Jaunais "Škoda Superb" – lielākais bagāžnieks un daudz jaunu ekstru (+ foto) 8

 

Foto: Auto-Medienportal.Net/Manfred Zimmermann

iAuto | 5.marts 2015 10:38

Ženēvas autoizstādē pirmizrādi piedzīvo čehu kompānijas flagmanis "Škoda Superb," kas kļuvis lielāks gabarītos un lepojas ar lielāko bagāžnieku savā segmentā un daudzām jaunām ekstrām.

Foto: Auto-Medienportal.Net/Manfred Zimmermann

Jaunais "Superb" kļuvis par 28 mm garāks un 47 mm platāks, bet riteņu bāze pastiepusies par veseliem 80 mm. Rezultātā "Superb" salons piedāvā plašāko telpu galvas un ceļgalu zonā vidējā klasē un tas pats sakāms arī par bagāžas nodalījumu.

Foto: Auto-Medienportal.Net/Manfred Zimmermann

Kā pirmais "Škoda" modelis tas saņem "Dynamic Chassis Control" (DCC) regulējamo piekari un pirmo reizi – trīs zonu klimatkontroles sistēmu. Aprīkojumu varēs papildināt ar autonomo sildītāju un elektrisko bagāžas nodalījuma vāku, ko atver pavēzējot kāju zem aizmugures bufera.

Foto: Auto-Medienportal.Net/Manfred Zimmermann

Jau standarta komplektā iekļauta "multi-collision" bremžu sistēma, kas  pēc nopietnas sadursmes automātiski nobremzē transportlīdzekli, lai izkliedētu atlikušo kinētisko enerģiju un neļautu tam ieslīdēt pretējā joslā, grāvī vai sadurties ar citiem transportlīdzekļiem.

Foto: Auto-Medienportal.Net/Manfred Zimmermann

Piedāvājumā arī "City" ārkārtas bremzēšanas sistēma, kas darbojas pilsētā vai nelielos ātrumos, adaptīvā kruīzkontrole, kas uztur automātiski konstantu attālumu līdz priekšā braucošajam transportlīdzeklim, sistēma, kas brīdina par šķēršļiem aklajā zonā, joslas uzturēšanas funkcija, ceļazīmju atpazīšanas sistēma, parkošanās palīgs un pirmoreiz – dinamiskais gaismu asistents, kas automātiski pārslēdz tuvās/tālās gaismas un regulē gaismu kūli atkarībā no situācijas.

Foto: Auto-Medienportal.Net/Manfred Zimmermann

"Superb" ir jauna multimediju sistēma, kas savietojama ar viedtālruņiem un atbalsta pieeju internetam, savukārt, izmantojot "Skoda-Media-Command" programmiņu un planšeti, bezvadu pieejas punktu multimediju kompleksam var iekārtot arī aizmugures pasažieriem.

Foto: Auto-Medienportal.Net/Manfred Zimmermann

Pateicoties vieglākam svaram (- 75 kg salīdzinājumā ar priekšteci), jauniem motoriem (5 benzīna, 3 dīzeļi) un uzlabotai aerodinamikai, "Škoda" flagmanis patērē līdz pat 30% mazāk degvielas. Īpaši jāizceļ "Greenline" modelis, kas uz 100 km iztiks ar 3,7 litriem, vidē izmetot ne vairāk par 95 g/km kaitīgo CO2 izmešu. Četrus spēka agregātus varēs kombinēt ar pilnpiedziņu.

Foto: Auto-Medienportal.Net/Manfred Zimmermann

"Škoda Superb" pie dīleriem var gaidīt jūnijā, cena – sākot no 24 590 eiro.

Foto: Auto-Medienportal.Net/Manfred Zimmermann

Foto: Auto-Medienportal.Net/Manfred Zimmermann

 
Visi komentāri
 
LMT 5.marts 2015 8:48
4 0 Atbildēt

Bildētājam salona bilde izgaismojās?

Pļurkt 7.marts 2015 11:26
0 0 Atbildēt

Ko tur bildēt??

Iekāp tautas vāģī "Passacj" un apskatiers - 1 : 1 !

Kamēr jauns tikmēr labi... 5.marts 2015 11:58
3 2 Atbildēt

Visvairāk prieka šitās adaptīvās piekares sagādās pēc gadiem 10-15, kad auto jau būs palietots un savajadzēsies remontēt, būs kā ar Volvo 850/v70 Nivomat - amortizators dabūjams tikai pie dīlera un maksā nieka 500 eiro!

zz 5.marts 2015 17:26
3 0 Atbildēt

var tik piekrist... un pat ja tie elektronikas vadītie amortizatori būtu pieejami no Aftermarket detalju ražotājiem... to elektronikas saderību un pieinstalēšanu spētu nodrošināt tikai... dīleru cienīgs kompis... un par to vien prasās papildus nieka 500,- euro, jo visu dīleru pēc garantijas sarežģīto remontu motto ir: "nepatīk mūsu cena? bet kur tad tu spruksi, ruksi?" :D

ZZZZ 6.marts 2015 9:59
0 1 Atbildēt

To priekšējo emblēmu novilktu zemāk un būtu stilizēts Berlīnes vāģa konkurents...

Aizmugurējos lukturus vidusdaļā laikam raudi neļāva dizaineriem pabeigt...

Tie, kas pirks šo auto par el gļukiem neuztrauksies, tā jau otrēizējā tirgus problēma. Un pa lielam tas ir ar visu lietoto tehniku, ne tikai auto. Detaļu- remonta izmaksas soso. Ilgi jādomā vai nav izdevīgāk atdot veco grabuli pa lēto un ņemt citu vietā.

eksperts 6.marts 2015 21:23
0 2 Atbildēt

Hmm, grills atgādina Bmw

kaspis 9.marts 2015 11:10
0 0 Atbildēt

grūti spriest par ilgmūžību, bet baigi labais risinājums el bagāžnieka vākam ar to kājas vēzienu - savādāk kad nāc pie auto ar pilnām rokām pirkumu, uz pults kauč ar zobiem to pogu spied:D

IkdienasViesis 9.marts 2015 13:13
1 0 Atbildēt

Jauni jau viņi visi ir labi. Gan škodas, gan hundaji, gan vēl daudzi citi. BET, kad jau 10 gadi, tad pakāpeniski sākas nepatikšanas. Par to arī pats ar savu Sonatu pārliecinājos. Nupat, kolēģe paņēma it kā labu, bet teju 9 gadus vecu Octaviju. Ar servisa apkopēs fiksētu nobraukumu - 73 000km. TA arī nupat izieta, bet kad mani pavizināja - grab tas auto vairāk par vecu RVR tramvaju....Skumīgi. Pēc servisa diagnostikas, izrādās , ka iekšā jāliek remonts virs 1000 eurikiem. Pamatā viss ritošajā. Diez kas nav.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti