"Mercedes: G500 4x4²" - cerības uz sēriju (+ foto) 12

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 23.februāris 2015 8:00

Monstrozā sešriteņu "Mercedes-Benz G63 AMG 6x6" apvidus auto ne mazāk efektīgais četrriteņu brālis "G500 4x4²" gatavojas Ženēvas autoizstādei. No publikas reakcijas būs atkarīgs tas, vai gaidāms arī turpinājums.

Foto: Publicitātes foto

"G500 4x4²" iespaidīgie izmēri (4,62 m garums, 2,25 m augstums, 2,10 m platums), 450 mm klīrenss, 22 collu diski ar milzīgajām 325 izmēra apvidus riepām un četru litru astoņu cilindru benzīna motors, kas attīsta 422 ZS (610 Nm) ne tikai iedveš bijību, bet nodrošina pārliecinošu sniegumu  uz jebkura seguma ceļiem un sarežģītības pakāpes profila apvidū.

Foto: Publicitātes foto

Pilnpiedziņas automobiļa komplektācijā ir aizsargplāksnes, kas uzstādītas priekšpusē un aizmugurē, trīs bloķējošie diferenciāļi, speciāls apvidus režīms, kas izlaiž daļu gaisa no riepām veidojot labāku saķeri uz mīkstas grunts, kā arī rallija režīms, kas ļauj droši justies uz šosejas pat traucoties ar ātrumu 200 km/h.

Foto: Autobild.de

Pateicoties īpašai asu konstrukcijai un augstajam klīrensam "G500 4x4²" var pārvarēt līdz pat vienam metram dziļus ūdens šķēršļus un pārvietoties pa akmeņiem klātu virsmu.

Foto: Publicitātes foto

Pagaidām "G500 4x4²" ir koncepta statuss, taču, ja pēc viesošanās Ženēvas izstādē "Mercedes" saņems pozitīvas atsauksmes, četriteņu apvidnieks var gatavotie sērijveida ražošanai. Par labu tam runā fakts, ka vēl „neprātīgāks projekts” – trīsasu "G63 AMG 6x6," kas maksā aptuveni 460 000 eiro, ir dzīvotspējīgs un izgatavots jau 150 eksemplāros. Divasu "G500 4x4²" cena varētu būt aptuveni 300 000 eiro.

Foto: Autobild.de

Foto: Autobild.de

Foto: Autobild.de

Foto: Autobild.de

Foto: Autobild.de

 

 
Visi komentāri
 
LMT 23.februāris 2015 8:40
2 0 Atbildēt

Viņču prasās!

Guntis 23.februāris 2015 9:39
0 0 Atbildēt

Labu labais!

ak 23.februāris 2015 10:24
0 0 Atbildēt

Jā, vinča pie šāda profila auto būtu tikai normāli. Bet vispār - skatoties uz cenu, šis tiek virzīts kā biezo izklaides auto, nevis kā mednieku/makšķernieku/pētnieku darbarīks.

black 23.februāris 2015 14:28
0 0 Atbildēt

ja palaidīs sērijā, gan jau aprīkojuma lapā, starp aitādas paklājiņiem un elektriski regulējamiem aizmugures sēdekļiem, būs arī vinča. tikai diez vai kāds dzīs 300k vērtu auto tādos dubļos, kur būtu jāvinčojas, ja nu vienīgi krievi.

G63 23.februāris 2015 17:25
0 1 Atbildēt

Spriežot pēc cenas - 4x4 versija maksās ~300 000, bet 6x6 versija maksā ~460 000 eiro, tādat pērkot 6x6 versiju tu 160 000 samaksā tikai par 1 tiltu, ~100 zs vairāk, 5.5 traktoram motoru, kuzavu. Un +1 tilts neko īpašu nedod - Tikai dod papildus svaru. Jācer, ka Mercedes inženieri ir izdomājuši ielikt pazeminātos ātrumus, jo motors ir ļoti jaudīgs, griezes moments arī nav no tiem sīkākajiem - iebraucot dubļos uzdosi ritīgi pa pedāli un 6x6 bobiks noraksies.

Vislabākais, kas šitajā mašīnā ir, tie ir Tilti no Unimoga.

Aigarcix 23.februāris 2015 19:31
0 0 Atbildēt

Ilgi bija jagaida,līdz no uzlabotā ārmijas varianta ar portālajiem tiltiem izveidoja biezīšu izklaides auto.:)Vienīgi uzjautrina,līdz 1 metram pa ūdeni:),standarta Patrol var to pašu,a te bezmaz liftēts G-vāgens.A vinča naf vajadzīga,šitādam var izsaukt vertaļotu lai izvelk.:)

mincis 23.februāris 2015 19:59
0 0 Atbildēt

Interesanti zināt, vai MB konstruktori par dīzeļdzinējiem apvidus automašīnām nav dzirdējuši?

Aigarcix 23.februāris 2015 20:08
0 0 Atbildēt

Ja vari par to naudu šādu verķi pacelt,nedomāju,ka ekonomēsi uz dīzeli.;)

Derglis 23.februāris 2015 20:00
0 0 Atbildēt

Jāatzīst, ka gribētos šitādu savos pāķos... ņammm.

ak 24.februāris 2015 8:04
0 0 Atbildēt

Traktora nav?

Crankshaft 24.februāris 2015 8:56
1 0 Atbildēt

black

ja palaidīs sērijā, gan jau aprīkojuma lapā, starp aitādas paklājiņiem un elektriski regulējamiem aizmugures sēdekļiem, būs arī vinča. tikai diez vai kāds dzīs 300k vērtu auto tādos dubļos, kur būtu jāvinčojas, ja nu vienīgi krievi.

-------------------------------

Nav, ko pilināt uz krieviem! :-) Savulaik EČ autokrosa sacensībās Madžorā, Itālijā, sestdienas vakarā blakus krosa

trasei vietējais 4x4 entuziastu klubs rīkoja autotriāla sacensības, kur bija viss, i braukšana pa upi, i rāpošana pa

akmeņiem, i rāpšanās kalnā pa dubļiem utt.. :-) Un brauca tie itāļi ar visu, kas kustas, pietrūka vien Lamborghini LM002 :-))))) Pat Porsche 959 bija, uzliftēts līdz vismaz 0.5 metru klīrensam :-))) Dalībnieki jāja, sākot ar mežonīgi pārbūvētiem UAZ un rumāņu ARO, līdz praktiski standarta Range Rover un tamlīdzīgiem, bet tehniku nežēloja neviens.

Tas MB 6x6 nebija nekas cits, kā civilā versija Austrālijas armijai uztaisītajiem 2100+ 6x6 G-Klasse auto. Tā kā civilo

versiju (100 gab.) izķēra kā karstus pīrādziņus, lielākā daļa,

protams, nonāca pie šeihiem, MB vadība izlēma atvasināt

no tā auto 4x4 versiju ekstrēmai braukšanai. Adresāts

būtībā ir tas pats, jo Eiropā uz ceļa / ielas ar šito rīku nav

īsti ko darīt, kaut iet viņš pāri 200 km/h, ar bezceļa riepām

MB gan neiesaka ātrāk par 160 km/h. Gan jau aizies, G-Klasse vispār piedzīvo totālo renesansi - 2014. gadā pārdoti vairāk, nekā 14000 visādu veidu G-Klasse, vairāk , nekā nekad. Nu tad tagad lai šeihi pastutē Vācijas (Austrijas) ekonomiku :-) Un dīzeļi viņiem nav vajadzīgi, viņiem benzīna pietiks ...

kaspis 24.februāris 2015 10:48
0 0 Atbildēt

kārtīgs dubļu urbis, vajag tikai mīt!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 34

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Pilnīgi jaunais C3 Aircross sola pievilcīgas cenas (+ FOTO) 2

Citroën ir atklājis pirmos pilnīgi jaunā C3 Aircross attēlus. C3 Aircross un C3 hečbeku vieno dizaina identitāte, solījums par salona telpu un komfortu, kā arī ambīcijas satricināt tirgu ar ārkārtīgi konkurētspējīgām cenām. Abi modeļi ir balstīti uz Smart Car platformas, kas nodrošina daudzpusīgu dzinēju pieejamību un efektivitāti izmaksu ziņā. Lasīt vairāk

 

Briškens: Latvijā ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme 1

Latvijā biežākie smago ceļu satiksmes negadījumu veidi uz valsts ceļiem ir saistīti ar sadursmēm, tāpēc ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme, un tā noteikti saglabāsies kā prioritāte no Satiksmes ministrijas (SM) puses, ceturtdien ikgadējā Latvijas ceļu nozares konferencē sacīja satiksmes ministrs Kaspars Briškens (P). Lasīt vairāk

 

Auto asociācija piedāvā risinājumu auto servisu legālas darbības veicināšanai 13

Katru gadu valsts budžets zaudē aptuveni 200 miljonus eiro, ko rada "ēnu tirgus", kas valda auto servisu nozarē. Tāpēc, lai veicinātu auto servisu legālu darbību, augstāku pakalpojumu kvalitāti un veicinātu nodokļu maksājumus, Auto asociācija rosina Latvijā ieviest autoservisu brīvprātīgas sertificēšanas sistēmu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti