"Lada Vesta" visādceļu universāls startēs pēc gada (+ foto) 4

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 26.oktobris 2015 8:01

"AvtoVAZ" darījis zināmu "Lada Vesta" mazliet skarbākiem ekspluatācijas apstākļiem piemērotā universāla "Cross" ražošanas starta datumu – 2016.gada 15.septembris.

Šāds datumu min krievu mediji, atsaucoties uz informāciju, ko žurnālistiem nodevis "AvtoVAZ" vadītājs Bu Andersons.

Vispirms uz konveijera nonāks "Vesta" universāla priekšpiedziņas versija, bet vēlāk iespējama arī modifikācija ar visu riteņu piedziņu.

Universālu komplektēs ar tiem pašiem motoriem, kas sagatavoti novembra  beigās plānotajam "Vesta" sedanam – sākumā 1,6 litru 106 ZS agregāts ar manuālo vai robotizēto pārnesumkārbu komplektā, vēlāk – arī  114 ZS jaudīgs tāda paša tilpuma motors kombinācijā ar manuālo transmisiju. "AvtoVAZ" plāno arī “parasto” universālu, taču tas "Vesta" modeļu gammai pievienosies tikai 2017.gada pirmajā pusē.

Pie būtiskākajām visādceļu universāla atšķirībām jāmin nedaudz augstāks klīrenss un plastikāta aizsargi virsbūves apakšai un riteņu arkām.

Atgādināsim, ka "Lada Vesta Concept Cross" visādceļu universāla prototips tika prezentēts augusta beigās Maskavas speciālo transportlīdzekļu izstādē "Moscow Off-Road Show." Toreiz kompānijas pārstāvji informēja, ka automobiļa konstrukcijā izmantotas 320 unikālas detaļas.

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
kaarleens 26.oktobris 2015 11:59
8 0 Atbildēt

Ja plastmasas aizsardzība būs pieskrūvēta pa tiešo pie virsbūves ar kokskrūvēm, kā tas ir tagad Lada Largus Cross un Lada Kalina Cross, tad kāda jēga no tādas aizsardzības - skrūvju vietas rūsēs trakāk, nekā nobrāztie sliekšņi!

Un kāda jēga rakstīt par auto, kurš Latvijas tirgū nemaz nav pieejams?!

aces 26.oktobris 2015 19:58
0 0 Atbildēt

Kas ir "robotizētā pārnesumkārba"?

transmisija 26.oktobris 2015 20:13
1 0 Atbildēt

Tā ir automatiskā ātrumkārba arī ar rokas režīmiem, j\utajums tikaipar izpildījuma kvalitati, jotā ir smalka padarīšana.

Tas nav isti automats , 27.oktobris 2015 8:51
0 0 Atbildēt

ta ir mehaniska atrumkarba,kuru vada elektrohidrauliski agregati caur ECU,tipa sajugu spiez,parnesumus parsledz,gazi atlaiz-nospiez Tava vieta..protams,protams-ar kloki ari vari paspelet+un-.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Cik tuvu elektrifikācijas vilnis ir kravas auto biznesam ? (+VIDEO)

Vai zinājāt, ka patlaban lielākais pilnībā elektriskais Scania kravas auto sastāvs, kas jau strādā raktuvēs Norvēģijā, sver 64 tonnas? To un daudz ko citu īstos ziemas apstākļos varējām izmēģināt Scania Winter pasākumā Norvēģijas ziemeļos Trisilā. Lasīt vairāk

 

Pētījums: 2022.gadā ES elektroenerģijas ražošana no vēja un saules apsteidza gāzi

Eiropas Savienības (ES) dalībvalstis 2022.gadā pirmo reizi saražoja vairāk elektroenerģijas no vēja un saules, nekā no dabasgāzes, secinājusi domnīca "Ember". Lasīt vairāk

 

Volkswagen Golf turpinās dzīvot arī elektriskajā laikmetā 1

Volkswagen vadība apstiprinājusi, ka koncerna leģenda, kompaktās klases modelis Golf, turpinās dzīvot arī elektriskajā laikmetā, pārejot uz savu devīto paaudzi. Lasīt vairāk

 

Baltijā restartējas atbalsts elektromobiļiem: kādi ir subsīdiju modeļi? 7

Lai samazinātu autotransporta CO2 izmešus un paātrinātu autoparka atjaunināšanu, Baltijas valstīs aktivizētas atbalsta programmas elektroauto pircējiem. Ko no tām var iegūt privātpersonas un ko uzņēmumi? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti