"Volkswagen" modernizējis minivenu "Sharan" (+ foto) 7

 
iAutolv | 16.jūnijs 2015 7:39

Pēc pieciem ražošanas gadiem un 200 000 pārdotu eksemplāru, "Volkswagen" laidīs klajā uzlaboto "Sharan." Darbs pie jaunās versijas jau pabeigts un tirgū to gaida 15.jūlijā.

Foto: Publicitātes foto

Piemērojoties tirgus tendencēm, "Renault" savu lielo minivenu "Espace" pārveidojis teju līdz nepazīšanai un jaunajā paaudzē pasniedz drīzāk kā krosoveru nevis minivenu. "Volkswagen Sharan" turpretim saglabājis tradicionālo formu arī pēc modernizācijas, uzturot dzīvu ideju par lielo minivenu un kuplinot jau gandrīz iznīkušā automobiļu segmenta retās rindas.  

Foto: Publicitātes foto

4,85  garais "Sharan" pieejams piecu vai septiņu sēdvietu variantā, maksimālā ietilpība – 2430 litri. Plašs un ietilpīgs, "Highline" komplektācijā arī maksimāli nopakots, tādēļ nav brīnums, ka Ķīnā, kur to pārdod tikpat daudz, cik Vācijā un piedāvā sešvietīgā modifikācijā, "Sharan" izvēlas kā biznesa transportu.

Foto: Publicitātes foto

Modernizācijas procesā "Sharan" ticis pie jauniem LED aizmugures lukturiem un jauniem riteņiem, "Highline" komplektācijā priekšējos sēdekļus par papildmaksu varēs aprīkot ar masāžas funkciju, bet multimediju komplekss, kas pārņemts no "Golf," iepriecinās ar jaunām iespējām un lielāku ekrānu. Jau bāzes versijā "Composition Colour" tam ir piecu collu ekrāns, bet "Composition Media" un "Discover Media" tas pieaug līdz 6,5 collām.

Foto: Publicitātes foto

Komplektā iekļauta navigācija un ārējie informācijas servisi, bet piemaksājot, informācijas un izklaides sistēmu iespējams uzlabot tiktāl, ka tā varēs atbalstīt gan Apple "Carplay," gan „Android Auto." Sharan komplektēts ar "multi-collision" bremžu sistēmu, kas  pēc nopietnas sadursmes automātiski nobremzē transportlīdzekli, savukārt par citām drošības sistēmām (joslas uzturēšanas palīgsistēma, adaptīvā kruīzkontrole, "City" ārkārtas bremzēšanas sistēma u.c. ) ražotājs vēlas papildu maksu.

Foto: Publicitātes foto

Motoru piedāvājumā 2,0 litru benzīna motors ar 150 un 220 ZS jaudu, divi dīzeļdzinēji ar 115 un 184 ZS, kā arī 150 ZS jaudīgs TDI dīzelis, ko vācu "Autobild" iesaka kā labāko izvēli. Šis motors tagad attīsta par 10 ZS vairāk (agrāk 140 ZS), apgādāts ar divām balansiervārpstām, kas praktiski neitralizē vibrācijas un uz 100 km kombinācijā ar manuālo pārnesumkārbu patērē vidēji 5,0 litrus degvielas (praksē varētu būt par kādiem 2 litriem vairāk). No vietas līdz simtam ar šādu motoru aprīkots "Sharan" paātrināsies 10,3 sekundēs, maksimālais ātrums būs 200 km/h. Ja vien klients vēlēsies, 150 ZS agregātu var kombinēt ar "4Motion" pilnpiedziņu un divsajūgu DSG pārnesumkārbu.

Foto: Publicitātes foto

Funkcionalitātes ziņā VW lielais vens joprojām ir visaugstākajā līmenī – aizmugures sēdekļus var pārbīdīt garumā, nolocīt pavisam, regulēt sēdekļu atzveltnes slīpumu vai pacelt to sēdvirsmas. 

Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
LMT 16.jūnijs 2015 9:45
6 5 Atbildēt

Nesmuks pēc vella, gan jau atradīs kādu kuram izskats neko neizsaka.

qws 16.jūnijs 2015 10:37
0 0 Atbildēt

Dizains neitrāls, lietošanā ģimenei ļoti praktisks un patīkams un līdz 200K īpaši nav nekādu problēmu, jaunajam feisliftam nekas īpaši nav mainījies, salīdzinot ar esošo modeli

VW 16.jūnijs 2015 10:52
3 1 Atbildēt

tagad visu feisliftu galvenais uzdevums ir salikt LED gaismas (kam nu vēl nav) un pārtaisīt multimediju iekārtas uz lielākiem ekrāniem un savietošanu ar viedtālruņiem

es 16.jūnijs 2015 14:11
2 0 Atbildēt

Un līdzena grīda VAG inženieriem vēl arvien ir tāls un neaizsniedzams sapnis.

Un kā jau visiem Sharan, droši vien pilns vēl ar visādām citādām idiotiskām konstrukcijām

Esim? 16.jūnijs 2015 14:50
0 1 Atbildēt

Ko tu domā ar līdzenu grīdu? Jaunajam beņķus var burtiski sekundēs smuki nolaist un ir taisna grīda, kur var trīs nelieli pieaugušie sagulēt (pārbaudīts).

es 16.jūnijs 2015 19:05
2 0 Atbildēt

Ne 6, ne 7 bilde par to gan neliecina.

esim 17.jūnijs 2015 9:19
0 1 Atbildēt

Bildēs toč kaut kā jocīgi izskatās, bet dzīvē viss ir OK, vecajam modelim piekrītu gan bija pabriesmīgi. Es domāju, ka savā klasē šis ir ļoti labs variants labāk gan pirkt SEAT Allhambru, jo VW uzraksts es domāju nav ~2K vērts.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 8

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti