"Nissan" peļņa biznesa gadā pieaugusi par 17,6% 2

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 13.maijs 2015 6:29

Japānas autobūves uzņēmums "Nissan Motor Co." pagājušajā biznesa gadā, kas noslēdzās martā, strādāja ar 457,6 miljardu jenu (3,3 miljardu eiro) tīro peļņu un tas ir par 17,6% vairāk nekā pirms gada, teikts trešdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.

Peļņas kāpumu galvenokārt nodrošinājusi Japānas jenas vērtības samazināšanās un jaunu modeļu laišana tirgū.

Tikmēr "Nissan" tirdzniecības apjoms biznesa gadā palielinājies par 8,5% un sasniedzis 11,38 triljonus jenu.

Uzņēmums prognozē, ka tā peļņa pieaugs arī šajā biznesa gadā un sasniegs 485 miljardus jenu.

Neilgi pirms jaunāko finanšu rezultātu publiskošanas "Nissan" trešdien paziņoja, ka pasaulē atsauc 1,56 miljonus automobiļu saistībā ar iespējamām problēmām ar Japānas uzņēmuma "Takata" ražotiem gaisa spilveniem.

Savukārt konkurents "Toyota Motor Corp." šo problēmu dēļ atsaucis piecus miljonus automašīnu, šim atsaukumam aptverot 35 modeļus, kas ražoti laika periodā no 2003.gada marta līdz 2007.gada novembrim.

 
Visi komentāri
 
IkdienasViesis 14.maijs 2015 11:20
0 0 Atbildēt

Nu nezinu. Škiet, ka otreiz mūžā nissanu vairs nepirkšu. Slavenais Juke diemžēl manu ģimeni pozitivi neiedvesmoja. Pirmkārt jau ne pārāk veiksmīgā variatora ātrumkārba,ar kuru veikt apdzīšanas manevrus bija vairāk nekā bīstami. Otrkārt - izturība. Nenozīmīgais crachs pie neliela ātruma (10 km/h jeb 5m līdz krustojumam) bija iemesls auto norakstīšanai. Servisi dārgo remonta izmaksu dēl nebija noskaņoti veikt remontu pa sakarīgām izmaksām. Laikam tomēr būs jāpaliek pie domas, ka LABĀK ir nopirkt desmitgadīgu volviķi nekā jaunu JUKE....Tā nu tas ir.

GB12 15.maijs 2015 17:08
0 0 Atbildēt

Nu, ja tu brauc ar 10, bet pretējais vai sānējais ar 50, tad norakstītu jebkuru auto. Tu taču nemēģināsi iestāstīt, ka ar 10 km/h tika norakstīts pēc sadursmes ar škērsli? Kas tad tas par šķērsli?

Bet vispār interesanti, ka tagad slavas dziesmas tiek dziedātas 10-gadīgiem volvo, kā vēl pirms gada jaunai Sonatai. Pēc gadiem pieciem droši vien lasīsim - 10gadīgu volviķi nekad nepirktu, tas tur tāds un šitāds. LABĀK ir nopirkt...

P.S. Tur ne tik ļoti variatora kārba, cik neveiksmīga kombinācija ar konkrēto 1.6 dzinēju. Variators, piemēram, ar 1.6 turbodžūku vai kaut ar jauno 1.2 turbo ceļ diezgan labi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti