Sākas jaunā "Audi R8" iepriekšpārdošana 3

 

Jaunais Audi R8 Foto: Publicitātes attēls

Nozare.lv | 14.maijs 2015 9:30

Pilnīgi no jauna izstrādāto Audi R8 var sākt pasūtīt Eiropā. Sporta automobilis uz ielām parādīsies 2015. gada rudenī.

Vēl ātrāks, vēl jaudīgāks, vēl dinamiskāks: jaunais Audi R8 ir zīmola sportiskākais modelis. Augstākā aprīkojuma līmeņa versija Audi R8 V10 plus* – līdz šim jaudīgākais un ātrākais sērijveida Audi – ar 610 ZS jaudu, 330 km/h maksimālo ātrumu un ieskrējienu līdz 100 km/h 3,2 sekundēs.

• Augstas veiktspējas sporta automobiļa pasūtīšana visā Eiropā sākas 2015. gada 13. maijā
• Audi R8 V10 plus ir jaudīgākais un ātrākais sērijveida Audi

Ciešā sadarbība ar sacīkšu auto inženieriem, pilotiem un izstrādātājiem pavisam noteikti ir atmaksājusies. „Jaunais Audi R8 sniegs klientiem tieši to, ko viņi vēlas saņemt no augstas veiktspējas sporta automobiļa,” apgalvo Prof. Dr. Ulrihs Hakenbergs, Audi Tehniskās attīstības nodaļas valdes loceklis. „Šis automobilis pārnes mūsu koncentrētās zināšanas par autosportu no sacīkšu trases uz ceļu.” To garantē pilnībā pārveidota Audi sporta automobiļa koncepcija. Jaudīgs, atmosfērisks V10 dzinējs – novietots atbilstoši automobiļa vidū izvietota dzinēja principam – tas fascinē ar savu unikālo skaņu. Dzinējs ar augstu griezes momentu, jauna tipa viegla konstrukcija un uzlabota quattro piedziņas sistēma ar pilnībā pieejamu un mainīgu griezes momenta vadību padara Audi R8 vēl dinamiskāku – ne tikai sacīkšu trasē.

Vēl kāda Audi R8 inovācija ir veiktspējas režīms Audi braukšanas režīmu izvēles sistēmā. Tā ļauj vadītājam koordinēt braukšanas dinamikas parametrus atbilstoši saķeres daudzumam un ceļa apstākļiem.

Audi R8 panākumu stāsts sākās ar pirmās paaudzes nākšanu klajā 2007. gadā. Kopš tā laika uzņēmums ir pārdevis gandrīz 27 000 šī modeļa automobiļus.

Jaunā Audi R8 iepriekšpārdošana sākas 2015. gada 13. maijā. Audi R8 V10* sākumcena ir 165 000 eiro, bet augstākā aprīkojuma līmeņa versija Audi R8 V10 plus* maksā 187 400 eiro. Pirmās piegādes tiks veiktas rudenī.

*Augstāk minēto modeļu degvielas patēriņš:

Audi R8 V10:
Vidējais degvielas patēriņš l/100 km: 11,4**;
CO2 izmešu daudzums kombinētā ciklā g/km: 272**

Audi R8 V10 plus:
Vidējais degvielas patēriņš l/100 km: 12,3**;
CO2 izmešu daudzums kombinētā ciklā g/km: 287**

** Degvielas patēriņš un CO2 izmešu daudzums, kā arī efektivitātes klase atkarīga no disku un riepu izvēles.

 

 
Visi komentāri
 
LMT 14.maijs 2015 7:55
1 1 Atbildēt

Tak šitādu varējā dabūt jau sākot no 1986. gada.

TDIOTS 14.maijs 2015 9:47
1 1 Atbildēt

nez vai jaunais arī tikpat labi pašaizdegsies kā vecais...

... 14.maijs 2015 10:39
6 0 Atbildēt

Izklausās labi, pat degvielas patēriņš nešokē un ir gandrīz kā parastam ielas benzīnniekam. Vienīgi cena laikam nebūs pa kabatai tādam kā parastam Latvijas maximā strādājošajam krāvējam. Diemžēl, atkal nekā.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti