"Nissan" izgatavojis simttūkstošo "Leaf" eksemplāru, jubileja atzīmēta ar īpašu versiju, kas aplīmēta ar 100 000 monētām.
Kamēr tādam modelim kā "Volkswagen Golf" 100 000 pārdotu eksemplāru ir dažu viena gada mēnešu jautājums, "Nissan," lai sasniegtu analogu rezultātu bija vajadzīgi trīs gadi.
Un tomēr, tas ir izcils sasniegums, lai neteiktu vairāk, tā iemesla dēļ, ka 2010.gadā ieviestais "Leaf" ir elektromobilis, turklāt – visvairāk pirktais pasaulē. Atzīmējot panākumu, "Nissan" Lielbritānijas Sanderlendas rūpnīcā izgatavots jubilejas eksemplārs ar īpašu apdari no 100 000 naudas gabaliem, ko veido 50 000 divu pensu monētas un 50 000 divu centu nomināli. Monētas simbolizē naudas daudzumu, kas jāizdod, lai ar "Nissan Leaf" veiktu vienu jūdzi (2 pensi) vai vienu kilometru (2 centi).
Lai aplīmētu jubilejas eksemplāru, trīs cilvēku komanda strādāja septiņas dienas. Šobrīd par 500 kilogramiem smagākais jubilejas eksemplārs izlikts apskatei pie "Nissan" dīlera Vinčesterā. Piebildīsim, ka tieši šis dīleris pārdeva "Leaf" simttūkstošo eksemplāru zobārstam Bretam Garneram (attēlā - kopā ar sievu), kas elektromobili izmanto kā galveno pārvietošanās līdzekli. Garneru pārim ir otrs automobilis ar konvenciālo dzinēju, taču tas tiek lietots reti.
Nissan Leaf Nr` 100 000 un tā īpašnieki Foto: Publicitātes foto
Interesanti, cik km ar to Leafu var nobraukt tādā laikā, kāds Latvijā ir pašlaik ? Ziemas tumšais laiks (gaismas), aukstais laiks (auto apsilde, appūtes ventilacija logiem) + vēl akumulatoru kapacitāte pie -15 grādiem. Diez vai ar vienu uzlādi no Jūrmalas uz Rīgu un atpakaļ varētu tikt ? Man joprojām Opel amperas risinājums šķiet pārliecinošāks un drošāks.
Opel ampera nav elektromobilis, bet gan hibrīds.
Hibrīds točna nav:)