"Ford" prezentējis "F-Series Super Duty" jaunās paaudzes modeli, kas turpmāk tiks komplektēti ar modernizētiem motoriem un alumīnija kravas platformu.
Ražotājs informē, ka pikapa pamatā ir uzlabotas konstrukcijas tērauda rāmis, kas esot 24 reizes izturīgāks par līdz šim izmantoto, bet alumīnija platforma ļāvusi samazināt svaru par 158 kg.
"F-Series Super Duty" izskats tagad pielīdzināts 2014.gadā Detroitas autoizstādē nodemonstrētajam “mazajam brālim” "F-150" un izceļas ar savādāka dizaina radiatora režģi un jauniem galvenajiem lukturiem, kas dārgākajām versijās komplektēti ar gaismas diodēm.
Pikapa salonā ir jauns mērinstrumentu panelis ar TFT informācijas ekrānu, SYNC-3 multimediju komplekss ar astoņu collu ekrānu, modernizēta centrālā konsole un jauns stūres rats, savukārt drošības palīgsistēmu arsenāls papildināts ar 360 grādu pārraudzības video kameru, adaptīvo kruīzkontroli, sistēmām, kas brīdina par izbraukšanu no savas joslas un šķēršļiem aklajā zonā.
Dzinēju saimē iekļauts modernizēts un uzlabots 6,2 litru V8 benzīna agregāts, desmit cilindru benzīna motors ar 6,8 litru tilpumu, kā arī 6,7 litru astoņu cilindru dīzeļdzinējs.
ASV tirgū "F-Series Super Duty" nonāks nākamgad.
Labs, bet stulbā Eiropa ar savām prasībām piespiedīs sačakarēt šo auto. Tāpēc īstu, jaunu tīrasiņu amerikāni var izbaudīt tikai štatos un Krievijā.
Gaumes jautājums. Es nebūt nevēlētos tādu milzīgu kluci - benzīna kapsētu. Braukšanai pa šoseju ir daudz pievilcīgākas mašīnas ar to pašu un labāku dinamiku un komfortu. Bet saimniecības vāģim šādi cilindri un zirgspēki ir tikai krāna staipīšanai. Size does matter.
Saimniecības vāģim šādi cilindri un zs ir vajadzīgi lai komfortabli un ātri pārvietotos no vienas fermas uz otru, starp kurām distance var būt pat vairākas reizes garāka kā maršruts Ventspils - Daugavpils.
Tātad nafig tev tāds Eiropā?
Tam pašam mērķim, tikai īsākās distancēs :)