608 ZS bezceļiem - "Bentley" prezentējis apvidus auto "Bentayga" (+ foto) 8

 

Foto: Publicitātes foto

iAutolv | 9.septembris 2015 10:20

"Bentley" beidz spēlēt paslēpes un beidzot parāda kompānijas vēsturē pirmo apvidus auto, ko paši dēvē par ātrāko šāda veida transportlīdzekli pasaulē.

No priekšpuses tas ir tipisks "Bentley" – četri apaļi starmeši, liels šūnveida radiatora režģis, taču, kolīdz pievēršam uzmanību automašīnas augstumam, kļūst skaidrs, ka ar šo modeli domāts kas cits. "Bentayga" piemērotību bezceļiem auto eksperti vēl varēs novērtēt, bet jau tagad ir skaidrs, ka komforta jomā no sev raksturīgajiem standartiem "Bentley" nav atkāpies ne milimetru.

Salonā dominē augstvērtīgas ādas (pieejami 15 varianti) un dabīgā koka apdare, dārgākajā versijā braucēju rīcībā būs 22 pozīcijās regulējami priekšējie un 18 pozīcijās maināmi, ar masāžas funkciju aprīkoti aizmugures sēdekļi, milzīgs 1,35 kvadrātmetru panorāmas jumts, izklaides sistēma ar planšetdatoriem aizmugures pasažieriem, 2000 vatu audio sistēma utt. "Bentayga" sēdekļus var konfigurēt četriem vai pieciem braucējiem, var pasūtīt papildu salokāmu soliņu bagāžas nodalījumam, kas var noderēt, izbraucot ar "Bentayga" piknikā, medībās vai citās brīvā laika aktivitātēs.

"Bentayga" sešu litru W12 Twin-turbo motors attīsta 608 ZS un 900 Nm, kas ļauj sasniegt 301 km/h – ātrumu, kas nav pa spēkam nevienam citam šāda veida transportam. Motors strādā komplektā ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu un ikvienā situācijā, kad vien tas iespējams, atslēdz pusi cilindru, lai taupītu degvielu un samazinātu kaitīgā CO2 izmešu daudzuma nokļūšanu atmosfērā.

"Bentayga" vadītājam palīdz apjomīgs tehnoloģiju arsenāls, tajā skaitā: 360 grādu apkārstskata kameras, ceļazīmju atpazīšanas sistēma, infrasarkano staru kamera, kas tumsā atpazīst gājējus, dzīvniekus un šķēršļus, "Offroad" režīms, kas pielāgojas reljefam un sniedz informāciju par slīpumu, augstumu u.c. parametriem, pneimatiskā piekare, kurai var regulēt augstumu, dažādi iepriekš ieprogrammēti braukšanas režīmi, ieskaitot "Dynamic Ride," kas samazina virsbūves šūpošanos līdz minimumam, adaptīvā kruīzkontrole, kas uztur noteikto attālumu līdz priekšā braucošajam transportlīdzeklim utt.

"Bentley Bentayga" būs skatāms Frankfurtes autoizstādē, bet pirmos eksemplārus pasūtītājiem ražotājs sola piegādāt 2016.gada sākumā.

Bentley Bentayga tehniskie dati:

Garums/platums/augstums: 5141 mm/2200 mm (ar spoguļiem)/1742 mm, riteņu bāze: 2992 mm, apgriešanās rādiuss 12,4 m, 6,0 litru 608 ZS (900 Nm) W12 motors, ZF astoņu pakāpju AK, pastāvīgā pilnpiedziņa, pašmasa 2422 kg, 0-100 km/h 4,1 sekunde, maksimālais ātrums 301 km/h, vidējais degvielas patēriņš 12,8 litri uz 100 km, degvielas tvertnes tilpums 85 litri, bagāžas nodalījuma tilpums 430 litri.

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
GB12 9.septembris 2015 12:14
0 0 Atbildēt

Tomēr neizskatās tik briesmīgi, kā sākumā likās. Bet, nu, vienalga, ar to purnu kaut kas nav...

Putraimene 9.septembris 2015 14:48
0 0 Atbildēt

Labāk urbini degunu plaudi,viss ir kārtībā.

Janka 9.septembris 2015 15:17
1 0 Atbildēt

Nē, tomēr uz sūdu velk, itkā ciešami, bet no Bentley biju gaidījis vairāk. Konkurenti izskatās labāk.

GB12 9.septembris 2015 22:18
0 0 Atbildēt

Kas būtu tie konkurenti?

Tiks 9.septembris 2015 17:20
0 0 Atbildēt

Saprotams, ka šis auto ir tikai kā krāniņa pagarinātājs un kartupeļus no laukiem nevedīsi. Īsāk sakot, funkcionalitāti meklēt velti.. bet tik un tā - maksimāli nepraktiska automašīna:)

Bils 9.septembris 2015 19:58
0 0 Atbildēt

Iesākumam pietiks pasūtīt papildu salokāmu soliņu bagāžas nodalījumam, kas var noderēt, mizojot kartupeļus ;)

a-ha 9.septembris 2015 20:49
0 0 Atbildēt

Skatos, te runā skaudība. Patiesībā auto ir uz goda, lai gan derīgs tikai cietai gruntij - kur nav pamata, labāk, lai nerādās - nogrims sava lielā svara dēļ

ABC 9.septembris 2015 23:50
0 0 Atbildēt

Mēsls kaut kāds.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti