"Renault Duster" pārtop par pikapu ar dubultkabīni (+ foto) 9

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 22.maijs 2015 11:49

Rumānijā, testu laikā nofotografēts "Renault Duster" pikaps ar dubulto kabīni. Automobilim ir numura zīmes, kas informē, ka tas ir prototips, ko izmanto izmēģinājumiem un testa braucieniem.

Attēlus internetā ievietojis kāds "Facebook" lietotājs, savukārt auto jaunumiem veltītais interneta resurss "Autoevolution," atsaucoties uz informāciju, kas saņemta no "Dacia" pārstāvjiem, apgalvo, ka pikapu uzbūvējusi rumāņu kompānija "Romturingia," kas 2014.gadā uzsāka "Duster" pikapa parastās modifikācijas ražošanu.

"Duster" pikaps ar dubultkabīni izgatavots vienā eksemplārā un projekta tālāka attīstība, vismaz pagaidām nav paredzēta.

"Duster" pikapa divdurvju variantam ir 1,7 m gara kravas platforma. Pilnpiedziņas automobilis, ko uz priekšu dzen 1,5 litru 110 ZS dīzeļdzinējs, drīkst pārvadāt līdz pat 450 kg smagu kravu.

Pavisam izlaisti 500 "Duster" pikapu. Visi izgatavoti pēc vietējās naftas kompānijas "OMV Petrom" pasūtījuma, taču autoparka papildināšana ar jauniem "Duster" pikapiem nav plānota.

Duster pikapa divdurvju variants Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
MrX 22.maijs 2015 19:12
4 0 Atbildēt

Vai tad ne Dacia Duster? :D

Tomass 22.maijs 2015 22:34
1 2 Atbildēt

Tas ir viens un tas pats :)

protams 23.maijs 2015 22:28
0 0 Atbildēt

Eiropā DACIA, Krievijā un citur ārpus Eiropas Renault

Shamejais 23.maijs 2015 1:53
1 1 Atbildēt

Nav gan...

Dacia - mēsls, Renault - labs mēsls!

Bobs 23.maijs 2015 9:37
4 0 Atbildēt

Nu nu. Par mēslu īsti nepiekrīu. Varbūt nav tas glaunākais un dārgākais super betmobīlis, bet vienkāršs un samērā izturīgs (konkrēti par dacia logan mcv). Radinieks brauc jau 8 gadus,regularas apkopes, un nav nekāda iedirsiena. Diendienā brauc pa zemes ceļiem, netiek super taupita, nekādas vainas,nejūk, kā daži labi citi auto. Sapērk krītiņos superauto un tad nezin kā salabot, jo jūk un brūk. Galvenais , ka bļemba uz pārsega labi izskatās.

protams 23.maijs 2015 22:32
2 0 Atbildēt

Pašam ģimenes lietošanā 7 gadus bija Logan MCV dīzelītis. Godam kalpoja - nelūza nekas. Cita lieta, ka komforta līmenis, vadāmība nebija augstā līmenī, bet priekš ikdienas brauciena uz darbu - pilnībā pietiekami. Es pat līdz Spānijai ar to auto biju aizbraucis - nekādu problēmu.

Taču... pērkot nākamo auto tomēr neņēmu Daciju, jo, ja var atļauties, gribējās komfortu un stabilitāti uz ceļa. Bet ja būtu jāpērk pāris gadus lietots auto vai jauna Dacia un domātu par lietošanu ilgtermiņā - ņemtu Daciu

Shamejais 25.maijs 2015 0:06
1 2 Atbildēt

to: BOBS & PROTAMS

hahahaha - pat līdz SPĀNIJAI - wooooow KRUTA, ta jau labs auto?!?!?!? :)

Man bija mazs SUBARU JUSTY (un vēl ir) - 2 reizes braucu līdz NEAPOLEI un atpakaļ - un ??? Viņš vēl joprojām brauc manu radinieku rokās...! Bet maksāja šis auto 7700 LS...2007 gadā.

Mani patiesi IZBRĪNA ka MCV bija nobraucis 8 gadus - tu esi laimīgs cilvēks kad FRANCIS dzīvo tik ilgi :)

Shamejais 25.maijs 2015 0:09
1 0 Atbildēt

...jā..., arī Peugeot un Citroens bija - BET..., lūzt nepārtraukti - piem., stūres pastiprinātājs Citronam noplīsa jau 100 000 km - samaksāju 1000 Eur... Peugeot 207 Sport 1,6..., plīsa ļoti ātri..., hmmmm..., ar ko labāks Renault/Dacia???

Bobs 6.jūnijs 2015 11:11
0 0 Atbildēt

Neticēsi, iet vēl joprojām!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Cik tuvu elektrifikācijas vilnis ir kravas auto biznesam ? (+VIDEO) 1

Vai zinājāt, ka patlaban lielākais pilnībā elektriskais Scania kravas auto sastāvs, kas jau strādā raktuvēs Norvēģijā, sver 64 tonnas? To un daudz ko citu īstos ziemas apstākļos varējām izmēģināt Scania Winter pasākumā Norvēģijas ziemeļos Trisilā. Lasīt vairāk

 

Pētījums: 2022.gadā ES elektroenerģijas ražošana no vēja un saules apsteidza gāzi 1

Eiropas Savienības (ES) dalībvalstis 2022.gadā pirmo reizi saražoja vairāk elektroenerģijas no vēja un saules, nekā no dabasgāzes, secinājusi domnīca "Ember". Lasīt vairāk

 

Volkswagen Golf turpinās dzīvot arī elektriskajā laikmetā 2

Volkswagen vadība apstiprinājusi, ka koncerna leģenda, kompaktās klases modelis Golf, turpinās dzīvot arī elektriskajā laikmetā, pārejot uz savu devīto paaudzi. Lasīt vairāk

 

Baltijā restartējas atbalsts elektromobiļiem: kādi ir subsīdiju modeļi? 7

Lai samazinātu autotransporta CO2 izmešus un paātrinātu autoparka atjaunināšanu, Baltijas valstīs aktivizētas atbalsta programmas elektroauto pircējiem. Ko no tām var iegūt privātpersonas un ko uzņēmumi? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti