"Volkswagen" publicējis "Alltrack" „visādceļu” universāla attēlus, kas papildinās vidējās klases "Passat" saimi un dīleru salonos nonāks septembrī.
No standarta universāla "Alltrack" modifikācija atšķiras ar plastikāta virsbūves aizsargiem, jauniem bamperiem, kas pieļauj lielākas pārkares un augstāku klīrensu, kas palielināts par 27,5 mm. Aprīkojumā arī sliekšņu uzlikas, alumīnija pedāļi un speciāli sēdekļu pārvalki.
Foto: Publicitātes foto
"Alltrack" komplektēts ar jaunākās paaudzes Haldex sajūgu, kas pieslēdz aizmugurējos riteņus tad, kad izbuksē priekšējie, starpasu diferenciāli XDS+, "Trailer Assist" sistēmu, kas palīdz braukt ar piekabi atpakaļgaitā, novietot to garāžā vai stāvvietā. Universāla aprīkojumā ir multimediju sistēma ar "MirrorLink," "Apple CarPlay" un "Android Auto" atbalstu, kā arī vadības elektronika ar Eco, Normal, Sport un Offroad režīmiem. Pēdējais koriģē akseleratora un bremžu pedāļa atbildes reakcijas, pārvietojoties pa sarežģīta profila apvidu vai ceļiem.
Foto: Publicitātes foto
"Passat Alltrack" sagatavoti pieci dzinēji: divi benzīna motori ar 150 un 220 ZS un trīs dīzeļi ar 150, 190 un 240 ZS. Jaudīgākais benzīna motors un abi jaudīgākie dīzeļi strādā pārī ar sešpakāpju DSG divsajūgu pārnesumkārbu, bet pārējo spēka agregātu sadarbības partneris ir sešu pakāpju manuālā pārnesumkārba.
Foto: Publicitātes foto
"Volkswagen Passat Alltrack" savu oficiālo pirmizrādi svinēs Ženēvas autoizstādē (5.03), bet tirdzniecībā nonāks rudenī. Cena pagaidām nav zināma, parastais "Passat Variant" universāls Vācijā maksā, sākot no 26 950 eiro (125 ZS benzīns, 6 MK).
Foto: Publicitātes foto
Ta jau labāk audi!