No 33 490 eiro - "Škoda" nosauc "Octavia RS 230" cenu (+ foto) 7

 
iAutolv | 17.augusts 2015 7:52

Čehijas autobūves kompānija "Škoda" paziņojusi, ka Frankfurtes autoizstādē pirmizrādi svinēs "Octavia" jaudīgākā modifikācija "Octavia RS 230." Sedana versijā tā maksās EUR 33 490, kā universāls – vismaz EUR 34 150.

"Octavia RS 230" ir vēl jaudīgāka par "Octavia RS" un, kā norāda cipars "230" nosaukumā, pārspēj tās 220 Zs motora jaudu par 10 ZS.

Tehniskie dati liecina, ka "RS 230" modifikācijas divu litru TSI benzīna turbo motora 230 zirgspēki ļauj sedanam sasniegt maksimālo ātrumu 250 km/h ("Octavia RS" – 248 km/h) un līdz simtam paātrināties 6,7 sekundēs ("Octavia RS" – 6,8). Ražotāja norādītais vidējais degvielas patēriņš – 6,2 litri.

Jau no rūpnīcas "Octavia RS 230" būs komplektēta ar melniem 19 collu riteņu diskiem, aizmugures spoileri, izplūdes caurulēm un radiatora režģa rāmi (universālam arī melnas jumta sliedes), bet salonā dominēs melna ādas apdare ar sarkanu vai pelēku diegu nošuvumu, ko papildinās klavierlakas (tātad melni) dekori, alumīnija pedāļi un "RS" logotips uz galvas atbalstiem, sliekšņu dekoriem un ātrumpārslēga.

Elektriski regulējamiem priekšējiem sēdekļiem un elektriski regulējamiem, nolokāmiem un ar pretapžilbināšanas tehnoloģiju apgādātajiem sānu spoguļiem ir atmiņas funkcija.

Salīdzinot ar bāzes versiju, "RS 230" piekare ir par 15 mm zemāka un vadītājs to var regulēt, izmantojot "Normal," "Sport," "Eco" un "Individual" režīmus. Iespējas paplašina mērinstrumentu blokā iebūvētais sporta hronometrs un motora skaņas ģenerators ar vairākām pakāpēm.

Rūpnīcas komplekts paredz sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu, bet sešu pakāpju DSG maksā papildu EUR 1800. Ražotājs norāda, ka priekšzīmīgu vilkmi un noturību līkumos priekšpiedziņas automobilim nodrošinās elektroniski vadāms elektrohidrauliskas diferenciāļa bloķētājs, kas iebūvēts priekšējā asī un, pateicoties lameļu sajūgam, var piegādāt ārējam ritenim līdz pat 100 procentiem vilkmes atkarībā no braukšanas situācijas un ceļa apstākļiem. 

 
Visi komentāri
 
Taupītājs 17.augusts 2015 9:30
1 0 Atbildēt

Piedāvājam super akciju! Pērc Škoda Octavia RS 230 un ieekonomē 5 tūkstošus! Skoda.lv jau vairākus mēnešus šādu auto piedāvā sākot no: 27569€

skoda.lv/files/pdf/octaviars.pdf

MELO! 17.augusts 2015 20:51
1 2 Atbildēt

Tu melo, brāl - Škoda Octavia Rs un Škoda Octavia RS 230 ir divi dažādi modeļi - 230, kam ir par 10 zirgiem vairāk vēl nav pārdošanā

RS 18.augusts 2015 3:43
1 0 Atbildēt

RS 230 2.0 TSI 169 kW/ 230 zs ar manualo kārbu - 27 569 €

LMT 17.augusts 2015 10:32
1 0 Atbildēt

Nav tik traki, normāls cipars. Bet nesaprotu, kam tāds braucamais vajadzīgs. Labāk paņēm būmeru un brauc kā kungs.

Jonny 17.augusts 2015 20:39
0 0 Atbildēt

Tāpēc, ka 320d bumers ar 190 lopiem un bez papildaprīkojuma sākās ap 36 pakām. Un ar normālu komplektāciju, ar automātu ap 45 pakām.

LMT 17.augusts 2015 21:31
0 0 Atbildēt

Draugs, arī e36 ir labāks par šo brīnumu. Var izvēlēties jebkuru cenā no 300-30000 eiram

iDmore 18.augusts 2015 8:55
0 0 Atbildēt

Atrodi vismaz pieklājīgu braucamo 300euro vērtībā.. Nemaz nerunājot jau par BMW, kur reāli lietojam sākas no 1500euro un tad, ja paveicas..

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti