Īpašā izlaiduma modelis Audi A5 DTM selection 2

 

Foto: Publicitātes attēls

Audi Latvia Lithuania | 17.oktobris 2015 23:17

Audi DTM sacensību gars no sacīkšu trases pārņem arī ceļus — ar īpašā izlaiduma modeli Audi A5 DTM selection*. Sasaisti ar sacīkšu versiju, kas piedalījās Vācijas Salonautomobiļu meistarsacīkstēs (DTM), rada divdurvju kupejas jaudīgais 3,0 l TDI dzinējs ar 180 kW (245 ZS) jaudu, 20 collu diski, dinamiskais dizains un sporta sēdekļi.

Audi A5 DTM piesaista ar savu īpašo sacīkšu automobiļa dizainu. Dzinēja pārsegu, durvis un aizmugurējo logu rotā dinamiskie DTM, quattro un Audi Sport logotipi. Sarkanā Misano apdare kontrastē ar spīdīgi melnas krāsas stiprinājumiem priekšā, uz sliekšņiem un aizmugurē, vēl vairāk uzsverot īpašā izlaiduma modeļa sportisko pievilcību. Tā izskatu īpašu padara arī priekšējie spārni un lielās gaisa ieplūdes atveres ar radiatora režģiem, kas veidoti romba rakstā. Audi Sport lietajiem alumīnija diskiem ir piecu spieķu dizains un matēta titāna apdare. To izmērs ir 9J x 20, kas atbilst 265/30 R 20 riepām.

• Īpašā izlaiduma modeļa ražošana uzsākta oktobrī
• 20 collu diski, sporta sēdekļi un sarkana Misano apdare
• Trešais Audi DTM īpašā izlaiduma modelis

Kad automobiļa durvis ir atvērtas, ar iekāpšanas apgaismojumu uz ceļa tiek projicēts DTM logotips. Audi Sport logotips ir redzams arī īpašā modeļa durvju sliekšņu apdarē, savukārt automobiļa aizmugurējie logi ir tonēti. Salonā dominē konturētie sporta sēdekļi, kas aizgūti no RS modeļa. Sēdekļu atzveltņu pārsegi, durvju un sānu paneļu apdares ielaidumi un viduskonsole ir Misano sarkanā krāsā. Sarkanās šuves papildina sēdekļus un daudzfunkcionālo sporta stūri ar ādas apdari, kuras plakanā lejasdaļa ir daļēji veidota Alcantara apdarē. Pedāļi ir darināti no nerūsējošā tērauda.

Zem Audi A5 DTM selection dzinēja pārsega slēpjas jaudīgs 3,0 l TDI dzinējs ar 180 kW (245 ZS) jaudu un 580 Nm griezes momentu. Divdurvju modelis no 0 līdz 100 km/h ieskrienas 5,9 sekundēs, bet tā maksimālais ātrums tiek elektroniski ierobežots pie 250 km/h. A5 DTM selection patērē vidēji 6,3 litrus degvielas uz 100 kilometriem, bet tā CO2 izmešu daudzums uz kilometru ir 162 grami. Dzinēja jaudas padevi uz quattro pastāvīgo visu riteņu piedziņu nodrošina septiņpakāpju S tronic transmisija.

Īpašā izlaiduma modelim A5 DTM selection tiks saražotas 50 vienības, tā cena Vācijā būs 74 540 EUR. Šī satriecošā kupeja ir trešais četru gredzenu zīmola ražotais īpašā izlaiduma DTM modelis. Iepriekš Audi sacīkšu garu no Vācijas Salonautomobiļu meistarsacīkstēm uz ceļa izveda tā priekšteči A4 Sedan 2005. gadā un A5 Coupé 2013. gadā.

Iepriekš minēto modeļu degvielas patēriņš

Audi A5 DTM selection
Degvielas patēriņš kombinētajā ciklā: 6,3 l/100 km**
CO2 izmešu daudzums kombinētajā ciklā: 162 g/km**

** Degvielas patēriņa un CO2 izmešu daudzuma rādītāji, kā arī efektivitātes klase ir atkarīga no izmantotās riepu/disku komplektācijas.

 
Visi komentāri
 
rt 18.oktobris 2015 8:58
1 0 Atbildēt

Šitajam ir pareizais softs vai arī laimīgais owneris varēs no salona uzreiz servisā iebraukt?

Maris 18.oktobris 2015 9:01
0 0 Atbildēt

Gan jau viss ir jārtībā, dabūja pa pirkstiem kārtīgi

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

 

800 Zs mustangs - Shelby izlaiž Mustang Super Snake (+ FOTO) 2

Shelby American parādījis savu pirmo projektu, kas radīts uz jaunās S650 Mustang platformas. Lasīt vairāk

 

Gaidāmā sniegputeņa dēļ Rīgā ievieš "sniega biļetes" un bezmaksas sabiedrisko transportu autovadītājiem 9

Gaidot sniegputeni, Rīgā pirmdien tiek ieviestas "sniega biļetes" un autovadītāji varēs izmantot sabiedrisko transportu bez maksas, aģentūru LETA informēja Rīgas dome. Lasīt vairāk

 

Latvijas elektrisko automašīnu tirgū ienāk Ķīna; vai rietumu ražotājiem ir ko likt pretī? (+ VIDEO) 7

Pasaulē lielākā elektrisko automašīnu ražotāja Ķīna pagaidām gan mazā apmērā, bet sāk startēt arī Latvijā. Pasaulē otras lielākās ekonomikas pārstāvniecība ar šāda tipa transporta līdzekļiem pagaidām nav sevišķi liela, taču tuvāko gadu laikā tas varētu mainīties. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti