„Honda" plāno uzstādīt jaunu Ginesa pasaules rekordu par degvielas efektivitātes rekordu 3

 

Foto: Publicitātes foto

Honda Baltic | 3.jūnijs 2015 7:03

„Honda" veiks gala testu sava superefektīvā 1,6 i-DTEC dzinēja degvielas ietaupījumam reālajā dzīvē 13 000 km braucienā pa 24 Eiropas Savienības kaimiņvalstīm ar mērķi uzstādīt jaunu degvielas efektivitātes GUINNESS WORLD RECORDS rekordu.

Pirmdien, 2015. gada 1. jūnijā, divi „Honda" Eiropas izpētes un attīstības (R&D) komandas dalībnieki sēdās „Honda Civic Tourer" un devās varonīgā braucienā no Alstas Beļģijā. Virzienā uz Nīderlandi un Vāciju braucienā viņi apskatīs kontinentu pulksteņa rādītāja virzienā ar mērķi atgriezties savā sākumpunktā pēc 25 dienām, 25. jūnijā, kopā nobraucot plānotos 13 614 km.

GUINNESS WORLD RECORDS titula iegūšanas mērķa pamatā ir vairāki neatkarīgi testi, kuros pierādīts, ka „Honda" 1,6 i-DTEC dzinējs reālos braukšanas apstākļos konsekventi pārspējis paredzētos degvielas efektivitātes rādītājus. Aizrautīgi vēloties vēlreiz uzsvērt šo sniegumu un uzturot zīmola slaveno izaicinājuma garu, „Honda" mērķis ir noteikt paraugkritēriju, uzstādot GUINNESS WORLD RECORDS rekordu, kas vēl nekad Eiropā nav mēģināts.

Saskaņā ar GUINNESS WORLD RECORDS rekorda uzstādīšanas mēģinājuma noteikumiem katrā brauciena kilometrā automobilī ir jāatrodas tiem pašiem diviem vadītājiem. Šo soli spers divi „Honda" R&D darbinieki, kuri ir kolēģi jau 18 gadus, Fergals Makgrats /Fergal McGrath/ un Džūlians Vorens /Julian Warren/, kuri strādā „Honda" Eiropas ražotnē Svindonā, Apvienotajā Karalistē. Abi brīvprātīgi pieteicās šim izaicinājumam un pieveiks vidēji 592 km, ceļā pavadot aptuveni 7,5 stundas dienā.

Fergals Makgrats stāsta: „Ar nepacietību gaidām šo rekorda uzstādīšanas mēģinājumu un vienlaikus esam gan lielā sajūsmā, gan arī nedaudz satraukti par gaidāmā uzdevuma mērogu. Ir veikta vērienīga plānošana, un mēs ar nepacietību gaidām veiksmīgu savu cerību piepildījumu, 25. jūnijā atgriežoties Briselē. Bet mums vispirms jāpavada vairāk nekā 170 stundas pie stūres!"

Oficiālais GUINNESS WORLD RECORDS titula nosaukums ir „Zemākais degvielas patēriņš –24 ES kaimiņvalstis", un tiek mērīts litros uz 100 km un aprēķināts jūdzēs uz galonu visa brauciena laikā. Ja jaunais rekords tiks uzstādīts veiksmīgi, tas tiks piemērots visiem automobiļiem, tai skaitā arī hibrīda automobiļiem un elektromobiļiem. Rekorda uzstādīšanas mēģinājuma pamatā ir striktas un stingras vadlīnijas un automobilim ir jāiebrauc katrā no norādītajām 24 valstīm, savācot tam virkni pierādījumu, tostarp degvielas/nobraukuma žurnālu, GPS lasījumus, video, fotoattēlus un neatkarīgu liecinieku parakstus, lai pierādītu, ka tas patiešām ir izdarīts.

 

Foto: Publicitātes foto

 

Lai nodrošinātu precīzu maršruta, brauciena laika un nobrauktā attāluma kontroli, rekordam paredzētais automobilis ir aprīkots ar izsekošanas ierīci, ko nodrošina autoparku telemātikas un zagtu automobiļu atgūšanas eksperts, TRACKER (kas ir daļa no „Tantalum" korporācijas). Ierīce nodrošinās augstākā līmeņa informāciju par braucienu reāllaikā, lai garantētu, ka „Honda" var piegādāt pilnvērtīgus un uzticamus automatizētus pierādījuma datus un atbilstu GUINNESS WORLD RECORDS noteiktajām prasībām.  Atbalstītāji pat varēs sekot abu vadītāju virzībai tiešsaistē tīmekļa vietnē http://www.tracker.co.uk/RealFuelChallenge.

Automobilim, ar kuru tiek veikts rekorda uzstādīšanas mēģinājums, ir jābūt standarta modelim jebkurā tā aspektā, bez jebkādām izmaiņām, kas varētu tam nodrošināt kādas priekšrocības. To novērtēs neatkarīgs liecinieks rekorda uzstādīšanas mēģinājuma sākumā un beigās. Automobilis var braukt tikai pa ceļu, tādēļ maršrutā nav iekļauta Apvienotā Karaliste, Īrija, Kipra un Malta, kuras ir  atlikušās no visām 28 ES valstīm. Lai nodrošinātu to, ka netiek izmantotas kādas svara samazināšanas priekšrocības, automobiļa tvertne katrā degvielas uzpildes reizē ir jāpiepilda līdz maksimālajai atzīmei.

24 valstis, kuras iekļautas maršrutā, alfabēta secībā: Austrija, Beļģija, Bulgārija, Čehijas Republika, Dānija, Francija, Grieķija, Horvātija, Igaunija, Itālija, Latvija, Lietuva, Luksemburga, Nīderlande, Polija, Portugāle, Rumānija, Slovākija, Slovēnija, Somija, Spānija, Ungārija, Vācija un Zviedrija.

 
Visi komentāri
 
žanis 3.jūnijs 2015 11:27
1 1 Atbildēt

tad pa ES valstīm vai ES kaimiņvalstīm ?

ANO 3.jūnijs 2015 12:12
0 1 Atbildēt

Tu neredžeji maršutu?LoL

sds 3.jūnijs 2015 23:35
2 0 Atbildēt

diez kads ta ir tas paterins planotais vareja uzrakstit tak vismaz?

negaidisu 25dienas tak

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti