Frankfurtes autoizstāde - "Alpina" ar trīs jauniem modeļiem (350-600 ZS) (+ foto) 2

Foto: Publicitātes foto

iAutolv | 18.septembris 2015 11:58

Vācu kompānija "Alpina" Frankfurtes autoizstādē izrāda "B3" un "D3," kā arī "B6 Bi-Turbo Coupe Edition 50", kas veltīts kompānijas 50.gadu pastāvēšanas jubilejai.

Frankfurtes autoizstādē (17.09-27.09) "Alpina" svin kompānijas 50.gadu jubileju, tādēļ ekspozīcijā ir skatāms gan jubilejas modelis "B6 Bi-Turbo Coupe Edition 50", gan arī tā vēsturiskais priekštecis no 80.gadiem. Blakus tiem stāv "B3" un "D3" sedana un universāla versijas.

Modeļi, kam pamatā "BMW" 3.sērija, Alpina programmā ir jau 30 gadus. "B3" un "D3" aprīkoti ar "Alpina" riteņu diskiem, jaunu priekšējo spoileri, hromētu radiatora resti un diožu lukturiem. Aizmugure atšķiras ar pārveidotu aizmugures buferi, bagāžnieka spoileri, diožu lukturiem un hromētiem izplūdes sistēmas izvadiem, bet salonā "BMW" aprīkojums papildināts ar "Alpina" aksesuāriem.

"B3 Bi-Turbo" aprīkots ar trīs litru sešcilindru benzīna motoru, kas attīsta 410 ZS jaudu un 600 Nm griezes momentu, savukārt "D3 Bi-Turbo" iebūvēts trīs litru sešu cilindru dīzeļdzinējs ar 350 Zs un 700 Nm.

50.gadu jubilejas modelis ir jaudīgākā "Alpina" ražotāja vēsturē. Pateicoties kompānijas speciālistu pārbūvētajam 4,4 litru V8 motoram, 600 ZS (800 Nm) "B6 i-Turbo Coupe Edition 50" maksimālais ātrums var pārsniegt 330 km/h. Izstādes apmeklētāji, kam interesē Alpina vēsture, varēs aplūkot 1981.gada "B7 S Turbo Coupe" – vienu no tikai 30 eksemplāros izgatavotiem automobiļiem, kas kļuva par pašu pirmo "Alpina" īpašo modeli. Toreiz inženieri lepojās ar 330 Zs jaudu, kas tika iegūta no 3,5 litru sešu cilindru benzīna motora.

Foto: Publicitātes foto

1981.gada B7 S Turbo Coupe Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
LMT 18.septembris 2015 15:24
3 0 Atbildēt

Dzivē ir labāk

[email protected] 19.septembris 2015 9:20
11 1 Atbildēt

Varētu domāt, ka tu kaut pa gabalu esi redzējis kādu "Alpinu". :-)))) Bija man 1990-ajos B6-2.8 (E30), teicams auto bija, tikai... vienīgi vasarā. Ziemā "piļīts" R6 ir pilnīga avārija, pat

ar ziemas riepām. :-) Vispār jau man vismīļākie ir "maucamie"

auto bez "ārējiem vijeboniem". Mīļākais ir MB 500E, no ārpuses tā ka normāls W124, bet kāpēc tie pakaļriteņi tik

plati?... :-))))) Bet to tādiem LMT nesaprast, Binde varbūt saprastu gan, tak jau adekvāts cilvēks! :-)))))))))))))

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nepaguva apdzīt (+ VIDEO) 1

Sieviete pie Chevrolet stūres nepagūst pabeigt apdzīšanas manevru un saduras ar pretimbraucošo MAN kravinieku. Autovadītāja ar smagām traumām nogādāta slimnīcā. Lasīt vairāk

 

"Rīgas siltums" plāno iegadāties astoņus elektroauto 1

AS "Rīgas siltums" plāno iegādāties astoņus vieglos pasažieru elektromobiļus uzņēmuma operatīvās vadības funkciju nodrošināšanai, aģentūru LETA informēja kompānijā. Lasīt vairāk

 

Baumanim un Ošam piedzīvojumiem bagāta diena Eiropas rallijkrosa čempionātā Rīgā

Latvijas pilotiem Jānim Baumanim un Edijam Ošam sestdien padevās piedzīvojumiem bagāta diena Starptautiskās Automobiļu federācijas (FIA) pasaules rallijkrosa čempionāta "Ferratum World RX of Rīga" ietvaros notiekošā Eiropas meistarsacīkšu RX1 klasē posmā, ziņo sacensību rīkotāji. Lasīt vairāk

 

Elektromobilitātes tuvākā nākotne: baterijas uzlāde ilgs tikpat, cik degvielas uzpilde 12

Autoražotāji palielina klātbūtni elektriskā transporta tirgū, veidojot aizvien daudzveidīgāku modeļu piedāvājumu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti