Audi TT 1.8 TFSI: sportists kompaktā formātā 1

 

Foto: Publicitātes foto

Moller Baltic | 23.aprīlis 2015 7:32

Audi paplašina jaunās TT paaudzes dzinēju klāstu. No jūlija šie sporta automobiļi būs pieejami arī ar 1,8 l TFSI dzinēju, kura jauda ir 132 kW (180 ZS). Audi TT Coupé bāzes modeļa cena būs no 33 685 EUR, TT Roadster — no 36 272 EUR.

1,8 l TFSI dzinējs ir aprīkots ar turbokompresoru, tā darba tilpums ir 1798 cm3. Maksimālo 250 Nm griezes momentu tas sasniedz pie 1250 līdz 5000 apgriezieniem minūtē. Lai samazinātu izmešu daudzumu, daļējas noslodzes gadījumā FSI tiešās iesmidzināšanas sistēmu atbalsta papildu kolektoru iesmidzināšanas sistēma.

Audi vārstu pacēluma laika regulēšanas sistēma regulē izplūdes vārstu vēzienu, uzlabojot dzinēja darbību. Liela nozīme četru cilindru dzinēja efektivitātē ir kompaktajam rotējošo vārstu modulim, kas nodrošina temperatūras kontroli, un cilindra galvā iebūvētajam izplūdes kolektoram.

TT Coupé ar sešpakāpju manuālo transmisiju no 0 līdz 100 km/h ieskrienas 6,9 sekundēs, bet ar papildaprīkojumā pieejamo sešpakāpju S tronic transmisiju — 7,0 sekundēs. Tā maksimālais ātrums ir 241 km/h. Roadster versija ieskrienas 7,2 sekundēs ar standartaprīkojumā iekļauto manuālo transmisiju un 7,3 sekundēs ar S tronic transmisiju. Tās maksimālais ātrums ir 237 km/h. Coupé versija ar 1,8 l TFSI patērē vidēji 7,0–7,6 litrus degvielas uz 100 kilometriem (129–138 g CO2 izmešu uz kilometru), savukārt TT Roadster ar 1,8 l TFSI patērē 7,1–7,7 litrus degvielas (132– 142 g COizmešu uz kilometru).

Papildus jaunam bāzes līmeņa dzinējam Audi jaunajai TT paaudzei piedāvā arī trīs divu litru dzinējus. 2,0 l TDI ultra dzinējs ar 135 kW (184 ZS) jaudu un 380 Nm griezes momentu patērē tikai 4,2 litrus degvielas uz 100 kilometriem. Tas atbilst 110 gramiem CO2 izmešu uz kilometru, kas tādējādi ir labākais rādītājs klasē degvielas ekonomijas ziņā. Tāpat pieejamas divas 2,0 l TFSI dzinēja versijas: TT benzīna dzinējs ar turbokompresoru nodrošina 169 kW (230 ZS) jaudu un 370 Nm griezes momentu, bet TTS dzinējs — 228 kW (310 ZS) jaudu un 380 Nm griezes momentu. Coupé versija no 0 līdz 100 km/h ieskrienas vien 4,6 sekundēs.

Foto: Publicitātes foto

Pat šī sporta automobiļa bāzes versijai piemīt visas jaunās modeļu paaudzes stiprās puses — sportisks raksturs, viegla konstrukcija, iespaidīgs dizains un dinamiska piekare. Arī aprīkojuma ziņā tam nav trūkumu: standartaprīkojumā ir iekļauti sporta sēdekļi ar galvas balstiem, progresīvā stūres sistēma un Audi virtuālā autovadītāja kabīne.

Pēc modeļa pasaules pirmizrādes Starptautiskajā plaša patēriņa elektronikas preču izstādē Lasvegasā 2014. gada sākumā īpašu sensāciju ir izraisījis jaunās TT paaudzes salona dizains.

Šis kompaktais sporta automobilis jau ir saņēmis virkni apbalvojumu, tostarp „Gada inovācija dizainā“ un „Gada savienotākais automobilis“. Šīs godalgas automobilim ir nodrošinājis tāds augstas klases aprīkojums kā Audi connect, ātrgaitas interneta pieslēgums, Audi drive select braukšanas dinamikas sistēma un dažādas palīgsistēmas, tostarp parkošanās palīgsistēma ar atpakaļskata kameru.

 
Visi komentāri
 
LMT 23.aprīlis 2015 18:43
1 0 Atbildēt

Tāds pats kā 1998 gadā!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Cik tuvu elektrifikācijas vilnis ir kravas auto biznesam ? (+VIDEO) 1

Vai zinājāt, ka patlaban lielākais pilnībā elektriskais Scania kravas auto sastāvs, kas jau strādā raktuvēs Norvēģijā, sver 64 tonnas? To un daudz ko citu īstos ziemas apstākļos varējām izmēģināt Scania Winter pasākumā Norvēģijas ziemeļos Trisilā. Lasīt vairāk

 

Pētījums: 2022.gadā ES elektroenerģijas ražošana no vēja un saules apsteidza gāzi 1

Eiropas Savienības (ES) dalībvalstis 2022.gadā pirmo reizi saražoja vairāk elektroenerģijas no vēja un saules, nekā no dabasgāzes, secinājusi domnīca "Ember". Lasīt vairāk

 

Volkswagen Golf turpinās dzīvot arī elektriskajā laikmetā 2

Volkswagen vadība apstiprinājusi, ka koncerna leģenda, kompaktās klases modelis Golf, turpinās dzīvot arī elektriskajā laikmetā, pārejot uz savu devīto paaudzi. Lasīt vairāk

 

Baltijā restartējas atbalsts elektromobiļiem: kādi ir subsīdiju modeļi? 7

Lai samazinātu autotransporta CO2 izmešus un paātrinātu autoparka atjaunināšanu, Baltijas valstīs aktivizētas atbalsta programmas elektroauto pircējiem. Ko no tām var iegūt privātpersonas un ko uzņēmumi? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti