"Volkswagen" modernizējis "Sharan" (+ foto) 8

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 19.februāris 2015 8:39

"Volkswagen" modernizējis otrās paaudzes "Sharan" izskatu un salona iekārtojumu, pievienojis jaunas palīgsistēmas un aprīkojuma ekstras.

Feislifta programmas ietvaros "Sharan" ticis pie jauniem gaismas diožu lukturiem aizmugurē un jauna dizaina 16 collu alumīnija diskiem, bet virsbūves krāsu izvēlei pievienoti "Hudson Blue Metallic" un "Crimson Red Metallic" toņi.

Foto: Publicitātes foto

Salonā iepriecina modernāka izskata priekšējais panelis un stūre, bet priekšējie sēdekļi ir ventilējami un regulējami 12 pozīcijās. Sharan tiek piedāvāts multimediju komplekss ar piecu vai 6,5 collu skārienjutīgu ekrānu, navigāciju un atbalstu "Google Android Auto"/"Apple CarPlay" sistēmām.

Foto: Publicitātes foto

Pirmoreiz modeļa vēsturē pieejama adaptīvā kruīza kontrole, sistēmas, kas uzmana kustību aklajā zonā un brīdina par iespējamo sadursmi ar priekšā braucošo transportlīdzekli. "Sharan" salonu var viegli transformēt un pārveidot par transportlīdzekli ar piecām, sešām vai septiņām sēdvietām. Otro un trešo sēdekļu rindu var viegli nolocīt, lai paplašinātu kravas telpu, turklāt otro rindu var pārbīdīt garenvirzienā un regulēt atzveltnes 20 grādu diapazonā.

Foto: Publicitātes foto

"Sharan" motoru klāstā būs divi benzīna turbo agregāti ar 1,4 un 2,0 litru tilpumu (150, 220 ZS), kā arī trīs 2,0 litru dīzeļi ar 115, 150 un 184 ZS jaudu. Motori var strādāt tandēmā ar sešu pakāpju manuālo vai DSG dubultā sajūga transmisiju, bet 150 ZS jaudīgo dīzeļa motoru varēs kombinēt ar 4Motion pilnpiedziņu.    

Vācijā modernizēto "Sharan" varēs nopirkt jau aprīlī, citos tirgos - dažus mēnešus vēlāk. Cena - sākot no EUR 31 475.

Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
LMT 19.februāris 2015 9:12
6 2 Atbildēt

Bez odziņans...

ivarello 19.februāris 2015 10:55
1 7 Atbildēt

odziņa ir braukšanas komfortā. Pats braucu ar pirmo sharan dīzelīti un priecājos.

fane 19.februāris 2015 12:02
3 1 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu,es braucu ar trešo dīzelīti un arī priecājos

ak 19.februāris 2015 12:45
0 0 Atbildēt

Piekrītu, bez odziņas. Diezgan daudz sanāk braukt ar Sharan, labs jau ir, kad gari gabali jābrauc. Bet sajūsmu arī neizraisa, vienkārši un neuzkrītoši labs, kad sēžu iekšā. No malas skatoties-tāpat nepatīk. Ērts arī it visā, izņemot beņķus, konkrētāk, pagalvja novietojums ir galīgā d****, galva noliekta pie krūtīm.

kasinsh79 19.februāris 2015 12:43
0 0 Atbildēt

Mani uzrunā jaunais SHARAN. Pagaidām neuzrunā tikai iegādes cena tādā versijā (aprīkojumā), kādu vēlētos :D

Vēl nedaudz mulsina baumas un citu pieredze ar jaunu VW tehnisko neuzticamību. Manai ģimenei tas nebūtu pierasts pēc japāņa absolūtās uzticamības.

feciic 19.februāris 2015 13:15
4 0 Atbildēt

Vizuālais pilnīgi atsit Klarksona teicienu "Šis ir auto, kuru pērk nevis tapēc ka grib bet tapēc ka vajag"

Trendline komplektācijā noteikti pavisam skumīgs izskatās.

r 21.februāris 2015 10:40
0 4 Atbildēt

Tourans ir smukāks un cenas draudzīgākas. Starpība starp abiem ir tikai 30 cm garumā, kas pa lielam nekas nav.

kasinsh79 23.februāris 2015 18:14
3 0 Atbildēt

Tu būsi pārsteigts, bet starpība salonā ir milzīga!

Ja Touran ir uz Golf/Jetta bāzes taisīts auto (tā vajadzētu būt), tad Sharan noteiki ir klasi lielāks.

Identiski kā Ford C-Max un S-Max - mega starpība.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Lietuvā divu kravinieku sadursmē gājuši bojā autovadītāji no Latvijas un Krievijas

21.janvāra rītā divu smagsvaru sadursmē netālu no Polijas-Lietuvas robežas gājuši bojā abu avārijā iesaistīto kravas automašīnu šoferi – Latvijas un Krievijas pilsoņi. Lasīt vairāk

 

Aptuveni gadu pētīs iespēju būvēt jaunu ātrgaitas autoceļu Vangaži-Skulte 8

Aptuveni gada garumā tiks pētīta iespēja būvēt jaunu ātrgaitas autoceļu Vangaži-Skulte, kas novirzītu satiksmes plūsmu no Baltezera un Ādažiem, aģentūru LETA informēja satiksmes ministra Tāļa Linkaita (JKP) birojā. Lasīt vairāk

 

Velosipēdistu banda Ņujorkā sadauza jaunu BMW (+ VIDEO) 50

Velosipēdistu grupējums Ņujorkas centrā gaišas dienas laikā uzbrūk BMW X7 vadītājam, kas spiests noskatīties kā pusaudži sadauza viņa tikai gadu veco automašīnu. Lasīt vairāk

 

Brauksim ar 130 km/h - Valsts ceļu ilgtermiņa attīstības stratēģijas darbi ir sākušies 41

Uzsākti sagatavošanās darbi, lai Rīgas apvedceļu pārveidotu par četru joslu ātrgaitas autoceļu ar maksimālo braukšanas ātrumu līdz 130 kilometriem stundā. To paredz Latvijas valsts autoceļu ilgtermiņa attīstības stratēģija līdz 2040. gadam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti