"Renault Duster" pārtop par pikapu ar dubultkabīni (+ foto) 9

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 22.maijs 2015 11:49

Rumānijā, testu laikā nofotografēts "Renault Duster" pikaps ar dubulto kabīni. Automobilim ir numura zīmes, kas informē, ka tas ir prototips, ko izmanto izmēģinājumiem un testa braucieniem.

Attēlus internetā ievietojis kāds "Facebook" lietotājs, savukārt auto jaunumiem veltītais interneta resurss "Autoevolution," atsaucoties uz informāciju, kas saņemta no "Dacia" pārstāvjiem, apgalvo, ka pikapu uzbūvējusi rumāņu kompānija "Romturingia," kas 2014.gadā uzsāka "Duster" pikapa parastās modifikācijas ražošanu.

"Duster" pikaps ar dubultkabīni izgatavots vienā eksemplārā un projekta tālāka attīstība, vismaz pagaidām nav paredzēta.

"Duster" pikapa divdurvju variantam ir 1,7 m gara kravas platforma. Pilnpiedziņas automobilis, ko uz priekšu dzen 1,5 litru 110 ZS dīzeļdzinējs, drīkst pārvadāt līdz pat 450 kg smagu kravu.

Pavisam izlaisti 500 "Duster" pikapu. Visi izgatavoti pēc vietējās naftas kompānijas "OMV Petrom" pasūtījuma, taču autoparka papildināšana ar jauniem "Duster" pikapiem nav plānota.

Duster pikapa divdurvju variants Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
MrX 22.maijs 2015 19:12
4 0 Atbildēt

Vai tad ne Dacia Duster? :D

Tomass 22.maijs 2015 22:34
1 2 Atbildēt

Tas ir viens un tas pats :)

protams 23.maijs 2015 22:28
0 0 Atbildēt

Eiropā DACIA, Krievijā un citur ārpus Eiropas Renault

Shamejais 23.maijs 2015 1:53
1 1 Atbildēt

Nav gan...

Dacia - mēsls, Renault - labs mēsls!

Bobs 23.maijs 2015 9:37
4 0 Atbildēt

Nu nu. Par mēslu īsti nepiekrīu. Varbūt nav tas glaunākais un dārgākais super betmobīlis, bet vienkāršs un samērā izturīgs (konkrēti par dacia logan mcv). Radinieks brauc jau 8 gadus,regularas apkopes, un nav nekāda iedirsiena. Diendienā brauc pa zemes ceļiem, netiek super taupita, nekādas vainas,nejūk, kā daži labi citi auto. Sapērk krītiņos superauto un tad nezin kā salabot, jo jūk un brūk. Galvenais , ka bļemba uz pārsega labi izskatās.

protams 23.maijs 2015 22:32
2 0 Atbildēt

Pašam ģimenes lietošanā 7 gadus bija Logan MCV dīzelītis. Godam kalpoja - nelūza nekas. Cita lieta, ka komforta līmenis, vadāmība nebija augstā līmenī, bet priekš ikdienas brauciena uz darbu - pilnībā pietiekami. Es pat līdz Spānijai ar to auto biju aizbraucis - nekādu problēmu.

Taču... pērkot nākamo auto tomēr neņēmu Daciju, jo, ja var atļauties, gribējās komfortu un stabilitāti uz ceļa. Bet ja būtu jāpērk pāris gadus lietots auto vai jauna Dacia un domātu par lietošanu ilgtermiņā - ņemtu Daciu

Shamejais 25.maijs 2015 0:06
1 2 Atbildēt

to: BOBS & PROTAMS

hahahaha - pat līdz SPĀNIJAI - wooooow KRUTA, ta jau labs auto?!?!?!? :)

Man bija mazs SUBARU JUSTY (un vēl ir) - 2 reizes braucu līdz NEAPOLEI un atpakaļ - un ??? Viņš vēl joprojām brauc manu radinieku rokās...! Bet maksāja šis auto 7700 LS...2007 gadā.

Mani patiesi IZBRĪNA ka MCV bija nobraucis 8 gadus - tu esi laimīgs cilvēks kad FRANCIS dzīvo tik ilgi :)

Shamejais 25.maijs 2015 0:09
1 0 Atbildēt

...jā..., arī Peugeot un Citroens bija - BET..., lūzt nepārtraukti - piem., stūres pastiprinātājs Citronam noplīsa jau 100 000 km - samaksāju 1000 Eur... Peugeot 207 Sport 1,6..., plīsa ļoti ātri..., hmmmm..., ar ko labāks Renault/Dacia???

Bobs 6.jūnijs 2015 11:11
0 0 Atbildēt

Neticēsi, iet vēl joprojām!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 2

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 25

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti