Jauni dīzeļdzinēji "Opel Insignia" un "Mokka" 4

 
iAuto | 28.janvāris 2015 11:21

Vācijas autobūves kompānija "Opel" ieviesusi piedāvājumā jaunus Euro-6 standartiem atbilstošus dīzeļdzinējus, kas patērēs mazāk degvielas, radīs mazāku kaitējumu dabai, būs klusāki savā darbībā un jaudīgāki par saviem priekštečiem.

Opel Mokka Foto: iAuto.lv

Jaunais 1,6 litru dīzeļdzinējs "Opel Mokka" dzinēju paletē nomainīs līdz šim izmantoto 1,7 litru agregātu. Tas attīstīs 136 ZS (320 Nm) jaudu un uz 100 km patērēs vidēji 4,1 litru degvielas.

Motors varēs strādāt sadarbībā ar sešu pakāpju manuālo vai automātisko pārnesumkārbu, bet lētākā "Opel Mokka" versija ar šo dzinēju maksās vismaz EUR 24 685 (cena Vācijā).

Opel Insignia Foto: iAuto.lv

Savukārt flagmanis "Insignia" tiek pie moderna, augstas veiktspējas divu litru četrcilindru dīzeļdzinēja, kas attīsta 170 ZS jaudu un 400 Nm griezes momentu. Arī šajā gadījumā motoru varēs kombinēt ar sešu pakāpju manuālo vai automātisko transmisiju. "Opel Insignia" ar jauno dīzeļdzinēju maksās EUR 29 895 (cena Vācijā).

Vēlāk 170 ZS dīzeļdzinējs tiek solīts arī minivena "Zafira" pircējiem. 

Opel Mokka Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
LMT 28.janvāris 2015 11:32
6 4 Atbildēt

Izsklausās neslikti, bet par pretrūsusas pārklājumu arī vajadzētu padomāt un tad 30K prasīt!

Crankshaft 29.janvāris 2015 7:33
2 1 Atbildēt

Hmm, nesaprotu tās gaudas par Opeļiem un rūsu - savulaik

mums kantorī bija Astras, 2000. gadu vidū, un nekas tur

nerūsēja... Tiesa baisā ilgtermiņā pārbaudīt nevarējām -

saskaņā ar kantora iekšējo kārtību auto bija jāpārdod pēc

4 gadiem kopš iegādes brīža vai 120 000 nobraukuma, bet

ļaudis, kuriem pārdevām, vēl šodien brauc un rūsu nepazīst ... Tiesa, visas pretkorozijas pēcapstrādes tika veiktas saskaņā ar rūpnīcas priekšrakstiem, cik esmu manījis, to praktiski neviens, ne privātie, ne kantori, nedara, starp citu, nevienas markas auto :-)

GB12 29.janvāris 2015 8:08
1 105 Atbildēt

Ko cepies? Neesi ievērojis, cilvēkam vienkārši ir misija kaut ko pēc iespējas dumjāku uzrakstīt.

GB12 29.janvāris 2015 8:11
1 1 Atbildēt

Man bija iespēja pārbaudīt ilgtermiņā - nobraucu ar insignijas opi - vektru 6 gadus. Vienīgais, par ko varēju pasūdzēties, ir ritošā daļa, kas vienu brīdi ļoti izteikti bira. Bet, kad to pārlasīju, tad viss atkal bija OK.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti