"Opel" prezentējis kompaktās klases hečbeka "Astra" jaunās paaudzes modeli, kas plašākas publikas priekšā stāsies septembrī gaidāmajā Frankfurtes autoizstādē. Par 120-200 kg vieglāka, aprīkota ar modernu multimediju sistēmu, kas atbalsta "Goole CarPlay" un "Android Auto," kā pirmais modelis savā klasē komplektēta ar LED matricu lukturiem.
Foto: Publicitātes foto
Jauno modeli ražos uz "General Motors" platformas "D2XX," kas tiek izmantota arī citiem koncerna modeļiem, piemēram, "Chevrolet Cruze," "Volt" vai "Buick Verano." Jaunā "Astra" būs par 23 mm īsāka, bet riteņu bāze saruks par 49 mm.
Foto: Publicitātes foto
Neraugoties uz zaudētajiem milimetriem, automašīnas konstrukcija ir tāda, ka brīvā vieta aizmugures pasažieru kājām gluži pretēji – palielināsies par 34 mm. Tādejādi "Opel" izdevies novērst to, kas klientiem nepatika ceturtās paaudzes (šobrīd tirgū) modelī: lieli ārējie gabarīti, liels svars ("VW Golf" bāzes versija bija par iespaidīgiem 164 kg vieglāka) – maz vietas salonā. Arī agrāk pogām un slēdžiem tik pārblīvētais panelis, kas izpelnījās ne mazāk pārmetumu, tagad devis vietu jaunai multimediju sistēmai ar skārienjutīgu ekrānu.
Foto: Publicitātes foto
Sistēma atbalsta "Goole CarPlay" un "Android Auto," kas ļauj dažādu ražotāju viedtālruņus savienot ar automašīnas multimediju iekārtu, bet "OnStar" (visām versijām, izņemot bāzes "Selection" jau no rūpnīcas) funkcija, kas nodrošina piekļuvi diennakts garumā garantētajam atbalsta servisam, "Opel" modeļos izmantota pirmoreiz un pirmajā gadā ir bez maksas, palīdzēs dažādās dzīves situācijās, ieskaitot glābēju dienesta nosūtīšanu uz nelaimes vietu avārijas gadījumā.
Foto: Publicitātes foto
Salonā iekārtota bezvadu pieslēgvieta, kas ļaus izmantot 4G LTE internetu līdz pat septiņām ierīcēm, bet drošības sistēmu arsenālā ir tādas tehnoloģijas kā ceļazīmju atpazīšana funkcijas, aktīvā joslas uzturēšanas palīgsistēma, aklā leņķa asistents, sadursmes novēršanas asistents ar automātiskās bremzēšanas funkciju, kas darbojas ātrumā līdz 60 km/h, kā arī automātiskā parkošanās palīgsistēma, kas noderēs mazāk pieredzējušiem braucējiem.
Foto: Publicitātes foto
Salonā iebūvēti jaunas konstrukcijas priekšējie sēdekļi (papildmaksa), kas regulējami 18 virzienos, aprīkoti ar ventilēšanas un masāžas funkciju, elektropneimatisko sānu atbalsta regulēšanu. Aizmugurē sēdošie šādu komfortu nevarēs baudīt, ja neskaita apsildes sistēmu, ar kuru apgādāti dīvāna abi malējie zviļņi.
Foto: Publicitātes foto
Motoru piedāvājumu nodrošinās vairāki benzīna un dīzeļa dzinēji. Pirmos pārstāv trīscilindru motors ar viena litra tilpumu un 105 ZS jaudu, kā arī 1,4 un 1,6 litru četrcilindru agregāti ar 145 un 200 ZS jaudu, bet dīzeļdzinēju izvēlē 1,6 litru agregāts, kas pieejams trīs versijās – ar 95, 140 un 170 ZS jaudu.
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Foto: Publicitātes foto
Tīri glīts, šādā svētku dienā rūsu nepieminēšu!