Jaunā automarka "Aqos" no Serbijas plāno 7 modeļus (+ foto) 7

 

Aqos Fastback četrdurvju versija Foto: Publicitātes foto

iAuto | 23.decembris 2015 11:58

Serbu dizaineris Saša Milosevičs, kurš pieredzi krājis sadarbojoties ar vairākiem lieliem autoražotājiem, pieteicis automarku "Aqos", kas pirmās iestrādes sola parādīt 2016.gada Ženēvas autoizstādē, marta sākumā.

Miloseviča komandā strādā speciālisti no Vācijas, Itālijas un Lielbritānijas, izmantojot arī Belgradas institūta un citu mācību iestāžu resursus.

Pagaidām izveidota virtuālu modeļu grupa un publicēta tehniskā informācija. Zināms, ka kompānija plāno septiņus modeļus.

"Aqos 25" ir tikai 3,85 m garš un 940 kg smags mazauto pieciem braucējiem. Tas apgādāts ar 1,2 litru 95 ZS dzinēju, kas varēs nodrošināt paātrinājumu līdz simtam 9,5 sekundēs un maksimālo ātrumu 185 km/h.

Kompaktklasē "Aqos" startēs ar "Vale 45". 1050 kg smagajam auto ir trīsdurvju virsbūve un četras sēdvietas. Motortelpā tiks iebūvēts 1,4 litru biturbo motors ar 180 ZS jaudu. 100 km/h nedaudz kā 4 m garā aizmugurējo riteņu piedziņas automašīna sasniegs 6,0 sekundēs, bet maksimālais ātrums būs 235 km/h.

"Aqos Zulu 60" ir sporta kupeja, kas atbilst vidējās klases segmentam. Tās galvenās sastāvdaļas ir cauruļu rāmis, 2+2 sēdvietu konfigurācija un 2,4 litru V6 270 ZS motors. 1250 kg smagais un 4,29 m garais klasiskās piedziņas automobilis varēs sasniegt 260 km/h, bet paātrinājums līdz 100 km/h ilgs 5,0 sekundes.

"Aqos Fastback" ir izmēros vēl lielāka kupeja, kas tiks piedāvāta divdurvju vai četrdurvju variantā. Pirmajā gadījumā automašīnas garums 4,69 m, pašmasa 1600 kg, otrā – attiecīgi 4,79 m un 1700 kg. Par dzinējspēku tiks izmantots 3,2 litru V6 Biturbo motors ar 370 Zs jaudu, kas 100 km/h ļauj sasniegt 5,5 sekundēs. "Aqos Fastback" maksimālais ātrums – 270 km/h.

Sporta auto segmentā "Aqos" vēlas debitēt ar aizmugurējo riteņu piedziņas modeli "Javier". 4,61 m garā un 1370 kg smagā divdurvju automobiļa pamatā ir tērauda rāmis un 4,7 litru V10 motors. 0-100 km/h – 3,5 sekundes, maksimālais ātrums – 330 km/h.

Netiks aizmirsts arī krosoveru segments, kuram serbi sola 1800 kg smagu un 4,66 m garu piecdurvju modeli "Aqos PEJA 4XL Off Road" ar visu riteņu piedziņu un 330 ZS jaudīgu 3,7 litru V6 motoru. 100 km/h krosovers varēs sasniegt 7,0 sekundēs, maksimālais ātrums – 250 km/h.

Flagmaņa loma atvēlēta modelim "Aqos PM" – supermašīnai ar pludlīniju korpusu, par kuru pagaidām detalizētākas informācijas nav. 

Aqos 25 Foto: Publicitātes foto

Aqos 25 Foto: Publicitātes foto

Aqos Vale 45 Foto: Publicitātes foto

Aqos Vale 45 Foto: Publicitātes foto

Aqos Zulu 60 Foto: Publicitātes foto

Aqos Zulu 60 Foto: Publicitātes foto

Aqos Javier Foto: Publicitātes foto

Aqos Javier Foto: Publicitātes foto

Aqos Fastback četrdurvju versija Foto: Publicitātes foto

Aqos Fastback četrdurvju versija Foto: Publicitātes foto

Aqos Fastback divdurvju versija Foto: Publicitātes foto

Aqos Fastback divdurvju versija Foto: Publicitātes foto

Aqos PEJA 4XL Off Road Foto: Publicitātes foto

Aqos PEJA 4XL Off Road Foto: Publicitātes foto

Aqos PEJA 4XL Off Road Foto: Publicitātes foto

Aqos PM Foto: Publicitātes foto

Aqos PM Foto: Publicitātes foto

Aqos PM Foto: Publicitātes foto

 
Visi komentāri
 
? 23.decembris 2015 13:35
8 3 Atbildēt

Kaut kas no Alfa Romeo?

LMT 23.decembris 2015 16:10
0 1 Atbildēt

Kaut kas no kīnokropļa!

vecs 23.decembris 2015 18:15
0 1 Atbildēt

Man ar tā liekas '/

Kruta 23.decembris 2015 19:05
0 0 Atbildēt

dažiem noteikti patiks iespaidīgā izmēra izplūdes caurules

vilks 24.decembris 2015 16:03
0 1 Atbildēt

Ne tur alfa, ne romeo, vien Saša šmakovku sasūcies zīmē :)

Crankshaft 25.decembris 2015 10:10
0 1 Atbildēt

LMT , kā vienmēr, savā elementā - viss ir sūc, nekas nekam neder utt.. :-))))))) Ko tu negatīvistam padarīsi, turklāt tādam kuram pat nakts vidū pamodinātam, spokosies sarūsējis opelis. :-))))))))))))))

Mašīnītes ir glītas, acīmredzami konstruktori vadījušies pēc

"dzinējs aiz priekšējo riteņu ass" principa. Tieši tāpat, kā kādreiz Alfa, Aston Martin un citi klasiskie angļu sporta auto... Lai veicas puišiem, jādomā, viņi paredzējuši ražot

šos auto "ārpus kraštestu zonas". :-)))))))))))))))

imzz 26.decembris 2015 16:27
3 0 Atbildēt

Nez , sēdinātās versijas šiem auto arī būs pieejamas ?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti