Kāds vārdā nenosaukts kolekcionārs iegādājies 1980.gadā ražotu un 1985.gadā avarējušu "BMW," samaksājot par to iespaidīgu summu – 125 000 dolārus, vēsta ārvalstu mediji.
Foto: Publicitātes foto
Lai maksātu šādu summu par automašīnu, kas sadauzīta tā, ka „maz, kas palicis pāri,” turklāt 30 gadus glabājusies, gaidot, kamēr tiks izlemts tās liktenis, jābūt kādam īpašam iemeslam. Tā arī ir, jo kolekcionārs iegādājies "M1" – mūsdienās īpaši reti sastopamu "BMW" modeli, kas laika posmā no 1978.gada līdz 1981.gadam tika izgatavots ne vairāk kā 500 eksemplāros.
Foto: Publicitātes foto
35 gadi ir pietiekoši nopietns laika pārbaudījums, tādēļ nav brīnums, ka līdz mūsdienām izdzīvojušo "M1" nav sevišķi daudz. Par labi saglabātu eksemplāru var prasīt vairākus miljonus, tādēļ 125 tūkstoši salīdzinājumā ar to, ir tīrais nieks. Atliek vien tāds „sīkums” kā atrasts labu meistaru, kas šķietami neglābjamo automobili savedīs kārtībā.
Foto: Publicitātes foto
"BMW M1" tapis sadarbojoties "BMW Motorsport," "Lamborghini" un "Giugiaro Italdesign." Automašīnai iebūvēts 277 ZS jaudīgs 3,5 litru dzinējs, kas līdz simtam ļauj paātrināties 5,6 sekundēs un palīdz sasniegt maksimālo ātrumu 256 km/h.
Foto: Publicitātes foto
Labi, ka motors aizmugurē. Normāls cipars priekš tāda BMW.