnijām papildu vērtību.

Automobiļa aizmugurējai daļai ir izteiksmīgs dizains. Gludo virsmu, kas plūst no aizmugurējā loga uz leju līdz gaismas joslas apakšējai malai, visā automobiļa platumā norobežo asa šķautne. Gaisa izkliedētājs ir integrēts paceltajā buferī. Zemāk atrodas izplūdes sistēmas uzgaļi, bet S modelim ir divi ikoniskie apaļas formas izplūdes sistēmas uzgaļi ar jaunu dizainu.

Q5 Sportback standarta aprīkojumā ietilpst eksterjera aprīkojuma līmenis Advanced

Q5 Sportback ir pieejami divi eksterjera aprīkojuma līmeņi: Advanced un S line. Turklāt SQ5 Sportback ir savs atšķirīgs eksterjers. Salīdzinot ar bāzes versiju, Advanced aprīkojuma līmeņa eksterjeram ir dinamiski akcenti. Piemēram, radiatora reste un ielaidumi priekšējās gaisa ieplūdes atverēs ir Scandium pelēkā krāsā ar kontrastējošu apakšējo līniju Tambora pelēkā krāsā. Gaisa izkliedētājam ir graudaini matēti melnā krāsa, bet aizmugurējie ielaidumi ir Selenite sudraba krāsā. Standarta aprīkojumā iekļauti 18 collu vieglmetāla diski ar pieciem izliektiem spieķiem.

S line eksterjera aprīkojuma līmenim un S modelim ir lielākas priekšējās gaisa ieplūdes atveres un sportiskāks aizmugurējais gaisa izkliedētājs. S modelim Singleframe radiatora resti vēl vairāk izceļ vertikāli hromēta izskata L ornamenti matētā sudraba krāsā. Vēl vairāk dinamisko raksturu pastiprina hromēta izskata sliekšņu apdares josla matētā antracīta krāsā S line eksterjera aprīkojuma līmenī un hromēta izskata matēta sudraba krāsā S modelī. Standarta aprīkojumā logu apdares josla ir alumīnija tonī. Otrās paaudzes digitālie OLED aizmugurējie lukturi un jaunā projekcijas gaisma spoilerī virs aizmugurējā stikla uzlabo drošību. Projekcijas gaisma projicē grafiku uz aizmugurējā stikla augšējās daļas, palielinot bremžu gaismas laukumu.

Eksterjera papildinājums: salona dizaina filozofija

Jaunā Q5 Sportback salons ir sistemātiski pielāgots pasažieru vajadzībām un iemieso jauno Audi dizaina filozofiju. Materiālu īpašības tika ņemtas vērā ļoti agrīnā izstrādes posmā, un kopā ar Audi MMI panorāmas displeju un MMI pasažieru displeju tiek izveidota vizuāli atšķirīga digitālā skatuve. Augsta kontrasta salona dizains apzināti izvieto elementus priekšplānā vai fonā, radot trīsdimensiju telpisku arhitektūru, kurā estētika apvienota ar ergonomiku. Salonā valda izteikti mājīga atmosfēra. Tā sauktais Softwrap caurvij visu salonu – no durvīm līdz pat centrālajai konsolei, radot viendabīgu un mājīgu telpas sajūtu. Turklāt salons ir ne tikai orientēts uz lietotāju, bet ir arī ilgtspējīgs.

Mūsdienīgs modelis ar iekšdedzes dzinēju un MHEV plus tehnoloģiju

Jaunais Audi Q5 Sportback ražots uz Premium Platform Combustion (PPC) platformas, kas paredzēta automobiļiem ar garenvirzienā izvietotiem iekšdedzes dzinējiem. Tirdzniecības sākšanas brīdī tas ir aprīkots ar ļoti efektīvu MHEV plus tehnoloģiju. Jaunā 48 voltu MHEV plus elektriskā sistēma atbalsta iekšdedzes dzinēju un samazina oglekļa emisijas, vienlaikus palielinot veiktspēju un braukšanas komfortu. Automobilis noteiktā attālumā spēj arī veikt manevrēšanu un auto novietošanu, izmantojot tikai elektrisko piedziņu.

Jaunais piedziņas ģenerators (PTG) rada papildu griezes momentu līdz 230 Nm un 18 kW (24 ZS) jaudu. Turklāt 48 voltu elektriskā sistēma ļauj izmantot elektrisko gaisa kondicionēšanas kompresoru. Tas nodrošina gaisa kondicioniera darbību ar pilnu jaudu, uzturot komfortablu temperatūru salonā pat tad, kad motors ir izslēgts, piemēram, ripojot vai stāvot pie sarkanās gaismas.

Litija jonu akumulatoram, kas paredzēts ar MHEV plus tehnoloģiju aprīkotiem automobiļiem, ir litija ferofosfāta bloki, un akumulatora ietilpība ir 1,7 kWh. Siksnas ģeneratora-startera (BAS) galvenā funkcija ir iedarbināt dzinēju un piegādāt elektroenerģiju akumulatoram. BAS nodrošina iespēju noteiktā attālumā braukt ar elektroenerģiju, tas atslogo iekšdedzes dzinēju un palīdz samazināt patēriņu. Bremzēšanas laikā BAS atgriež enerģiju akumulatorā (rekuperācija) ar jaudu līdz 25 kW. Šādā veidā PPC ļauj veikt daļēju elektrifikāciju daļējās hibrīda sistēmas veidā. Vēlāk Audi Q5 Sportback būs pieejami ar lādējāmā hibrīda jeb plug-in hibrīda tehnoloģiju.

Tirdzniecības sākšanas brīdī Eiropā Audi Q5 Sportback būs pieejams ar trim dzinējiem, bet vēlāk tiks piedāvāti arī citi dzinēju varianti. Sākotnēji visas versijas ir aprīkotas ar MHEV plus tehnoloģiju, kas īslaicīgi nodrošina līdz 18 kW (24 ZS) papildu jaudu. Visos sērijas modeļos tiek izmantota arī S tronic septiņu pakāpju divsajūgu pārnesumkārba. Bāzes dzinējs ir 2,0 TFSI ar 150 kW (204 ZS) jaudu un 340 Nm maksimālo griezes momentu un priekšējo riteņu piedziņu. Pēc izvēles ir pieejama quattro pilnpiedziņa. Ar 2,0 TDI dzinēju Audi Q5 Sportback ir pieejams kā EA288 evo paaudzes modelis. Tā jauda ir 150 kW (204 ZS) un 400 Nm griezes moments, un tas ir pieejams tikai ar quattro pilnpiedziņu. Tirdzniecības sākšanas brīdī būs pieejams arī Audi SQ5 Sportback kā šīs sērijas jaudīgākais modelis. Tā trīs litru V6 TFSI dzinēja jauda ir 270 kW (367 ZS) un maksimālais griezes moments ir 550 Nm.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Problēmas ar programmnodrošinājumu - Fiat Grande Panda aizkavēsies

Fiat pārceļ jaunā modeļa Grande Panda piegādes startu no 2025. gada sākuma uz nenoteiktu laiku. Lasīt vairāk

 

Lietuva: Sākotnējā informācija neliecina par ārēju faktoru ietekmi lidmašīnas avārijā Viļņā ( VIDEO) 16

Turpinās darbs aviokatastrofas vietā Viļņā, kur kādas mājas pagalmā šorīt nogāzās kravas lidmašīna un gāja bojā viens no pilotiem. Par avāriju izskan dažādas versijas – tiek pieļauta tehniska vai cilvēciska kļūme, taču netiek izslēgts arī terorakts. Lasīt vairāk

 

Bojāgājušo skaits uz Latvijas ceļiem – viens no augstākajiem Eiropā (+ VIDEO) 34

Latvijā šogad uz ceļiem gājuši bojā jau simt cilvēku. Pēc statistikas esam vieni no sliktākajiem Eiropā. Zaudējumi, kas satiksmes negadījumu dēļ aprēķināti tautsaimniecībai, pārsniedz 200 miljonus eiro gadā. Taču, neraugoties uz pētījumiem, kas pierāda, ka vidējā ātruma mazināšana uz ceļiem pasargā dzīvības, Saeimas deputāti oktobrī – un tas notika šogad jau otro reizi – noraidīja priekšlikumu par ātruma pārsniegšanu līdz 10 km/h paredzēt arī naudas sodu, ne tikai brīdinājumu. Lasīt vairāk

 

Mercedes paziņo par drastisku taupības plānu 18

Pēc ievērojama aprozījuma un ienākumu krituma Vācijas autobūves uzņēmums Mercedes-Benz paziņojis, ka nākamajos gados samazinās izmaksas par vairākiem miljardiem eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti