"Mitsubishi Evolution Final Edition" (+ foto) 6

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 22.aprīlis 2015 8:09

"Mitsubishi" atklājis informāciju par sportiskā sedana "Lancer" pēdējo modifikāciju, kas apzīmēta ar nepārprotamu nosaukumu „Evolution X Final Edition” un taps ne vairāk kā 1000 eksemplāros.

Foto: Publicitātes foto

Jau tad, kad pie pircējiem devās Evo pēdējā dinastija (2007.gads) Mitsubishi lika noprast, ka evolūcija neturpināsies mūžīgi. Tā arī ir, taču beigām ražotājs sataupījis labāko.

Foto: Publicitātes foto

"Final Edition" pamatā ir modeļa "GSR" tehniskā bāze ar 300 ZS četrcilindru turbomotoru un piecu pakāpju manuālo pārnesumkārbu, komplektācijā iekļauti "BBS" riteņu diski, "Bilstein" amortizatori, "Eibach" atsperes, "Brembo" bremzes un "Recaro" sporta sēdekļi, bet virsbūvju krāsu izvēlē ir sarkans, balts, zils, melns un sudraba/antracīta tonis, ko varēs kombinēt ar baltas vai melnas krāsas jumtu.

Foto: Publicitātes foto

"Mitsubishi Evolution X Final Edition" maksās 4,3 miljonus jēnu, kas aptuveni 33 600 eiro. Eiropas faniem par lielu sarūgtinājumu gan jāpiebilst, ka pēdējais "Evo" tiks izlaists ar stūri labajā pusē.

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 

 

 
Visi komentāri
 
LMT 22.aprīlis 2015 8:41
1 1 Atbildēt

Novecojis, šito uzreiz var dzīt pie Vītola uz šrotu.

TML 22.aprīlis 2015 8:51
6 0 Atbildēt

tas draugs ir tiem, "kas pazīst drēbi," turpini braukt ar savu veco bmw un neuztraucies...

Arča 22.aprīlis 2015 10:31
0 1 Atbildēt

Tad final edition vai last edition?

Audi 22.aprīlis 2015 15:14
0 1 Atbildēt

Ar veco bmw nevien nebrauc ; ) , Labāka ar veco audi Quattro braucu un zinu kas quattro ; )

JanisGrinhofs 22.aprīlis 2015 18:42
2 0 Atbildēt

Ar BMW brauc tie, kas nebrauc ar audi.(he he)

Crankshaft 24.aprīlis 2015 9:04
0 0 Atbildēt

Vispār jau Vītols ar "šrotu" ne visai nodarbojas. :-) Bet tiem, kuri gribēs Eiropā "vālēt" rallijā, būs jāmācās mizot ar "labo stūri". Kaut gan labam vadītājam ir maza "šķirba", kurā pusē ir stūre. :-))))

Ja kas, šitais dzelzis nekāds "Lancer" nav, Lancetnieks ir stipri mazāks, tāda apmēram "Polo" klase. Par Lanceru Evo nosauca tirgus apsvērumu dēļ, īstenībā Evo izveidoja uz

Carisma bāzes. Iespējams, kāds vēl atceras nelaiķi Ričardu

Bērnsu, tieši viņš palaikam gāza ar Carisma "A" grupas auto.

Būtībā jau lielas starpības nebija, jo Micubaši WRC projekts

nebija veiksmīgs. Tur vairāk bija komerciāli apsvērumi, jo bija tirgi, kuros Lancetnieks bija būtisks un iespējamā pircēja domu gājiens bija skaidrs - es tak braucu ar "gandrīz" tādu pat auto, kā Tomijs Mekinens. :-)))))

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti