Nevadas štatā bāzētā amerikāņu-ķīniešu kompānija "Faraday Future" izgatavojusi 1000 zs jaudīga elektriskā superauto konceptu, ko parādīs Lasvegasas CES elektronikas izstādē, kas darbu sāk 9.janvārī.
"Faraday Future" ir jauna kompānija ar naudas devējiem no Ķīnas un speciālistiem, kas agrāk strādājuši ar "Tesla Motors" un "BMW" elektriskās piedziņas automobiļu projektiem.
Par "FFZERO1" nosauktajam superauto ir vienvietīga kabīne un četri elektrodzinēji ar kopējo jaudu 1000 zs, kas automašīnai ļaus sasniegt 320 km/h maksimālo ātrumu, bet paātrinājumam līdz 100 km/h pietiks ar nepilnām trīs sekundēm.
"FFZERO1" izstrādāta speciāla modulāra platforma "Variable Platform Architecture" (VPA), kas atbalsta dažādus konstruktīvos risinājumus, piemēram, bez sarežģītām tehniskām manipulācijām iespējams pārbīdīt automobiļa asis, izbrīvējot vietu papildu akumulatoriem, uzbūvēt garāku automobili, krosoveru vai cita segmenta modeli, iekļaut konstrukcijā pilnpiedziņu.
"FFZERO1" salonā atrodami vairāki futūristiska izskata informācijas displeji, kā arī no speciāla materiāla gatavots vadītāja sēdeklis, kas nolūkā nodrošināt lielāku komfortu novietots 45 grādu leņķī. Stūres ratā paredzēta vieta viedtālrunim, kas papildinās automašīnas multimediju iekārtas iespējas, bet tehnisko palīgasistentu skaitā iekļauta arī autopilota tehnoloģija. Faraday Future neslēpj, ka konceptam nav paredzēts turpinājums, taču uzsver, ka daļa tajā izmantoto tehnoloģiju vēlāk pārceļos uz kompānijas sērijveida modeļiem.
Ja var ticēt kompānijas pārstāvju sacītajam, tad drīzumā Nevadas štatā tiks likts pamatakmens "Faraday Future" pirmajai rūpnīcai, bet tuvāko gadu laikā ar īsu laika atstarpi tirgū jānonāk līdz pat septiņiem dažādu segmentu modeļiem.
Kādā veidā tas ir Tesla konkurents? Tesla tālejošs mērķis ir plašpatēriņa elektroauto. Tad jau Dambis arī ir Tesla konkurents.
līdz galam izlasīt tā kā par slinku?, bet septiņi modeļi, ko jaunā kompānija sola tuvākos gados?, bet ASV un Nevadas štats? - manuprāt, Tu esi gana erudīts lasītājs, lai izdarītu attiecīgus secinājumus. P.S. būtu Dambim ķīniešu nauda, gan jau arī viņš parādītu!
septiņi modeļi ir uz papīra. Tāpat kā rūpnīca. Nav pat normāla prototipa šiem ko demonstrēt. Pašreizējais ir konceptkārs, kas nekādi nav un nebūs Teslas konkurents.
Nav jau pirmais ambiciozais ražotājs, tā kā vispirms lai pierāda darbos.